Hop til indhold
Guest Nemtøs

Bukake og sex - Vejle

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Randersmand skrev, for 26 minutter siden:

Nemtøs; jeg er lige nød til at høre hvad svær overvægtig er? Jeg er 182 cm og vejer 125

Afhænger  helt  af  din  kropsbygning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Naturligebrysterfan skrev, Lige nu:

Hvad størrelse net-ting bruger du/dine bryster?

Net-ting?

Bruger  str. 85 j i bh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Net-ting?

Bruger  str. 85 j i bh 

Modtaget. Tak. Nåede ikke at tilføje "man spørger måske ikke en kvinde om alder og størrelse" men hvis du skal have revet net-tingen i stykker og af og 3 pikke og en tunge i dig, er det formelle vel lidt unødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Naturligebrysterfan skrev, for 37 minutter siden:

Modtaget. Tak. Nåede ikke at tilføje "man spørger måske ikke en kvinde om alder og størrelse" men hvis du skal have revet net-tingen i stykker og af og 3 pikke og en tunge i dig, er det formelle vel lidt unødvendigt. 

Du  må  gerne  spørge  om  både alder  og  størrelse.  Jeg er  ikke  flov  over  nogen  af  delene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Deacon skrev, den 3.9.2020 at 22:17:

Hvordan gik det? Havde i et frækt GB?

Jeg  vil  lade  det  være  op  til  de  fremmødte  om  de  har  lyst  til  at  kommentere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Jeg  vil  lade  det  være  op  til  de  fremmødte  om  de  har  lyst  til  at  kommentere. 

det håber jeg de vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Du  må  gerne  spørge  om  både alder  og  størrelse.  Jeg er  ikke  flov  over  nogen  af  delene. 

Ved jeg, du ikke er. Har ikke behov for at vide alder eller vægt. Høflig forespørgsel på "størrelse bryster", gav høfligt svar. Håber næste gang bliver en direkte udlevelse af video-klippet  .....med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Naturligebrysterfan skrev, for 33 minutter siden:

Ved jeg, du ikke er. Har ikke behov for at vide alder eller vægt. Høflig forespørgsel på "størrelse bryster", gav høfligt svar. Håber næste gang bliver en direkte udlevelse af video-klippet  .....med dig!

Det  giver  et  sug  i maven og  en  dejlig  varm  fornemmelse  i kroppen.

Venter  utålmodigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nemtøs, her mangler feks også en lækker beretning af alle de vilde fremmødte pikke som du suttede intenst, frækt og liderligt med din røde mund.

Og ikke mindst al den sperm der blev serveret til dig........:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Du  og  andre  som  ikke  deltog,  har  ikke  krav  på  få  information  om  det  afholdte  set-up. 

Det  er  helt  op  til  de  deltagende  mænd  om  de  vil  dele  deres  oplevelse. 

Så stop  dit  ævl  og  ynk 

Heldigvis  er  der  mænd  som  rent  faktisk  møder  op,  og  ikke  bare  gemmer  sig  bag  en  pc.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Du  og  andre  som  ikke  deltog,  har  ikke  krav  på  få  information  om  det  afholdte  set-up. 

Det  er  helt  op  til  de  deltagende  mænd  om  de  vil  dele  deres  oplevelse. 

Så stop  dit  ævl  og  ynk 

Ja det må siges de er TAVSE..........LOOOOOOOOOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Du  og  andre  som  ikke  deltog,  har  ikke  krav  på  få  information  om  det  afholdte  set-up. 

Det  er  helt  op  til  de  deltagende  mænd  om  de  vil  dele  deres  oplevelse. 

Så stop  dit  ævl  og  ynk 

Heldigvis  er  der  mænd  som  rent  faktisk  møder  op,  og  ikke  bare  gemmer  sig  bag  en  pc.

Der har sgu ikke været noget.. ren og skær reklame igen igen igen... der er jo ikke nogen beretninger og du fortæller ingenting selv.. ergo er det noget opdigtet pjat... det er vidst mere dig der gemmer dog bag skærmen og fordriver tiden herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bødlen2020 skrev, for 1 time siden:

Der har sgu ikke været noget.. ren og skær reklame igen igen igen... der er jo ikke nogen beretninger og du fortæller ingenting selv.. ergo er det noget opdigtet pjat... det er vidst mere dig der gemmer dog bag skærmen og fordriver tiden herinde..

Fortæl  mig  lige  hvordan  sådan  en  tråd  om  et  afholdt  set-up  kan  opfattes  som  reklame? 

Hvis  du  læser  de  afholdte  set-up igennem,  er  der  en  del  hvor  hverken deltagere  eller  den  der  afholdte  set-uppet  har  delt  ud  af  oplevelsen og  der  er  heller  ikke  noget  krav  om  dette. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Fortæl  mig  lige  hvordan  sådan  en  tråd  om  et  afholdt  set-up  kan  opfattes  som  reklame? 

Hvis  du  læser  de  afholdte  set-up igennem,  er  der  en  del  hvor  hverken deltagere  eller  den  der  afholdte  set-uppet  har  delt  ud  af  oplevelsen og  der  er  heller  ikke  noget  krav  om  dette. 

 

Fordi du konstant forsøger og stable noget på benene, og der er sgu ikke rigtigt nogen af dem der har tilmeldt sig der skriver noget tilbage.. så jeg tror simpelthen ikke på der har været nogen.. jeg kan jo tage fejl.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bødlen2020 skrev, for 19 minutter siden:

Fordi du konstant forsøger og stable noget på benene, og der er sgu ikke rigtigt nogen af dem der har tilmeldt sig der skriver noget tilbage.. så jeg tror simpelthen ikke på der har været nogen.. jeg kan jo tage fejl.. 

Ligefrem  konstant?? Det  var  sørme  ofte.  Hvor  mange  arrangementer  har  jeg  forsøgt  stablet  på  benene  i 2020?

Jeg  vægter  diskretion  meget  højt  - begge  veje. Så  hvis  deltagerne  ikke  har  behov  for  at  skrive  de er  mødt  op,  har  jeg  fuld  respekt  for  dette. 

Hvor  meget  dokumentation  skal  der  til,  for  at  du  er  overbevist.

Jeg  kan kun  sige  at  set-uppet  blev gennemført, og  der selvfølgelig  var  tilmeldte  som  ikke  mødte  op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lidt små-pinligt, når nogle mænd retorisk i mange tråde angriber visse "sælgere af ydelser". Hvem søren har givet dig krav på at skulle høre testimonials fra deltagere i et event, du ikke selv deltog i? Hvad er behovet? At sidde og spille den af over beretninger? At du har et horn i siden på ovenstående dame? Det virker ret simpelt. Ønsker du at deltage, tilmeld dig. Slipper du ikke igennem nåleøjet, accepter det. Det kan sgu da næppe være rimeligt, at en "sælger" (i mangel af bedre ord) har pligt til at udlevere (deltagere, flere måske gifte med ønske om 100% diskretion) ved at berette om "antal ladninger sperm" (var det din formulering) eller ligefrem med fotos. Du/det lugter mest af en forsmået kunde, der ikke fik lov og måske ikke har evner/mod til selv at deltage (hvorfor har du ikke bare selv tilmeldt dig en af de mange set-ups?), der nu i gentagne tråde skal angribe Damen. Underligt. Ny bruger. Banned for nylig. Something smells a wee bit.....tåkrummende pinligt. Er det et forum med frihed og selvbestemmelse eller står der noget sted, at stabler man ting på benene, er man forpligtet til at dokumentere det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Ligefrem  konstant?? Det  var  sørme  ofte.  Hvor  mange  arrangementer  har  jeg  forsøgt  stablet  på  benene  i 2020?

Jeg  vægter  diskretion  meget  højt  - begge  veje. Så  hvis  deltagerne  ikke  har  behov  for  at  skrive  de er  mødt  op,  har  jeg  fuld  respekt  for  dette. 

Hvor  meget  dokumentation  skal  der  til,  for  at  du  er  overbevist.

Jeg  kan kun  sige  at  set-uppet  blev gennemført, og  der selvfølgelig  var  tilmeldte  som  ikke  mødte  op. 

Jeg behøves ikke dokumentation..  og som du skriver rager det vel ikke os. Men er nysgerrig på om det blev til noget.. der er jo ikke nogen der vil melde tilbage.. derfor mine tvivl på om det er fuldført.. og ja selvfølelig er der nogen der ikke tør når det kommer til stykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Bødlen2020 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg behøves ikke dokumentation..  og som du skriver rager det vel ikke os. Men er nysgerrig på om det blev til noget.. der er jo ikke nogen der vil melde tilbage.. derfor mine tvivl på om det er fuldført.. og ja selvfølelig er der nogen der ikke tør når det kommer til stykket.

syntes du blander dig i noget som dybets set ikke kommer dig ved, så vidt jeg ved, er der vist ingen tvang herinde for at skrive anmeldelser .

Havde godt nok blevet sur hvis jeg var nemtøs at du bliver ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rødovre skrev, for 45 minutter siden:

syntes du blander dig i noget som dybets set ikke kommer dig ved, så vidt jeg ved, er der vist ingen tvang herinde for at skrive anmeldelser .

Havde godt nok blevet sur hvis jeg var nemtøs at du bliver ved.

Tror  også  det  er  hans  agenta,  men  den  fornøjelse  vil  jeg  ikke  give  til  nogen  i dag. 

Prøv  at  forestille  jer  hvor  mange  anmeldelser  som  skulle  ligge  herinde,  såfremt  alle  deltagere  skrev  for  hver  enkelt  set-up  de  har  deltaget  i.   Lidt  tankevækkende  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...