Hop til indhold
Guest BlackMagic2020

Klam fetich

Recommended Posts

BlackMagic2020 skrev, for 12 timer siden:

Hvad mener i om dette som en søger

Jeg er en 48 årig fyr, som har en speciel fetisch for snot og spyt, så søger en gerne forkølet Q der vil fodre mig med snot, spyt m.m.
Modtager også gerne urin og sperm, samt gennemtygget mad/slik, kager.
Slikker gerne analt.
Andre kinky forslag modtages gerne.

her er link til annonce

https://annoncelight.dk/showad/247859

Og nej det er ikke mig (BlackMagic2020)

 

Set fra min side af synes jeg det er klamt men hver sin smag, det er falder lige for er det han søger en forkølet Q der stopper min grænse

Hver sin smag.....Men du har lige behov for at ytre du finder det klamt... Trist

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, den 15.8.2020 at 09:24:

Hvorfor ikke bare anerkende at han har andre lyster end dine?

Måske han tænker det samme om dine - og andres lyster

Hvem har ret til at dømme andre 

Så med det mener du: tænk frit men ti stille. 

Hvor blev det tolerante demokratiske sindelag af..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjove er altid, at meget tolerante mennesker stort set kun er tolerante overfor deres egne holdninger! 
De er præcis lige så fordømmende over andre mennesker, som dem de "angriber". 
Forskellen er bare at de udøver det i "tolerancens tegn" og derfor - ud fra deres eget mindset - naturligvis har ret til det.
Folk kan komme med alle deres feticher, jeg ytrer bare min mod-fetich.
Jeg har på intet tidspunkt nævnt at det skulle være ulovligt, men blot at det er klamt.

Personen der ønsker disse specielle feticher, er sikkert et sødt menneske, god mod dyr og har en venlig hygiejne.

Men derfor er det - i mine øjne - stadig meget klamt med bræk, afføring, tygget mad der skal alt muligt osv.

Andre må gerne mene noget andet. Sådan er vi så mangfoldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg tror det handler om ordvalget og hvilken værdi vi tillægger ordene. 

Ordet klam betyder jo flere ting. Tøjet føltes klamt og fugtigt er en betydning 

Jeg synes det er en klam fetish er en anden betydning 

Jeg synes det er klamt at brække sig er igen noget andet. 

Måske er det netop fordi det er klamt at vedkommende har den fetish? 

Det at andre synes det er ulækkert og frastødende kan sagtens være årsagen til at vedkommende tænder på det. Ligesom når nogle tænder på at blive kaldt klamme, uduelige og latterlige. (ja dem findes der en del af) 

Man må gerne undre sig og når man støder på noget der skiller sig ud fra normalen i en ekstrem grad - ja så er det ok at stille spørgsmål til det sådan som TS gør. Jeg synes ikke det virker som om han dømmer, men han undrer sig og bruger så ordet klam som af mange opfattes som dømmende. Det er det ikke nødvendigvis altid 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
Gentlemand-Finn skrev, for 33 minutter siden:

Så med det mener du: tænk frit men ti stille. 

Hvor blev det tolerante demokratiske sindelag af..? 

Tænker ikke mit svar er til at misforstå.

Tolerance gælder vel for alle..... også dem med andre lyster/festisch end en selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Emmadarling skrev, den 15.8.2020 at 09:24:

Hvorfor ikke bare anerkende at han har andre lyster end dine?

Måske han tænker det samme om dine - og andres lyster

Hvem har ret til at dømme andre :eek:

Hmmm... Det skulle vel aldrig være dig (i domina outfit) som står bag ved manden igang men en nipple clamp (på billede #2)...? :)

(Du er faktisk én af dem som jeg længe har overvejet at aflægge et besøg, men hvor jeg aldrig har fået gjort noget ved det...).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
kosteskaftet skrev, Lige nu:

Hmmm... Det skulle vel aldrig være dig (i domina outfit) som står bag ved manden igang men en nipple clamp (på billede #2)...? :)

(Du er faktisk én af dem som jeg længe har overvejet at aflægge et besøg, men hvor jeg aldrig har fået gjort noget ved det...).

Du skal være velkommen :-) men nej, det er ikke mig på billedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 3 minutter siden:

Tænker ikke mit svar er til at misforstå.

Tolerance gælder vel for alle..... også dem med andre lyster/festisch end en selv.

 

Åbenbart!

Vi bor i et demokratisk land hvor det er tilladt at kritisere hvad man har lyst til. Det er der nogle der glemmer en gang i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan det være så svært at skrive.

Citat

Når jeg sidder og glor på annoncer sker det ofte at jeg støder på nogle ønsker som jeg er lidt nysgerrig omkring.   Er der eventuelt nogle der kan prøve at beskrive for mig hvor det seksuelt element kommer ind i billedet når nogen ønsker at blive spyttet på, blive tisset i munden, eller modtage snot i munden eller iblandet kager m.v.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan det være så svært at skrive.

 

Du har helt ret. Men jeg tænker også at det ikke er alle der evner at formulere sig så diplomatisk.  Det er faktisk lidt af en kunst at skrive på en måde så ingen føler sig stødt. Det kan læres men det tager tid. Jeg får tit anerkendelse for at skrive diplomatisk og respektfuld men sådan har det ikke altid været. Da jeg startede som debattør for nu mange år siden ( på andre sites end dette) da kom jeg ofte til at skrive lidt for direkte og på en måde der var sårende. Jeg forstod det ikke helt i starten og syntes folk var hysteriske. Men efterhånden lærte jeg at formulere mig på en måde der stadig var ærlig men som ikke blev opfattet som et angreb. Men det tog tid. Og mange " dask" over fingrene fra andre debattører. 

Min pointe er bare at det der virker naturligt for os andre ivrige og rutinerede debattører, kan godt være meget nyt og svært for en der ikke har rutine og øvelse i at debattere skriftligt. 

Bortset fra det kunne også jeg være nysgerrig på hvor det seksuelle element kommer ind i billedet når vi taler om snot og bræk. :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 20 minutter siden:

Bortset fra det kunne også jeg være nysgerrig på hvor det seksuelle element kommer ind i billedet når vi taler om snot og bræk. :)

Jeg  har  omtalt  en  mand  tidligere, som  jeg  betegner  som  min  hundehvalp.   Han  tænder  på  at  gøre  hvad  jeg  beder  ham  om,  at  vise  mig  at  han  lystre  og  vil  gøre  alt  jeg  ønsker.  Betegner  mig  som  en  dronning.  Han  har  tilkendegivet  at  han  er  villig  til  at  indtage  alt  hvad  der  kommer  fra min  krop.  For  et  par  år  siden  mødtes  vi  et  offentlig  sted  og  jeg  bestilte  en  kop  te,  han  vidste  jeg  var  lidt  forkølet.  Han  nævnte  at  nu  håbede  han  ikke  jeg  ville  pudse  næse  og  bede  ham  om  at  sutte  på  papirservietten, og dermed  ydmyge  ham  i det  offentlige rum. Det  måtte  jeg  så  gøre  :-)

Jeg  var  dybt  fascineret  af,  hvad  jeg  var  i stand  til  at  få  ham  til. 

han  tænder  på  at  jeg ydmyger  ham  og giver ham  opgaver. 

Jeg har  kun  den ene  hvalp  og  det  er  nok  til  mig. 

Det er  ikke  sådan  vi  støder  nogen,  da  legen  foregår diskret.  Intet  sex  mellem  os 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Jeg  har  omtalt  en  mand  tidligere, som  jeg  betegner  som  min  hundehvalp.   Han  tænder  på  at  gøre  hvad  jeg  beder  ham  om,  at  vise  mig  at  han  lystre  og  vil  gøre  alt  jeg  ønsker.  Betegner  mig  som  en  dronning.  Han  har  tilkendegivet  at  han  er  villig  til  at  indtage  alt  hvad  der  kommer  fra min  krop.  For  et  par  år  siden  mødtes  vi  et  offentlig  sted  og  jeg  bestilte  en  kop  te,  han  vidste  jeg  var  lidt  forkølet.  Han  nævnte  at  nu  håbede  han  ikke  jeg  ville  pudse  næse  og  bede  ham  om  at  sutte  på  papirservietten, og dermed  ydmyge  ham  i det  offentlige rum. Det  måtte  jeg  så  gøre  :-)

Jeg  var  dybt  fascineret  af,  hvad  jeg  var  i stand  til  at  få  ham  til. 

han  tænder  på  at  jeg ydmyger  ham  og giver ham  opgaver. 

Jeg har  kun  den ene  hvalp  og  det  er  nok  til  mig. 

Det er  ikke  sådan  vi  støder  nogen,  da  legen  foregår diskret.  Intet  sex  mellem  os 

Jeg tænker at det giver meget god mening at det er det ydmygende aspekt der tænder. Tak for deling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

:D

Lady C skrev, for 46 minutter siden:

Jeg tænker at det giver meget god mening at det er det ydmygende aspekt der tænder. Tak for deling :)

Måske er det også et ønske om at være en fysiske af sin ejer/hersker. Idet man måske betragter alt hvad der kommer fra denne som en gave? 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...