Hop til indhold
alras

Spørgsmål til GP i forhold

Recommended Posts

Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Det er faktisk sjovt, for jeg tænker ikke på vores drifter som ubevidste. Selvfølgelig er der nogle aspekter af drifter vi ikke er bevidste om, men netop fordi drifter er noget vi mærker, er vi meget bevidste om dem. Det betyder selvfølgelig ikke, at vi kan styre dem, bare fordi vi er bevidste om dem. Det ubevidste er når vi reagerer på stimuli som vi ikke opfatter, eller registrerer påvirker os. Det går selvfølgelig også ind under drifter til en vis grad, pheromoner fx og dét at vi er mere tiltrukket af kolde farver end varme er fx næppe bevidste, men deres effekter er mærkbare. 

Der er et meget klassisk psykologi studie om attraktion, hvis resultat man senere har døbt "the suspension bridge effekt". I eksperimentet fik de mandlige deltagere til at gå ud på en bro og besvare nogle spørgsmål hos en attraktiv kvinde. Jeg kan ikke lige huske spørgsmålene. Den ene gruppe af mænd stod på en dejlig bred solid bro og besvarede spørgsmål og den anden gruppe stod på en hængebro som var dejligt svejende og usikker. Det blev vidst præsenteret som et eksperiment i hvordan adrenalin påvirkede deres svar. I virkeligheden handlede studiet om, hvor mange af mændene som kontaktede den attraktive forsker dame bagefter. Som man nok kan regne ud, var der flest af de mænd på hængebroer som kontaktede hende. Konklusion: adrenalin og attraktion er lette at forveksle med hinanden. Det er et klassisk eksempel på en ubevidst stimuli som påvirker os. 

Det ville også være tilfældet hvis man var jaloux men ikke vidste hvorfor - de små tegn man har regietreret ubevidst men ikke kan sætte fingeren på. Det er til gengæld ikke tilfældet hvis man dater en GP som spiller med åbne kort. Der har man al informationen og derfor mulighed for at bruge nogle af de højere funktioner man besidder til at arbejde med de følelser. 

En anden ting med det, at vi er så styrede af vores biologi. Der er enormt mange eksempler på hvordan vi tilpasser os de givne omstændigheder, og hvis urinstinkterne kun kan påvise at styre vores adfærd ind imellem så er det begrænset hvor meget jeg giver for deres magt over os. De er der, men vi har muligheden for at udnytte dem til det bedste, ikke overgive os til alle de værste impulser vi har. Ellers ville verden være befolket af bøller som slog folk ned hver gang de ikke fik deres vilje og danske kvinder ville stadig få 10 børn og dø, underlagt deres fysisk overlegne modpart. Det eksisterer stadig men vi har et valg. Hvor meget man lægger i biologi er op til den enkelte, der er et væld af teorier og studier og intet entydigt svar, men det er for simpelt at reducere os til urinstinkter. Vores kognitive evner, moral, etik, empati udspringer lige så meget fra vores biologi som vores behov for at reproducere. Og hvis vores eneste mål er at overleve, hvorfor i alverden får danske kvinder så så få børn? 

Jeg er med dig så langt, at så snart vi reagerer på det ubevidste plan, jamen så er vores reaktioner nok instinktive, men det øjeblik vi bliver bevidst om vores reaktioner og de stimuli de udspringer fra, er ee ikke længere herrer over os :)

Skrevet på mobilen, så hvis det er fyldt med fejl beklager jeg. 

Jeg synes bare at når man læser med herinde på eroguide og bla. a læser de forskellige anmeldelser så er det så som så med fornuften og de menneskets højere bevidsthed. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg har læst mænd skrive at de ikke brugte deres " store hovede  " da de besluttede sig for at gå til en eller anden gp. Underforstået at de skyder deres dårlige valg over på liderlighed. Deres sekdualdrift har altså tilsyneladende gjort dem komplet døve og blinde for al fornuft og rationale. De beklager gang på gang at de ikke vendte rundt i døren da de så vedkommende ( gp) men de var jo altså liderlige. Styret af drifter. Tilsyneladende. Samtidig findes der anmeldelser herinde af kvinder som om de var varer. Væk er al empati og humanisme. Fordi drifter og instinkter fører pennen. Seksualdriften er så stor at du og jeg kan tjene penge på den. Tænk lige på det. Mænd betaler rask væk tusindvis af kroner for at følge deres drifter.  Eroguide og denne branche er et glimrende eksempel på hvor stor en magt drifter har på mennesker. For der ville ikke findes nogen prostitutions branche hvis ikke det var for denne drift. 

Jeg er måske bare en smule mere kynisk. Men jeg ser alt i livet styret af menneskers ønske om dækning af behov, drifter og instinkter. Det er ikke nødvendigvis dårligt eller ondt, det er bare natur. Jeg ser ikke noget større lys i mennesker end jeg gør i dyr. Vi er bare en art ud af mange. Der bilder os ind at vi er mere værd end andre arter. Det er vi ikke. :) men vi er mindre lykkelige tror jeg. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære @Lady C jeg må medgive at du lyder noget kynisk i din udlægning af menneskeheden i almindelighed og eg's mandlige klientel i særdeleshed.

Jeg har nu større tillid til os end som så.

Korrekt, vi er en art af pattedyr der formerer os via samleje, og det ligger nok dybt i vores gener at vi skal formerer os og den stærkeste skal overleve. Men her hører ligheden nok også op. 

Først og fremmest er vi. Ud over aberne de eneste der nyder sex. Vi er desuden i stand til at tænke over vores handlinger (De fleste af os vel at mærke) og tage højde for konsekvenserne af disse handlinger. Om den viden gør os lykkeligere ved jeg ikke, men det gør os i stand til at handle på vores gerninger.

Nå det så kommer til vores lyst og brug af Gper spiller der nok så mange forskellige forklaringer ind, at jeg ikke kan/Vil remse dem op her, og jeg tror egentlig at det ville give arbejde til an flok psykologer i en årrække at finde de korrekte svar.

Men når du, i din lidt melankolske betragtning, skærer alle over en kam, ja så bliver jeg lidt trist på dine vegne, og opfatter lidt som et udtryk af din øjeblikkelige sindsstemning. 

Men ja, mænd betaler mange penge for de ydelser der tilbydes. Og ja, der er nogen svin imellem, men jeg har nu alligevel indtrykket af, at de fleste er pæne  og ordentlige mennesker, der søger noget de ellers ikke har tilgang til. Et eventyr. Er anderledes type. Eller et hyggeligt samvær uden hverdagens postyr omkring sig.

Nu kan jeg ikke tale for alle, men for eget vedkommende, er det at møde empatiske kvinder, med helst, en hel del, mellem ørene. Og meget gerne en anderledes tilgang til tilværelsen.

Jeg kan ikke dyrke fysisk sex mere, men netop en kvinde indenfor jeres segment og åbnet mine øjne for anderledes samvær, tror du ved hvem, og det er Netop det jeg ikke vidste at jeg manglede i mit liv, og netop det der gør at jeg uden forbehold kan rumme en kvinde som udøver jeres erhverv.

Jeg har dyb respekt for gper og håber for min race med mit gender vil udvise den samme respekt.

Desværre er der altid nogen der ikke magter dette. På begge sider af hegnet iøvrigt.  

Misjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

. Seksualdriften er så stor at du og jeg kan tjene penge på den. Tænk lige på det. Mænd betaler rask væk tusindvis af kroner for at følge deres drifter.  Eroguide og denne branche er et glimrende eksempel på hvor stor en magt drifter har på mennesker. For der ville ikke findes nogen prostitutions branche hvis ikke det var for denne drift. 

 

Med lidt god vilje kunne det jo godt tolkes som om du mener er mænds seksual drift er stærkere end kvinders. ;)  Den er den næppe.  Mon ikke bare den er mere konstant og ikke så svingende som kvinders, hvorfor der naturligt opstår et markedsbehov, som følge af disse udsving.   Dertil kommer nok også at mænds lyst ikke er så påvirkelig som kvinders.  En lorte dag på arbejde, påvirker nok mænds lyst mindre end hos kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Med lidt god vilje kunne det jo godt tolkes som om du mener er mænds seksual drift er stærkere end kvinders. ;)  Den er den næppe.  Mon ikke bare den er mere konstant og ikke så svingende som kvinders, hvorfor der naturligt opstår et markedsbehov, som følge af disse udsving.   Dertil kommer nok også at mænds lyst ikke er så påvirkelig som kvinders.  En lorte dag på arbejde, påvirker nok mænds lyst mindre end hos kvinder. 

Nej det mener jeg ikke at den er. Men bare anderledes skruet sammen som du selv er inde på. Men jeg ser bare ingen prostitutions branche hvor det er kvinderne der er kunder og mænd der udbyder sex. Jeg ved ikke hvordan man forklarer det og hvorfor det er sådan. 

Men i og med at vi debatterer her på EG som er en del af en prostitutions branche - ja så er det jo oplagt at bruge det som eksempel på seksual driftens magt. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Kære @Lady C jeg må medgive at du lyder noget kynisk i din udlægning af menneskeheden i almindelighed og eg's mandlige klientel i særdeleshed.

Jeg har nu større tillid til os end som så.

Korrekt, vi er en art af pattedyr der formerer os via samleje, og det ligger nok dybt i vores gener at vi skal formerer os og den stærkeste skal overleve. Men her hører ligheden nok også op. 

Først og fremmest er vi. Ud over aberne de eneste der nyder sex. Vi er desuden i stand til at tænke over vores handlinger (De fleste af os vel at mærke) og tage højde for konsekvenserne af disse handlinger. Om den viden gør os lykkeligere ved jeg ikke, men det gør os i stand til at handle på vores gerninger.

Nå det så kommer til vores lyst og brug af Gper spiller der nok så mange forskellige forklaringer ind, at jeg ikke kan/Vil remse dem op her, og jeg tror egentlig at det ville give arbejde til an flok psykologer i en årrække at finde de korrekte svar.

Men når du, i din lidt melankolske betragtning, skærer alle over en kam, ja så bliver jeg lidt trist på dine vegne, og opfatter lidt som et udtryk af din øjeblikkelige sindsstemning. 

Men ja, mænd betaler mange penge for de ydelser der tilbydes. Og ja, der er nogen svin imellem, men jeg har nu alligevel indtrykket af, at de fleste er pæne  og ordentlige mennesker, der søger noget de ellers ikke har tilgang til. Et eventyr. Er anderledes type. Eller et hyggeligt samvær uden hverdagens postyr omkring sig.

Nu kan jeg ikke tale for alle, men for eget vedkommende, er det at møde empatiske kvinder, med helst, en hel del, mellem ørene. Og meget gerne en anderledes tilgang til tilværelsen.

Jeg kan ikke dyrke fysisk sex mere, men netop en kvinde indenfor jeres segment og åbnet mine øjne for anderledes samvær, tror du ved hvem, og det er Netop det jeg ikke vidste at jeg manglede i mit liv, og netop det der gør at jeg uden forbehold kan rumme en kvinde som udøver jeres erhverv.

Jeg har dyb respekt for gper og håber for min race med mit gender vil udvise den samme respekt.

Desværre er der altid nogen der ikke magter dette. På begge sider af hegnet iøvrigt.  

Misjo

 

 

Jeg er slet ikke uenig. 

Og ja jeg bliver sgu lidt melankolsk og kynisk når jeg gang på gang ser de såkaldte " anmeldelser   af kvinder / mennesker herinde hvor man beskriver en kvinde som om hun var et stykke kvæg. Hvor er det ophøjede, det civiliserede, det moralske og det etiske i det? Det der skulle skille os fra dyrene? Jeg ser gang på gang det primitive  som drivkraft herinde.  Man må ikke skrive fjols eller klovn i en tråd, så bliver man smidt ud af tråden, men man må åbenlys gerne beskrive et menneske som en vare uden værd. Eller hvor det menneskelige værd bliver opgjort i penge. Kalder man en bruger for dum i en debat, bliver man man irettesat, men det er åbenbart helt ok at kalde en kvinde de mest nedvurderende ting uden der bliver løftet et øjenbryn.  Så nej - det hjælper os sgu ikke ret meget at vi har fået en Hjerne så vi kan tænke og reflektere   vi er stadig på et primitivt stadie - det skinner ret tydeligt igennem når man læser med herinde af " anmeldelser"  i starten var jeg chokeret og dybt dybt forundret, troede ikke mine egne øjne, nu nøjes jeg bare med at blive lidt trist hver gang det sker. 

Heldigvis er der også lærerige og givende debatter ( som denne) som modbeviser det primitive med tænkende og reflekterende mennesker som modvægt 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Nej det mener jeg ikke at den er. Men bare anderledes skruet sammen som du selv er inde på. Men jeg ser bare ingen prostitutions branche hvor det er kvinderne der er kunder og mænd der udbyder sex. Jeg ved ikke hvordan man forklarer det og hvorfor det er sådan. 

Men i og med at vi debatterer her på EG som er en del af en prostitutions branche - ja så er det jo oplagt at bruge det som eksempel på seksual driftens magt. 

De findes skam, ligesom hvis man kigger ordentligt efter kan man også finde mænd der er sygeplejersker.  Men er vi efterhånden ikke snart ved at bevæge os ind i noget omkring  kønsforskelle eller feminisme  (har også læst dit næst indlæg)  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 9 timer siden:

Man må ikke skrive fjols eller klovn i en tråd, så bliver man smidt ud af tråden, men man må åbenlys gerne beskrive et menneske som en vare uden værd.

Jeg bliver lidt nysgerrig på det her med at beskrive et menneske som en vare. 
 

Personligt håber jeg ikke, at jeg på et tidspunkt har omtalt en GP på denne måde og det er jeg også rimelig sikker på, at jeg ikke har. Det har i hvert fald ikke været min intention. 
 

Men kan du skrive et eksempel på en ordlyd, hvor man åbenlys beskriver/omtaler en GP som en vare uden værd? 
 

Eller i det hele taget bare beskriver/omtaler en GP, som en vare, som vist heller ikke er velset. 
 

Du kan evt. have GP’ernes egne annonce beskrivelser med i tankerne særligt ved besvarelse af det sidste spørgsmål. Grunden til jeg har det med, er jo, at rigtig mange af pigerne jo netop selv formulerer deres annonce som en lang salgstale, og nærmest selv betegner deres krop som en vare der skal sælges. 
 

Det er en svær balancegang og måske tror jeg godt jeg ved hvad du mener, og som skrevet, så håber jeg selv, at du og de andre læsere herinde kan se, at jeg har respekt for pigerne i den måde, som jeg nu formulerer mig på! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

De findes skam, ligesom hvis man kigger ordentligt efter kan man også finde mænd der er sygeplejersker.  Men er vi efterhånden ikke snart ved at bevæge os ind i noget omkring  kønsforskelle eller feminisme  (har også læst dit næst indlæg)  :) 

 

Nææ. Humanisme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Jeg bliver lidt nysgerrig på det her med at beskrive et menneske som en vare. 
 

Personligt håber jeg ikke, at jeg på et tidspunkt har omtalt en GP på denne måde og det er jeg også rimelig sikker på, at jeg ikke har. Det har i hvert fald ikke været min intention. 
 

Men kan du skrive et eksempel på en ordlyd, hvor man åbenlys beskriver/omtaler en GP som en vare uden værd? 
 

Eller i det hele taget bare beskriver/omtaler en GP, som en vare, som vist heller ikke er velset. 
 

Du kan evt. have GP’ernes egne annonce beskrivelser med i tankerne særligt ved besvarelse af det sidste spørgsmål. Grunden til jeg har det med, er jo, at rigtig mange af pigerne jo netop selv formulerer deres annonce som en lang salgstale, og nærmest selv betegner deres krop som en vare der skal sælges. 
 

Det er en svær balancegang og måske tror jeg godt jeg ved hvad du mener, og som skrevet, så håber jeg selv, at du og de andre læsere herinde kan se, at jeg har respekt for pigerne i den måde, som jeg nu formulerer mig på! 

Ja du har ret i at der også er annoncer der beskriver kvinden som en vare. Så både mænd og kvinder i denne branche anser altså kvindem  som en vare. Begge parter er lige gode om det. Og jeg giver dig ret i at det kan være svært at respektere et menneske der ikke respekterer sig selv. 

Der er dog alligevel en forskel. 

Jeg kan måske bedst beskrive det med eksemplet på den sorte mand der kalder sig selv for neger. Det kan han tillade sig at gøre fordi han omtaler sig selv. Men man skal ikke som hvid kalde ham en neger da dette kan opfattes meget nedladende. Fordi den hvide mand har misbrugt sin magt og holdt den sorte mand nede i generationer. 

Du efterspørger tillige ordlyde og eksempler på at en kvinde herinde betegnes som en vare. Det kunne være beskrivelse af hendes skedd. Om den er stram eller ej. Hendes bryster. Om de hænger eller har fået hjælp. Hendes maveskind. Hvordan det føles at kneppe med hende. Om hun blev våd eller ej. Om hun ville tage den analt. Om hun var glat barberet eller ej.  Og når jeg får lidt mere tid Idag eller senere skal jeg med glæde finde nogle anmeldelser frem herinde fra som viser hvor respektløst man omtaler mennesker herinde som det mest normale i hele verden. Det er jo rystende. 

Af samme grund kunne jeg aldrig selv finde på at lave en aftale med en mand herinde fra som omtaler kvinder på den måde. Jeg er meget omhyggelig på lige netop det område. 

Tilsidst : jeg har ikke bidt mærke i specifikt din måde at omtale kvinden på. Så du behøver ikke føle dig truffet. Men jeg observerer og orienterer mig og bider mærke i mangt og meget herinde. ;)

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 18 minutter siden:

Du efterspørger tillige ordlyde og eksempler på at en kvinde herinde betegnes som en vare. Det kunne være beskrivelse af hendes skedd. Om den er stram eller ej. Hendes bryster. Om de hænger eller har fået hjælp. Hendes maveskind. Hvordan det føles at kneppe med hende. Om hun blev våd eller ej. Om hun ville tage den analt. Om hun var glat barberet eller ej. 

Men er det noget i vejen med at omtale en GP positivt så? Det skriver du jo sådan set der er for så omtaler vi pigen, som en vare.

 

Skal vi så ikke bare lukke eroguide ned. 
 

Kan virkelig ikke se noget forkert i, at skrive i en anmeldelse, at pigen havde silikonebryster og de sad virkeligt godt på hende, og hun i øvrigt var glatbarberet. 

Jeg kan følge dig i, at det vil være forkert og respektløs at skrive, at pigen burde få sine penge tilbage for operationen fordi hendes silikonebryster så forfærdelige ud. 
 

Dette er jo også en Forum, hvor vi fremhæver nogle piger til alles interesse. Og for at fremhæve, synes jeg også man skal sætte ord på det man vil fremhæve, eller er det ikke særlig konkret og bliver lidt lige meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 15 minutter siden:

Men er det noget i vejen med at omtale en GP positivt så? Det skriver du jo sådan set der er for så omtaler vi pigen, som en vare.

 

Skal vi så ikke bare lukke eroguide ned. 
 

Kan virkelig ikke se noget forkert i, at skrive i en anmeldelse, at pigen havde silikonebryster og de sad virkeligt godt på hende, og hun i øvrigt var glatbarberet. 

Jeg kan følge dig i, at det vil være forkert og respektløs at skrive, at pigen burde få sine penge tilbage for operationen fordi hendes silikonebryster så forfærdelige ud. 
 

Dette er jo også en Forum, hvor vi fremhæver nogle piger til alles interesse. Og for at fremhæve, synes jeg også man skal sætte ord på det man vil fremhæve, eller er det ikke særlig konkret og bliver lidt lige meget.

Jeg er slet ikke enig i at det ukonkrete er lige meget. Der findes søde sjove og respektfulde anmeldelser herinde som er særdeles underholdende at læse. Og man kan sagtens skrive en kritik uden at svine den anden til. Det kræver måske bare at man lige vænner sig til at formulere sig lidt anderledes og at man tager udgangspunkt i sig selv istedet for at projicere sin skuffelse over på den kvinde man lige har været intim sammen med. 

Problemet med de misigyne anmeldelser er størst når anmelderen er blevet skuffet. Men det er ingen undskyldning at fordi man er blevet skuffet så skal man svine til og udlevere. Man tog et valg da man gik ind til kvinden. Og fortryder man det valg så skal man sgu da tage ansvar for det og ikke projicere sin skuffelse over på hende. 

Noget andet er hvis man ligefrem er blevet snydt. 

Og som jeg har forstået det er eroguide skabt for at undgå at man bliver snydt. Ikke for at kunne skrive og svine kvinden til. Eroguide er vel en platform skabt primært for at advare imod hustlers. Vel ikke en platform / samlingssted for primitive misigyne og kvindefjendske individer. 

Så nu tror jeg det er tiden at trække sig fra denne debat. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Og som jeg har forstået det er eroguide skabt for at undgå at man bliver snydt. Ikke for at kunne skrive og svine kvinden til. Eroguide er vel en platform skabt primært for at advare imod hustlers. Vel ikke en platform / samlingssted for primitive misigyne og kvindefjendske individer. 

Jamen nu vender du den jo også over mod tilsvining af pigerne. Der er vi da slet ikke uenige. 
 

Men vi har jo også den stik modsatte situation, hvor brugeren kommer hjem med lykkefølelsen og det er da fedt, at han sætter ord på det og fremhæver de ting ved pigen, som gav ham den følelse af lykke. Men det kan du heller ikke lide, eller hvad? 
 

I det med at undgå at blive snydt, ligger jo også det med at gå hen, hvor der er stor sandsynlighed for succes. Derfor er de positive anmeldelser meget vigtige for netop ikke at blive snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Så nu tror jeg det er tiden at trække sig fra denne debat.

Så fik du lige tilføjet det sidste afsnit :-) 

Tror du har ret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 17 minutter siden:

Jamen nu vender du den jo også over mod tilsvining af pigerne. Der er vi da slet ikke uenige. 
 

Men vi har jo også den stik modsatte situation, hvor brugeren kommer hjem med lykkefølelsen og det er da fedt, at han sætter ord på det og fremhæver de ting ved pigen, som gav ham den følelse af lykke. Men det kan du heller ikke lide, eller hvad? 
 

I det med at undgå at blive snydt, ligger jo også det med at gå hen, hvor der er stor sandsynlighed for succes. Derfor er de positive anmeldelser meget vigtige for netop ikke at blive snydt.

De positive anmeldelser. Bum bum. Ja men hvis de skrives med respekt og uden at udlevere så... 

Som den lille dreng i kejserens nye klæder der råber højt midt imellem alle de andre der har gjort sig blinde overfor den skinbarlige sandhed : jamen han har jo ikke noget tøj på " har jeg nu gjort opmærksom og peget på det åbenlyse som alle ved inderst inde men ingen tør sige højt. Af den ene eller anden grund 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

De positive anmeldelser. Bum bum. Ja men hvis de skrives med respekt og uden at udlevere så... 

Som den lille dreng i kejserens nye klæder der råber højt midt imellem alle de andre der har gjort sig blinde overfor den skinbarlige sandhed : jamen han har jo ikke noget tøj på " har jeg nu gjort opmærksom på min sandhed og må hellere trække mig da jeg jo befinder mig et sted hvor jeg - som den lille dreng -" står ret alene med mit synspunkt. 

Ja, men det er jo så rigtig interessant hvad du lægger i at “udlevere så”. 
 

En anmeldelse, som stort set går ind og bekræfter pigens egen annoncen om, at hun har silikonebryster, er fintnesstrænet, er glat, sutter uden gummi, kan tages analt og er til sprøjt i ansigtet. Er det så at udlevere pigen, når nu anmelderen rent faktisk oplevede alle de ting? 
 

Det er da brugbar information for læserne, men også rart for pigen, at få bekræfter fra en bruger, at hun faktisk tilbyder det hun skriver og som bonus info rent faktisk er rigtig god til det. 
 

Alle er glade pånær @Lady C :-) 

 

Nå, som du skrev, så er tiden vist inde til at trække sig. Det vil jeg i hvert fald. 
 

God dag til dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Ja, men det er jo så rigtig interessant hvad du lægger i at “udlevere så”. 
 

En anmeldelse, som stort set går ind og bekræfter pigens egen annoncen om, at hun har silikonebryster, er fintnesstrænet, er glat, sutter uden gummi, kan tages analt og er til sprøjt i ansigtet. Er det så at udlevere pigen, når nu anmelderen rent faktisk oplevede alle de ting? 
 

Det er da brugbar information for læserne, men også rart for pigen, at få bekræfter fra en bruger, at hun faktisk tilbyder det hun skriver og som bonus info rent faktisk er rigtig god til det. 
 

Alle er glade pånær @Lady C :-) 

 

Nå, som du skrev, så er tiden vist inde til at trække sig. Det vil jeg i hvert fald. 
 

God dag til dig! 

Ja hvis alle er glade. Og det er de jo i historien om kejserens nye klæder - så er alting jo godt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

De positive anmeldelser. Bum bum. Ja men hvis de skrives med respekt og uden at udlevere så... 

Som den lille dreng i kejserens nye klæder der råber højt midt imellem alle de andre der har gjort sig blinde overfor den skinbarlige sandhed : jamen han har jo ikke noget tøj på " har jeg nu gjort opmærksom på min sandhed og må hellere trække mig da jeg jo befinder mig et sted hvor jeg - som den lille dreng -" står ret alene med mit synspunkt. 

Nej, du står ikke alene med dit synspunkt. Der er ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt. Der er heller ingen undskyldning for at tale nedsættende eller grimt om andre. Hvis man er skuffet over service, billeder eller andet, kan man jo godt skrive dét uden at være ubehagelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Nej, du står ikke alene med dit synspunkt. Der er ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt. Der er heller ingen undskyldning for at tale nedsættende eller grimt om andre. Hvis man er skuffet over service, billeder eller andet, kan man jo godt skrive dét uden at være ubehagelig.

Men @tvrnu skrives der jo også om de positive anmeldelser. Som jeg har skrevet flere kommentarer om på denne her tråd. 
 

Der kan jeg simpelthen ikke følge ladyen i den holdning hun angiveligt har til dem også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan da vidt omkring i denne tråd.  Forøvrigt nogle spændende emner.

Jeg har såmænd også et input til det med at beskrive kvinderne som en vare eller lave Misogyne indlæg.   Ved ikke om jeg er den eneste der ikke er helt fortrolig med ordet misogyne, men det kan anvendes som betegnelse for personer der hader eller har meget stærke fordomme overfor kvinder.

Der bliver også talt lidt om at vende det blinde øje til osv.   Når vi nu er i de ærlige hjørne (fornemmer jeg) så er det nok også vigtigt at slå fast, at der findes købere med forskelligt syn på de aktive kvinder i branchen, og det afspejles også på EG.

For at sige det lige ud, findes der mænd der køber sex, hvor de reelt ikke har en skid tilovers for kvinden eller kvinderne i branchen.  han mener at hun  så at sige bare holde kæft og makke ret i det tidsrum han har betalt for.  I øvrigt er et hul et hul, så der er underordnet hvem hun i øvrigt er.  Der er ingen grund til at fornægte det.  Den viden skal man så bare ikke fejlagtigt benyttes til at generalisere omkring mænd der køber sex.

I den anden ende af spektret finder der mænd der værdsætter og respektere kvinderne. Disse mænd har ligeledes forstået, at alt sker på kvindens præmisser. De er ligeledes forstået, at selv om købesex er lovligt, er der ikke tale om en menneskeret, samt at de enkelte kvinder er i deres gode ret til kun at invitere mænd indenfor deres målgruppe.  Disse mænd ved godt at der aldrig kan gives en oplevelsesgaranti, og de respektere også kvinden eller kvinderne i branchen, selvom nogle købe oplevelser måske ikke gav den store tilfredsstillelse. Det føler sig det beæret over at blive inviteret, som de bestemt ikke regner som en selvfølge.  Så er det vist ikke nødvendigt at beskrive dette yderpunkt yderligere.

Imellem disse to yderpunkter findes et hav af varianter.  

Alle aktive skribenter kan typisk altid hurtigt blive enige om, at man skal formulere sig i god tone.  På EG har man et kort regelsæt der udtrykker det samme.  Det er åbenbart ret svært for brugere at vurdere hvornår der er tale om et nedsættende sprogbrug, personangreb, udskamning, mobning, racistiske udtagelser eller blot anvendelse af ord der støder en bestemt gruppe menneske.  

Desværre ophører denne enighed, når det bliver konkret.  Der er et par rimelige aktuelle tråde, hvor det tydeligt fremgår, at holdningerne er forskellige.  Man vil nok heller aldrig kunne blive enige om, hvor grænserne går.   Det man så kan sige i den sag er, at såfremt man ser og læser noget man ikke bryder sig om, så kan man anmelde det til moderationen.  Det man bør dels gøre og dels også respektere moderationens afgørelser (Og nej jeg er ikke medlem af moderation, hvis nogen skulle få den idé :))

Specielt for de anmeldelser hvor gæstet går skuffet derfra  er det åbenbart meget  svært at forstå, at en anmeldelse ikke bliver mere troværdig af at benytte ord som idiot, klamme so, ildelugten skræv og hvad folk ellers i deres sproglige kreativitet giver smagsprøver på.  Jeg vil nok hævde at det for de fleste vil have de modsatte effekt og reelt fortæller mere om skribenten end om den kvinde, anmeldelsen omhandler.

Jeg ved ligeledes godt, at der findes en gruppe både kvinder og mænd der synes at et indlæg som nærværende nok ikke burde været skrevet.  Tankegangen kunne måske være at den slags skal man tie med, for der sidder jo sikkert også folk der gerne så prostitution forbudt.  Jeg tror så bare ikke på, at man vil blive taget seriøs, hvis man bevist fornægter og fortier informationer omkring branchen -  Altså forsøger at tegne et groft forskønnende billede af branchen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Jeg er slet ikke enig i at det ukonkrete er lige meget. Der findes søde sjove og respektfulde anmeldelser herinde som er særdeles underholdende at læse. Og man kan sagtens skrive en kritik uden at svine den anden til. Det kræver måske bare at man lige vænner sig til at formulere sig lidt anderledes og at man tager udgangspunkt i sig selv istedet for at projicere sin skuffelse over på den kvinde man lige har været intim sammen med. 

Problemet med de misigyne anmeldelser er størst når anmelderen er blevet skuffet. Men det er ingen undskyldning at fordi man er blevet skuffet så skal man svine til og udlevere. Man tog et valg da man gik ind til kvinden. Og fortryder man det valg så skal man sgu da tage ansvar for det og ikke projicere sin skuffelse over på hende. 

Noget andet er hvis man ligefrem er blevet snydt. 

Og som jeg har forstået det er eroguide skabt for at undgå at man bliver snydt. Ikke for at kunne skrive og svine kvinden til. Eroguide er vel en platform skabt primært for at advare imod hustlers. Vel ikke en platform / samlingssted for primitive misigyne og kvindefjendske individer. 

Så nu tror jeg det er tiden at trække sig fra denne debat. 

 

Jeg tror ikke at tiden er inde kære @Lady C. Når når men nu, som du gør fra tid til anden, sætter sin bagdel i klaskehøjde, ja så må man også tage de kæmpe der kommer.

Jeg synes du har, som altid, en pointe og du bør følge den til dørs, også selv om det er tidskrævende. Lad nu disse tvivler se eksempler.på nedladende reveau og nedladende efterlysninger. Gerne fra din seriøse hånd. Altså så at sige, svesken på disken!

Og lad så disse individer prøve at forsvare sig..

Jeg er personlig ikke en af dem der lægger anmeldelse. Faktisk kun på opfordringer. Og når jeg så går dette, er det min oplevelse, unden detaljer og med med en tvist af humor, jeg beskriver.

Og jeg kan med garanti godt skrive en anmeldelse der er.mindre god, HVIS det var tilfældet. Uden at krænke eller direkte svine personen til på et meget personligt plan. Ved egentlig blot at holde sig til fatcs.

Jeg synes faktisk at det er meget useriøst og krænkende at gå i detailjer med f.ect udseende og ydelse. Fordi det måske kun er din oplevelse? Og en anden måske har haft en top folk er oplevelse?

Jeg ser f.eks at der er mange der nævner strækmærker og store indre skamlæberne som mindre flatterende. Men hvad forventer de når de frekventerer en kvinder hendes bedste alder. Hun har måske? Eller sikkert født et par børn. For mig er det kun et tegn på at de har levet..

Men det er min holdning. Så kryb ikke i skjul. Lad.ikke de ulydige slippe så.let!

De bedste tanker fra mig!

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 6 timer siden:

Men @tvrnu skrives der jo også om de positive anmeldelser. Som jeg har skrevet flere kommentarer om på denne her tråd. 
 

Der kan jeg simpelthen ikke følge ladyen i den holdning hun angiveligt har til dem også. 

Nej men for nu at komme tilbage til trådens oprindelige emne. Nemlig gp og forhold så kan du jo spørge dig selv om hvordan du ville have det hvis hende du elskede og var i forhold med, hende du ville have børn med eller som skulle være pap mor for dine børn - blev beskrevet på den måde du beskriver på - af vildt fremmede mænd. Mænd som ikke giver en skid for din kvinde og ser hende som et hul de kan tømme sig i ( jvf. @TheVoice nylige indlæg) Ville du så læse en sådan anmeldelse og tænke : " jubii hvor er det vidunderligt og opbyggende for vores relation at se min elskedes krop og intime dele blive beskrevet i detaljer af en mand du ikke kender - eller ville du blive ked af det. Ville det være sundt eller usundt for jeres forhold og for forholdets fremtid tror du? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Nej men for nu at komme tilbage til trådens oprindelige emne. Nemlig gp og forhold så kan du jo spørge dig selv om hvordan du ville have det hvis hende du elskede og var i forhold med, hende du ville have børn med eller som skulle være pap mor for dine børn - blev beskrevet på den måde du beskriver på - af vildt fremmede mænd. Ville du så læse en sådan anmeldelse og tænke : " jubii hvor er det vidunderligt og opbyggende for vores relation at se min elskedes krop og intime dele blive beskrevet i detaljer af en mand du ikke kender - eller ville du blive ked af det. Ville det være sundt eller usundt for jeres forhold og for forholdets fremtid tror du? 

Igen kommer det da an på, hvad der står i pigens egen annoncetekst. Hvis hun skriver, at hun har kæmpe silikonebryster og DK’s måske strammeste mis, er der så noget i vejen med, at give hende ret i det i sin anmeldelse?

 

Jeg kan slet ikke se, hvor du vil hen med denne kommentar. Tror du måske jeg ville tænke “Jubii” når jeg læste hendes annonce, hvor hun skriver alt der du tilbyder i detaljer? Med det i mente tror du så ikke også, at jeg kunne leve med, at en kunde faktisk blot skrev, hvad han havde oplevet. 
 

Nu må du lige hoppe ud af dit krænkelses moment et øjeblik og se det hele i er lidt større perspektiv. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden:

Igen kommer det da an på, hvad der står i pigens egen annoncetekst. Hvis hun skriver, at hun har kæmpe silikonebryster og DK’s måske strammeste mis, er der så noget i vejen med, at give hende ret i det i sin anmeldelse?

Nu må du lige hoppe ud af dit krænkelses moment et øjeblik og se det hele i er lidt større perspektiv. 

Se det i et større perspektiv siger du? Må jeg da være fri. Det er da netop det jeg gør. Hvorimod du gerne vil have en vurdering af dine anmeldelser   altså at du tager det personligt at jeg skriver om anmeldelser som jeg gør og føler dig ramt. Du bliver tydeligvis usikker på om du nu har skrevet en nedgørende anmeldelse. Dvs du tager mit skriv personligt og undlader at se det i et større perspektiv. Det er dig der skal se det i et større perspektiv - ikke jeg. 

Men igen. Stil dig nu selv det spørgsmål om hvordan du selv ville have det med at læse en anmeldelse af hende du elsker mere end noget andet. Uagtet hvad  der står i hendes annonce. Og spørg dig selv om det er opbyggende eller nedbrydende for et forhold 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, den 13.8.2020 at 16:41:

Hvem ved deres fulde 5 vil virkelig være kæreste med en GP ? tror ikke det eksisterer andet på en meget kort tidshorisont... det er et hårdt valg pigerne tager og det har konsekvenser for resten af deres liv.

Tja må ærligt indrømme at jeg har aldrig kærester en glædes pige. Men ærligt vil jeg vildt gerne kæreste sådan en. Ikke pga det at hun er glædes. Men pga hun er sig selv. Gør det hun vil. Står ved det. Og så syntes jeg bare det er kanon frækt hvis min pige er det, og trust me. De er faktisk ikke nemme og finde. Jo ikke lige på første date man spørger. Er du gå eller bil du være det. Griner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...