Hop til indhold
Dirty Angel

Gang Bang Nordsjælland Ons 02.09.20

Recommended Posts

Lemac skrev, for 8 timer siden:

Er den text på papperet lagt in med Photoshop, ser ikke ekte ud?

Hej Lemac

Om teksten er lagt ind med photoshop, vil jeg ikke vurdere. Men jeg kan bekræfte at det er kvinden på billedet, som er Dirty Angel :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Hardguy4you skrev, for 29 minutter siden:

Men jeg kan bekræfte at det er kvinden på billedet, som er Dirty Angel 

Hvordan ser hun ud IRL, og er hun frisk og fræk? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg syntes hun er en lækker milf/gilf som er frisk på stort set alt, og giver en god indlevende service. Men vi er jo så forskellige, så det jeg syntes er frækt og lækkert, behøves ikke være det for dig ;)

Jeg har været til gangbang hos hende 1 gang før, hvor jeg var eneste deltager. Så det blev et meget lille gangbang, men er på til dette arrangement, og håber vi bliver nogen stykker om at tilfredsstille den frække tøs.

Hendes alder er jeg ikke den rette til at bedømme, men hun er nok lidt ældre end oplyst i hendes Ann. Men hvad gør det, hvis hun er dirty :razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Hej Dirty Angel..... Er deltagerlisten "lukket" eller kan man endnu melde sig til ?

 

Mvh

Hej Mark

i øjeblik er det lukket men jeg sendes ud en mail på Onsdag, dem de svar ikke tag jeg fra listen, (lidt så man flyver economy med SAS) så har jeg en ventelisten. Jeg kunne godt tænk mig at det bliver en eller to pladser igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardguy4you skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg syntes hun er en lækker milf/gilf som er frisk på stort set alt, og giver en god indlevende service. Men vi er jo så forskellige, så det jeg syntes er frækt og lækkert, behøves ikke være det for dig ;)

Jeg har været til gangbang hos hende 1 gang før, hvor jeg var eneste deltager. Så det blev et meget lille gangbang, men er på til dette arrangement, og håber vi bliver nogen stykker om at tilfredsstille den frække tøs.

Hendes alder er jeg ikke den rette til at bedømme, men hun er nok lidt ældre end oplyst i hendes Ann. Men hvad gør det, hvis hun er dirty :razz:

 

Gilf ! nu skal du slap lidt af........ men tak alligevel...tror jeg..... :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty Angel skrev, 1 time siden:

Gilf ! nu skal du slap lidt af........ men tak alligevel...tror jeg..... :-o 

Det er kun ment som et kompliment :razz:

Du ku sagtens være den frække gilf, som indimellem optræder i mine frække fantasier :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty Angel skrev, den 18.8.2020 at 11:22:

 

20200810_103446.jpg

Phew - det er da hvad man jeg kalder en MILF! :twisted:

 

Dirty Angel skrev, den 18.8.2020 at 11:01:

Alle huller, der er tilgængelige med eller uden..

Blot så det står sole-klart for mig - det er muligt at hygge uden kondom i alle (tilgængelige) huller?

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...