Hop til indhold

Recommended Posts

Aj, det er løgn.

Jeg er ikke mundlam.

Du hoppede heller ikke på den, vel?

Jeg mangler normalt ikke ord, og den væne Melissa er bestemt adskillige af det danske sprogs smukkeste superlativer værd.

@JonDo har æren af at have opdaget hende.

Der er ingen tvivl om, at JonDo er en af de anmeldere, jeg lytter mest til.   

JonDo kæmper en brav kamp med det skrevne ord i sine anmeldelser, men hans budskab er let at forstå, og hans sans for dejlige damer er i almindelighed fremragende.

Men han er i øvrigt ret forbeholden over for Melissa – både hvad angår blow og sex.

Efter to besøg hos Melissa vil jeg ikke desto mindre godt slå et slag for hende. Men man skal altså også læse JonDo’s anmeldelse.

Først til det, som enhver kan konstatere:

Melissa er en køn pige. Hun har de smukkeste øjne, og hun er i øvrigt god til at lægge makeup. Billederne svarer den pige man møder.

Resultatet makeup-wise er imponerende, men måske en anelse mere vampet end jeg bryder mig om, og jeg synes heller ikke helt, det svarer til hendes personlighed.

For Melissa er en rigtig sød og en anelse genert pige på den uskyldsagtige måde, der går lige i hjertekulen på Cobham.

Og så er der det med figuren.

Den er fabelagtig.

Intet mindre.

Spæde, smukke a-skåls bryster. Ethvert implantat her ville være et overgreb mod et af naturens vidundere.

Og bagdelen?

Den er det vildeste tip top Obi Wan Kenobi præcisionsslebne titan-turboladede tolv-cylindrede spitzenklasse vidunder, du nogensinde kommer i nærheden af.

Mind blowing!

Selv ikke et klassisk linjeskib for fulde sejl - med mærssejlene, råsejlene, gaffelsejlene og de latinerriggede sejl sat - har så mange smukke kurver og rene linjer, som Melissas formidable figur råder over.

Men så er der den mere subjektive oplevelse af hende.

For mig er hendes blow langt over middel. Jeg kan i min voksne alder og alt fra naturens hånd stadig holde den gående/stående til to gange på en time. Men det er kun sket med de allerstørste, at jeg er kommet i runde to alene ved blow. Men det skete faktisk med Melissa i går.

Sexen i øvrigt er for mig mere end godkendt. Hun er lydhør og musikalsk i sengen.

Men samtidig er det lige så vigtigt at få sagt alt det, som Melissa IKKE er, og som nok er det, der gør, at JonDo og jeg har oplevet hende noget forskelligt:

Melissa er utvivlsomt ikke til PSE, råknep mv. Er det det, du søger, skal du gå andre steder hen.

Hun er til blid sex/GFE-siden, og det kræver endda af dig selv, at du gør en indsats for at skabe fortrolighed og tryghed, hvis du skal have det fulde udbytte. For hun er ung og, som JonDo skriver, formentlig også ret uerfaren.

Når fortroligheden er på plads, fletter hun til gengæld gerne både hænder og tæer og ligger sammen med dig bagefter med de afsindigt smukke øjne fæstnet til dine og et fortroligt smil på de sanselige læber - for mig The moment of zen. 

Konklusionen er, at vi alle er godt tjent med, at piger af Melissas kropslige kaliber kommer til København. Og har lyst til at vende tilbage hertil.

Samtidig skal man være opmærksom på, at det ikke er alle, der vil få en god oplevelse med hende.

Men i min bog er der slet ingen tvivl. Hun er en vaskeægte Cobham-pige:

Sød - og sindssygt lækker på den sindssygt lækre måde, som kun sindssygt lækre kvinder er sindssygt lækre på.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

De øjne...... uha uha. Og det lille underfundige næsten-smil går lige i de nedre regioner...... Dejlig anmeldelse, @cobham, tak for den

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lynet2019 Stedet er 2100 i en super fin lejlighed, men sæt tid af til at finde opgangen. Stedet er i sig selv lettere labyrintisk og logisk nummerering er i øvrigt en by i Rusland for de kommuneingeniører, der p.t. råder på byens rådhus.

Parkeringsmæssigt er der pladser lige ved, men de er sjældent ledige. Der er en parkeringskælder ca. 300 meter derfra. 

@Des1972 Hun har østerbro-lejligheden til på tirsdag. Hun håber at finde noget nyt herefter, så hun kan blive til den 11. august.

Cob 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også kigget på hende, Copham. Kan du sige lidt om hendes tænder. Hun har 24 billeder i annoncen, men ikke et eneste med antydningen af et smil. Okay, hun er genert, men skyldes det manglende smil også tænderne...? Hvad med blowet, var det øko? Og måtte du betale ekstra for det? Hun skriver nemlig ikke noget om det i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 3 timer siden:

Hun har 24 billeder i annoncen, men ikke et eneste med antydningen af et smil

Jooh da, er der iikke en antydning af et smil på billede 12?

Køn pige i øvrigt, tak for anmeldelse Cobham, den kan meget vel blive nyttig

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Littlefinger skrev, for 3 timer siden:

Hun har 24 billeder i annoncen, men ikke et eneste med antydningen af et smil

Ah, der er da antydningen af et næsten-smil på billede 4 og 12. Og en fræk antydning, synes jeg......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

er der bare mig eller er denne skønne prinsesse Enormt svær at få kontakt med? Jeg ringet og sms’et et utal af gange nen hun svarer ganske simpelt ikke  og jeg har iøvrigt haft den samme Oplevelse hver gang hun har besøgt cph. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Melissa. Af en eller anden grund gad Cobham ikke svare på mit spørgsmål, så jeg måtte tage chancen og håbe på det bedste. Og ja, hun havde alle tænderne og de sad endda hvor de skulle. Ganske pænt smil, faktisk. Jeg vil ikke skrive så meget andet, for jeg er enig med Cobham i det meste, selvom han skruer lidt op for retorikken når det kommer til hendes røv. Jo, den er da absolut super fin, mindede mig lidt om Vicky's, men verdensklasserøven - den sad altså på Sabrina (dengang Lillie), som også er i byen. Jeg skriver med vilje sad, for Sabrina valgte af uransagelige at fylde røven op med Silikone, men måske Copham er gammel nok til at kunne huske den, eller netop for gammel til at kunne huske den?

@Pussyguy, jeg havde ingen problemer, men mon ikke en tråd som denne har skabt en del travlhed...

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 6 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Melissa. Af en eller anden grund gad Cobham ikke svare på mit spørgsmål, så jeg måtte tage chancen og håbe på det bedste. Og ja, hun havde alle tænderne og de sad endda hvor de skulle. Ganske pænt smil, faktisk. Jeg vil ikke skrive så meget andet, for jeg er enig med Cobham i det meste, selvom han skruer lidt op for retorikken når det kommer til hendes røv. Jo, den er da absolut super fin, mindede mig lidt om Vicky's, men verdensklasserøven - den sad altså på Sabrina (dengang Lillie), som også er i byen. Jeg skriver med vilje sad, for Sabrina valgte af uransagelige at fylde røven op med Silikone, men måske Copham er gammel nok til at kunne huske den, eller netop for gammel til at kunne huske den?

@Pussyguy, jeg havde ingen problemer, men mon ikke en tråd som denne har skabt en del travlhed...

Ingen dovenskab her. Jeg var - af private årsager, som man siger - nødt til at være off line det meste af i går :)

Enig i sammenligningen med Vicky(s). Jeg ved ikke, om jeg er Vickys største fan, for dem har hun mange af, men jeg har prist hende et utal af gange, herunder også hendes bagdel. MEN selv om det gør ondt helt ind i mit Vicky-forelskede hjerte, må jeg indrømme, at hun bliver ældre, og jeg synes ikke, at den på nuværende tidspunkt kan konkurrere Melissas superskarpe fitnesstrimmede 21-årige bagdel.

Men Vicky er i øvrigt en på alle måder komplet kurtisane, som Melissa ikke må måles mod. 

Heller ingen hukommelsesvigt her, men Sabrina har jeg aldrig besøgt til trods for alle anbefalingerne. Der er et eller andet med hendes billeder, der altid har holdt mig tilbage - my bad utvivlsomt.

Cob    

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, den 31.7.2020 at 09:31:

Aj, det er løgn.

Jeg er ikke mundlam.

Du hoppede heller ikke på den, vel?

Jeg mangler normalt ikke ord, og den væne Melissa er bestemt adskillige af det danske sprogs smukkeste superlativer værd.

@JonDo har æren af at have opdaget hende.

Der er ingen tvivl om, at JonDo er en af de anmeldere, jeg lytter mest til.   

JonDo kæmper en brav kamp med det skrevne ord i sine anmeldelser, men hans budskab er let at forstå, og hans sans for dejlige damer er i almindelighed fremragende.

Men han er i øvrigt ret forbeholden over for Melissa – både hvad angår blow og sex.

Efter to besøg hos Melissa vil jeg ikke desto mindre godt slå et slag for hende. Men man skal altså også læse JonDo’s anmeldelse.

Først til det, som enhver kan konstatere:

Melissa er en køn pige. Hun har de smukkeste øjne, og hun er i øvrigt god til at lægge makeup. Billederne svarer den pige man møder.

Resultatet makeup-wise er imponerende, men måske en anelse mere vampet end jeg bryder mig om, og jeg synes heller ikke helt, det svarer til hendes personlighed.

For Melissa er en rigtig sød og en anelse genert pige på den uskyldsagtige måde, der går lige i hjertekulen på Cobham.

Og så er der det med figuren.

Den er fabelagtig.

Intet mindre.

Spæde, smukke a-skåls bryster. Ethvert implantat her ville være et overgreb mod et af naturens vidundere.

Og bagdelen?

Den er det vildeste tip top Obi Wan Kenobi præcisionsslebne titan-turboladede tolv-cylindrede spitzenklasse vidunder, du nogensinde kommer i nærheden af.

Mind blowing!

Selv ikke et klassisk linjeskib for fulde sejl - med mærssejlene, råsejlene, gaffelsejlene og de latinerriggede sejl sat - har så mange smukke kurver og rene linjer, som Melissas formidable figur råder over.

Men så er der den mere subjektive oplevelse af hende.

For mig er hendes blow langt over middel. Jeg kan i min voksne alder og alt fra naturens hånd stadig holde den gående/stående til to gange på en time. Men det er kun sket med de allerstørste, at jeg er kommet i runde to alene ved blow. Men det skete faktisk med Melissa i går.

Sexen i øvrigt er for mig mere end godkendt. Hun er lydhør og musikalsk i sengen.

Men samtidig er det lige så vigtigt at få sagt alt det, som Melissa IKKE er, og som nok er det, der gør, at JonDo og jeg har oplevet hende noget forskelligt:

Melissa er utvivlsomt ikke til PSE, råknep mv. Er det det, du søger, skal du gå andre steder hen.

Hun er til blid sex/GFE-siden, og det kræver endda af dig selv, at du gør en indsats for at skabe fortrolighed og tryghed, hvis du skal have det fulde udbytte. For hun er ung og, som JonDo skriver, formentlig også ret uerfaren.

Når fortroligheden er på plads, fletter hun til gengæld gerne både hænder og tæer og ligger sammen med dig bagefter med de afsindigt smukke øjne fæstnet til dine og et fortroligt smil på de sanselige læber - for mig The moment of zen. 

Konklusionen er, at vi alle er godt tjent med, at piger af Melissas kropslige kaliber kommer til København. Og har lyst til at vende tilbage hertil.

Samtidig skal man være opmærksom på, at det ikke er alle, der vil få en god oplevelse med hende.

Men i min bog er der slet ingen tvivl. Hun er en vaskeægte Cobham-pige:

Sød - og sindssygt lækker på den sindssygt lækre måde, som kun sindssygt lækre kvinder er sindssygt lækre på.

Cobham

Kysser hun med tunge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
cobham skrev, for 5 timer siden:

Ingen dovenskab her. Jeg var - af private årsager, som man siger - nødt til at være off line det meste af i går :)

Enig i sammenligningen med Vicky(s). Jeg ved ikke, om jeg er Vickys største fan, for dem har hun mange af, men jeg har prist hende et utal af gange, herunder også hendes bagdel. MEN selv om det gør ondt helt ind i mit Vicky-forelskede hjerte, må jeg indrømme, at hun bliver ældre, og jeg synes ikke, at den på nuværende tidspunkt kan konkurrere Melissas superskarpe fitnesstrimmede 21-årige bagdel.

Men Vicky er i øvrigt en på alle måder komplet kurtisane, som Melissa ikke må måles mod. 

Heller ingen hukommelsesvigt her, men Sabrina har jeg aldrig besøgt til trods for alle anbefalingerne. Der er et eller andet med hendes billeder, der altid har holdt mig tilbage - my bad utvivlsomt.

Cob    

Tak for anmeldelsen,

Jeg kender ikke de andre piger, som nævnes her... men jeg har en aftale med Melissa i morgen. Skal vi sige, at jeg er på den anden side af spændt (flere steder)? Hvis hun er som beskrevet, og som billederne viser - og til den pris. Så er det jo intet mindre end et fund! Det kan jeg simpelthen ikke lade passere. Skal nok give mit besyv med, når jeg har været der. Uha det bliver fedt!

Kysser hun med tunge?

- Skurken

Redigeret af Skurken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skurken skrev, for 9 minutter siden:

Tak for anmeldelsen,

Jeg kender ikke de andre piger, som nævnes her... men jeg har en aftale med Melissa i morgen. Skal vi sige, at jeg er på den anden side af spændt (flere steder)? Hvis hun er som beskrevet, og som billederne viser - og til den pris. Så er det jo intet mindre end et fund! Det kan jeg simpelthen ikke lade passere. Skal nok give mit besyv med, når jeg har været der. Uha det bliver fedt!

Kysser hun med tunge?

- Skurken

Kys er ekstra.

Jeg fik med tunge, men jeg er ret sikker på, at it depends, hvis du forstår. 

Og husk nu: Melissa er GFE/blid sex. Ingen skurkestreger :)

God fornøjelse,

Cob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak fordi fine ord. Det blive jeg super glade for et læse.

hvor er det fedt at du har en så dejlig oplevelse med så lække en tøs.... fuck den røv er i værten klasse.

Jeg er sq til lidt af det hele og her prøvet en del alt fra dejlig GLF hår dominans og  det der er være.

men med så smule en pige er det GLF jeg gik efter. 

enu en gang tak for ord bliver super glad for at hører. Det kunne være jeg skal lave mit profil navne om til den ordblinde :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
pussyguy skrev, den 31.7.2020 at 15:36:

Hej Alle

er der bare mig eller er denne skønne prinsesse Enormt svær at få kontakt med? Jeg ringet og sms’et et utal af gange nen hun svarer ganske simpelt ikke  og jeg har iøvrigt haft den samme Oplevelse hver gang hun har besøgt cph. 

Du skal have fat i hende på Whatsapp - hun svarer ikke på sms, da den tjeneste koster penge. Det er samme nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
Bølle-1 skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skriver hun det så ikke. Hun skriver at hun svarer SMS

Tja jeg tror ikke hun ved at der er forskel - prøv whatsapp, der havde jeg fint held :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 11 minutter siden:

Og så er prisen steget :mellow:

Men faktisk også faldet lidt igen. Den var oppe at runde 1600/time tidligere i dag. Bliver interessant at følge kursen og overveje, hvornår man bør slå til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
Seductor skrev, 1 time siden:

Vi har et nyt navn til hende: 

“Melissa Bitcoin”

hendes priser flyver rundt som bitcoin :)

Må da nok også konstatere at hendes indledende priser var i den lave ende. Det er de billigste 45 min, som jeg har fået med en SÅ lækker pige, med hele pakken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes bare det er træls at så snart nogle af pigerne har fået en håndfuld gode anmeldelser så udnytter de situationen til at skrue prisen op...

på en måde er vi selv skyld i prisstigningerne når vi anmelder dem positivt, som i denne situation har medført “et negativt kick back” fra Melissa

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Seductor Jeg synes nu ikke en timepris på 1500,- er i den høje ende. Hendes veninde Ariana tager 1300,- for en time. 

Hvis prisen på 1500,- evt. skyldes (uden jeg ved noget) at hendes smartphone er ved at smelte ned i madrassen, så synes jeg det er helt fint med et prishop!

Så kan der også være en chance for, at de klienter - hvor en lidt højere pris ikke er så afgørende - har en chance for at nyde!

Der er jo nogen GP'er der kører med priser der i forhold til deres ydelse / fremtoning/ popularitet er i den latterligt lave ende. Det  kan føre til - IMHO - at pigen kan være næsten umulig at få kontakt til og evt. at GP'en bliver presset på den ene eller anden måde!

Men..... jeg synes det bare er helt iorden at prisen bliver diskuteret, men præmissen i dette tilfælde er jeg altså lodret uenig i hahaha 

Og jeg har hverken mødt Ariana eller Melissa. De ser da søde og lækre ud så bestemt en mulighed!!!!

Jeg holder mig f.eks. bevidst fra de piger der inkl. økofransk og kys tager mere end ca. 2000,- for en time, da jeg ville blive skuffet over at betale  for en sådan oplevelse hvis jeg ikke er på bølgelængde med pigen .... ;-) 

Forsat go' dag derude!

PN

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også været hos Melissa i dag. God kommunikation på SMS inden mødet. Diskret er det også, ingen ved (endnu måske) hvad du laver i kæmpebygningen som ligger meget tæt på DR Byen. Melissa er lækker og ekstremt velformet, hun burde være bikinimodel. Hun er sød, men meget genert. Jeg tog hende i missionæren og derefter doggy hvor jeg kom alt for hurtigt ved synet af den perfekte numse. Jeg bad om et bad da jeg kom, men hun havde ikke nogle håndklæder, så jeg nøjedes med at vaske hænder og så lige lidt på tyskerhjelmen og kraven derunder. Heldigvis havde jeg startet dagen med et bad, men hvis du er den liderlige tømrer som kommer lige fra et renoveringsprojekt så er det nok god idé at køre hjem og tage et bad inden du aflægger et besøg, for det er ikke sikkert du kan få et hos hende. Jeg fik en halv time med økoblæs til 900 kr, og der var ingen stress. Hun kan anbefales, men jeg kommer ikke igen, da jeg vil gerne være sammen med en mere "livlig" pige hvis i forstår. Nå, det var alt for nu, ha' en skøn dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...