Hop til indhold

Bukake og sex - Vejle

Featured Replies

Skrevet
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Prøv  at  forestille  jer  hvor  mange  anmeldelser  som  skulle  ligge  herinde,

Det ville skisme da sætte noget liv i et halvsovende forum for anmeldelser :lol:
Jeg tror bare at de mænd der deltager i disse arrangementer ikke er typen der beskriver deres oplevelser, fordi de allerede har delt dem, med de andre deltagere. 

• 4 weeks later...
  • Svar 51
  • Visninger 19.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Naturligebrysterfan
    Naturligebrysterfan

Bliver lidt små-pinligt, når nogle mænd retorisk i mange tråde angriber visse "sælgere af ydelser". Hvem søren har givet dig krav på at skulle høre testimonials fra deltagere i et event, du ikke selv

• Kunne også godt være intereseret  Har tit drømt om at prøve sådan et setup, men er lidt bange for at at kan få den op at stå når nu man står det sammen med et masse andre mænd.  Og så kunne

• Bestemt interreseret 

Postede billeder

Skrevet
Bødlen2020 skrev, den 12.9.2020 at 08:05:

Fordi du konstant forsøger og stable noget på benene, og der er sgu ikke rigtigt nogen af dem der har tilmeldt sig der skriver noget tilbage.. så jeg tror simpelthen ikke på der har været nogen.. jeg kan jo tage fejl.. 

Du tager meget fejl. Jeg kan bekræfte at det annoncerede setup blev afholdt. 

0F99F60B-A6DF-4C9B-88EF-F9FB46033E38.jpeg

Redigeret af Don T

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.