Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 hej hej jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 Dirty Angel skrev, for 20 minutter siden: hej jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 18. August, 2020 Dirty Angel skrev, for 33 minutter siden: jeg deltager gerne. Er det fruen på billedet. Ser lækkert ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 18. August, 2020 Hej søde Dirty Angel. Is it 2. or 9. of September? In your text there are 2 possibilities. Kiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 sejer skrev, Lige nu: Hej søde Dirty Angel. Is it 2. or 9. of September? In your text there are 2 possibilities. Kiss mitficker skrev, 1 time siden: jeg deltager gerne. Er det fruen på billedet. Ser lækkert ud. Det er det, bare skriver 50170724 Dirty Angel skrev, for 2 timer siden: hej jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 Hej det er 9.Sep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 18. August, 2020 TAk sweet heart. I will try to find my way to Nordsjælland :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 sejer skrev, for 32 minutter siden: TAk sweet heart. I will try to find my way to Nordsjælland :-)) ok bare skriver 50170724 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh Skrevet 18. August, 2020 Lyder spændende, men vi er vel en del som aldrig har prøvet dette før, så kan du fortælle lidt mere f.eks hvor mange mænd/kvinder er der typisk er? Er der en "ordstyrer" eller er det bare alle til pumperne? Er alt "normalt" tilladt? Bliver der filmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 Shhh skrev, for 2 timer siden: Lyder spændende, men vi er vel en del som aldrig har prøvet dette før, så kan du fortælle lidt mere f.eks hvor mange mænd/kvinder er der typisk er? Er der en "ordstyrer" eller er det bare alle til pumperne? Er alt "normalt" tilladt? Bliver der filmet? max 10 mænd men forventer 5-10. (Altid nogen de dropper ud) og kun mig, Ingen ordstyrer alt tilladt inkl anal fransk med eller uden. Man må tag billede men kun af mig og dig og hvis andre er fint med den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 18. August, 2020 Dirty Angel skrev, for 6 timer siden: Hej det er 9.Sep Kan du ik ændre det i emnet så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 18. August, 2020 AlfaN skrev, 1 time siden: Kan du ik ændre det i emnet så? Det vide jeg ikke, kan jeg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 18. August, 2020 Dirty Angel skrev, for 9 minutter siden: Det vide jeg ikke, kan jeg? Ikke når der er gået over en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 22. August, 2020 til alle, der har skrevet med hensyn til gb 9.Sep, mange tak, utrolige feedback. Jeg vil skrive til alle onsdag 26. august med mere info. xxx A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 22. August, 2020 underdog40 skrev, den 18.8.2020 at 20:40: Ikke når der er gået over en time. sagde gp'en til kunden ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh Skrevet 23. August, 2020 Er selv lidt for genert til at stå/ligge sammen med en flok bolle-brødre, men det lyder sku' alligevel frækt. Håber i får en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 23. August, 2020 Shhh skrev, for 9 minutter siden: Er selv lidt for genert til at stå/ligge sammen med en flok bolle-brødre, men det lyder sku' alligevel frækt. Håber i får en god dag Det er helt i orden, det er ikke for alle, men mange tak.... XXX A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 25. August, 2020 har send SMS til dig. Ser frem til mere info og deltagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexxx 12 Skrevet 26. August, 2020 Dirty Angel skrev, den 22.8.2020 at 08:26: til alle, der har skrevet med hensyn til gb 9.Sep, mange tak, utrolige feedback. Jeg vil skrive til alle onsdag 26. august med mere info. xxx A Onsdag d.26/8 er næsten gået. Har nogen hørt fra Anjali? Bliver GB til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thommygun 11 Skrevet 27. August, 2020 Har heller ikke hørt noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 27. August, 2020 Til alle de søde mænd da har skrevet med hensyn til GB 9.Sep, du få besked i dag. Jeg havde det mega travlt i går og i morges. Jeg skrive lidt senere,. meget ked af det men ingen panik! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 27. August, 2020 OK. vi afventer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 27. August, 2020 ok, jeg har skrevet til alle mændene end svaret, tror jeg. Hvis jeg ikke har hørt det igen inden for 48 timer, fjerner jeg dig fra listen, det gør jeg også i næste uge. Hvis I alle svarer positivt, er vi muligvis nødt til at gøre to tidsspor, så alle får en god service XXXX A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 30. August, 2020 Dirty Angel skrev, den 18.8.2020 at 11:22: Er den text på papperet lagt in med Photoshop, ser ikke ekte ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 31. August, 2020 (edited) Lemac skrev, for 6 timer siden: Er den text på papperet lagt in med Photoshop, ser ikke ekte ud? Jeg håber du laver sjov........ Redigeret 31. August, 2020 af Dirty Angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg