Hop til indhold
Guest BlackMagic2020

Klam fetich

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

Hvad mener i om dette som en søger

Jeg er en 48 årig fyr, som har en speciel fetisch for snot og spyt, så søger en gerne forkølet Q der vil fodre mig med snot, spyt m.m.
Modtager også gerne urin og sperm, samt gennemtygget mad/slik, kager.
Slikker gerne analt.
Andre kinky forslag modtages gerne.

her er link til annonce

https://annoncelight.dk/showad/247859

Og nej det er ikke mig (BlackMagic2020)

 

Set fra min side af synes jeg det er klamt men hver sin smag, det er falder lige for er det han søger en forkølet Q der stopper min grænse

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling

Hvorfor ikke bare anerkende at han har andre lyster end dine?

Måske han tænker det samme om dine - og andres lyster

Hvem har ret til at dømme andre :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du føler dig skidt tilpas med at andre har en fetish som går ud over dine grænser, så burde du nok finde et andet forum at bruge din tid på.

I dette forum, vil jeg mene at der er plads til alle former for lyster og fantasier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden:

Jeg dømmer hellere ikke nogen her, har bare min mening

Hvorfor  det  behov  for  at  kalde  andres  lyster  klamme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
BlackMagic2020 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg dømmer hellere ikke nogen her, har bare min mening

Du efterlyser andres mening ! Så jo, dit indlæg er udtalt dømmende .... 

 

Redigeret af Emmadarling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Hvorfor  det  behov  for  at  kalde  andres  lyster  klamme?

Kommer godt nok an på hvad lysten nu er, men generelt er jeg enig med dig - der er dog en del undtagelser, hvor jeg syntes det er helt okay at sige "Hey, det er sgu liiiidt klamt det der".

Om man vil skides, brækkes, spyttes eller snotes på er helt op til individet og fred være med det.

Cogb skrev, for 20 minutter siden:

I dette forum, vil jeg mene at der er plads til alle former for lyster og fantasier. 

Sådan havde jeg det også, ind til jeg løb ind i en, der ønskede at ud leve "incest fantasier" og efterspurte en GP der kunne levere dette - det er jo helt fair han har den lyst og udlever den med et andet voksnet menneske. Men personligt går det over min grænse og jeg vil helst ikke konfronteres med at de lyster eksistere. 

BlackMagic2020 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg dømmer hellere ikke nogen her, har bare min mening

Det gør du delvist og det er sådan set når du skriver

BlackMagic2020 skrev, for 30 minutter siden:

Set fra min side af synes jeg det er klamt men hver sin smag

Det er også okay :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

Jeg dømmer hellere ikke nogen her, har bare min mening

At du har behov for at lave en tråd om det og samtidig vedhæfter link, er præcis det du gør, nemlig at " dømme "

Jeg har også en klam fetish, nemlig at jeg elsker slikke kvinde fødder !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
MalerKbhK skrev, for 13 minutter siden:

At du har behov for at lave en tråd om det og samtidig vedhæfter link, er præcis det du gør, nemlig at " dømme "

Jeg har også en klam fetish, nemlig at jeg elsker slikke kvinde fødder !

kun klamt hvis hun er grim :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
kenderen skrev, for 1 minut siden:

kun klamt hvis hun er grim :rolleyes:

Min mor har altid sagt mig at ingen mennesker er grimme :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen vil nok også mene det er klamt at være sammen med en kvinde der har været sammen med "mange" andre lige før en selv.... Men er det ikke lige det os der skriver her gør?
Ikke desto mindre deler vi også vores oplevelser med andre... Føj.... ;)
Har det lidt sådan at synes man noget er klamt, ulækkert eller upassende - altså så længe man overholder lovgivningen - så fint nok med mig. Jeg har også en del jeg synes er klamt, men holder det bare for mig selv - lige med undtagelse at koldskål. Det holder jeg sgu ikke for mig selv og det er fandeme klamt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Jeg undrer mig tit over, at vi mennesker efter hånden ikke må have en mening og andres sexliv og hvad vi syntes er klamt eller ej. Efter hånden må mennesket ikke have en mening om noget i samfundet - fordi vi alle skal være ens i tanke og handling. Vi er forskellig og det må også accepteres i hvad,vi måtte mene om andres sexliv/samfund,uden at man bliver stødt og fornærmet for den mening den enkelt måtte føle... Jeg syntes heller ikke det er videre spændende med tis/bæ /snot/bumser-dyr og børn(ulovligt i Know men stadig noget folk gør ) og det gør at jeg syntes det er klamt, for jeg ville bestemt brække mig :( jeg syntes også det er klamt at der findes så mange dårlige hundeejer som tror at køb af hund er til deres tilfredsstilling og ikke hunden. Jeg syntes også det er klamt at der findes religion-krig - og ikke mindst Fck fans :P Men jeg acceptere at det er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 53 minutter siden:

Jeg undrer mig tit over, at vi mennesker efter hånden ikke må have en mening og andres sexliv og hvad vi syntes er klamt eller ej. Efter hånden må mennesket ikke have en mening om noget i samfundet

Der er stor forskel på at skrive i en generel sammenhæng,  at man ikke kan tænde på noget specielt seksuelt og gøre det personligt ved at tage afsæt i en annonce.  Derudover behøver man jo ikke altid at fortælle andre hvad man finder klamt eller lækkert hver gang man støder på en annonce hvor der er fokus på noget der er lidt usædvanligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

Hvad mener i om dette

Siden du spørger: 

Profiler som nærmest ikke bidrager med andet end en strøm af hovedsageligt misbilligende reaktioner og kommentarer til andres oplevelser og efterlysninger er trættende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Emmadarling skrev, for 3 timer siden:

Du efterlyser andres mening ! Så jo, dit indlæg er udtalt dømmende .... 

 

Det er det da overhovedet ikke - fordi andre kan tilkendegive en mening gør det da ikke til noget dømmende. Han giver bare udtryk for sin holdning til hvad han syntes er out of scope i hans optik og nævner samtidig “hver sin lyst” hvilket anerkender at han fint kan acceptere den form for hobby bare han selv bliver fri. 

DU afsporer tråden med din dømmende bemærkning om TS - så hold dig til emnet eller find et andet sted at pive or forevet hold your peace .

for at holde sig til emnet TS har valgt, så jo i min optik er det også lige til den gode side af hvad jeg selv finder lækkert og vil også ud fra mine præferencer definere det som en anelse klamt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke der er noget galt i at man synes nogen fetisher er klamme eller mærkelige. Kan bare ikke forstå, hvad der gør at man har behov for at starte en tråd, hvor man nedgør andres smag, bare fordi man ikke deler den eller forstår den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops
Emmadarling skrev, for 8 timer siden:

Hvem har ret til at dømme andre :eek:

I N G E N ‼️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
lurik skrev, for 4 timer siden:

Det er det da overhovedet ikke - fordi andre kan tilkendegive en mening gør det da ikke til noget dømmende. Han giver bare udtryk for sin holdning til hvad han syntes er out of scope i hans optik og nævner samtidig “hver sin lyst” hvilket anerkender at han fint kan acceptere den form for hobby bare han selv bliver fri. 

DU afsporer tråden med din dømmende bemærkning om TS - så hold dig til emnet eller find et andet sted at pive or forevet hold your peace .

for at holde sig til emnet TS har valgt, så jo i min optik er det også lige til den gode side af hvad jeg selv finder lækkert og vil også ud fra mine præferencer definere det som en anelse klamt. 

Tak @lurik for at du er enig med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Lange skrev, for 1 time siden:

Synes ikke der er noget galt i at man synes nogen fetisher er klamme eller mærkelige. Kan bare ikke forstå, hvad der gør at man har behov for at starte en tråd, hvor man nedgør andres smag, bare fordi man ikke deler den eller forstår den.

Jeg nedgør ikke nogen kan godt være du måske tolker det sådan men jeg skriver bare hvad jeg synes lad folk have deres lyster som de vil det står dem frit for

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

Jeg nedgør ikke nogen kan godt være du måske tolker det sådan men jeg skriver bare hvad jeg synes lad folk have deres lyster som de vil det står dem frit

Forstår bare ikke behovet for at kalde andres lyster klamme, hvis du ikke har noget imod deres lyster.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor ikke bare anerkende at han har andre lyster end dine?

Måske han tænker det samme om dine - og andres lyster

Hvem har ret til at dømme andre :eek:

ja sørgeligt at man har så meget brug for at udstille andre, at man ligefrem opretter et indlæg for at udstille en anden persons lyst.

Lad nu folk herinde have hver deres lyst...Hvis det er ulovligt så råb op. Men ellers så lad dog folk være i fred.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...