Hop til indhold

Recommended Posts

KindKiddo skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også været forbi. 

Jeg må sige, jeg var skuffet, når jeg læser folks oplevelser af hendes 10 minutters megafrench. Ja, det er begrænset, hvad man kan forvente for 300 kroner, men jeg vil gå så langt at sige, at hun ikke kan sutte pik. Hun har simpelthen ikke teknikken og evnerne til at give et hæderligt blowjob.

De første 5 minutter brugte hun på at koncentrere sig om pikhovedet, hvilket jo lyder dejligt nok. Men det var mest af alt mærkeligt, for det blev gjort på en akavet og forsigtig måde, som dårligt kunne mærkes samt så mærkeligt ud. Jeg kan huske, jeg lå og tænkte "Hvad laver hun egentlig?". 

De efterfølgende 3-5 minutter var nogenlunde og jeg endte med at komme i hendes mund, hvilket naturligvis var dejligt. Hvis ikke jeg havde ladet vær med at komme i flere dage, så tror jeg faktisk ikke, jeg ville have kommet af hendes såkaldte evner. 

Hvis folk synes, hun leverer et godt 10 min. megafrench, så har I tydeligvis ikke prøvet piger som Leticia, som virkelig leverer (har dog ikke besøgt hende i et par år) eller en masse andre, som kan finde ud af det. 

For at opsummere, så vil jeg ikke anbefale hendes 10 minutters MF.

Jeg vil dog gerne tilføje, at hendes krop er virkelig petit og lækker, og det er meget beundringsværdigt, at hun kan have sådan en flot og ung krop i en alder af 33. Det er vildt! 

Ja Hun er bestemt ikke mester til at sutte. Men hun kan få jobbet gjort, hvis man lige sætter sig i sin yndligsposition. Men for 300kr er det næsten synd ikke at prøve bare én gang. Det er jo næsten Bangkok priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet hendes slug? 

Forstår ikke hvorfor hun ikke har lært at sutte endnu? Hun er jo hverken teen eller ny i branchen 

Redigeret af ragnerok

Del dette indlæg


Link til indlæg
ragnerok skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har prøvet hendes slug? 

Hvad mener du? Det står ikke på menuen.

KindKiddo skrev, for 12 timer siden:

vis folk synes, hun leverer et godt 10 min. megafrench, så har I tydeligvis ikke prøvet piger som Leticia

Men har du prøvet 10 min med hende? Det har hun vist aldrig solgt? Jeg synes en stor del af "problemet" er manglende opvarmning. Hvis jeg var varmet op først, så ville Ninas teknik være fin uden at være noget særligt. Men det er 10 min og det er sjældent spændende uden opvarmning. Det virker kun for mig, hvis jeg kører mig selv op i fantasien inden.

Jeg har prøvet samme ydelse hos få andre, og mest oplevet alt for hurtig/hård mund+hånd og at sutteriet stoppede så snart pikken rykkede det mindste. Der snyder Nina ikke på vægten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...