Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Æhhhhh Venuslogen

Recommended Posts

Gæst

Påstår du, at det jeg skriver, er løgn?
og

men det bliver smo jo ikke mindre ynkelig af

Måske du skal starte med at læse hvad er er skrevet. Faktisk var jeg slet ikke klar over, at det var mig henvendte dig til med den første bemærkning da jeg, såvidt jeg kan se, ikke på noget tidspunkt sat spørgsmålstegn ved troværdigheden af dit indlæg. Og din bemærkning nr 2 udstiller vel nærmest dig selv og din manglende evne til at læse og forstå det, der er skrevet. :oops:

Og uanset hvad du mener eller ikke mener, så har jeg ikke tænkt mig at bruge mere tid på denne streng selvom jeg selvfølgelig må indrømme, at Aros hukommelse er bedre end min i dette tilfælde. :o

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Påstår du, at det jeg skriver, er løgn?

Som, jeg læser det, er det ikke dig, men Dane, smo henviser til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... så har jeg ikke tænkt mig at bruge mere tid på denne streng selvom jeg selvfølgelig må indrømme, at Aros hukommelse er bedre end min i dette tilfælde. :o

Når smo antyder at andre lyver, uden selv at have styr på fakta, er det måske også bedst at han undlader flere af den slags angreb.

Tak til Aros for link, der dokumenterer sagen klart :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

og

Måske du skal starte med at læse hvad er er skrevet. Faktisk var jeg slet ikke klar over, at det var mig henvendte dig til med den første bemærkning da jeg, såvidt jeg kan se, ikke på noget tidspunkt sat spørgsmålstegn ved troværdigheden af dit indlæg. Og din bemærkning nr 2 udstiller vel nærmest dig selv og din manglende evne til at læse og forstå det, der er skrevet. :oops:

Og uanset hvad du mener eller ikke mener, så har jeg ikke tænkt mig at bruge mere tid på denne streng selvom jeg selvfølgelig må indrømme, at Aros hukommelse er bedre end min i dette tilfælde. :o

Mvh

smo

Det glæder mig at høre, for det er temmelig trættende at høre på personer, der som du belærer andre om at læse, hvad der er skrevet, når de ikke engang har styr på, hvad de selv skriver:

Og rent faktisk mener jeg, at denne streng er noget af det mest underlødige, jeg har læst på EG; tænk at så mange har en mening om noget, som flere oven i købet indrømmer, at de rent faktisk ikke kender en brik til eller højst har 'snuset lidt rundt'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der lader til at være tekniske problemer derovre.

Er det ikke mærkeligt at der ikke meldes noget ud herom - i det mindste til dem der betaler for at kunne læse med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der lader til at være tekniske problemer derovre.

Er det ikke mærkeligt at der ikke meldes noget ud herom - i det mindste til dem der betaler for at kunne læse med?

Har aldrig været "medlem" af denne loge. Men jeg har da af og til læst lidt på nogle indlæg der ikke var faldet for den mystiske 20-dages regel.

Så vidt jeg har forstået, så er den nye administrator på VL ikke specielt aktiv, hvilket nok primært forklarer hvorfor det teknisk går så skidt for VL, samt hvorfor "medlemmerne" på VL nærmest bliver efterladt i et uoplyst tomrum.

Trist...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der lader til at være tekniske problemer derovre. Er det ikke mærkeligt at der ikke meldes noget ud herom - i det mindste til dem der betaler for at kunne læse med?
Der er vel ikke flere tilbage derovre. Hvem skulle da kunne melde om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var lige et smut forbi. Ser ud som om, at de har problemer med at gemme den tekst der skrive i indlæggene. Så en masse tomme indlæg - Man kan jo så sige, at de næppe kommer op og skændes over noget der er skrevet så ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

:lol: :lol:

Var lige et smut forbi. Ser ud som om, at de har problemer med at gemme den tekst der skrive i indlæggene. Så en masse tomme indlæg - Man kan jo så sige, at de næppe kommer op og skændes over noget der er skrevet så ;)

LOOOLLLL :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

RIP en musikCD :lol:

Såså, din uartige knægt :lol::lol::lol:. Du er altid ude på gale streger og skal vist hives i ørerne.

Det betyder såmænd "Hvil i fred".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skulle der havde stået H.I.F

var det ikke noget med vi ikke måtte bruge forkortelser :lol:

Nej, og uartige knægte og lømler er ofte utilpassede individer, der ikke vil annamme klassisk dannelse :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skulle der havde stået H.I.F

Hvorfor må man nu ikke bruge forkortelser??

Din H.I.F. forkortelse fik mig til at tænke på M.I.L.F.-forkortelsen (Mothers I Like to Fuck)

Og lidt i samme stil, kan man lave S.B.T.G.F... Sex Board That Got Fucked... hvilket jo desværre må siges passer på VL i disse tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

R.I.P = Rest in Peace

Nille - husk lige at undlade forkortelser næste gang du skriver om dine yndlingsklubber i FKK højlandet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...