Nye tider 7142 Skrevet 15. Maj Hej - - - - altså "mellemkødet" området mellem fissen og røvh.... God fornøjelse med kursus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 17. Maj Hej Lige pludselig går det op for mig hvorfor bowling er så populær 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3284 Skrevet 22. Maj Bob var en succesfuld skiltemaler lige indtil den dag hvor han fik en opgave på et toilet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 25. Maj Hej To hotte piger kommer cyklende: "Jeg er aldrig kommet her før" - Neej, det er jeg heller ikke - det må være brostenene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 386 Skrevet 28. Maj Nogle gange er der sandhed i en joke.... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 5. Juni (edited) Hej Hos Carglass - - men er der andre steder hvor sådanne døre og skillerum findes Redigeret 5. Juni af Nye tider 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 5. Juni Nye tider skrev, for 1 time siden: Hej Hos Carglass - - men er der andre steder hvor sådanne døre og skillerum findes Har oplevet noget lignende på en restaurant i Berlin (har glemt navnet), her var dørene af gennemsigtigt glas, med udsigt til de spisende gæster. Når man låste, blev glasset mælkeagtigt uigennemsigtigt, men lidt angstprovokerende i første omgang. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1929 Skrevet 5. Juni Tre kvinder dør i et biluheld og ankommer til Himlens port, hvor Sankt Peter tager imod dem og fører dem hen til Gud. "Okay," siger Gud, "jeg ved, at I alle tre har været gode mennesker i jeres liv, så I får lov til at gøre, hvad I vil her i Himlen — men én ting må i ALDRIG gøre: I må IKKE træde på ænderne!" Da de går gennem porten, ser de, at der er ænder overalt, og det er nærmest umuligt ikke at træde på en. Desværre træder den ene kvinde på en and. Gud dukker op og siger: "Hvad var det, jeg sagde? Du måtte ikke træde på ænderne." Han knipser med fingrene – og vupti – bliver hun lænket sammen med den grimmeste mand, hun nogensinde har set. Et par uger går, og det bliver stadig sværere at undgå ænderne. Til sidst træder den anden kvinde også på en. Gud kommer frem og siger igen: "Hvad sagde jeg? Ingen ænder!" Endnu et fingerknips – og hun bliver også lænket til en frygtelig grim mand. Den tredje kvinde er meget forsigtig. Tre år går der, og hun har aldrig trådt på en and. Pludselig bliver hun lænket til den mest lækre, smukke mand, hun nogensinde har set. Hun udbryder: "Jeg ved ikke, hvad jeg har gjort for at fortjene det her – men det må have været noget rigtig godt!" Den flotte mand kigger på hende og svarer: "Tjaa, jeg ved ikke med dig, men jeg trådte på en and..." -- 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg