Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lige et kort smut forbi Nina her til eftermiddag, da jeg havde et ærinde i byen og lige kunne nå et lille smut, når nu jeg var derinde. Jeg tog chancen og ringede for at høre, om Nina var der og havde tid, og jeg var heldig, for hun tog telefonen og havde tid - en lille smule.
Hun havde allerede en aftale kort tid efter, og den måtte ikke komme i fare. Så hvis jeg ikke kunne nå at komme til aftalt tid (der var risiko for at blive fanget i trafikken) så kunne jeg ikke komme til. Se; det er god stil :-)
Jeg nåede heldigvis at komme frem i tide :biggrin:. Stedet er en almindelig lejlighed på Frederiksberg.
Gadedøren buzzede kort tid efter jeg trykkede rette knap og da jeg nærmede mig etagen åbnede lejlighedsdøren sig også - igen: nice.
Nina har rigtige, retvisende billeder (god stil). Hun er en petit sag der holder sig godt; jeg vil nok have skudt hende til at være lidt yngre end de angivne 33. Kommunikationen gik fint på engelsk. Jeg blev bedt om at tage sko af ved indgangsdøren og blev hurtigt gennet ud for at vaske hænder. Der var kun tid til 10 minutter mega - og det er jeg glad for at jeg lige nåede, for sikke skønne 10 minutter.
Nina laver en form for slow-blow. Ret lækkert. Hun havde ikke så travlt som jeg ;-) eller i det mindste så var hun god til at være på for mig - og ikke mindst jernmanden (som var på for hende :twisted:). Jeg tænkte undervejs, at hun vil være et godt emne til en gang edge-blowing - det må jeg vist prøve af en dag.
Heller ikke efter fyrværkeriet var der travlhed at spore. Jeg blev tørret af og kom stille og roligt ud af døren.
Nina bliver vist en uges tid. Jeg håber, at jeg når forbi igen med lidt mere tid.

PS: Jeg har tidligere anmeldt Nina to gange. Jeg håber det er OK at lave en mere, nu hun er her og yder god service. Jeg har ingen andre interesser end at hun kommer tilbage, og så at give mit lille bidrag til denne lille community.
Mine tidligere anmeldelser af Nina er her (anmeldelse 1), (anmeldelse 2).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
MrJ skrev, for 9 timer siden:

Jeg var lige et kort smut forbi Nina her til eftermiddag, da jeg havde et ærinde i byen og lige kunne nå et lille smut, når nu jeg var derinde. Jeg tog chancen og ringede for at høre, om Nina var der og havde tid, og jeg var heldig, for hun tog telefonen og havde tid - en lille smule.
Hun havde allerede en aftale kort tid efter, og den måtte ikke komme i fare. Så hvis jeg ikke kunne nå at komme til aftalt tid (der var risiko for at blive fanget i trafikken) så kunne jeg ikke komme til. Se; det er god stil :-)
Jeg nåede heldigvis at komme frem i tide :biggrin:. Stedet er en almindelig lejlighed på Frederiksberg.
Gadedøren buzzede kort tid efter jeg trykkede rette knap og da jeg nærmede mig etagen åbnede lejlighedsdøren sig også - igen: nice.
Nina har rigtige, retvisende billeder (god stil). Hun er en petit sag der holder sig godt; jeg vil nok have skudt hende til at være lidt yngre end de angivne 33. Kommunikationen gik fint på engelsk. Jeg blev bedt om at tage sko af ved indgangsdøren og blev hurtigt gennet ud for at vaske hænder. Der var kun tid til 10 minutter mega - og det er jeg glad for at jeg lige nåede, for sikke skønne 10 minutter.
Nina laver en form for slow-blow. Ret lækkert. Hun havde ikke så travlt som jeg ;-) eller i det mindste så var hun god til at være på for mig - og ikke mindst jernmanden (som var på for hende :twisted:). Jeg tænkte undervejs, at hun vil være et godt emne til en gang edge-blowing - det må jeg vist prøve af en dag.
Heller ikke efter fyrværkeriet var der travlhed at spore. Jeg blev tørret af og kom stille og roligt ud af døren.
Nina bliver vist en uges tid. Jeg håber, at jeg når forbi igen med lidt mere tid.

PS: Jeg har tidligere anmeldt Nina to gange. Jeg håber det er OK at lave en mere, nu hun er her og yder god service. Jeg har ingen andre interesser end at hun kommer tilbage, og så at give mit lille bidrag til denne lille community.
Mine tidligere anmeldelser af Nina er her (anmeldelse 1), (anmeldelse 2).

slugte hun nu der var mega, el spyttede hun hun efter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Tutankhamon skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor linker du til noget der allerede fremgår af anmeldelsen?

Lægger et ordenligt link op i stedet derfor

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 1 time siden:

slugte hun nu der var mega, el spyttede hun hun efter ?

Mega er, så vidt jeg ved, ikke inklusive slug. Hun spyttede ud efter. Det havde hun heller ikke travlt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
MrJ skrev, for 12 minutter siden:

Mega er, så vidt jeg ved, ikke inklusive slug. Hun spyttede ud efter. Det havde hun heller ikke travlt med.

ok, mega er så når man kommer i munden på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor linker du til noget der allerede fremgår af anmeldelsen?

Det er faktisk fint at skrive URL i linket i stedet for at indlejre i teksten, for så kan man lettere søge det frem. Fx her, hvor "Nina" er et meget brugt navn. Så af hensyn til søgning er det en god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Nina for nyligt.

Hendes krop er vanvittig stram og hendes fisse ligeså. Næsten for stram. 

Så langt så godt. 

Det, der trækker ned for mig er hendes humør. Hun var ret så sur og tvær. Ikke engang et smil.

Efter vi var færdige var hun blødt lidt op. Bare en skam, da hendes udseende bestemt ikke fejler noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Er stedet nemt at finde og diskret? Lidt træt af "Se der går den næste kunde" steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Shhh skrev, for 23 minutter siden:

Er stedet nemt at finde og diskret? Lidt træt af "Se der går den næste kunde" steder.

Har du læst annonce ?

Der står meget tydeligt Dalgas Boulevard hvor Nina huserer .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh
MalerKbhK skrev, for 1 time siden:

Har du læst annonce ?

Der står meget tydeligt Dalgas Boulevard hvor Nina huserer .

Er ikke så lokalkendt, så dit råd vil være påskønnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været med på vognen. Hun gør et ganske fint stykke arbejde med at sutte og det var mulig at komme indenfor de 10 min. Og hun stopper ikke med at sutte før den er helt tømt. Jeg har også besøgt hende med 15min sex, og det vil jeg dog siger var lidt skuffende. Hun holder sig lidt tilbage når hun rider. Det virker til at det måske gør lidt ondt på hende fordi hun er så stram (Helt vildt stram). Doggy style kan man selv bestemme tempoet og dybden, men hun vrider og drejer sig lidt, så det var faktisk ikke så fantastisk en oplevelse som jeg havde håbet. 
Det skal dog siges at hun har en rigtig fin og ren krop. Kan opfordre til at man besøger hende bare én gang for at opleve enten hendes megafransk eller hendes stram fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kan måske sige hendes næse er forholdsmæssig stor, men det er ikke noget der springer én i ansigtet når man møder hende. Med mindre du vil have en pige/kvinde med lille næse og store læber (i ansigtet) så vil jeg stadigvæk sige hun har et kønt ansigt. Personlighedsmæssigt er hun dog lidt tilbageholden. Men sød og venlig, ikke noget bitchy. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louis85 skrev, for 17 minutter siden:

Udfra billederne, ligner det at hun har sig en ret stor næse og forsvindende små læber? Nogen som kan uddybe lidt? :P

 

Jeg tror ikke man kan få hende til at bruge den til prostatastimulation. Mht læberne: Hun tilbyder ikke kys.

Er der andet du vil have uddybet?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

SF ??? Superfransk??

Kubrick skrev, for 9 timer siden:

Ingen kys, ingen SF og ingen fisse slik...  det er lige til at tude over med den krop...:blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 32 minutter siden:

Øh.... ja...

SF er inklusive i samtlige ydelser, herunder den billigste, som er megafransk i 10 min til 300. Og hun stopper ikke, før du er helt færdig. Men ingen kys er en skam, og det afholder mig fra storkøb.

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. 

Jeg må sige, jeg var skuffet, når jeg læser folks oplevelser af hendes 10 minutters megafrench. Ja, det er begrænset, hvad man kan forvente for 300 kroner, men jeg vil gå så langt at sige, at hun ikke kan sutte pik. Hun har simpelthen ikke teknikken og evnerne til at give et hæderligt blowjob.

De første 5 minutter brugte hun på at koncentrere sig om pikhovedet, hvilket jo lyder dejligt nok. Men det var mest af alt mærkeligt, for det blev gjort på en akavet og forsigtig måde, som dårligt kunne mærkes samt så mærkeligt ud. Jeg kan huske, jeg lå og tænkte "Hvad laver hun egentlig?". 

De efterfølgende 3-5 minutter var nogenlunde og jeg endte med at komme i hendes mund, hvilket naturligvis var dejligt. Hvis ikke jeg havde ladet vær med at komme i flere dage, så tror jeg faktisk ikke, jeg ville have kommet af hendes såkaldte evner. 

Hvis folk synes, hun leverer et godt 10 min. megafrench, så har I tydeligvis ikke prøvet piger som Leticia, som virkelig leverer (har dog ikke besøgt hende i et par år) eller en masse andre, som kan finde ud af det. 

For at opsummere, så vil jeg ikke anbefale hendes 10 minutters MF.

Jeg vil dog gerne tilføje, at hendes krop er virkelig petit og lækker, og det er meget beundringsværdigt, at hun kan have sådan en flot og ung krop i en alder af 33. Det er vildt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...