Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Eroguide Forum,

Jeg har været medlem herinde i nogle år, da jeg har brugt jeres anmeldelser af glædespiger til nogle gode oplevelser. Men det er aldrig helt blevet til det jeg søgte, så jeg forsøgte mig i stedet på Sugar Daters og har fundet en enestående slavetøs, som jeg igennem et halvt års tid har bygget et godt og trygt forhold op med. Hun er en ung smuk slank kvinde på 19 år, med søde små bryster og en dejlig røv (i bliver ikke skuffede) og jeg er en  velholdt moden herre på 54 og vi matcher perfekt i min rolle som herre og hendes rolle som slavetøs. Hun tænder helt vildt på tanken om at blive tisset og sprøjtet på af mange mænd helst 50+ Hun vil gerne bruge hænderne og mund/hals, men der vil IKKE være adgang til hendes fisse eller røv, men jeg vil selv kneppe hende i begge huller mens det står på.

Jeg har aldrig prøvet det før, men synes ideen er fræk og vil gerne efterkomme hendes ønske om at prøve det. Spørgsmålet er så bare om det er muligt at samle så mange mænd og i øvrigt finde et sted hvor det kan afholdes.
Alder er underordnet, men du skal naturligvis være sygdomsfri, respektfuld og så skal du kunne tisse på hende og tømme din sæd udover hende, i selskab med mange andre mænd. Det kommer ikke til at koste noget og i første omgang er jeg interesseret i at vide om der er interesse for det.
Skriv en kommentar, hvis du er seriøst interesseret, så jeg kan se om det er noget der kan lade sig gøre.

Hvis der er interesse og vi kan finde stedet, poster jeg nogle billeder, finder en dato og en måde i kan tilmelde jer på.

Håber at høre fra rigtigt mange!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super med så hurtige svar. Glemte at uddybe at det kommer til at være på Sjælland, mest sandsynligt i nærheden af Københav. Sig endeligt til, hvis du har stedet, som skal være pænt, ryddeligt og præsentabelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavetøs og herre skrev, for 6 timer siden:

fræk og vil gerne efterkomme hendes ønske om at prøve det. Spørgsmålet er så bare om det er muligt at samle så mange mænd og i øvrigt finde et sted hvor det kan

Deltager gerne med både sperm og pis

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 personer er en udfordring at samle. I så fald ville jeg alliere mig med swingeren i en af de 2 klubber og lave det som et event der. Men det ændrer jo på præmissen om betaling mv.

lejligheden ved fr.berg centeret ser god ud til formålet. Varme i gulvet er en fordel da hun ellers let blir afkølet af al urin der løber af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavetøs og herre skrev, for 5 minutter siden:

Tror du der kan være ca 50 personer?

Lyder super fedt, men håber at I også er seriøse i jeres overvejelser, så I begge ender ud med en god oplevelse.

Lyder som voldsomt mange deltagere, især hvis det er første gang både for hende og for dig. Det er altså virkelig mange pikke (og meget pis og sperm)! 

Hvem skal sørge for at hun fortsat har det godt og er "med på legen" mens du er optaget af at "kneppe hende i begge huller"? 

Hvis I får styr på dette, så det kan foregå på en sikker måde for hende, er jeg MEGA KLAR. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt god pointe xo-nix, jeg er glad for du nævner det. Vi er meget seriøse i vores overvejelser og dette er som sagt første skridt for overhovedet at se om det er muligt at samle 50 personer. Vi udarbejder en playbook sammen, hvor alle detaljer er tænkt igennem, så det bliver en god oplevelse for alle. 

Det er mig der kommer til at tage mig af hende og sørge for at hun hele tiden er ok og har det godt og hvis jeg fornemmer det mindste ubehag, stopper legen. Tanken er at når/hvis det passer, så leger jeg med hende, hvis ikke styrer jeg kun legen. Vi kender hinanden ret godt efterhånden og jeg har en virkeligt god fornemmelse af hende og hendes krop. Til trods for hendes unge alder har hun rigtigt godt fat i sig selv og ved hvad hun vil og ikke mindst, hvad hun ikke vil.
Jeg kommer til at screene alle deltagere for at sikre mig at alle er seriøse, renlige, sygdomsfri og kkke mindst respektfulde. Vi går ikke ind i det her, medmindre vi begge er helt trygge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 29 minutter siden:

50 personer er en udfordring at samle. I så fald ville jeg alliere mig med swingeren i en af de 2 klubber og lave det som et event der. Men det ændrer jo på præmissen om betaling mv.

lejligheden ved fr.berg centeret ser god ud til formålet. Varme i gulvet er en fordel da hun ellers let blir afkølet af al urin der løber af hende.

Tak bifyr, men vi er ikke interesserede i at gøre det til et swinger event.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavetøs og herre skrev, for 16 minutter siden:

Rigtigt god pointe xo-nix, jeg er glad for du nævner det. Vi er meget seriøse i vores overvejelser og dette er som sagt første skridt for overhovedet at se om det er muligt at samle 50 personer. Vi udarbejder en playbook sammen, hvor alle detaljer er tænkt igennem, så det bliver en god oplevelse for alle. 

Det er mig der kommer til at tage mig af hende og sørge for at hun hele tiden er ok og har det godt og hvis jeg fornemmer det mindste ubehag, stopper legen. Tanken er at når/hvis det passer, så leger jeg med hende, hvis ikke styrer jeg kun legen. Vi kender hinanden ret godt efterhånden og jeg har en virkeligt god fornemmelse af hende og hendes krop. Til trods for hendes unge alder har hun rigtigt godt fat i sig selv og ved hvad hun vil og ikke mindst, hvad hun ikke vil.
Jeg kommer til at screene alle deltagere for at sikre mig at alle er seriøse, renlige, sygdomsfri og kkke mindst respektfulde. Vi går ikke ind i det her, medmindre vi begge er helt trygge.

50 er alt for mange det duer simpelhen ikke  og må vi mænd ikke knepper hende som alm  gang bang ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavetøs og herre skrev, for 25 minutter siden:

Tak bifyr, men vi er ikke interesserede i at gøre det til et swinger event.

Modtaget !

Deltager dog gerne da det tænder mig at se en smuk kvinde sidde og tage imod mens vi fyre bare gir af hvad vi kan levere af sperm og pis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange tilkendegivelser indtil videre. Hvis der er tilstrækkeligt interesse, vi kan finde det rigtige sted og vi i øvrigt er trygge ved dem der viser interesse, bliver det helt sikkert til noget.

Det kræver en del planlægning, for at sikre det bliver en god oplevelse for alle, ikke mindst hende, så der kan godt gå noget tid, inden hele arrangementet er på plads. Vi holder jer løbende opdateret, så i ved hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...