Hop til indhold
Rejsenetværk

Jeg er utilfreds

Recommended Posts

Det plejer kun at være søde 17 årige piger i T-shirt og shorts, der serverer i den lokale Pizza restaurant.

Nu har de også ansat 17 årige drenge, der serverer i T-shirts og shorts, og det er jeg pænt utilfreds med :(

( drengene er også søde )

De 2 sidste gange jeg spiste der, var det drengene der havde vagten.

Jet turde ikke brokke mig over det på stedet, så nu gør jeg det i forum på EG i stedet :)

Jeg synes også, at det er en uskik med de der løse slå om forklæder, som de unge studiner bruger, når de serverer på fancy cafeer :roll:

Nogen gange få man et glimt af et par lange ben i stramme jeans, bag forklædet, når de spæner af sted med bakken hånden.

Det er synd og skam, sådan at tildække en smuk figur, i stedet for at fremhæve en flot røv og lange ben i et par stamme jeans :razz:

Gamle grise går også på cafe, også for at få  et glimt af smukke pigeben, og resten af en flot kvindes krop.

Vi giver også drikkepenge af og til, og her er mænd altså nemme at snøre med et smil og smukke ben i stramme jeans ;)

Har jeg mon lov til at føle mig krænket, som en gammel gris, og hvis ja, hvor kan jeg så klage over, at jeg føler mig krænket over unge servitricer med slå om forklæder :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 minutter siden:

 

Har jeg mon lov til at føle mig krænket, som en gammel gris, og hvis ja, hvor kan jeg så klage over, at jeg føler mig krænket over unge servitricer med slå om forklæder :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Nej, du har ikke lov at føle dig krænket, men utilfreds er sagtens en god beskrivelse. Det er jeg også. De visuelle stimuliena er farligt underskattede idag. Hvis pigerne/kvinderne bare forstod hvor meget deres kroppe betyder for vores helbred - uden at de behøver gøre noget andet end at lade være med at skjule dem... 

Langt bedre antidepressiva end hvad lægemiddelindustrien nogensinde kan finde på.
Mere ben og numser og færre piller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Langt bedre antidepressiva end hvad lægemiddelindustrien nogensinde kan finde på.
Mere ben og numser og færre piller.

Aha, så det er derfor, den der med de der løse slå om forklæder :huh:

Cafeejerne bliver sponsoreret af medicinalindustrien, og studine servitricerne bliver bestukket af samme skruppelløse og hjerte løse industri, til at gå med løse slå om forklæder :angry:

Det må klart være en sag for ombudsmanden!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Har jeg mon lov til at føle mig krænket, som en gammel gris, og hvis ja, hvor kan jeg så klage over, at jeg føler mig krænket over unge servitricer med slå om forklæder :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

 

Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Nej, du har ikke lov at føle dig krænket, men utilfreds er sagtens en god beskrivelse. Det er jeg også. De visuelle stimuliena er farligt underskattede idag. Hvis pigerne/kvinderne bare forstod hvor meget deres kroppe betyder for vores helbred - uden at de behøver gøre noget andet end at lade være med at skjule dem... 

Langt bedre antidepressiva end hvad lægemiddelindustrien nogensinde kan finde på.
Mere ben og numser og færre piller.

Jeg kan supplere.

Pigernes kroppe har også en positiv og ubetalelig indflydelse på blodtrykket. Hvis altså de bruger dem rigtigt. :P

Redigeret af sanook
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Nu har de også ansat 17 årige drenge, der serverer i T-shirts og shorts, og det er jeg pænt utilfreds med 

Hvorfor - det kan jo være at de 17 årige drenge kan lokke nogle søde piger og frække damer til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor - det kan jo være at de 17 årige drenge kan lokke nogle søde piger og frække damer til ;-)

Nok ikke til købesex, jeg skal ikke røre nogen piger, der ikke er mindst 18 + år gamle!

Men man må godt nyde synet af en 17 årig pige, over den seksuelle lavalder, og som lige så godt kunne være 19 år.

For man kan ikke nødvendigvis se at en moden 17 årig, ikke er ældre, hvis man ikke lige ved det.

Nu er det bare sådan, at en del restauranter og dagligvare butikker, har en forkærlighed for ungarbejdere, der ikke skal have voksen løn, og derfor bruger dem, hvor de må gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden:

Hvis jeg lærte en ting af denne tråd så var det at min datter ikke skal være servitrice:lol:.. I hvertfald ikke til den løn de få.. 

Lad hende blive udlært tjener, så er lønnen noget anderledes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Skal man ikke længere være fyldt 18, hvis man jobber med servering (synes servitrice lyder lidt nedladende) på et sted, hvor der udskænkes alkohol?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:

Det plejer kun at være søde 17 årige piger i T-shirt og shorts, der serverer i den lokale Pizza restaurant.

Nu har de også ansat 17 årige drenge, der serverer i T-shirts og shorts, og det er jeg pænt utilfreds med :(

( drengene er også søde )

De 2 sidste gange jeg spiste der, var det drengene der havde vagten.

Jet turde ikke brokke mig over det på stedet, så nu gør jeg det i forum på EG i stedet :)

Jeg synes også, at det er en uskik med de der løse slå om forklæder, som de unge studiner bruger, når de serverer på fancy cafeer :roll:

Nogen gange få man et glimt af et par lange ben i stramme jeans, bag forklædet, når de spæner af sted med bakken hånden.

Det er synd og skam, sådan at tildække en smuk figur, i stedet for at fremhæve en flot røv og lange ben i et par stamme jeans :razz:

Gamle grise går også på cafe, også for at få  et glimt af smukke pigeben, og resten af en flot kvindes krop.

Vi giver også drikkepenge af og til, og her er mænd altså nemme at snøre med et smil og smukke ben i stramme jeans ;)

Har jeg mon lov til at føle mig krænket, som en gammel gris, og hvis ja, hvor kan jeg så klage over, at jeg føler mig krænket over unge servitricer med slå om forklæder :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Jeg forstår dig så udmærket !

De første tre gange jeg spiste på 'Den lille fede' , blev vores bord serviceret af fortryllende  unge kvindelige tjenere , men de sidste 2 gange derimod,  var det en mandlig tjener , der stod for betjeningen.

Men ok: Service, mad, vin  og stemning var i top hver eneste gang, så måske er jeg blevet en gammel gris ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg lærte en ting af denne tråd så var det at min datter ikke skal være servitrice:lol:.. I hvertfald ikke til den løn de få.. 

Jeg gad godt lade dig servere  på min kommende fødselsdag :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Skal man ikke længere være fyldt 18, hvis man jobber med servering (synes servitrice lyder lidt nedladende) på et sted, hvor der udskænkes alkohol?

Der sælges ikke alkohol på den pizza restaurant.

De steder hvor de bruger slå om forklæder, er pigerne som regel 20 +, og går ude på uni ved siden af studie jobbet, tror jeg nok :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 42 minutter siden:

Der sælges ikke alkohol på den pizza restaurant.

De steder hvor de bruger slå om forklæder, er pigerne som regel 20 +, og går ude på uni ved siden af studie jobbet, tror jeg nok :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Aha, en pizza uden tør rødvin eller skummende fadøl, tja, hver sine lyster. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 32 minutter siden:

Aha, en pizza uden tør rødvin eller skummende fadøl, tja, hver sine lyster. ;) 

Præcis, til gengæld sælger de nogle italienske sodavand der smager fantastisk :)

De sælger også en luksus italiensk is ud af huset til 80 kr for 0,5 l, den kunne jeg godt blive afhængig af, men jeg prøver at lade være med at blive det :unsure:

PS

Der er dumme slå fejl, og ord der mangler i sætningerne i det oprindelige indlæg - øv :(

Husk, vi har kun 1 time til alt læse korrektur på vores indlæg på EG, derefter må vi bare græmmes resten af livet, over at vi ikke længere kan rette vores fejl :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. emnet drikkepenge, så nægter jeg kategorisk at give dem, af følgende årsag.

jeg har ikke bestemt at de skal være i den branche og hvis de ikke kan leve af den løn de får ja så skal de sku nok til at finde et job der giver mere..

jeg kan blive helt arrig når jeg får stukket en terminal i hånden hvor den første tekst inden regningen er drikkepenge.

og nej jeg er ikke nærig, hvis jeg betaler x antal hundrede kr for et måltid så forventer jeg også at restauranten kan finde ud af at aflønne deres personale passende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 42 minutter siden:

Mht. emnet drikkepenge, så nægter jeg kategorisk at give dem, af følgende årsag.

jeg har ikke bestemt at de skal være i den branche og hvis de ikke kan leve af den løn de får ja så skal de sku nok til at finde et job der giver mere..

jeg kan blive helt arrig når jeg får stukket en terminal i hånden hvor den første tekst inden regningen er drikkepenge.

og nej jeg er ikke nærig, hvis jeg betaler x antal hundrede kr for et måltid så forventer jeg også at restauranten kan finde ud af at aflønne deres personale passende.

Er det rigtigt?? Jeg giver konsekvent drikkepenge. OK, ikke på et pizzeria, men altid på cafe eller restaurant eller bar. Altid. Men ikke altid fra terminalen, for så er jeg ikke sikker på at det er rette vedkommende der ender med at få dem. Jeg har nogle steder mistænkt for at samle sammen og dele alt ligeligt mellem personalet, og den slags kommunisme støtter jeg simpelt hen ikke, så jeg spørger altid inden jeg giver, og giver i kontanter hvis der deles. Så kan modtageren selv bestemme om hun/han vil putte dem i lommen eller dele. Når jeg selv skal imponere (forretningsforbindelser fra udlandet), siger jeg det til tjeneren på forhånd, og lægger aldrig under 20procent, men så forventer jeg fandme også den bedste service de kan levere og ikke bare en "jeg passer mit job"-service - og minimum 20 procent på en regning på 10-20.000 kr vil de fleste af os jo gerne yde lidt ekstra for.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 17 timer siden:

Nok ikke til købesex, jeg skal ikke røre nogen piger, der ikke er mindst 18 + år gamle!

Men man må godt nyde synet af en 17 årig pige, over den seksuelle lavalder, og som lige så godt kunne være 19 år.

Sig mig, har du ligefrem spurgt dem hvor gamle de er? Så få også deres fødselsdag, så du ved hvornår der er fri bane fra straffeloven :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 9 timer siden:

Sig mig, har du ligefrem spurgt dem hvor gamle de er? Så få også deres fødselsdag, så du ved hvornår der er fri bane fra straffeloven :) :) :)

Nej jeg har ikke spurgt hvor gamle de er, 17 år var et kvalificeret gæt, da ungarbejder løn er meget værdsat i store dele af den ufaglærte servicebranche, hvor det er lovligt.

Men nu er jeg tilfreds igen :)

Jeg frekventerer en sandwich bar,  hvor pigerne er bedårende,  unge og smukke, og der er vistnok ingen drenge på lønningslisten?

Sidst var der 2 piger, i t shirt og shorts, og den ene var mørklødet med de flotteste tatoveringer på det ene ben, og den ene arm.

Så her er de nok 18 år + :)

Gh0st skrev, for 15 timer siden:

Jeg forstår dig så udmærket !

De første tre gange jeg spiste på 'Den lille fede' , blev vores bord serviceret af fortryllende  unge kvindelige tjenere , men de sidste 2 gange derimod,  var det en mandlig tjener , der stod for betjeningen.

Men ok: Service, mad, vin  og stemning var i top hver eneste gang, så måske er jeg blevet en gammel gris ?

Et sted der helt klart skal besøges, så må vi tage mandlig betjening med, om det sådan går :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...