Hop til indhold
alras

Spørgsmål til GP i forhold

Recommended Posts

Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

De det i et større perspektiv siger du? Må jeg da være fri. Det er da netop det jeg gør. Hvorimod du gerne vil have en vurdering af dine anmeldelser   altså at du tager det personligt at jeg skriver om anmeldelser som jeg gør og føler dig ramt. Du bliver tydeligvis usikker på om du nu har skrevet en nedgørende anmeldelse. Det er dig der skal se det i et større perspektiv - ikke jeg. 

Men igen. Stil dig nu selv det spørgsmål om hvordan du selv ville have det med at læse en anmeldelse af hende du elsker mere end noget andet. Uagtet h ad der står i hendes annonce

Jeg har ikke skrevet nedladende anmeldelser. Måske du synes det. Det ved jeg ikke. 
 

Hvis jeg var i den situation, at jeg var kæreste eller gift med en GP, så havde jeg også gjort mig nogle overvejelser i forhold til anmeldelser eller lign. Det vil jeg love dig. 
 

Derfor ville jeg også leve med, at min kæreste eller hustru ville blive anmeldt herinde. Ellers så skulle jeg nok finde en anden at være sammen med. 
 

Og hvis jeg ikke ville bryde mig om, at en kunde skrev, at han havde spermet min samlever i ansigtet, så skulle jeg måske tage en snak med hende om det virkelig er nødvendigt, at hun tilbyder den ydelse. 

 

Jeg har ikke yderligere kommentarer til det her. Vi bliver aldrig enige og der har allerede været alt for meget ordkløveri om det her. 
 

Godaften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har ikke skrevet nedladende anmeldelser. Måske du synes det. Det ved jeg ikke. 
 

Hvis jeg var i den situation, at jeg var kæreste eller gift med en GP, så havde jeg også gjort mig nogle overvejelser i forhold til anmeldelser eller lign. Det vil jeg love dig. 
 

Derfor ville jeg også leve med, at min kæreste eller hustru ville blive anmeldt herinde. Ellers så skulle jeg nok finde en anden at være sammen med. 
 

Og hvis jeg ikke ville bryde mig om, at en kunde skrev, at han havde spermet min samlever i ansigtet, så skulle jeg måske tage en snak med hende om det virkelig er nødvendigt, at hun tilbyder den ydelse. 

 

Jeg har ikke yderligere kommentarer til det her. Vi bliver aldrig enige og der har allerede været alt for meget ordkløveri om det her. 
 

Godaften. 

Tak for svar :)

Jeg aner ikke om du har skrevet en nedsættende anmeldelse. Så vigtig erdu altså ikke i min verden at jeg holder øje med det. (No offence) Men hvis jeg læser en nedvurderende anmeldelse, så noterer jeg brugerens Nick og husker det inde i mit lille hovede. Og jeg har ikke noteret dit. 

Iøvrigt synes jeg ikke der har været noget synderlig ordkløveri. Jeg synes tværtom at denne debat har bid og kant uden at have gået personligt efter nogle. Og jeg mener at man kan lære meget af denne debat - hvis man altså vil og ikke er alt for fastlåst i egne antagelser. Mig selv inklusive 

Tilsidst : det handler ikke for mig om at blive enig. Det handler om at få indsigt og at få udvidet sin horisont. Det kan faktisk kun ske hvis der er uenigheder. Er man enige om alting er det jo umuligt at flytte sig 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
norisk skrev, for 16 minutter siden:

Syntes jeres interne diskution bliver lidt indholdsløs og kedelig.

 

Så var det da godt, at du lige kunne komme med et rigtig spændende indspark til debatten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 1 time siden:

Se det i et større perspektiv siger du? Må jeg da være fri. Det er da netop det jeg gør. Hvorimod du gerne vil have en vurdering af dine anmeldelser   altså at du tager det personligt at jeg skriver om anmeldelser som jeg gør og føler dig ramt. Du bliver tydeligvis usikker på om du nu har skrevet en nedgørende anmeldelse. Dvs du tager mit skriv personligt og undlader at se det i et større perspektiv. Det er dig der skal se det i et større perspektiv - ikke jeg. 

Men igen. Stil dig nu selv det spørgsmål om hvordan du selv ville have det med at læse en anmeldelse af hende du elsker mere end noget andet. Uagtet hvad  der står i hendes annonce. Og spørg dig selv om det er opbyggende eller nedbrydende for et forhold 

Hvis!, jeg var i forhold.med en GP, ville jeg som udgangspunkt ikke læse kundeanmeldelser på hende. Det fordi de er lige så utroværdige som bruger anmeldelser er i almindelighed, om det er tandlæger. Vidundercreme. Eller andet.  Bliver jeg selv nødt til at ammelde et eller andet. Giver jeg en neutral anmeldelse. Og Jeg anbefaler heller ikke et produkt. Eller gå for den sags skyld. Ganske enkelt fordi de er ubrugelige.

Jeg kan derimod godt beskrive min oplevelse med produktet, eller vedkommende, hvis jeg bliver opfordret til det. Og denne vil altid blive personlig og beskrive netop.min oplevelse, uden at gå i detailjer, og holdt i en sober og ordentlig tone.

Så ja jeg ville godt kunne rumme en gp, på godt og ondt, ganske enkelt fordi jeg 100 sikkert vil elske denne. Og respekterer hendes valg i livet. Og derved selfølgelig også kunne lægge øre til hendes dårlige dag, lige som jeg forventer at hun ville høre på mine beklagelser over en evt uretfærdig kunde eller klient i min butik.

Det hedder er ærligt og ligeværdigt forhold, med gensidig respekt.

Hvis man ikke magter at rumme dette. Så er der ingen grund til at prøve sammen, for det at tvinge et menneske til at forandre sig på sin personlighed. Er dødsdømt på forhånd.

Men jeg er måske også.mærkelig! Eller har levet og set mere end gennemsnittet.

Misjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Hvis!, jeg var i forhold.med en GP, ville jeg som udgangspunkt ikke læse kundeanmeldelser på hende. Det fordi de er lige så utroværdige som bruger anmeldelser er i almindelighed, om det er tandlæger. Vidundercreme. Eller andet.  Bliver jeg selv nødt til at ammelde et eller andet. Giver jeg en neutral anmeldelse. Og Jeg anbefaler heller ikke et produkt. Eller gå for den sags skyld. Ganske enkelt fordi de er ubrugelige.

Jeg kan derimod godt beskrive min oplevelse med produktet, eller vedkommende, hvis jeg bliver opfordret til det. Og denne vil altid blive personlig og beskrive netop.min oplevelse, uden at gå i detailjer, og holdt i en sober og ordentlig tone.

Så ja jeg ville godt kunne rumme en gp, på godt og ondt, ganske enkelt fordi jeg 100 sikkert vil elske denne. Og respekterer hendes valg i livet. Og derved selfølgelig også kunne lægge øre til hendes dårlige dag, lige som jeg forventer at hun ville høre på mine beklagelser over en evt uretfærdig kunde eller klient i min butik.

Det hedder er ærligt og ligeværdigt forhold, med gensidig respekt.

Hvis man ikke magter at rumme dette. Så er der ingen grund til at prøve sammen, for det at tvinge et menneske til at forandre sig på sin personlighed. Er dødsdømt på forhånd.

Men jeg er måske også.mærkelig! Eller har levet og set mere end gennemsnittet.

Misjo

 

 

Jo men kære @Misjo1 : det er jo ikke alle der er ligeså afklarede som dig. Det er faktisk nok de færreste. Det er helt sikkert klogt at undlade at læse kunde udmeldinger på den gp man er i forhold med. Jeg tror bare at mange vil være for nysgerrige til at lade være ( du ved curiosity killed the cat) . Du har helt sikkert skrevet nogle sobre og også underholdende oplevelses beretninger ( ikke anmeldelse)  du har netop forstået at man ikke kan skrive neutralt men at en beskrivelse af et relationelt møde altid er og altid vil være - subjektivt. 

Der er også det med ordet anmeldelse. 

Hvordan i alverden kan man i DK  i 2020 komme afsted med at anmelde et andet menneske. Det er jo absurd at det overhovedet finder sted. Man kan sgu da ikke anmelde mennesker som var de en vare. Det er da lige guf for prostitutions modstandere at der er nogle der sidder her og anmelder et andet menneske. Det må da være vand på deres mølle. Ønsker man at bevare prostitution er det ihvertfald ikke særlig understøttende at det er muligt at anmelde kvinder 

Det ville blive lidt mere spiseligt hvis det hed oplevelses beretning istedet for. 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 36 minutter siden:

Hvordan i alverden kan man i DK  i 2020 komme afsted med at anmelde et andet menneske. Det er jo absurd at det overhovedet finder sted.

Jeg er virkelig overrasket over, at du tager sådan på vej og bliver så stødt over det.

Der findes jo anmeldelser af mennesker alle mulige steder stort set hver eneste dag. Jeg kan virkelig ikke se problemet. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er virkelig overrasket over, at du tager sådan på vej og bliver så stødt over det.

Der findes jo anmeldelser af mennesker alle mulige steder stort set hver eneste dag. Jeg kan virkelig ikke se problemet. 
 

Hvis du ikke kan se at der er et problem er vi to virkelig meget langt fra hinanden vores i grundlæggende menneskesyn. Lad os bare lade den ligge her så 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Lady C skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du ikke kan se at der er et problem er vi to virkelig meget langt fra hinanden vores i grundlæggende menneskesyn. Lad os bare lade den ligge her så 

Nemlig el måske pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 32 minutter siden:

Hvis du ikke kan se at der er et problem er vi to virkelig meget langt fra hinanden vores i grundlæggende menneskesyn. Lad os bare lade den ligge her så 

Det har jo intet med menneskesyn at gøre. Det er blot en konstatering af fakta og en del af det at leve og arbejde, at blive vurderet på sine præstationer, når man får penge for udførelsen af det man lige har gjort. Sådan har det altid været og hvis du tror du kan lave om på det, så pøj pøj med det.

Man skulle tro du aldrig ser tv eller åbner en avis. Der er jo anmeldelser af menneskers præstationer hver eneste dag, men fordi det så er en GP - uha så må man altså ikke skrive lidt om præstationen og slet ikke om udseende eller krop, nej det går virkelig ikke. 

At jeg synes anmeldelser af personer, der tager penge for et job de har udført er i orden, gør altså ikke mig til et dårligt menneske. 
 

Jeg bliver også vurderet og på en måde også anmeldt på mit job. Det er blot med til, at holde mig fokuseret og yde mit bedste - take it og leave it! 
 

Og det var altså det sidste fra mig til dette emne :-) 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 1 time siden:

Jo men kære @Misjo1 : det er jo ikke alle der er ligeså afklarede som dig. Det er faktisk nok de færreste. Det er helt sikkert klogt at undlade at læse kunde udmeldinger på den gp man er i forhold med. Jeg tror bare at mange vil være for nysgerrige til at lade være ( du ved curiosity killed the cat) . Du har helt sikkert skrevet nogle sobre og også underholdende oplevelses beretninger ( ikke anmeldelse)  du har netop forstået at man ikke kan skrive neutralt men at en beskrivelse af et relationelt møde altid er og altid vil være - subjektivt. 

Der er også det med ordet anmeldelse. 

Hvordan i alverden kan man i DK  i 2020 komme afsted med at anmelde et andet menneske. Det er jo absurd at det overhovedet finder sted. Man kan sgu da ikke anmelde mennesker som var de en vare. Det er da lige guf for prostitutions modstandere at der er nogle der sidder her og anmelder et andet menneske. Det må da være vand på deres mølle. Ønsker man at bevare prostitution er det ihvertfald ikke særlig understøttende at det er muligt at anmelde kvinder 

Det ville blive lidt mere spiseligt hvis det hed oplevelses beretning istedet for. 

 

 

Kære @Lady C

Tak for ikke at kommentere på.min slut bemærkning :wub::D

Jeg er enig med dig. Ordet anmeldelse bliver desværre brugt i flæng også i sammenhænge hvor det ikke høre hjemme.

Man kunne bruge ordet recencerer. Det er det næppe mange der kender. Ingen glemt - ingen nævnt.

Så jeg er også tilhænger af oplevelses beretning eller Beskrivelse af mit besøg hos xxx. 

Der er sikkert mange andre lydige bud. Men jeg tror næppe de finder gang på jord i et forum som EG

Misjo

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 38 minutter siden:

Det har jo intet med menneskesyn at gøre. Det er blot en konstatering af fakta og en del af det at leve og arbejde, at blive vurderet på sine præstationer, når man får penge for udførelsen af det man lige har gjort. Sådan har det altid været og hvis du tror du kan lave om på det, så pøj pøj med det.

Man skulle tro du aldrig ser tv eller åbner en avis. Der er jo anmeldelser af menneskers præstationer hver eneste dag, men fordi det så er en GP - uha så må man altså ikke skrive lidt om præstationen og slet ikke om udseende eller krop, nej det går virkelig ikke. 

At jeg synes anmeldelser af personer, der tager penge for et job de har udført er i orden, gør altså ikke mig til et dårligt menneske. 
 

Jeg bliver også vurderet og på en måde også anmeldt på mit job. Det er blot med til, at holde mig fokuseret og yde mit bedste - take it og leave it! 
 

Og det var altså det sidste fra mig til dette emne :-) 

Jo det har ved gud noget med menneskesyn at gøre. 

Men du skal have tak for at du har holdt den pæne tone selvom vi har været uenige :)

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 15.8.2020 at 12:39:

Der vist kun en ting at sige "I er sikkert hver sig nogle dejlige mennesker, men i ikke er bare ikke gode for hinanden".  Du har nok brug for lidt professionelt rådgivning/støtte og sparring for at bryde den onde spiral du befinder dig i.

Ja det har du fuldstændig ret i, at vi ikke skal være sammen. Jeg er uenig i hvem der bør have professionel hjælp. Med den kurs hun har så går det galt. Jeg har selv været misbruger engang og kender alt til overspringshandlinger og flugt fra virkeligheden. Hun hun har ikke modet til at kigge indad. Så nu sidder hun i Jylland i en lejlighed og sælger sin krop. Jeg kan ikke komme igennem til hende, så selvom det gør mig trist, så må jeg tænke på mig selv og vende hende ryggen. 

I er et fedt forum og jeg har tænkt mig at følge med herinde. 

Redigeret af 4fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
4fun skrev, for 10 timer siden:

Ja det har du fuldstændig ret i, at vi ikke skal være sammen. Jeg er uenig i hvem der bør have professionel hjælp. Med den kurs hun har så går det galt. Jeg har selv været misbruger engang og kender alt til overspringshandlinger og flugt fra virkeligheden. Hun hun har ikke modet til at kigge indad. Så nu sidder hun i Jylland i en lejlighed og sælger sin krop. Jeg kan ikke komme igennem til hende, så selvom det gør mig trist, så må jeg tænke på mig selv og vende hende ryggen. 

I er et fedt forum og jeg har tænkt mig at følge med herinde. 

Du har bestemt ret i, at jeg reelt ikke kan vurdere på dine indlæg om du eller hun har behov for professionel hjælp.  Dog vil jeg bare stadig opfordre dig til, at komme videre i dit liv, og lade hende selv træffe hendes valg omkring hende liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, den 13.8.2020 at 16:41:

Hvem ved deres fulde 5 vil virkelig være kæreste med en GP ? tror ikke det eksisterer andet på en meget kort tidshorisont... det er et hårdt valg pigerne tager og det har konsekvenser for resten af deres liv.

Er det ikke en meget over forsimplet udtalelelse ?

Bare se på Swinger miljøet: masser af par swinger løs og deler  meget gerne deres partnere,  uden at det går udover deres forhold/ægteskab

Måske styrker det endda deres indbyrdes bånd, det at man ikke er smålig og stoler så meget på hinanden, at sex med andre (aftalt naturligvis)  ikke kan ødelægge noget.

Jeg har selv haft en fræk og dejlig swinger veninde, og det var bestemt ikke kedeligt at 'dele hende' med et andet par  eller omvendt !

Noget tilsvarende kan sagtens tænkes hvis pigen er GP og de ellers har et harmonisk forhold.

Jeg kender da et par smækker lækre piger herinde, som jeg gerne ville date i et parallelt univers, men nok måtte finde mig i at dele med andre :-)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 4 timer siden:

Bare se på Swinger miljøet: masser af par swinger løs og deler  meget gerne deres partnere,  uden at det går udover deres forhold/ægteskab

Jeg tror nogle forhold finder styrke i det, jeg ved at andre forhold er gået i stykker på at åbne det op.

4fun skrev, for 17 timer siden:

Med den kurs hun har så går det galt. Jeg har selv været misbruger engang og kender alt til overspringshandlinger og flugt fra virkeligheden.

Jeg kender hende ikke, og du har muligvis ret. Men pas på at sammenligne det at du har haft et misbrug med at hun sælger sex, det tror jeg ikke er populært herinde :) 

Det er ikke nødvendigvis en flugt fra virkeligheden, men måske bare noget hun syntes er rigtigt fedt og har det godt med. Tror det er en rigtig god ide at lade hende være og komme videre selv, ønsker dig held og lykke,  håber du finder en der gør dig glad :)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 13.8.2020 at 15:06:

Der findes åbenbart stadig mænd der tror at glædespiger sidder på håndklæde konstant, for ikke at plette, hvor de sidder. 

 

 

Det gør jeg altså:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
alras skrev, den 13.8.2020 at 11:39:

Hej hvem der nu end læser dette. 
 

jeg har tit tænkt om hvordan i håndtere det hvis i er glædes pige og er i forhold

hvordan tager manden det. Og ved manden det egentlig. Jamen generalt alt om det hvid nogle vil svare?

Hvis man møder en kæreste når man er på arbejd er det ikke ret kompliceret mht de to spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...