Hop til indhold
Dirty Angel

Gang Bang Nordsjælland Ons 02.09.20

Recommended Posts

hej

hej 

jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i
 Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag 
den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige
 med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. 

For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty Angel skrev, for 20 minutter siden:

hej

jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724

 

20200810_103446.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mitficker
Dirty Angel skrev, for 33 minutter siden:

 

20200810_103446.jpg

jeg deltager gerne. Er det fruen på billedet. Ser lækkert ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, Lige nu:

Hej søde  Dirty Angel. Is it 2. or 9. of September? In your text there are 2 possibilities. Kiss :-) 

mitficker skrev, 1 time siden:

jeg deltager gerne. Er det fruen på billedet. Ser lækkert ud. 

Det er det, bare skriver 50170724

Dirty Angel skrev, for 2 timer siden:

hej

jeg vil gerne invitere dig til et åbent hus gb på min private bolig i Nordsjælland. (30 km fra Kbh 15 km fra Roskilde). Det finder sted onsdag den 9. september mellem 13,00 og 15,30. Alle huller, der er tilgængelige med eller uden, og prisen er DKK 800, vand, øl og kondomer leveres. For detaljer ring / skriv til Anjali på 50170724

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Lyder spændende, men vi er vel en del som aldrig har prøvet dette før, så kan du fortælle lidt mere f.eks hvor mange mænd/kvinder er der typisk er? Er der en "ordstyrer" eller er det bare alle til pumperne? Er alt "normalt" tilladt? Bliver der filmet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, for 2 timer siden:

Lyder spændende, men vi er vel en del som aldrig har prøvet dette før, så kan du fortælle lidt mere f.eks hvor mange mænd/kvinder er der typisk er? Er der en "ordstyrer" eller er det bare alle til pumperne? Er alt "normalt" tilladt? Bliver der filmet?

max 10 mænd men forventer 5-10. (Altid nogen de dropper ud) og kun mig, Ingen ordstyrer alt tilladt inkl anal fransk med eller uden. Man må tag billede men kun af mig og dig og hvis andre er fint med den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Er selv lidt for genert til at stå/ligge sammen med en flok bolle-brødre, men det lyder sku' alligevel frækt. Håber i får en god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, for 9 minutter siden:

Er selv lidt for genert til at stå/ligge sammen med en flok bolle-brødre, men det lyder sku' alligevel frækt. Håber i får en god dag :)

Det er helt i orden, det er ikke for alle, men mange tak....

 

XXX

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty Angel skrev, den 22.8.2020 at 08:26:

 

til alle, der har skrevet med hensyn til gb 9.Sep, mange tak, utrolige feedback. Jeg vil skrive til alle onsdag 26. august med mere info. xxx

A

Onsdag d.26/8 er næsten gået.
Har nogen hørt fra Anjali?
Bliver GB til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle de søde mænd da har skrevet med hensyn til GB 9.Sep, du få besked i dag. Jeg havde det mega travlt i går og  i morges. Jeg skrive lidt senere,. meget ked af det men ingen panik!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ok, jeg har skrevet til alle mændene end svaret, tror jeg. Hvis jeg ikke har hørt det igen inden for 48 timer, fjerner jeg dig fra listen,
det gør jeg også i næste uge. Hvis I alle svarer positivt, er vi muligvis nødt til at gøre to tidsspor, så alle får en god service

 

XXXX

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 6 timer siden:

Er den text på papperet lagt in med Photoshop, ser ikke ekte ud?

Jeg håber du laver sjov........

 

Redigeret af Dirty Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...