Hop til indhold

Recommended Posts

Slavetøs og herre skrev, den 28.7.2020 at 08:31:

Læs venligst teksten, det er IKKE et gangbang, men et bukake og tisse event. Jeg skriver tydeligt at hun kun bruger hænder og mund.

ja det har vi fattet nu  men vil ikke være sammen med 50  der er sku for vildt  hvad med 10 personer

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 5 timer siden:

ja det har vi fattet nu  men vil ikke være sammen med 50  der er sku for vildt  hvad med 10 personer

Er det dit event? Nej godt så fik vi det på plads. Lad dem nu selv styre showet i stedet for at digtere hvad de skal og ikke skal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 6 timer siden:

ja det har vi fattet nu  men vil ikke være sammen med 50  der er sku for vildt  hvad med 10 personer

Du ved godt at det event er i København? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 23 timer siden:

ja det har vi fattet nu  men vil ikke være sammen med 50  der er sku for vildt  hvad med 10 personer

@grå, som jeg skrev i det første indlæg, er det kun respektfulde mænd vi ønsker skal deltage i eventet, hvis det bliver til noget. Tonen i dine indlæg, bryder jeg mig ikke om, så hvis det bliver til noget, er du ikke velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 18 timer siden:

Er det dit event? Nej godt så fik vi det på plads. Lad dem nu selv styre showet i stedet for at digtere hvad de skal og ikke skal.

Det er sødt af dig du bakker os op, det sætter vi pris på. Men jeg skal nok styre dialogen, så lad mig kommentere på evt upassende kommentarer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LongJohn skrev, den 28.7.2020 at 07:15:

Et hotelværelse går nok ikke :-)

 http://www.legelejlighed.dk/

Kan være en mulighed, men oplys hvad planen er så det er afklaret inden.

 

 

Enig. Det er det eneste rigtige sted til dette. 
 

jeg er også klar

 

er plus 50 og har erfaringen

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 15 timer siden:

Er det bare mig ? der syntes dette event lyder lidt for godt, til at være sandt.:rolleyes:

@sweetstone, det er helt ok at være skeptisk, det er alles ret. Vi er meget seriøse omkring dette, men som vi har skrevet tidligere, kommer til at tage noget tid med at planlægge. Er du interesseret, hvis det bliver til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed en opdatering som lovet. Der er helt sikkert interesse omkring dette event, men der er slet ikke nok interesserede til at der vil være 50 til eventet. For at være sikre på der bliver 50, skal der være interesse fra mindst 70, da mange af jer med erfaring, fortæller at der desværre er mange der udebliver selvom de har meldt sig til. Derudover har det indtil videre ikke været muligt at finde et sted, hvor der kan være så mange. Så derfor har vi efter en del overvejelser besluttet at ændre setup’et, så det bliver 20 mænd i stedet, men samme setup, det gør det langt mere håndterbart. Vi er ved at undersøge to lokationer, Dark Room nr. 1 og legelejligheden, hvor det ser ud til at det er muligt at være 20, med lidt planlægning. 

Når vi har besluttet os for stedet, skriver vi en ny opdatering, med en detaljeret beskrivelse af setup’et, sted, tidspunkt, forventningen til jer og en mail adresse, som dem af jer der stadig er interesserede, skal skrive til for at tilmelde jer. Vi vil “screene“ alle deltagerne, for at sikre os der ikke er nogen vi kender og vurdere om vi mener den enkelte er seriøs, renlig og respektfuld nok til at være med, selvom det kan være vanskeligt ud fra et billede. Så i tilmeldingen skal der være et billede. Til selve eventet er det helt ok at være anonym og feks tage en maske eller hætte på, hvis der er behov for det.

Vi vender tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Slavetøs og herre skrev, for 6 timer siden:

Så i tilmeldingen skal der være et billede. Til selve eventet er det helt ok at være anonym og feks tage en maske eller hætte på, hvis der er behov for det.

Vi vender tilbage :)

Endnu et arrangement hvor der kræves et billede uden der er billede af Q. Og samtidig fra en nyoprettet bruger. Tvivler på om det er seriøst ment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 34 minutter siden:

Endnu et arrangement hvor der kræves et billede uden der er billede af Q. Og samtidig fra en nyoprettet bruger. Tvivler på om det er seriøst ment. 

@Svpe1970, vi er meget påpasselige med vores identitet. Hvis det bliver til noget, får alle der tilmelder sig naturligvis billeder og har på den baggrund mulighed for at melde fra, hvis man ikke synes vi ser tilstrækkeligt interessante ud, men det tvivler jeg nu meget på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Slavetøs og herre skrev, for 40 minutter siden:

@Svpe1970, vi er meget påpasselige med vores identitet. Hvis det bliver til noget, får alle der tilmelder sig naturligvis billeder og har på den baggrund mulighed for at melde fra, hvis man ikke synes vi ser tilstrækkeligt interessante ud, men det tvivler jeg nu meget på!

Kan sagtens følge dig, men med alt det der opleves ifm at sende billeder. Mange tilfælde hvor billeder indsamles og derefter......

Men håber du/i får samlet dem i skal bruge, men jeg sender aldrig billede. Begge parter er i sin gode ret til at sige nej tak ved møde, og hvis man er bange for at der kommer familie, venner, kollegaer eller lign er det i mine øjne risikoen. Hvis altså ikke der vælges en anden landsdel end den man selv er fra.

En ‘sjov’ oplevelse jeg havde. Da jeg mødte op hos en Q viste det dog at det var en an mine venners tidligere kæreste der havde brug for hjælp (manglede penge). Efter vi havde sundet os - smiler - besluttede vi at gennemføre og vi havde begge ikke god og dejlig oplevelse. Vi var enige om det var ‘vores hemmelighed’ og min ven anede intet....

Så hende flere gange derefter så det var nok gensidigt. 

Håber udi får et godt arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig altid over den her slags opslag....Hvis det er ment seriøst, hvorfor pokker så ikke tage imod Domina Darks tilbud om at huse jer.

Lokalerne er egnet til formålet, og Darks er seriøs og har erfaring.... Lyder lidt som om du bare gerne vil have en masse opmærksomhed...

Ja undskyld min skepsis... men læser det som en fræk historie og ikke andet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet tidligere, til jer der er skeptiske, så er det enhvers ret at hære skeptisk.

Jeg har en dialog med Domina Dark og vi har aftalt at jeg kigger forbi Dark Room 1, når hendes murer er færdig, så jeg kan vurdere om lokalet er egnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 6 timer siden:

Kan sagtens følge dig, men med alt det der opleves ifm at sende billeder. Mange tilfælde hvor billeder indsamles og derefter......

Men håber du/i får samlet dem i skal bruge, men jeg sender aldrig billede. Begge parter er i sin gode ret til at sige nej tak ved møde, og hvis man er bange for at der kommer familie, venner, kollegaer eller lign er det i mine øjne risikoen. Hvis altså ikke der vælges en anden landsdel end den man selv er fra.

En ‘sjov’ oplevelse jeg havde. Da jeg mødte op hos en Q viste det dog at det var en an mine venners tidligere kæreste der havde brug for hjælp (manglede penge). Efter vi havde sundet os - smiler - besluttede vi at gennemføre og vi havde begge ikke god og dejlig oplevelse. Vi var enige om det var ‘vores hemmelighed’ og min ven anede intet....

Så hende flere gange derefter så det var nok gensidigt. 

Håber udi får et godt arrangement.

Tøsen er en ung, smuk og og let genkendelig kvinde, fra den generation der desværre oplever at billeder bliver misbrugt. Hun lever et helt almindeligt liv og har taget hul på starten af sit liv med studier etc. Hun har modigt kastet sig ud i at udleve nogle fantasier, som ikke er alment anerkendt og hendes verden vil smuldre fuldstændigt, hvis det blev almindeligt kendt at hun udlever det. Så derfor tager vi ingen chancer omkring specielt hendes identitet. Hvis man ikke ønsker at dele et billede, må man gå glip af denne mulighed. Hvis der på den baggrund ikke er nok, det er interesserede, afholder vi ikke eventet.

Redigeret af Slavetøs og herre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...