Hop til indhold
Guest Nemtøs

Bukake og sex - Vejle

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Har  du  lyst til at  give  mig  en  ordentlig  ladning  sperm  i selskab  med  andre  mænd  så  læs  videre. 

Jeg  er  en  buttet liderlig  kvinde  medio  40 år. Jeg  har  sul  på  kroppen,  så min  krop  er  blød.  Jeg  er  udstyret  med  dejlige  livlige  øjne,  fyldige  læber, store  bryster  og  en  stor  bred  røv  som  godt  kan  tåle  lidt  smæk.

Jeg  laver  et  frækt  set-up  i centrum  af  Vejle  torsdag  den  3 september  med  start  kl  14 og 2 timer  frem  

Du  må  kneppe  mig  alt  det  du  har  lyst  til  (med  kondom). Jeg  sutter  uden  kondom. Du  må  komme  i  mit  ansigt /krop/mund alle  de  gange  du har  lyst til. Jeg  vil  gerne  prøve  2 pikke  i  min  fisse,  hvis I mænd  har  lyst til  det. Jeg  kan, og  nyder  at  blive  mundkneppet  og  kan  tage dig  til  roden  

Krav til  dig:

Du  er  af  skandinavisk oprindelse

Du er  fyldt 30 år 

Hygiejnen  er  i top 

Du  er  ikke  svær  overvægtig

Du  sørger for  en  god,  fræk  tone  og  oplevelse  

 

Pris  800 kr for  deltagelse  

Tilmelding  foregår  ved  pb  direkte  til  bruger  @Don T.

 

 

Skal  tragten i  min  mund  fyldes  med  sperm 

20200813_170134.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Wauuv siger jeg bare endelig et frisk pust til Vejles kedelige udvalg i tiden. Tror der går mange rundt med spændte boller så vær beredt på et vulkanudbrud af spermatosser der skal tømmes. 

Frisk pige <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
1965 skrev, for 11 minutter siden:

Er absolut interreseret, men hvad er overvægtig - jeg er 192cm høj og vejer 108kg, går det?
 

Ja..  det  er  fint 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne også godt være intereseret :unsure:

Har tit drømt om at prøve sådan et setup, men er lidt bange for at at kan få den op at stå når nu man står det sammen med et masse andre mænd. 

Og så kunne jeg godt tænke mig at komme volsomt i ansigtet munden halsen på nemtøs , bare en liter :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  et  par ledige  pladser  tilbage,  vil  du  deltage  så  smid  en  pb  til  @Don T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Denfrækkejyde skrev, for 18 timer siden:

Kan man nå at tilmelde sig ? Eller komme på venteliste

Pladserne er  optaget, men  hvis  du  sender  en  pb  til  Don T, er  det  muligt  at  blive  skrevet på  venteliste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hubbleman skrev, for 31 minutter siden:

@Nemtøs.. Hvor er du da bare megafræk.. Håber det bliver godt.. :P

De  tilmeldte  virker  meget  klar,  så  jeg  er  sikker  på  vi  får  et  par  dejlige frække  timer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

De  tilmeldte  virker  meget  klar,  så  jeg  er  sikker  på  vi  får  et  par  dejlige frække  timer 

..Ellers skulle de da være nogle frygtelige skarn.. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 13.8.2020 at 17:06:

Har  du  lyst til at  give  mig  en  ordentlig  ladning  sperm  i selskab  med  andre  mænd  så  læs  videre. 

Jeg  er  en  buttet liderlig  kvinde  medio  40 år. Jeg  har  sul  på  kroppen,  så min  krop  er  blød.  Jeg  er  udstyret  med  dejlige  livlige  øjne,  fyldige  læber, store  bryster  og  en  stor  bred  røv  som  godt  kan  tåle  lidt  smæk.

Jeg  laver  et  frækt  set-up  i centrum  af  Vejle  torsdag  den  3 september  med  start  kl  14 og 2 timer  frem  

Du  må  kneppe  mig  alt  det  du  har  lyst  til  (med  kondom). Jeg  sutter  uden  kondom. Du  må  komme  i  mit  ansigt /krop/mund alle  de  gange  du har  lyst til. Jeg  vil  gerne  prøve  2 pikke  i  min  fisse,  hvis I mænd  har  lyst til  det. Jeg  kan, og  nyder  at  blive  mundkneppet  og  kan  tage dig  til  roden  

Krav til  dig:

Du  er  af  skandinavisk oprindelse

Du er  fyldt 30 år 

Hygiejnen  er  i top 

Du  er  ikke  svær  overvægtig

Du  sørger for  en  god,  fræk  tone  og  oplevelse  

 

Pris  800 kr for  deltagelse  

Tilmelding  foregår  ved  pb  direkte  til  bruger  @Don T.

 

 

Skal  tragten i  min  mund  fyldes  med  sperm 

20200813_170134.jpg

håber virklig du får en ordentlig omgang tøs gad godt være en flue på væggen imens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 24.8.2020 at 22:07:

De  tilmeldte  virker  meget  klar,  så  jeg  er  sikker  på  vi  får  et  par  dejlige frække  timer 

Er der mulighed for at møde dig alene enten før eller efter dit lille setup ? Trænger virkelig til et godt dybt blow

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kim 0240 skrev, for 6 minutter siden:

Er der mulighed for at møde dig alene enten før eller efter dit lille setup ? Trænger virkelig til et godt dybt blow

kim

Hej  Kim 

Det  er  ikke  en  mulighed den  dag  

Nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...