Hop til indhold

Recommended Posts

Det er vist længe siden at Nina er blevet anmeldt, så det kan være på sin plads at få hende frem i lyset igen :)
Jeg besøgte hende torsdag eftermiddag nogenlunde ved rush hour.
Telefonen blev taget med det samme. Jeg tænker, at hun har en telefonpasser. Jeg var meget tæt på lejligheden og fik at vide, at der lige ville gå en 5 minutters tid før jeg kunne komme til. Efter en 6-7 minutter ringer telefonen, for hun vil høre om ikke jeg har modtaget en sms med detaljerne? Det havde jeg ikke... men så fik jeg dem verbalt og så var jeg snart ved den diskrete indgang hvor jeg snart blev buzzet ind.
Lejligheden er den samme hvor Natasa tidligere har været (og sikkert kommer tilbage til).
Det var Nana selv der åbnede og hun er helt som på billederne - de er meget retvisende. Hun kunne huske mig, selv om jeg kun har besøgt hende 1 gang tidligere sidste år på Amager (min anmeldelse).
Jeg aftalte en time. Bad blev tilbudt og jeg tog pænt imod. Badeværelset er lille og man bruser lige ved siden af toiletkummen... men alt er rent og der er varmt vand :).
Med hensyn til hyrdetimen, vil jeg særligt fremhæve Nina's slow-blow. Det er godt nok skønt og lige hvad jeg trængte til. Der bliver ikke brugt hænder (kun lige for at styre retning) men godt med tunge og pirring af hovedet. Det er ikke dybt; slet ikke, det er slow og blidt. Så kunne jeg ligge og nusse den lækre petit krop der ikke har et gram fedt for meget (uden at være anorektisk på nogen måde). Hovedet passer proportionssmæssigt til, og jeg måtte beundre hvordan hun ikke en eneste gang ramte mig med tænderne :P
Det var et af de blows jeg kunne mærke helt ned i knæene, men jeg havde en af mine mere udholdende dage og efter en halv time spurgte Nina om vi skulle prøve med sex, hvis jeg ville nå to omgange ;). Den var jeg med på og så kunne jeg tage styringen lidt og få hende svunget godt rundt. Nina var meget medgørlig og tog pænt imod. Der kom også nogle fine, diskrete støn undervejs. Der blev lejlighedsvist arbejdet med skedemusklerne og kombinationen havde sin virkning.
Jeg ville dog benytte mig af mega-delen som var med i den fornuftige timepris, så da det var ved at være tid bad jeg hende om at tage over med munden igen.
Så var der dømt slow-blow igen og den skønne prikkende fornemmelse bredte sig endnu en gang i mine ben og nu langsomt nedad mod tæerne. Nu blev der brugt hånd også - hvilket var meget passende for at det trods alt skulle få en ende og efter 5 minutter mere måtte jeg overgive mig og tømme mig i den lille mund. Nina fortsatte nænsomt sit tungearbejde og havde ikke travlt med at få det overstået. Lækker post-orgasme som bare gjorde nydelsen endnu større. 
Efter aftørring og mundskyl var det tid til lidt snak. Nina tager snart af sted, men kommer tilbage igen. Sandsynligvis allerede i marts :).
Vi fik sagt pænt farvel og på gensyn og jeg var en temmelig glad mand da jeg var tilbage på gaden :wub:. Tiden kom til at passe meget godt. Jeg blev på ingen måde ikke skyndt på. Herudover endnu et stort plus: Nina kiggede ikke på sin telefon under seancen!
Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse hvor jeg lige ramte plet med hensyn til min trang og hvad jeg fandt ;-)

Redigeret af MrJ
præcisering af tid for sidste besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...