Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Optasia Hamborg

Recommended Posts

Halahala skrev, for 51 minutter siden:

Når okay super tak for det. Koster det stadig 100 euro?

Ja, åbenbart. Det kan også koste 120€ eller 80€, fremgår det af stedets hjemmeside, hvor du også finder adressen og åbningstiderne.

MEN: Jeg noterer med interesse, at der står ikke en lyd på hjemmesiden om, hvad man får for sine 100€....

:):):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300AM skrev, for 1 time siden:

Ja, åbenbart. Det kan også koste 120€ eller 80€, fremgår det af stedets hjemmeside, hvor du også finder adressen og åbningstiderne.

MEN: Jeg noterer med interesse, at der står ikke en lyd på hjemmesiden om, hvad man får for sine 100€....

:):):)

 

Det du får for entréen i en flat rate klub, er adgang til klubben og dens faciliteter(bobblebad, sauna mm. Ved dog ikke om denne klub stadig har disse ting) Der er også gratis drikkevare i baren(dog ikke alkoholiske. I nogle klubber kan disse dog købes) Normalt er der også en buffe med lidt forskelligt mad( buffen i denne klub er dog meget ringe.) sidst men ikke mindst så får du mulighed for at have sex med de piger der er på job i klubben. ( nogle klubber har en max antal gange man kan gå med pigerne, feks. 7 gange på en dagsbillet og 4-5 gange på en 5 timers billet. Dette er forskelligt fra klub til klub.

 

Det er dog 4 år siden jeg har været i denne klub, og der er sikkert sket ændringer siden. Der ud over er der kommet nye regler pr. 1 juli 2017 på det tyske købesex markede. 

 

Vær OBS på at en sauna/FKK klub ikke er det samme som en flat rate klub. Flere har blandet de 2 koncepter sammen og er blevet skuffet når de ikke fik det bedste fra begge koncepter.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 6 minutter siden:

Det du får for entréen i en flat rate klub, er adgang til klubben og dens faciliteter(bobblebad, sauna mm. Ved dog ikke om denne klub stadig har disse ting) Der er også gratis drikkevare i baren(dog ikke alkoholiske. I nogle klubber kan disse dog købes) Normalt er der også en buffe med lidt forskelligt mad( buffen i denne klub er dog meget ringe.) sidst men ikke mindst så får du mulighed for at have sex med de piger der er på job i klubben. ( nogle klubber har en max antal gange man kan gå med pigerne, feks. 7 gange på en dagsbillet og 4-5 gange på en 5 timers billet. Dette er forskelligt fra klub til klub.

 

Det er dog 4 år siden jeg har været i denne klub, og der er sikkert sket ændringer siden. Der ud over er der kommet nye regler pr. 1 juli 2017 på det tyske købesex markede. 

 

Vær OBS på at en sauna/FKK klub ikke er det samme som en flat rate klub. Flere har blandet de 2 koncepter sammen og er blevet skuffet når de ikke fik det bedste fra begge koncepter.

Det, som optager mig lige nu, er netop, hvor langt alle de gamle erfaringer stadig kan bruges.

Den ny lov synes at have ændret en del, og jeg venter spændt på ny beretninger fra de gamle klubber.

For mig er en hjemmeside i højeste grad noget, man bruger til anprise sine varer og tjenesteydelser med. Og derfor finder jeg det påfaldende, at denne hjemmeside er helt tavs på det punkt.

F.eks. Acapulcos hjemmeside er ikke meget mere informativ. Her er der blot en henvisning til en helt anden hjemmeside http://clubladys.com med aldeles intetsigende billeder og et forbehold om, at de i klubben tilstedeværende damer er selvstændige erhvervsdrivende, som klubben nærmest lægger afstand til. Priser for pigernes ydelser nævnes slet ikke.

Er det mon den ny lov, som er på spil?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget få, hvis overhovedet nogen, sauna/fkk klubber der oplyser andet en prisen på entréen. På deres hjemmeside. Loven er at pigerne er selvstændige, og derfor kan klubben ikke bestemme hvad pigerne tager for deres service. Sådan var det også før 1/7 2017. 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 13 timer siden:

Det er meget få, hvis overhovedet nogen, sauna/fkk klubber der oplyser andet en prisen på entréen. På deres hjemmeside. Loven er at pigerne er selvstændige, og derfor kan klubben ikke bestemme hvad pigerne tager for deres service. Sådan var det også før 1/7 2017. 

Vi er vist hjertens enige om, at det meget vigtigt for klubberne ikke at rage uklar med juraen.

Min pointe var, at jeg fandt http://fantasy-lounge.de/opening-times-prices/ helt ekstremt fattig på information, da jeg ville henvise Halahala til at søge svar på sine spørgsmål der.

Man kan jo sammenligne med https://www.freudenhaus.de/dortmund og se, hvor man får mest at vide - og derfor får mest lyst til at gå hen. Det kan altså lade sig gøre at fortælle de mulige kunder temmelig meget om, hvad der venter dem.

Freudenhaus er så åbenbart den tidligere Pauschalclub, hvad der jo ikke gør siden mindre interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300AM skrev, 1 time siden:

Vi er vist hjertens enige om, at det meget vigtigt for klubberne ikke at rage uklar med juraen.

Min pointe var, at jeg fandt http://fantasy-lounge.de/opening-times-prices/ helt ekstremt fattig på information, da jeg ville henvise Halahala til at søge svar på sine spørgsmål der.

Man kan jo sammenligne med https://www.freudenhaus.de/dortmund og se, hvor man får mest at vide - og derfor får mest lyst til at gå hen. Det kan altså lade sig gøre at fortælle de mulige kunder temmelig meget om, hvad der venter dem.

Freudenhaus er så åbenbart den tidligere Pauschalclub, hvad der jo ikke gør siden mindre interessant.

Som du selv skriver så er det en gammel flat rate klub. Og klubben har også tidliger oplyst priser på deres side. 

Men langt de fleste klubber i Tyskland oplyser ikke priser for tiden med pigerne. Da det er op til den enkelt pige hvad hun tager for det. Klubben vil nok gerne yde god service og gerne give oplysninger på deres hjemmeside. Men det er meget få steder du ser pigernes priser på en klub side.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Var på fantasy for knap en 3 ugers tid siden - en torsdag aften. Vi var 4-6 gæster og 5 piger. Ved indgangen fik man at vide at man kun måtte "prøve" hver pige en gang. Nok for at overholde den nye lov som gør flatrate ulovlig, sådan som jeg forstår det. Videre er alt med kondom, også oral - som loven fireskriver. Og de 5 piger var ikke de kønneste. I mine øjne er klubben nu kun en skygge af sig selv. Intet fælles gang bang som i de gode gamle dage. Snakkede med de øvrige gæster som også mente at det kun var et spørgsmål om tid før den nye lov tog livet af klubben. Klubbens pigekvalitet skrantede lidt i forvejen. Ved ikke helt hvordan der er på flat99 efter den nye lov, men er nok et bedre valg. Minut prisen er jo nu stort set den den samme. Og pigerne plejer at være kønnere på flat99, omend stedet ikke er specielt hyggeligt, og det bliver til en del tøj af- og påklædning (flat 99 er mere en "bordeldiscobar" end en saunaclub). Dette blot et indspark. Er jo muligvis flere/kønnere piger på en lørdag. Så hvis der er nogen med nyere lørdagsinfo ville det være et bedre indspark.

I_love_it

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...