Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Misjo1
Slavetøs og herre skrev, 1 time siden:

Tak Domina, er der et link, hvor man kan se de to rum?

 

Du kan bare trykke på "besøg min website" på hendes opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til stedet er jeg enig med nogle af de andre tråddeltagere i, at legelejligheden på Frb. er et godt sted, selvom der langt fra kan være 50 (men det tror jeg også er for mange) - 10 er nok mere realistisk. Du skriver, at det ikke skal være i en svingerklub. Men Swingeren har netop åbnet et nyt sted kaldet CS3, som ikke er en almindelig klub, men en kælder man kan leje til egne arrangementer. Jeg kender ikke selv stedet. Men måske det var værd at tjekke ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

En lille opdatering.

Der er ca 40 der har vist interesse og vores vurdering er at de fleste af jer er seriøse. Men vi skal et godt stykke over 50, da flere af jer med erfaring fra denne type events, fortæller at der desværre er mange der melder sig til, men aldrig dukker op. Derudover er der en udfordring med stedet, men der kan være en løsning med at dele jer op i 5 grupper af 10, hvor hver gruppe så får en slot, hvor i kommer ind til os, får 20 minutter til at levere og så smutter igen. Vi vil helst have alle 50 til at være der på samme tid, men hvis det ikke er muligt at finde et sted, kan ovenstående blive løsningen.

Vi vender tilbage med flere opdateringer, når der er nyt.

Redigeret af Slavetøs og herre

Del dette indlæg


Link til indlæg

   At finde en egnet lokation er nok den største del af udfordringen. 50+ mænd er ret mange, især hvis de ikke skal gnubbe skuldre med hinanden hele tiden. 
  Jeg tror ikke det er nogen nem ide at dele op i små grupper som så har et meget begrænset tidsrum i selskab med den friske pige som er stjernen i dette event. Hvis nogen ikke får udløsning eller kan tisse på kommando så er tiden hurtigt gået. Måske der skal tænkes i et alternativt "kø" system hvor der er fx 5-6 hos pigen ad gangen og så går hver enkelt hen i et afslapningsrum (eller går hjem?)når man har "leveret"? Og en ny kommer ind..  Man kunne også overveje et lidt lavere deltager antal.

    har trådstarterne af dette skønne event (som jeg gerne deltager i) tænkt over om det skal være opdelt i grupper mht sæd / tis eller om det skal være begge dele på samme tid?

   I samme moment, så står der i trådstarten at pigen bruger hænder og mund. Hvis hun mere eller mindre giver BJ til så mange som 50+ mænd, kan det så ikke gå hen og blive for meget for hende? Især hvis det er første gang med så mange mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det er  et  frækt  set-up  I er  i  gang  med  at  planlægge.  Jeg  håber  I får  udlevet  det  og  der  er  god  opbakning/fremmøde.

Som  en  har  nævnt  tidligere, tror  jeg  ikke  at  der er nogen  som  kan  holde  til  at  sutte  50 pikke  til  udløsning. 

Er  I afklaret  med,  hvor  der  må  tisses/spermes. 

Ansigt/mund/øjne/hår/krop?

Både  tis  og  sperm  i øjne  svier. 

Ønsker  jer  en  god  fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og vigtigst, jeg vil helt klart deltage hvis og når det sker:)

jeg har en lille smule kendskab til at arrangere GB etc

At samle 50 tror jeg ikke på at “efterspørgslen” er stor nok til i DK

Forvendt ikke at halvdelen af de som har tilmeldt sig kommer på trods af alle deres forsikringer her

og uden at kende din slavetøs så tror jeg at hun er brugt efter 10-15 pikke som skal slikkes og samme antal pis som skal modtages og/eller sluges 

men håber virkelig det lykkes for jer og hun for det hun ønsker <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...