Hop til indhold
alras

Spørgsmål til GP i forhold

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Hvis Sammenligningen skulle give mening skulle det jo være noget i stil med.

Jeg er bager, og når jeg kommer hjem fra arbejde, bager jeg kager.  Det gør bageren næppe, så @Pophair  har nok rimelig meget ret i at når GP´en  kommer så er det nok alt muligt andet hun ønsker at bruge tiden.  Det kan selvfølgelig skabe nogle små problemer, hvis man sidder der hjemme og forventer sex

 

 

 

Som skrevet i min tidligere kommentar så bytter kvinder sex for kærligheden og intimitet i forhold.. Det en ældgammel byttehandel hvor vi i fortiden nok mest byttede det for beskyttelse fra hannen så det i dag blevet til kærlighed og intimitet.. 

Noget af det som det her arbejde mangler er den der intimitet som man normalt bytter for sex hvilket ens krop så er biologisk indstillet til at forvente så når jeg kommer hjem fra arbejde ville en evt partner da klart kunne forvente sex fordi man lidt mangler den intimitet.. Plus det faktum at accepten af dette erhverv uløseligt hænger sammen med at man som kæreste ikke kommer til at mangle noget.. Din kæreste ville nok ikke føle sig særlig snydt selvom du ikke bager når du er der hjemme.. I hvertfald ikke nok til at det ville skabe de store problemer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Gentlemand-Finn skrev, for 4 timer siden:

Jeg trænger tit til sex, når jeg kommer fra arbejde...og herefter er jeg meget afslappet..! 

Sikkert, men du har nok ikke kneppet x antal kvinder på jobbet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg er da først liderlig når man har tændt mig.. Jeg render ikke rundt og tænker "pik, pik, pik" hele dagen..

Men.. hva' faen.. Jeg er rystet.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Som skrevet i min tidligere kommentar så bytter kvinder sex for kærligheden og intimitet i forhold.. Det en ældgammel byttehandel hvor vi i fortiden nok mest byttede det for beskyttelse fra hannen så det i dag blevet til kærlighed og intimitet.. 

Noget af det som det her arbejde mangler er den der intimitet som man normalt bytter for sex hvilket ens krop så er biologisk indstillet til at forvente så når jeg kommer hjem fra arbejde ville en evt partner da klart kunne forvente sex fordi man lidt mangler den intimitet.. Plus det faktum at accepten af dette erhverv uløseligt hænger sammen med at man som kæreste ikke kommer til at mangle noget.. Din kæreste ville nok ikke føle sig særlig snydt selvom du ikke bager når du er der hjemme.. I hvertfald ikke nok til at det ville skabe de store problemer.. 

Verdenen er mere kompliceret når det kommer til lyst eller manglende lyst.  I øvrigt tror jeg ikke man skal fokusere så meget på selve sex-delen, men mere på om man i det hele taget kan håndtere, at kvinden både dyrker sex med andre, og sikkert også lejlighedsvis bliver godt og grundig tilfredsstillet.  Kvinden skal måske også  fokusere lidt på, om hun så tilsvarende rent faktisk kan håndtere hvis man ej heller er monogam.  Det kan jo ikke antages at alle mænd vil være det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ok nu vover jeg lige et indlæg her som givet ikke vil være populært hos alle, til gengæld er det hudløst ærligt. 

Jeg er jo Domina og har ikke traditionel sex på mit lille bijob. Men mit virke er alligevel af seksuel karakter.  Min erfaring er,  at når ens forhold er nyt, er det spændende at jeg er Domina. Men når der begynder at komme følelser som stikker dybere end forelskelse og fascination, ja så vil det genere manden at hans kvinde har en seksuel relation med andre mænd. Alt andet er naturstridigt mener jeg. Det er muligt at der findes enkelte mænd der kan håndtere det, men de er sjældne. 

Det er præcis derfor jeg bla. a. Ikke ønsker anmeldelser herinde. Hvilken mand synes det er fedt at se sin kvinde blive udstillet med beskrivelser ned til mindste detalje om hvordan hun suttede pik. Hvor stram hendes skede føltes og hvordan anmelderen  tømte sig i hans kvindes  mund eller fisse? Hvilken mand får ikke et stik i hjertet over at se sin udkårne blive beskrevet sådan? Og hvor mange stik kan et hjerte holde til før det brister? Selvom jeg ikke selv har sex med mine gæster vil man godt kunne beskrive seancer som er intime og private med mig og det vil jeg simpelthen ikke byde en kæreste at skulle læse og forholde sig til. 

Ville jeg selv bryde mig om at min kæreste / mand / partner var gigolo ? 

Tjo. Det ville jeg godt kunne håndtere i starten. Men ikke i længden. Det ville være som en lille sten i skoen. I starten generer den ikke så meget. Man kan sagtens leve med det. Men efterhånden som tiden går kommer der mere og mere fokus på at der er en sten i ens sko. Sidder man helt stille kan man godt glemme den er der men begynder man at bevæge sig og gå, så mærker man den igen. Tilsidst gnaver den hul i huden og laver et væskende sår. Og selvom man egentlig er glad for den sko og selvom den er flot og som udgangspunkt var et  " godt køb " - ja så ofrer man gerne skoen hvis det betyder man kan  slippe af med den gnavende sten.

Jeg har haft forhold i den periode jeg har været Domina og de mænd jeg har haft forhold til har givet udtryk for at de synes det var frækt og spændende at jeg var Domina i min fritid. Men efterhånden som følelserne tog til og alvoren satte ind, så fornemmede jeg også hvor sårbart det er som mand at hans kvinde har en seksuel omgang med andre mænd. 

Jeg har fuldt ud accepteret at jeg ikke er hustru potentiale når jeg har dette bijob. Og jeg forventer heller ikke at nogen mand vil kunne håndtere det jeg laver i længden. Det er den pris jeg betaler for at have det bijob jeg har. Det er jeg smerteligt bevidst om. 

Jeg tænker at det er en idyllisering og romantisering af dette fag hvis man tror at man kan finde den eneste ene når man er sex arbejder. 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, for 7 timer siden:

Men når der begynder at komme følelser som stikker dybere end forelskelse og fascination, ja så vil det genere manden at hans kvinde har en seksuel relation med andre mænd. Alt andet er naturstridigt mener jeg

LadyC.. du slriver ovenstående.. og Jeg kan sagtens følge dig.. Men så må Jeg i en eller anden grad være undtagelsen.. 

Jeg er i et fantastisk godt forhold, hvor vi begge, igennem de sidste ti år, har udforsket det seksuelle univers.. primært som swingere, og vi har haft/har stadig forskellige seksuelle forhold til andre udenfor vort forhold. 

Vi er dog åbne overfor hinanden omkring det - og hun ved også at Jeg udforsker denne verden, hvor der indgår betaling i et forhold. 

At vi er seksuelt ekstroverte har kum styrket vores forhold, og medvirket til, at vi aldrig tager hinanden for givet. 

Min kone leger faktisk ligenu med tanken om at udføre "bestillingssex" hvor der indgår betaling for hendes ydelser, hvilket jeg tænker er enormt frækt.. 

Vores forhold kan helt sikkert ikke sammenlignes med hvis en af os var gigolo/gp på "fuld tid". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Hubbleman skrev, 1 time siden:

LadyC.. du slriver ovenstående.. og Jeg kan sagtens følge dig.. Men så må Jeg i en eller anden grad være undtagelsen.. 

Jeg er i et fantastisk godt forhold, hvor vi begge, igennem de sidste ti år, har udforsket det seksuelle univers.. primært som swingere, og vi har haft/har stadig forskellige seksuelle forhold til andre udenfor vort forhold. 

Vi er dog åbne overfor hinanden omkring det - og hun ved også at Jeg udforsker denne verden, hvor der indgår betaling i et forhold. 

At vi er seksuelt ekstroverte har kum styrket vores forhold, og medvirket til, at vi aldrig tager hinanden for givet. 

Min kone leger faktisk ligenu med tanken om at udføre "bestillingssex" hvor der indgår betaling for hendes ydelser, hvilket jeg tænker er enormt frækt.. 

Vores forhold kan helt sikkert ikke sammenlignes med hvis en af os var gigolo/gp på "fuld tid". 

Hvor er det bare skønt at høre :). Og dejligt hvis mit skriv er med til at lokke sådan nogle eksempler som dit frem fra busken :) 

Det er med til at nuancere tingene og give lidt håb til de af os der ikke rigtig tror på at kærlighed og sex  arbejde kan forbindes. 

Håber det er ok at jeg spørger :

Du nævner selv at det ikke kan sammenlignes med et forhold hvor en af parterne er sex arbejder på " fuld tid  " 

- Vil du prøve at forklare hvori forskellen består og hvilken indflydelse du tror det ville have for jer såfremt den ene af jer havde et sådant bijob? 

Du må selvfølgelig selvom du vil svare på det spørgsmål eller du synes det er for privat. Men det er bestemt et lærerigt indlæg du kom med som jeg tror mange herinde gerne vil have uddybet :) ( inklusive mig) 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 7 timer siden:

Ok nu vover jeg lige et indlæg her som givet ikke vil være populært hos alle, til gengæld er det hudløst ærligt. 

Jeg er jo Domina og har ikke traditionel sex på mit lille bijob. Men mit virke er alligevel af seksuel karakter.  Min erfaring er,  at når ens forhold er nyt, er det spændende at jeg er Domina. Men når der begynder at komme følelser som stikker dybere end forelskelse og fascination, ja så vil det genere manden at hans kvinde har en seksuel relation med andre mænd. Alt andet er naturstridigt mener jeg. Det er muligt at der findes enkelte mænd der kan håndtere det, men de er sjældne. 

Det er præcis derfor jeg bla. a. Ikke ønsker anmeldelser herinde. Hvilken mand synes det er fedt at se sin kvinde blive udstillet med beskrivelser ned til mindste detalje om hvordan hun suttede pik. Hvor stram hendes skede føltes og hvordan anmelderen  tømte sig i hans kvindes  mund eller fisse? Hvilken mand får ikke et stik i hjertet over at se sin udkårne blive beskrevet sådan? Og hvor mange stik kan et hjerte holde til før det brister? Selvom jeg ikke selv har sex med mine gæster vil man godt kunne beskrive seancer som er intime og private med mig og det vil jeg simpelthen ikke byde en kæreste at skulle læse og forholde sig til. 

Ville jeg selv bryde mig om at min kæreste / mand / partner var gigolo ? 

Tjo. Det ville jeg godt kunne håndtere i starten. Men ikke i længden. Det ville være som en lille sten i skoen. I starten generer den ikke så meget. Man kan sagtens leve med det. Men efterhånden som tiden går kommer der mere og mere fokus på at der er en sten i ens sko. Sidder man helt stille kan man godt glemme den er der men begynder man at bevæge sig og gå, så mærker man den igen. Tilsidst gnaver den hul i huden og laver et væskende sår. Og selvom man egentlig er glad for den sko og selvom den er flot og som udgangspunkt var et  " godt køb " - ja så ofrer man gerne skoen hvis det betyder man kan  slippe af med den gnavende sten.

Jeg har haft forhold i den periode jeg har været Domina og de mænd jeg har haft forhold til har givet udtryk for at de synes det var frækt og spændende at jeg var Domina i min fritid. Men efterhånden som følelserne tog til og alvoren satte ind, så fornemmede jeg også hvor sårbart det er som mand at hans kvinde har en seksuel omgang med andre mænd. 

Jeg har fuldt ud accepteret at jeg ikke er hustru potentiale når jeg har dette bijob. Og jeg forventer heller ikke at nogen mand vil kunne håndtere det jeg laver i længden. Det er den pris jeg betaler for at have det bijob jeg har. Det er jeg smerteligt bevidst om. 

Jeg tænker at det er en idyllisering og romantisering af dette fag hvis man tror at man kan finde den eneste ene når man er sex arbejder. 

 

 

Kære Lady C.

Jeg kan følge dig et stykke hen af vejen, men ikke helt i mål, der er trods alt nogle, eller flere eksempler på at det godt kan lade sig gøre at have en almindeligt forhold til en gp.

Det vil dog nok fordre fuldstændighed åbenhed og 100% tillid, og så skal man nok være rimelig blottet for jalousi.

Som jeg har skrevet andensteds, blev jeg faktisk skilt fra min første kone, fordi hun var mig utro, ikke at jeg ikke kunne kaperer det, men hun blev helt hysterisk over at jeg ikke blev vred, men blot spurgte om det havde været godt. Så ville hun skilles.

SÅ, jeg er en af dem der godt kunne leve med en GP, hvis de øvrige kriterier for et forhold ellers var opfyldt. Så sent som forleden kan jeg til at snakke med en bror herindefra som faktisk havde boet med en GP, det gik så ikke, fordi hun arbejde hjemme fra, han skulle "gå en tur" hver gang der var kunde i butikken, det var så en af de ting jeg nok heller ikke ville synes var ideelt.

Han spurge så ind til en pige herfra han ved jeg frekventerer, om jeg ville kunne gå all in med hende, og der må jeg sige klart ja, men der er nogen ting det taler klart imod, så det vil aldrig komme på tale, og det er jeg klar over, men hendes erhverv som GP ville på ingen  måde afskrække mig, og jeg tror faktisk at vi, hvis omstændighederne havde været anderledes kunne have fået et godt og fornuftigt forhold til gensidig glæde.

Det må da for enhver være rart at føle sig tryk i sit bagland, og have en man kunne diskuterer dagen oplevelser med og blive mødt af forståelse..

Så kære @Lady C. jeg er ikke helt enig med dig, jeg tror godt det kan lade sig gøre at være mor, hustru og bijobbe som GB, hvis man finde glæde ved det, det kan måske tage lidt længere tid at finde mr. right, men han er derude.

Og når det så er sagt, så tror jeg også man skal være forsigtig med at lave om på sig selv, får at passe ind i en kasse. I dit tilfælde er jeg sikker på, at Lady C er en stor del at dig og din personlighed, faktisk så stor, at jeg tvivler  på at du ville kunne være i dig selv på den lange bane.

KÆRLIG HILSEN

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indenfor andre fag er der mange, som har deres arbejde som hobby, og mange laver i fritiden arbejde for venner og bekendte (nogle ligefrem sort, har jeg hørt :ph34r:). Men det er vel nogo at arbejde for venner og bekendte som gp, vil jeg antage?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, for 14 minutter siden:

Kære Lady C.

Jeg kan følge dig et stykke hen af vejen, men ikke helt i mål, der er trods alt nogle, eller flere eksempler på at det godt kan lade sig gøre at have en almindeligt forhold til en gp.

Det vil dog nok fordre fuldstændighed åbenhed og 100% tillid, og så skal man nok være rimelig blottet for jalousi.

Som jeg har skrevet andensteds, blev jeg faktisk skilt fra min første kone, fordi hun var mig utro, ikke at jeg ikke kunne kaperer det, men hun blev helt hysterisk over at jeg ikke blev vred, men blot spurgte om det havde været godt. Så ville hun skilles.

SÅ, jeg er en af dem der godt kunne leve med en GP, hvis de øvrige kriterier for et forhold ellers var opfyldt. Så sent som forleden kan jeg til at snakke med en bror herindefra som faktisk havde boet med en GP, det gik så ikke, fordi hun arbejde hjemme fra, han skulle "gå en tur" hver gang der var kunde i butikken, det var så en af de ting jeg nok heller ikke ville synes var ideelt.

Han spurge så ind til en pige herfra han ved jeg frekventerer, om jeg ville kunne gå all in med hende, og der må jeg sige klart ja, men der er nogen ting det taler klart imod, så det vil aldrig komme på tale, og det er jeg klar over, men hendes erhverv som GP ville på ingen  måde afskrække mig, og jeg tror faktisk at vi, hvis omstændighederne havde været anderledes kunne have fået et godt og fornuftigt forhold til gensidig glæde.

Det må da for enhver være rart at føle sig tryk i sit bagland, og have en man kunne diskuterer dagen oplevelser med og blive mødt af forståelse..

Så kære @Lady C. jeg er ikke helt enig med dig, jeg tror godt det kan lade sig gøre at være mor, hustru og bijobbe som GB, hvis man finde glæde ved det, det kan måske tage lidt længere tid at finde mr. right, men han er derude.

Og når det så er sagt, så tror jeg også man skal være forsigtig med at lave om på sig selv, får at passe ind i en kasse. I dit tilfælde er jeg sikker på, at Lady C er en stor del at dig og din personlighed, faktisk så stor, at jeg tvivler  på at du ville kunne være i dig selv på den lange bane.

KÆRLIG HILSEN

Misjo

 

Jeg er virkelig glad for dit indlæg for det er et af de områder hvor jeg hellere end gerne vil modsiges og  ikke have ret :)

Det er lige præcis her jeg bare glædes over at jeg måske tager fejl <3

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er virkelig glad for dit indlæg for det er et af de områder hvor jeg hellere end gerne vil modsiges og  ikke have ret :)

Det er lige præcis her jeg bare glædes over at jeg måske tager fejl <3

 

Jeg må så citerer min ven Peter Plys, jeg tror jeg har brugt den før, men der er aktuel;

“Vi har to hænder til at holde med, to ben til at gå med, to øjne til at se, to ører for at kunne høre. Men hvorfor har vi kun ét hjerte? Det er sikkert fordi det andet hjerte er givet væk til en anden, som vi selv er nødt til at finde...“

Kærligst Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Du nævner selv at det ikke kan sammenlignes med et forhold hvor en af parterne er sex arbejder på " fuld tid  " 

- Vil du prøve at forklare hvori forskellen består og hvilken indflydelse du tror det ville have for jer såfremt den ene af jer havde et sådant bijob? 

Du må selvfølgelig selvom du vil svare på det spørgsmål eller du synes det er for privat. Men det er bestemt et lærerigt indlæg du kom med som jeg tror mange herinde gerne vil have uddybet :) ( inklusive mig) 

Nej, det er helt ok. Jeg vil rigtig gerne uddybe.
 
Jeg ved heller ikke om det kan sammenlignes, Det var skrevet lidt i ydmyghed over erhvervet som GP, som jeg ikke bilder mig ind, jeg kender, ganske alene af den grund, at Jeg jo ikke har stået i den situation.
Når min kone og jeg "leger" med andre - er det ekstremt lystbetonet - og bliver som regel inkorporet som en del af vores fælles sexliv - en del af vores udvikling. 
Man kan nok også sige, at der er et "formål" når vi mødes med andre - den/dem vi mødes med, "kan noget", eller "har noget" særligt som jeg/hun gerne vil prøve. Det betyder at vi altid (næsten!) får noget med hjem fra besøget, udvidet horisonten på en eller anden måde. Nogle gange er det noget der har været en nysgerrighed omkring, som skal prøves - og som bliver prøvet, men ikke skal prøves igen.. ;)

 Jeg fornemmer ikke at man som GP nødvendigvis bliver beriget på samme måde, som min kone og jeg gør, ved at mødes med andre. Det ligger jo i udgangspunktet i aftalen om at bytte penge for en ydelse. Det er måske ret generaliserende skrevet - men Jeg håber du forstår hvad Jeg mener. 

Årsagen til at Jeg er her på denne side, og er hoppet ind i denne verden (med betalingssex) er fordi jeg gerne vil undersøge disse relationer - og Jeg vil se om der er noget læring at hente her - det er der helt sikkert - og jeg har nogle helt bestemte ting Jeg udforsker ligenu - det er bare med at finde de rette mennesker her - det er jo lidt en jungle.. ha ha.. 

Nu kan det godt lyde som om at det min kone og Jeg laver er en lang dans på roser - men det kan da være svært indimellem - det kræver at vi begge er 100% opmærksom på hinanden - aldrig tager den anden for givet - kan acceptere den andens glæde og begejstring over intime oplevelser, som man måske ikke selv er i stand til at give - at man iøvrigt kan modstå fristelser der ligger lige til højrebenet - hvis den anden ikke lige syntes at mavefornemmelsen er god - at man kan acceptere at den frihed man selv får givet, går begge veje - og at der følger et enormt ansvar med. 
Det er tunge emner, som indimellem kræver en voldsom energi at håndtere - men den energi investeres i forholdet. En investering som vi nok ikke ville have gjort, hvis vi havde levet helt almindeligt. 

Siden vi begyndte med dette er Jeg begyndt at glæde mig til min alderdom. Jeg glæder mig til at sidde i min rullestol, med en plaid om benene, og fortælle de andre gamle om mine eventyr som ung.. ;)

Nå, jeg kom vidt omkring.. ha ha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Der er meget inspiration at hente fra din beskrivelse

- Det var pænt sagt.. Jeg kan kun sige i lige måde.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så een af dem, der rent faktisk ER gift. Min mand har slet ikke noget problem med mit arbejde og det er mere eller mindre et fuldtidsjob for mig. Når dagen er omme så spørger min mand altid om jeg har haft en god dag og gæsterne har behandlet mig pænt. Jeg deler med ham hvordan min dag har været, om det er gået som det skulle, men de intime detaljer deler jeg ikke med ham og han spørger heller ikke til dem. Hvad jeg taler med mine gæster om forbliver privat, det sker at de deler nogle meget private ting med mig og diskretionen skal være der. Han får heller ikke at vide hvis jeg har haft en offentlig kendt person på besøg. Jeg har tavshedspligt. Jeg er meget taknemmelig for at jeg har den mand jeg har, han ved jeg elsker mit job og det vil han ikke ta fra mig. Jeg har ikke indtryk af at min mand mangler noget fra mig i det private. Det kan godt lade sig gøre at have et langvarigt og stabilt forhold selvom man tilfredsstiller andre mænd i løbet af dagen på den ene eller anden måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 17 timer siden:

Ok nu vover jeg lige et indlæg her som givet ikke vil være populært hos alle, til gengæld er det hudløst ærligt. 

Jeg er jo Domina og har ikke traditionel sex på mit lille bijob. Men mit virke er alligevel af seksuel karakter.  Min erfaring er,  at når ens forhold er nyt, er det spændende at jeg er Domina. Men når der begynder at komme følelser som stikker dybere end forelskelse og fascination, ja så vil det genere manden at hans kvinde har en seksuel relation med andre mænd. Alt andet er naturstridigt mener jeg. Det er muligt at der findes enkelte mænd der kan håndtere det, men de er sjældne. 

Det er præcis derfor jeg bla. a. Ikke ønsker anmeldelser herinde. Hvilken mand synes det er fedt at se sin kvinde blive udstillet med beskrivelser ned til mindste detalje om hvordan hun suttede pik. Hvor stram hendes skede føltes og hvordan anmelderen  tømte sig i hans kvindes  mund eller fisse? Hvilken mand får ikke et stik i hjertet over at se sin udkårne blive beskrevet sådan? Og hvor mange stik kan et hjerte holde til før det brister? Selvom jeg ikke selv har sex med mine gæster vil man godt kunne beskrive seancer som er intime og private med mig og det vil jeg simpelthen ikke byde en kæreste at skulle læse og forholde sig til. 

Ville jeg selv bryde mig om at min kæreste / mand / partner var gigolo ? 

Tjo. Det ville jeg godt kunne håndtere i starten. Men ikke i længden. Det ville være som en lille sten i skoen. I starten generer den ikke så meget. Man kan sagtens leve med det. Men efterhånden som tiden går kommer der mere og mere fokus på at der er en sten i ens sko. Sidder man helt stille kan man godt glemme den er der men begynder man at bevæge sig og gå, så mærker man den igen. Tilsidst gnaver den hul i huden og laver et væskende sår. Og selvom man egentlig er glad for den sko og selvom den er flot og som udgangspunkt var et  " godt køb " - ja så ofrer man gerne skoen hvis det betyder man kan  slippe af med den gnavende sten.

Jeg har haft forhold i den periode jeg har været Domina og de mænd jeg har haft forhold til har givet udtryk for at de synes det var frækt og spændende at jeg var Domina i min fritid. Men efterhånden som følelserne tog til og alvoren satte ind, så fornemmede jeg også hvor sårbart det er som mand at hans kvinde har en seksuel omgang med andre mænd. 

Jeg har fuldt ud accepteret at jeg ikke er hustru potentiale når jeg har dette bijob. Og jeg forventer heller ikke at nogen mand vil kunne håndtere det jeg laver i længden. Det er den pris jeg betaler for at have det bijob jeg har. Det er jeg smerteligt bevidst om. 

Jeg tænker at det er en idyllisering og romantisering af dette fag hvis man tror at man kan finde den eneste ene når man er sex arbejder. 

 

 

Tak for et godt indlæg,  Bortset fra enkelte ubetydeligheder er jeg med dig hele vejen.   I forlængende af dit indlæg har jeg blot behov og at gentage,  om man rent faktisk kan håndtere ved man først når man står i det og den første forelskelse er forduftet.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i et forhold på 11. år og har været gift i 7, og vi har også et barn. Jeg har været aktiv det meste af vores forhold. Førhen har jeg været glædespige på ugentlig basis med flere møder om dagen, så fulgte nogle års fuldstændig fravær, og de sidste 3 års tid har det været yderst begrænset - men dog stadig med lidt aktivitet. Vi har, som de fleste andre ægteskaber, både perioder hvor det går op, og hvor det går ned - det har bare aldrig (som i aldrig!) været min aktivitet som glædespige, der har været en faktor i det. Jeg er da tidligere stødt på kvinder i branchen, som også levede et “almindeligt” liv, eller hvad man skal kalde det, ved siden af, men hvor stor en sjældenhed min situation er, skal jeg faktisk ikke kunne udtale mig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Tak for et godt indlæg,  Bortset fra enkelte ubetydeligheder er jeg med dig hele vejen.   I forlængende af dit indlæg har jeg blot behov og at gentage,  om man rent faktisk kan håndtere ved man først når man står i det og den første forelskelse er forduftet.  

 

 

Jeg har lige været i et forhold, hvor det viste sig, at min eks faktisk er herinde og har solgt sin krop til fremmede mænd. 

Hun har tidligere levet i et åbent forhold, men at det ikke var hende der ønskede det og at hun ikke kunne være i det og så blev de skilt. 

Jeg ønsker ikke at dele hende jeg elsker med nogen. Derfor spurgte jeg  hende inden vi begyndte at kysse sammen og jeg blev far til hendes datter på 2 mdr. .

Mit spørgsmål går på, om det kan retfærdiggøres at leve to liv. Det ene er en evig jagt på at føle sig god, hvilket kun fremmede mænd og Deres sperm kan give hende. Det andet liv er hun den stille pige der besøger forældre og bare sidder derhjemme om aftenen og hygger sig. 

Jeg vidste der var noget helt galt og jeg har spurgt hende 1000 gange om hun knepper med andre og det har endt skænderi, hvor hun feks råber, hvordan jeg kunne tro at hun ville gøre noget så klamt. 

Jeg ved så nu at hun lige har lavet gangbang i Jylland og oprettede sig på den side her et år før vi mødte hinanden. Hvordan kan hun vælge at lyve med sådan noget. Hun er gået fra mig 17 gange eller sådan noget og givet mig skylden, for som hun sagde så gør det pisse ondt at blive beskyldt for noget man ikke har gjort. For en uge siden holdte hun stadig fast i at hun aldrig havde kneppet udenom. Jeg ved godt nu hvad hun har lavet alle de gange jeg ikke har kunne få fat på hende 

Altså hun har nok kneppet 3 forskellige stoddere hver uge i to år og hun tager penge for det. Altså vi har en lille datter på 2 år. 

Kan det virkelig være rigtigt at trangen til konstant at bekræfte og tilfredsstille andre mænd og at hun har levet et dobbelt liv hele hendes liv, at hun lyver og bedrager og er kold som jordbæris kan bruges som undskyldning for at være et svin og røv tarvelig overfor mig og hendes datter.

Det har slået helt klik op i hovedet på hende og hun er blevet syg. Det er eneste forklaring. Jeg ved hun ik er et dårligt menneske, hun har ødelagt min drøm og nu har jeg ikke set min datter i to mdr. Hun forstår ikke, at lyve om sådan noget og giv mig skylden og nu vil hun ikke engang sige undskyld fuldstændig knækker mig. Jeg elsker mine to tøser og jeg har kaldt hende for meget lort, men det viste at være rigtigt. Ingen samvittighed ingen empati og kun et øje for hende selv og hendes indre. Intet selvværd og ingen selvrespekt. Alligevel knepper hun videre

Jeg vil gerne hjælpe hende, men hun vil ikke indse hvor galt det kan gå. Hvad skal jeg gøre? 

Redigeret af 4fun
Glemt en sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
4fun skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har lige været i et forhold, hvor det viste sig, at min eks faktisk er herinde og har solgt sin krop til fremmede mænd. 

Hun har tidligere levet i et åbent forhold, men at det ikke var hende der ønskede det og at hun ikke kunne være i det og så blev de skilt. 

Jeg ønsker ikke at dele hende jeg elsker med nogen. Derfor spurgte jeg  hende inden vi begyndte at kysse sammen og jeg blev far til hendes datter på 2 mdr. .

Mit spørgsmål går på, om det kan retfærdiggøres at leve to liv. Det ene er en evig jagt på at føle sig god, hvilket kun fremmede mænd og Deres sperm kan give hende. Det andet liv er hun den stille pige der besøger forældre og bare sidder derhjemme om aftenen og hygger sig. 

Jeg vidste der var noget helt galt og jeg har spurgt hende 1000 gange om hun knepper med andre og det har endt skænderi, hvor hun feks råber, hvordan jeg kunne tro at hun ville gøre noget så klamt. 

Jeg ved så nu at hun lige har lavet gangbang i Jylland og oprettede sig på den side her et år før vi mødte hinanden. Hvordan kan hun vælge at lyve med sådan noget. Hun er gået fra mig 17 gange eller sådan noget og givet mig skylden, for som hun sagde så gør det pisse ondt at blive beskyldt for noget man ikke har gjort. For en uge siden holdte hun stadig fast i at hun aldrig havde kneppet udenom. Jeg ved godt nu hvad hun har lavet alle de gange jeg ikke har kunne få fat på hende 

Altså hun har nok kneppet 3 forskellige stoddere hver uge i to år og hun tager penge for det. Altså vi har en lille datter på 2 år. 

Kan det virkelig være rigtigt at trangen til konstant at bekræfte og tilfredsstille andre mænd og at hun har levet et dobbelt liv hele hendes liv, at hun lyver og bedrager og er kold som jordbæris kan bruges som undskyldning for at være et svin og røv tarvelig overfor mig og hendes datter.

Det har slået helt klik op i hovedet på hende og hun er blevet syg. Det er eneste forklaring. Jeg ved hun ik er et dårligt menneske, hun har ødelagt min drøm og nu har jeg ikke set min datter i to mdr. Hun forstår ikke, at lyve om sådan noget og giv mig skylden og nu vil hun ikke engang sige undskyld fuldstændig knækker mig. Jeg elsker mine to tøser og jeg har kaldt hende for meget lort, men det viste at være rigtigt. Ingen samvittighed ingen empati og kun et øje for hende selv og hendes indre. Intet selvværd og ingen selvrespekt. Alligevel knepper hun videre

Jeg vil gerne hjælpe hende, men hun vil ikke indse hvor galt det kan gå. Hvad skal jeg gøre? 

Du skriver i starten, at du lige har været i et forhold, vel sagtens til den kvinde du beskriver.   Din indlæg er jo et tydeligt bevis på, at ikke alle kan håndtere det.  Hun har så valgt at fortie sandheden, dog tror jeg ikke at det havde ændret noget i jeres forhold. 

Du lyder meget bitter og skuffet, og du slutter så af med at spørge om råd om at hjælpe hende.   Det bedste råd er nok, at du skal lade hende selv bestemme over sit liv, og hvis du er ude af forholdet skal du nok bare koncentrere dig om din forældre rolle (Ved godt det er svært)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg er da tidligere stødt på kvinder i branchen, som også levede et “almindeligt” liv, eller hvad man skal kalde det, ved siden af, men hvor stor en sjældenhed min situation er, skal jeg faktisk ikke kunne udtale mig om. 

Jeg tror vi er flere end de fleste herinde umiddelbart tror. Jeg er også gift og lever et helt almindeligt liv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Netop.min pointe!

Det skal være et åbent og ærligt forhold. Hvor partneren kan rumme og acc. Det liv og job partneren har uden jalousi  og uden forbehold.

Jeg kunne godt..Men der er nok mange der ikke kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

Må sige det er flot af jeres mænd, men jeg ville aldrig kunne dele en person jeg elsker med andre mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror vi er flere end de fleste herinde umiddelbart tror. Jeg er også gift og lever et helt almindeligt liv :) 

Der kan man bare se :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...