Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Optasia Hamborg

Recommended Posts

Gæst

Så ville mulddyrene afsted igen...... og der skulle prøves noget nyt :)

Flatrate klub, med alt inklusive.

Har aldrig prøvet sådan noget før, og var temmelig skepsis på forhånd. Hjemmesiden indikerede at det er en swingerklub, men det var det heldigvis ikke ;)

Næh det er et sted, hvor du får fri mad, drikkevarer og sex til 100 euro. Puh det er billigt!!

Kom ind, betalte de 100 euro og fik et håndklæde og en nøgle... nå ingen badehabbit her :?

I bruseren mødte jeg Girllover (herindefra)..... fedt han havde valgt at kigge forbi :)

Jeg satte mig ind ved siden af en pige, som var flot. Girllover kom også, og fik lynhurtig selvskab af en pige. Hun sagde ikke så meget, så satte mig om bag hende og gav hende noget massage. Det var åbenbart godt, for blev trukket med ind i et rum ved siden af, hvor jeg fik noget creme i hånden og hun smed tøjet.... nam nam siger jeg bare :P

placerede mig mellem hendes ben, det forbedrede udsigten rigtig meget. Girllover kom ind i rummet med 2 piger som han hoppede i krig med. Efter massagen kom hendes veninde over for at få massage også.... efter massagen spurgte jeg hendes veninde om hun ville med ovenpå. Den første pige var jeg ikke så tændt på alligevel... alt for direkte i sit sprog til mig :)

ovenpå fik vi tøjet af, og jeg fik en kedelig dansk/fransk på max 15 min..... det var dæleme spild af god sperm :roll: Blev lidt skuffet, hvis det virkelig er niveuet, så ville jeg ikke få alverden ud af det :?

Kom ned og satte mig. Her fik jeg straks selvskab af Melissa, ikke vild pæn pige, men meget varm (lige min type 8-) ) Men ak ak, ligepludselig lød en klokke og alle pigerne rejste sig op, smed tøjet og Melissa slæbte mig afsted.

De var på vej ind i rummet ved siden af, hvor der skulle være gruppeknald. Det havde jeg overhovedet ikke lyst til :!: så stoppede op og sagde næ næ.... hun prøvede at trække mig med og hendes veninde ligeså. Jeg trak nu bare den anden vej, og pegede ovenpå og sagde, det der har jeg ikke lyst til.

Det er åbenbart noget alle pigerne skal være med til, så hun smilede og sagde hun kom ud til mig bagefter. Satte mig hen i sofaen til Girllover der heller ikke var hoppet med.

Melissa holdte hvad hun lovede, og kom ud til mig igen :) og slæbte mig ovenpå, endda hen til det eneste værelse med dør i :P

Hun var sød.... og vi kælede og jeg fik et blowjob. Fik lov at slikke hende bagefter, det var hun vild med. Hun trak mig op til sig, og sagde kom ind. Øhhh jeg mangler kondom, nå ja sagde hun, og monterede et. Håber det bare var en tanketorsk at jeg kunne have kneppet hende uden kondom, for ellers skulle jeg vist ikke have slikket hende :?

Bagefter fik jeg hende med i bad, fantastisk.... hun satte sig i hug for at skylle undervognen, jeg ligeså for at lure :P det måtte jeg ikke.... vi rejste os op, kunne ikke lade være med at grine og sagde " jeg må gerne knalde dig, men ikke kigge på dig?" hvilket hun svarede med et smil og et kys.

Den 3. pige jeg var sammen med, hed muligvis steffani eller sådan noget.... hun var ligesom den 1, en kedelig dansk/fransk.

Nede i sofaerne kom Melissa over igen, var ikke klar til en tur ovenpå.... så fik hende placeret mellem benene, så jeg kunne give hende noget massage. Hun bukkede sig forover, så jeg også kunne massere ned langs ryggen også. Men der var jo en BH i vejen :) åbnede den ene lås, det sagde hun ikke noget til... nå så kunne jeg jo godt åbne helt :P Girllover satte sig ved siden af, han mente hun skulle betale mig 100 euro, da hun vist nød massagen :)

Fra mit synspunkt havde jeg en næsten nøgen pige, siddende op af min stive pik... så jeg var en glad dreng.

Fik lidt og spise, og blev klar til en pige mere. Klara hed hun. Hold da kæft hun var lækker :!: 155 cm høj, langt glat mørkt hår helt ned til numsen, smukke øjne og en lille petite krop... jamen jamen... da hun så også var skidesød, var jeg fuldstændig solgt. Altid noget det er et alt inklusive koncept, for ellers kunne jeg ligeså godt have givet hende min pung, og sagt "tag hvad du vil ha, der ligger også et visa kort koden er xxxx"

I rummet fik jeg lov at give hende erotisk massage. Hun lå på maven med mig mellem benene.... helt helt fantastisk udsyn :P imens jeg lod fingrene glide hen over hende, vendte hende om placerede igen mig mellem hendes ben helt oppe ved fissen, og nussede hende foran.... hun nød det og havde absolut ikke travlt med at komme videre. Hende fik jeg også lov at slikke og fik et blowjob. Under sexen kom vi ikke til endestationen, havde åbenbart været med for mange piger på for kort tid. Tog kondom af og prøvede lidt HJ, men havde jeg ikke lyst til. nussede lidt, hvorefter hun monterede et nyt kondom, tænkte hvad dælen vil hun nu? så lagde vi os i ske, hun tog mig ind i sig, og kørte numsen frem og tilbage, dejligt. Var "tømt" så det var bare lidt hygge bolle.

Spurgte hende, om jeg også kunne lokke hende med i bad? men vi havde brugt alt for langt tid, og det var ikke så godt. Da jeg kom ned, kunne jeg se vi havde brugt næsten 45 min. Fik en smule dårlig samvittighed, for hvis hun fik skæld ud af bossen for at have, brugt alt for lang tid, så var det jo egentlig min skyld :? eller fik løn per mand, så var jeg en meget skidt forretning.... også irriterende kun at have et håndklæde på, der kan man jo ikke gemme en 10 eller 20 euro seddel, som man kunne give i drikkepenge.

Nå måtte ned og fortælle Girllover, jeg havde haft en oplevelse, der sagtens kunne konkurrere med Harmony :) for det havde været virkelig godt.

Vi sad og snakkede lidt, og igen lød den klokke. Pigerne smed tøjet. Denne gang, var der gruppeknald inde i baren i sofaerne. En pige kom hen, og spurgte lige så stille om jeg ville deltage, smilte og sagde nej, hvorefter hun gik videre. Ja jeg var så den eneste i sofaerne der ikke deltog ;)

må erkende det var et flot syn, alle de bryster der gyngede rundt og numser og og. Ikke dårligt :P men er slet ikke tændt på det.

Girllover ordnede en ved siden af. Efter endt seance, var det lidt svært, bare at kigge på alle de nøgne piger. Fik lokket Girllovers pige over, så jeg kunne røre lidt ved hende, hun ville igang med at ordne min pik, men det fik hun nu ikke lov til :)

Det var så slut for mig, skulle til at hjem af. På vej op af trappen til omklædning, stødte jeg ind i Mellissa igen, hun havde lige været oppe med en mand. Hun stod der helt nøgen og spærrede trappen med armene og spurgte om jeg ville med i bad.... det behøver du ikke spørge om 2 gange unge dame, det vil jeg da elske. Vi skulle lige til at ned af trappen, hvor en af de andre piger råbte efter Melissa. Hun havde åbenbart ikke fået ryddet værelset ordentlig op, så måtte op og gøre det. Tænkte jeg hellere måtte komme hjem af, så sagde hej hej

Alt i alt en fin tur 8-)

Pigerne er nok en smule lavere niveau end Harmony, lokalerne er heller ikke samme kvalitet. Maden er pivringe. Sexen er variende kvalitet. Til gengæld er pigerne meget kontaktsøgende på en positiv måde. og søde

Men kommer nu nok igen, for har haft en rigtig hyggelig dag. Og Girllover kan jo nok lokkes igen, med udsigten til søde piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får prøvet lidt forskelligt. Harmony kan let koste 230 Euro for mig. Så er 100 Euro alligevel et godt alternativ, hvis der er lavvande i kassen. Det lyder til man får en oplevelse alligevel. Jeg ved du er åben over for nye oplevelser og jeg tror det var derfor du fik en god oplevelse på Optasia.

Det lød spændende og skal nok prøves engang. God anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God grundig beretning Liderligfyr :)

Så fik vi da opklaret forvirringen omkring hvad Optasia egentlig er, det er altså et bordel og ikke en swingerklub.

Synes nu at 100 euro er i underkanten når der er mulighed for at gå i enrum med pigerne, men man kan vel altid give drikkepenge inden man går, hvis man vil.

Nu blev vi igen lidt klogere på Hamburg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du havde en god dag, prisen taget i betragtning. Flatrate-klubber er lidt hit-and-miss.

Det hele afhænger af timing, humør, og om der er nogen af pigerne man klikker godt med.

Jeg har efterhånden læst en håndfuld anmeldelser, hvor man kan læse at klubben og standarden af pigerne ikke var vildt imponerende. Men så var der lige én eller to piger, som gjorde hele forskellen, og det alt i alt var en rigtig god oplevelse.

Sådan havde jeg det selv, da jeg besøgte PauschalKlub i Dortmund, sammen med RejseNetværk, for et par år siden.

Der var lige én pige, som reddede dagen. De andre var såmænd helt okay, men heller ikke noget specielt... sexen var god nok med alle 4, men kun den ene som jeg ligesom klikkede med på det personlige plan.

Så har man indstillingen, og accepterer at hverken pigernes udseende eller service-niveau er på FKK-niveau, så kan man sagtens få en skøn dag, for en brøkdel af et FKK-besøg.

Jeg satser selv på et besøg på Atmos næste lørdag, og har budgetteret med 500€ til indgang+sex+ drikkevarer... så det er jo et helt andet prisleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OPTASIA ver. GL

Hej, her kommer så min beretning fra OPTASIA i Hamburg. Ankom kort efter LiderligeFyr, og vi fik lige hilst på hinanden i baderummet inden vi gik ind i hovedlokalet.

Vi nåede næsten ikke at sætte os i sofaen før der også var piger der tilbød sig – så den med man ikke bliver kontaktet i en flat rate klub passer ikke helt, og jeg har været i flere, og har endnu ikke måttet sidde alene – nå, men de var godt nok meget interesseret i at få os ”op og stå” :D – og det lykkedes. Jeg må tilstå det gik sgu så hurtigt ind imellem at jeg helt har glemt pigernes navne, men min spurgte om jeg ville have 2 med, og det siger man jo ikke nej til – vel? ;) Så af sted til bollerummet hvor LF allerede var ved at massere sin udkårende – eller var han hendes, nå men hvorom alting er, så fik jeg et ganske udmærket BJ, og blev spurgt hvem jeg ville kneppe først, så jeg pegede på den ene af dem, og svups så sad hun med røven i vejret klar til en doggy, så det var jo bare om at komme i gang – min intention var egentlig at kneppe dem begge, men det nåede jeg desværre ikke, ”kanonen” gik af før tid …… :mrgreen:

Så mødtes vi igen i fællesrummet for lige at regenerér, men det fik vi godt nok ikke lov til ret længe, der gik

vel max. 15 min. så sad Sonja ved siden af mig og begyndte at lægge op, og jeg sagde til hende at jeg havde pause, og fik det svar at her holdt man ikke pause! :oops: OK, men på dit ansvar måtte jeg så meddele hende, og det var fint med hende, så af sted til bollerummet, og her fik hun mig sgu i gang igen – fantastisk, men det endte med hun måtte gøre mig færdig med HJ, men det gik også fint.

Nu var jeg – og tror jeg også, LF vist nok klar til en længere pause (selv om vi ikke måtte det her) – men det gjorde vi nu, så de næste 2 der kom over til os blev pænt og høfligt afvist, så de listede videre til de næste ”offere” i lokalet. Nu sad vi bare og hyggesnakkede på trods af adskillige tilbud om at komme med op og lege. Så kom den næste og lokkede mig med, men på trods af en ihærdig indsats fra hendes side måtte vi begge erkende at det nok var lidt for tidligt, så vi nussede lige lidt og så tilbage til lokalet :):) (efter det obligatoriske bad). Næste gang blev så i forbindelse med det gang-bang der blev holdt i barlokalet, hvor jeg fik fornøjelsen af Roxanne, som også tidligere havde prøvet at kontakte mig, men hun forstod (heldigvis) den med pause, men nu kom hun igen så jeg nikkede ja, hun stod jer der, nøgen og alene, så jeg kunne jo ikke andet, så hun satte sig mellem benene på mig og begyndte at sutte noget så skønt, derefter på med kondom og så smed hun sig på sofaen hvor jeg tog hende i missionær stillingen, og bagefter slikkede jeg hende lidt, så fik hun da også lidt ud af det – hun var lidt buttet, men en rigtig sød og kærlig pige – så fik LF lov at nusse hende lidt bagefter, og det passede ham vældigt godt. ;)

LF og jeg fik snakket en del ind i mellem, delt erfaringer m.m., og jeg fik en hel del gode oplysninger om bl.a. turen til HARMONY, så det SKAL prøves, så mon ikke også vi får arrangeret en tur dertil?

Generelt om OPASIA – LF har jo beskrevet maden, men den kunne spises, så den lader vi stå der, lokalerne var pæne og rene, pigerne var mellem 20-25/28 og i min optik ganske kønne at se på, der var både jacuzzi (som jeg også prøvede mens LF var optaget andet steds), og sauna, som iflg. LF var ganske udmærket.

Der var dog 2 ting der trak lidt ned, den høje musik og manglen på brusenicher (der var kun 2) når der var kommet gang i den hen på dagen, men ellers en klub jeg/vi, blev vi enige om, sagtens kunne besøge igen. Ja, og så var der lige den der med sprog barrierer, da vores rumænsk/bulgarsk ikke var helt up-to-date var der nogle af gangene vi lige måtte gentage på både tysk og engelsk uden at budskabet trængte genne, men på den anden side var vi der jo heller ikke for kun at snakke med pigerne og spise. :D:D

Til LF: Tak for hyggeligt selskab. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: :lol: Var også i Opasia i går... :o Min oplevelse når slet ikke de andres højder. Jeg var skuffet over pigerne, og røv-irriteret over den tyrkiske disco-pop der pumpede ud af højtalerne. Den eneste (næsten) pige med store bryster var total berøringsangst deroppe på grund af at de lige var lavet... Hendes veninde gemte på et par store bryster også, men var total uengageret... Så godt hende med det meget lange hår (det havde de næsten allesammen i øvrigt), og kunde godt se hun var engageret, men for meget drengekrop til mig, desværre... Kommer ikke igen. Tog i Atmos i stedet for... måske mere om dette senere... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahhh Oxen, det er da super svært, ikke at være positiv, når der vrimler rundt med nøgne piger. Som man både kan se på, røre ved og knalde :)

Stedet kan ikke erstatte Harmony, kan ikke undvære mit Harem derude ;)

Ja det var sgu hyggeligt Girllover :)

Rotte, det var noget hø, hvis man kun er til store bryster :!: det giver jeg dig ;) de 3 piger du nævner var klart blandt de kedeligste.

Var i bad, med hende med de nylavede bryster og ganske rigtig, de var ikke berøringsvenlige ( havde hende ikke med ovenpå, hun var for kold til mig

hendes veninde, ganske rigtig store bryster, hun kom også over og satte sig ved mig. Men satte sig med ryggen til.... hvad tror du selv unge dame? hende gad jeg heller ikke. Den sidste du nævner, var også en kedelig oplevelse at snakke med, så hun var heller ikke med ovenpå.

Så hvis brysterne er afgørende, var der ikke andet end lort til dig, så forstår godt dit øv udsagn :)

Ja girllover klagede også lidt over musikken..... ligger ikke selv alverden mærke til det, når alle de piger er der.

RN du må med en dag, henter dig på hauptbahnhof, så kører vi ud og knalder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører en sextour til Hamburg torsdag d. 9. maj med afgang fra midtjylland tidligt om morgenen med mulighed for opsamling dernedad. Laver dog et stop på ca. 3 timer ved Neumünster. Vil besøge mindst et par af klubberne

Bla. Optasia http://lovegirlshh.de/home#jump

og knalde så mange piger som muligt + opleve lidt kulturelt - kan dog godt se efter ovenstående anmeldelser og et tidligere besøg i Atmos at man skal være i god træning :D

Kører retur mandag morgen d. 13 maj. (send PB, hvis du vil med den ene/begge eller anden vej mod lidt tilskud til benzin)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var dyb Tavshed i Dagligstuens Hjørne her på Plejehjemmet. Personalet var ude af Syne, så vi havde lige fået smuglæst Liderligfyrs Beretning fra Optasia, og vi var nu ved at stave os igennem GirlLovers Version af samme Begivenhed.

Vi var rørende enige om, at det var læseværdigt Guf for gamle Grise. Det ser ud til at have været en god Tur.

Pludselig skraldgrinede vi som med én Mund:

Ja, og så var der lige den der med sprog barrierer :)

Ak ja, de Sprogbarrierer!

Dette mindede os nemlig om Olsens Fødselsdag, og han vendte fornærmet Ryggen til i sin Rullestol.

Han blev for nylig 103, og det skulle selvfølgelig fejres. Der var rigtigt stillet an til en Markering i Plejehjemmets Fællesstue. Masser af Flag, Balloner og Blomster.

Selv Forstanderinden mødte op i stiveste Puds iklædt et af sine yderst sjældne Smil. Onde Tunger i de Meniges Geledder hviskede, at det nu nok nærmest var, fordi Fjernsynet var kommet for at filme den store Dag.

Det havde været lidt vanskeligt at finde en passende Gave til Olsen.

Olsen er i ædru Tilstand en indadvendt, vrissen og lidt genert Mand. Hårdt presset på den lidt diskrete Måde havde Olsen dog på Forespørgslen om eventuelle Gaveønsker lallet ”Fut, Fut, Fut”. Han er en Mand , der kun nødigt meddeler sig til Omverdenen i længere Sætninger. Faktisk foretrækker vi ham efter lidt Kijafa.

Vi var dog rørende enige om at efterkomme Ønsket og havde ladet Hatten gå rundt.

Et par Naboer og jeg havde da pumpet Rullestolene og var trillet ind til Byen. Forstanderinden havde godt nok i Døren udforskende spurgt, hvad vi skulle, siden Humøret var så mistænkeligt højt.

Vi forklarede som med én Mund, at vi ville købe Olsens Ønskegave, og forsikrede, at vi nok skulle køre lige forbi Kijafa-Knuds Kiosk. Det var nu ikke svært, for vi var rørende enige om, at vi med lidt Held kunne benytte denne sjældne Lejlighed til at smutte en halv Time – eller så langt Aldersrenten nu rakte – om ad Mamasan i Sct. Syndestræde.

Det blev en god Oplevelse. Og trods Sprogbarrierer imellem Mamasan og vore præcise Ønsker kunne den dog ikke måle sig med Liderligfyrs Bedrifter i Hamborg, men i vor Alder er vi mere tilbageholdne grundet Pacemakerens Kapacitet. Vi var imidlertid rørende enige om, at vi gerne sugede på Labben resten af Måneden for dén Oplevelse.

Nu måtte vi jo heller ikke i Euphorien glemme Olsens Gave, så vi trillede videre til BR. Her fremførte vi over for Yngstemanden vort Ønske om at besigtige et elektrisk Merkel-Tog med Køb for Øje. Efter nogen Rådvildhed mente Yngstemanden nok, at vi sigtede til et Märklin-Tog. Ak ja, de Sprogbarrierer.

Vi købte ekstra Skinner og ekstra Vogne til Olsen. Den ene var en Godsvogn med ”Prinz Bräu” påmalet.

Nu elsker Olsen jo Kijafa, så det var ikke passende på en 103-Årsdag, men vi var rørende enige om, at vi nok – ved Lejlighed – kunne lave et Kijafaskilt til Togvognen. Ak ja, de Sprogbarrierer.

På selve den store Dag rullede vi i smuk Formation ind i Fællessalen i nypudsede Rullestole med vor Gave, og for snurrende Kameraer flåede Olsen spændt Indpakningen af.

For derefter at overdænge os med Eder og Forbandelser.

Om vi gamle Idioter da troede, at han var gået helt i Barndom? Nu havde han beskedent forlangt ”Fut”, og så stiller en hel Flok Dommedagsdosmere op med et latterligt lille elektrisk Legetøjstog og, og ……..!

Til Forstanderindens store Ærgrelse måtte Kameraerne slukkes. Ikke siden Haarders berømte Raserianfald var noget lignende set på TV.

Ved Evalueringen af Dagen – ja Kontrolvanviddet er også kommet til St. Kødlyst – og Snakken om, hvad der egentligt var gået galt, gik den indlysende Sandhed pludseligt op for os:

Olsen er jo fra en Tidsalder, det var vi rørende enige om, hvor tysk var første Fremmedsprog – ja, næsten et Verdenssprog – og da han desværre var ædru, da vi forespurgte om Gaveønsker, var han for blufærdig til at sige ”Fisse”, hvorfor han havde tyet til det tyske ”Fut”. Ak ja, de Sprogbarrierer.

Kun ved et ihærdigt Benarbejde, lidt mere Kijafa, samt en umådelig Overtalelsesevne over for Aftensygeplejersken blev Olsens Dag – eller Nat – alligevel reddet.

Ak ja, de Sprogbarrierer! Dem skal man ikke spøge med.

Og i Bunden af Olsens Klædeskab ligger der nu et ubrugt Togsæt af Mærket Märklin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har vist nævnt det før kære X :) du skal være velkommen.

Kan hente dig på hauptbahnhof, hvis det er helt galt :) men har nu luret dig..... det er fordi det sjove foregår ovenpå du ikke vil ;) hvordan skal du komme derop med gangstativet? men det er der en løsning på, jeg er en stærk ung mand, så skal nok hjælpe dig ovenpå. og hvis det er vigtig at få gangstativet med, går jeg gladeligt 2 gange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører en sextour til Hamburg torsdag d. 9. maj med afgang fra midtjylland tidligt om morgenen med mulighed for opsamling dernedad. Laver dog et stop på ca. 3 timer ved Neumünster. Vil besøge mindst et par af klubberne

Bla. Optasia http://lovegirlshh.de/home#jump

og knalde så mange piger som muligt + opleve lidt kulturelt - kan dog godt se efter ovenstående anmeldelser og et tidligere besøg i Atmos at man skal være i god træning :D

Kører retur mandag morgen d. 13 maj. (send PB, hvis du vil med den ene/begge eller anden vej mod lidt tilskud til benzin)

Jeg havde så fornøjelsen af at møde Jernsvinet på Optasia og han overtalte mig til at skrive et indlæg her om min oplevelse på klubben 8-)

Sikke en oplevelse, jeg har aldrig i mit liv prøvet noget lignende, hver anden time var der gangbang i det store lokale, hvor de 10 piger på vagt sørgede for at "gøre alle færdige" som havde lyst til at deltage,.. og lysten var stor :-)

Jeg ankom ved 16 tiden, satte mig i loungen, og blev straks opsøgt af Larissa http://lovegirlshh.de/home/girl/Larissa#jump vi snakkede ganske kort, men mine manglende tysk egenskaber gjorde at hun istedet fandt pikken frem og begyndte at spille den af på mig - midt i loungen mens ham der sad overfor med en pige kiggede interesseret på hvad hulen vi havde gang i..., vi gik derefter ind ved siden af og gjorde det færdigt, med et super BJ efterfulgt af et ret ringe knald (hun ville helst have gjort mig færdig med BJ'et) - skidt pyt, det var stadig en fed og god start på dagen!

Jeg sad og sundede mig lidt i loungen, og faldt så i snak med http://lovegirlshh.de/home/girl/Meggi#jump meggi... hun har den mest sindssyge flotte lolitakrop og jeg var totalt solgt! .. vi snakkede ½ time hvorefter hun spurgte mig om jeg var til gangbangs, hvilket jeg sagde det var da helt fint med mig :-) hun fandt os en sofa, og da musikken startede, smed alle 10 piger tøjet, og gik igang med at sutte, kneppe, til en god pornomelodi der gik i loop,.. Meggi gav det bedste BJ jeg havde fået i årevis, hvorefter jeg fik hende vendt om i sofaen til en 69'er, hvor hendes lille stramme flotte mis fik en ordentlig tur... mums... hun lagde sig så på sofaen og hun fik en ordentlig tur mens jeg kunne nyde udsigten til de 9 andre piger der var i fuld gang med at knalde sig igennem de ca. 20 fyre der var interesserede i GB...

Lige idet jeg var færdig kom Jernsvinet ind af døren, blev nærmest overfaldet af Meggi og veninden og han så endda meget paf ud over den store velkomst men jeg tror da han nød det :-) det må hans referat fortælle mere om!

Sundede mig efter GB, det var blevet tid til aftensmad, hvilket var meget under middel, men høj på GB oplevelsen var det sq ikke sulten der var størst hehehe.

De 2 timer til næste GB gik hurtigt, og jeg havde så lært at positionere mig midt i den midterste sofa, klar til runde 2,....

Her fik jeg http://lovegirlshh.de/home/girl/Mia#jump til at give mig et BJ imens

http://lovegirlshh.de/home/girl/Melissa#jump stod på sofakanten over mit ansigt så jeg kunne slikke hende, imens http://lovegirlshh.de/home/girl/Larissa#jump blev kneppet bagfra i sofaen der stod med ryggen til min sofa, og hun hang ind over min sofa så min ene hånd kunne ælte hendes bryster og jeg kunne rigtig mærke hver gang den anden fyr stødte i bund i hende på hendes brysters gyngen ... totalt surrealistisk fed fed oplevelse og jeg kom for 3. gang med et brag! hvorefter de 3 piger + 1-2 mere "overfaldt" Jernsvinet og gav ham en ordentlig omgang (heldige asen, 5 piger!)

Sundede mig lidt igen, men synes http://lovegirlshh.de/home/girl/Sara#jump så mega fræk ud, så fik hende lokket med ind i et bollerum, og fik en god slikketur i en lækker 69'er indtil jeg sprøjtede hende dybt ned i halsen... var sq frækt!!

Igen tid til at sunde sig, og fik så en rigtig god lang snak med Jernsvinet en times tid, da det først gik op for os at vi begge var fra danmark der, fik udvekslet gode erfaringer, og vi må helt klart afsted på en tur sammen i fremtiden... Nå men, tiden var snart til GB igen, så jeg sagde til Jernsvinet at jeg hellere måtte positionere mig igen, han ville springe over denne runde, så jeg satte mig i sofaen i midten igen, og ventede 10 minutter på kl skulle blive GB klokke,.. Jernsvinet hev lige kort http://lovegirlshh.de/home/girl/Meggi#jump over til baren og sagde noget til hende.. Jeg fandt så ud af det var at hun skulle ordne mig da jeg havde fortalt ham hun var min favorit! tak for det!... Kl blev GB tid, hun kom over, og tog den lækreste http://lovegirlshh.de/home/girl/Steffi#jump med over.. fik mig først positioneret i en 69'er, men blev hurtigt til steffi tog rorpinden mens jeg var dybt begravet i min favoritpige Meggi... Troede virkelig ikke jeg kunne komme en 5. gang, men måtte igen aflevere en ladning for det var simpelthen for frækt og godt!! sindsyge lækre tøser i min optik :-) (billederne på hjemmesiden er pisseringe ifht hvordan pigerne er i virkeligheden, og de er så pivfrække til de GB's)

Nå men overstået afladning, kom Jernsvinet over og satte sig ved siden af mig, og sagde han var blevet overfaldet af http://lovegirlshh.de/home/girl/Sonja#jump (er ikke helt sikker på er rette pige) og hun havde taget ham i kyndige hænder... GB'et var ikke slut endnu, og hun kom hen og VILLE give mig en tur også da jeg havde komplimenteret hendes show under 1. GB hvor hun havde taget briller på lagt sig på sofaen og leget med fissen mens hun havde udstrålet den mest vanvittige sekretær fantasi sex udstråling ever :) så hun VILLE give mig en tur, men jeg var jo helt flad... så måtte takke nej, hvorefter http://lovegirlshh.de/home/girl/Mia#jump smed sig ovenpå mig og gnubbede godt og grundigt med røven over imod Jernsvinet, så jeg kunne sidde og sprede hendes baller så han RIGTIG kunne få set hende helt op i ganen vil jeg tro :-) fed stil! og meget vellystne og indlevende piger!

Jeg kunne ikke mere, sagde til Jernsvinet jeg tog hjem, gik i bad igen, og var på vej ud af døren ½ time senere men så kom http://lovegirlshh.de/home/girl/Sonja#jump flyvende og sagde jeg ikke kunne tage hjem uden at have været sammen med hende... så mig ind på værelse med hende, BJ, lidt brystslikkeri, og så ellers 7 forskellige knaldestillinger indtil jeg måtte overgive mig og sende en 6. ladning afsted, som må have taget halvdelen af en kugle med, så ømme er de idag :-)

Fantastisk fantastisk oplevelse! pigerne er ikke 100% top dollar flotte, men de er smukke hver især, og den indlevelse de har til GB'ene er helt enestående, og hvis man er sød ved dem, så synes jeg de giver det igen på den lange bane, man skal blot ikke blive utålmodig hvis der lige går en time hist og pist hvor man ikke lige har kontakt, de har jo alligevel 25-30 mænd de skal have serviceret....

En stor tak til pigerne, håber snart at få tid til at besøge dem igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning... Det lyder til at Optasia har gang i noget rigtig godt - flere gode beretninger fra klubben.

Jeg regner med at løbe ind i Jernsvinet imorgen på Atmos, så må jeg luge høre om han er ligså begejstret for Optasia.

Godt at høre at du havde en forrygende dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der er fri sex for de 100/120 euro

Har været der et par gange i sidste uge. Til at starte med, bliver du meget opsøgt af piger, men når du har været der nogle timer og der er kommet nye mænd, får de opmærksomheden :) Men der er stadig gruppeknaldene, hver 2-3 time.... Der gør de alle mænd tilfredse, hvis det ønskes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ankom til Optasia ca kl. 1700 torsdag d. 9. maj, det er ret nemt at finde, når man kommer ned ad A7 fra Jylland - og så ligger det NV for centrum, så skal man ikke andet er der noget kortere at køre.

Stedet virkede lidt dødt da jeg ankom, men jeg kunne høre der var fuldt gang i den et eller andet sted, nærmest lidt østeuropæisk folkedanserstemning med høje kvindeskrig, mens jeg klædte om og fik et bad - alligevel blev jeg taget med bukserne ned, da jeg trådte ind i baren og Mia straks kom og spurgte: "Fickie fickie?". Jeg så da at der var vildt gang i den med nøgne piger og mænd i sofaerne - jeg forsøgte at protestere, men blev alligevel hevet med hen i en ledig sofa og hun begyndte alt for voldsomt med et blow, med det resultat at der ikke skete ret meget mere. Jeg sagde så at jeg lige var kommet, hvilket hun åbenbart misforstod - nå, så kunne jeg godt pakke sammen igen og væk var hun. Der gik dog ikke mere en 20 sekunder, så stod Meggi http://lovegirlshh.de/home/girl/Meggi#jump (som nok var den mest velskabte pige i klubben) og Katarina http://lovegirlshh.de/home/girl/Katarina#jump fra grækenland klar og nu var jeg ligesom vågnet lidt op, så de fik en omgang hver uden at jeg dog fik udløsning.

Nu var der så pause, pigerne var så hurtigt rundt og rydde omhyggeligt op for vådservietter (man bliver som regel lige tørret af på pikken inden de går igang) gummiindpakninger, køkkenruller, tømme askebægre, tomme glas mv., hvorefter de allesammen ligesom forsvandt og der blev lidt dødt. Endelig kom en slank pige med et kønt ansigt - lidt svært at sige helt nøjagtigt hvem med andet make-up og hår http://lovegirlshh.de/home/girls#jump og satte sig i sofaen ved siden af - jeg forsøgte at snakke lidt med hende, men det fungerede ikke ret godt, før hun spurgte om jeg ville med på Zimmer - OK - så hev hun mig med ind i bollerummet (stedet har vist tidligere været en regulær swingerclub). Jeg forsøgte at kæle lidt med hende først, men det var hun slet ikke indstillet på, istedetfor ville hun straks sutte den af på mig - det var tilgengæld: "überhaupt kein Problem" - og det var hun faktisk ret god til, da jeg endelig fik hende til at sætte hastigheden ned fra 120Km/t til noget mere moderat og nydelsesværdigt - og jeg fik lov til at komme i munden på hende og hun tog godt imod det hele - hun spyttede det dog omhyggeligt ud i et stykke køkkenrulle bagefter - stak mig køkkenrullen til selvaftørring og væk var hun.

Nu var der lidt stille igen, indtil næste gangbang, hvor først Elliot fik en ordentlig tur og jeg havde nok sat mig lidt i position overfor ham, da Mia, som åbenbart ikke sådan lige ville lade mig slippe uforrettet, kom over og endnu engang begyndt med at give mig et heftigt blowjob - jeg fik hende dog til at slappe af og spille den af på mig lige så stille istedetfor. Larissa http://lovegirlshh.de/home/girl/Melissa#jump kom så og ville have jeg skulle slikke hende, en anden kom og hældte noget hvidt creme ud over min pik, så Mia rigtigt kunne pirre og holde den kørende i lang tid, medens Meggi og en 2 - 3 andre piger kom og satte eller lagde sig op ad og omkring mig og jeg følte mig som konge - ærgerligt jeg kun havde 2 hænder - selv Elliot der selv lige havde fået en ordentlig tur, sad overfor og så helt misundelig ud.

Senere fandt jeg ud af han også var dansker og fik en hyggelig snak med ham i baren og forstod at han var noget interesseret i Meggi, så jeg kunne ikke, da lejlighed senere bød sig og han havde jo også sat sig over i sofaen for at være i position, at give hende et hint om at hun havde en fan.

Der var åbenbart gangbang hver anden time på ulige klokkeslet, men jeg var nu ikke til ret meget mere. Elliot mente også at med 6 omgange, havde han ikke flere skud i bøssen og ville tage hjem. Lidt senere gik jeg på toilet og kunne så høre at der var godt gang i den i værelset ovenpå - troede næsten loftet ville falde ned i den gamle fabriksbygning. Da jeg så kom ud fra toilettet, kom Elliot ned ad trappen med et stort grin over hele fjæset og en pige på slæb - men så tog han også hjem.

Stedet virkede igen lidt dødt indtil Katarina kom over og snakkede lidt - hun kan en 4-5 sprog og vi blev enige om at gå ovenpå - fandt det eneste værelse der var med ordentlig belysning - åbenbart også det eneste værelse med dør - ellers var der bare forhæng eller man kunne sætte en stol for. Hun forsøgte ihærdigt, men jeg var nu brugt, så vi hyggede bare lidt indtil der blev banket på døren: "2 min. to Gangbang". Nå lige ned i bad og se lidt gangbang igen før jeg kørte hjem til hotellet, hvor jeg rigtig kunne slappe af ovenpå en noget grænseoverskridende oplevelse, som alligevel virkede meget naturlig.

Gentagelsesfare 100%, men håber så de har fået uskiftet de noget udslidte sofaer og fået ordentlig belysning på værelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om det er noget, man bare er nødt til at prøve. Jeg kan se det er flest østpiger. Er det godt eller skidt?

Det er som man tager det - desværre er det ikke alle lige gode til tysk eller engelsk - der kom en del østeuropæiske fremmedarbejderfyre på et tidspunkt, som de virkede meget glade for og som de snakkede en hel del med - vi andre kunne så sidde i sofaerne og kede os indtil næste gangbang. Imellem gangbangsene kunne det så være svært at få kontakt med pigerne og evt. få dem med ovenpå - jeg ved ikke hvordan Elliot slap afsted med det, men ihvertfald en af pigerne http://lovegirlshh.de/home/girl/Sara#jump, som jeg ellers syntes var interessant kunne jeg overhovedet ikke få øjenkontakt med - bortset fra dengang hun lå henover ryggen på mig og Mia tog sig af de nedre dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spørger jeg sikkert dumt.

Men når man har betalt entre´, hvad skal man så betale for mere??

Er der virkelig bare fri sex på alle hylder?

Sådan kan man nok ikke sige det - jeg vil nok nærmere sige at pigerne bare tager for sig :D

Dvs. du skal sørge for at gøre indtryk på pigerne og være klar på det rigtige tidspunkt og sted.

Der er lidt gratis mad og alkoholfrie drinke, kaffe mm. men alkoholiske drinke skal du betale for - du kan købe champagne, men jeg så nu ikke nogen gøre det og blev heller ikke forespurgt om jeg ville spendere det - mener en flaske i flg. prissedlen kostede € 60,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været der selv også.....(altså besøg mere)

og som Jernsvinet er inde på, har pigerne en tendens til kun at snakke med de tyrkiske mænd. Lagde jeg ikke mærke til 1. gang, for der var Girllover der jo, og han er vældig hyggelig og sidde og snakke med, så tiden gik hurtig.

Anden gang jeg var der, havde jeg et par favoritpiger fra 1. gang jeg snakkede meget med. Men de kunne jo ikke sidde ved mig hele tiden.Så kedede mig faktisk noget, da mange af pigerne helst kun snakker med de Tyrkiske mænd.

Kunne se det var et generelt problem, der var 3 "hvide" mænd, og alle blev ret forbigået. Måske det er derfor, mændene er sammensat, som de er. Der er hovedsagelig Tyrkiske eller lignende mænd i klubben.

Kan læse på freiercafe og international sexguide, at mange fraråder klubben af samme årsag.

om årsagen er, vi ikke er så interessante for pigerne eller det er sprogbarrieren der spiller ind, skal jeg lade være usagt.

Vil gerne besøge klubben igen, men bliver i selvskab med nogen. Der er ikke samme muligheder for at trække sig lidt tilbage med en bog eller lignende, som der er på FKK. Så lidt sværere at underholde sig selv, og tager ikke en fridag for at side og kede mig..... Så hellere spendere lidt flere penge for at have en underholdende dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er sprogbarrieren der hovedsagelig spiller ind, mener at både mændene og pigerne hovedsagelig kom fra østeuropa - ikke Tyrkiet - her er sprogbarrieren nok alligevel for stor. Desuden tror jeg muslimske glædespiger vil få problemer med muslimske mænd, som nok selv gerne vil besøge glædespiger, bare de ikke er muslimer. Men en muslimsk pige der bare går alene på gaden - hun er luder og nærmest frit tilgængelig.

Der er nok i de senere år kommet en del østeuropæiske fremmedarbejdere til Tyskland og jeg kan forestille mig at de besøger klubberne fordi, de her kan møde piger fra hjemlandet, de nemmere kan snakke og interagere med - om klubberne så netop også skaffer piger fra de pågældende lande for at dække dette behov, eller pigerne kommer efter mund til mund metoden, tør jeg ikke sige.

Snakkede lidt med Katarina fra Grækenland, som fortalte at hun havde sit eget værelse på stedet og at hun kun arbejde 5 dage om ugen - de 2 fridage kørte hun så escort - jeg kunne ihvertfald få hendes tlf. nr. hvis jeg ønskede - så måske var nogle af de østeuropæiske fyre også escortchauffører - hvad ved jeg.

Tror ihvertfald ikke det havde noget med drikkepenge at gøre - det så jeg ihvertfald ikke antydning af, ligesom jeg heller ikke blev nødet til at spendere hverken det ene eller det andet ekstra, som i stripklubberne på Reeperbahn, hvor man pludselig kan blive bonnet for en flaske champagne til € 100,- eller mere, bare en pige har fået lov at sidde ved siden af en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Melissa er fra Bulgarien, og snakker Bulgarisk, Rumænsk og Tyrkisk.... Hun foretrækker Tyrkisk da hun er muslim. Ja så snakker hun naturligvis lidt Tysk. Hende har jeg sat, og snakket rigtig meget med.

Der er også nogle tyrkiske piger.

Har kun snakket med 3 andre mænd dernede, en Tysker, Kurder og Tyrker.

Så jo, der er muslimske piger dernede.... og der er tyrkiske og muslimske mænd..... men hvor meget det er udbredt ved jeg ikke, for så mange af pigerne har jeg ikke snakket længe med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halahala skrev, for 11 minutter siden:

For man badekåbe eller er man helt nøgen 

Nu har du fundet en 4 år gammel tråd og klubben hedder nu Fantasy Lounge - der ligger et håndklæde i dit skab, men jeg foretrækker at have min egen badekåbe og cloogs med, da det ofte kan være lidt koldt og trække i klubben ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...