Gæst Skrevet 30. April, 2013 formålet var at få frem, hvad disse problemmer med VL går ud på. Så man ved hvad der menes, når folk skriver VL tilstande For folk der er nye i gamet eller aldrig har været på VL, er det jo rart at få af vide. Men selvfølgelig er det meget overflødigt, for en der har startet VL i tidernes morgen. Men nogengange skal man kigge udover egen næsetip ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 30. April, 2013 Hej, ja du har ret i at det kan være svært hvis man er ny med VL tilstande er noget i en sætning som noget dårligt... men massagepiger og VL gjorde gode ting, ingen tvivl om det, men også meget dårligt... de satte en standart for, var du på deres gode side, var du pænt omtalt og behandlet. hvis ikke bliv du mobbe ud.... eller på andre måde fjernet... nogle fik meget reklame uden grund... nogle damer kunne på ingen måder omtales mindre positivt... nogle efterlysninger måtte ikke ligges, det var ikke god smag.. efter ledelse smage... og ja der er skrevet meget om cherie og anja ting... jeg så det også på tæt hold, og valgte dem jeg mente blev uretfærdigt behandlet... så helt upartisk er jeg ikke når jeg bedømmer VL.... men jeg så hvordan nogle kunder mente de alene var standart... det var en trist tid da VL blev standart og arrogant nok mente de repræsentere kunderne... jeg skal forsøge ikke fremover at bruge sætning VL standart, eller forklare bedre hvad der menes med denne sætning... meget godt kan sige om ero... jeg glad for at de har meget højt til lofte... de forsøger at rumme alle, også de som man ikke er enig med.. de får også lov at ligge anmeldelser, samt eftersøgning af ting/piger/ behandlinger som "gode standart kunder" ikke ville have så jeg håber ero er og bliver standart fremover... så når man siger erostandart, så det positivt.. og ikke som vL en meget negativ ting... prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2013 formålet var at få frem, hvad disse problemmer med VL går ud på. Nok en lidt umulig opgave du har påtaget dig når du i det indlæg, der starter tråden, skriver at Venuslogen må godt nok have været et skidt sted (har aldrig selv været der' date=') [/quote']Jeg er måske nok den eneste der undrer over din baggrund/indgangsvinkel for at starte denne tråd med den indrømmelse. Det ligner i min optik et forsøg på mudderkastning uden at have nogen konkret viden om det site. Jeg håber ikke, at du sætter nye standarder for debatniveauet på EG. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2013 Jeg forstår ikke din ophidselse over trådstart smo jeg skriver " må have" og slutter af med en smiley..... Det er altså ikke en stærk nedsættende/ hadende/ nedladende sætning..... Følger det op med, hvorfor jeg skriver sætningen, nemlig at det bliver omtalt negativt herinde. ( ikke af mig, men andre) Skriver endda, jeg ikke selv har været der ( altså det ikke er fact) lidt ala jeg har hørt Thailand er smukt, men har ikke selv været der. Så mener jeg jo ikke Thailand er smukt, for hvor skulle jeg vide det fra? mit umiddelbare gæt er, du har et specielt forhold til VL ligesom cherie og heine, og det dermed betyder, man på ingen måde må antyde noget negativt om VL. Men brug lidt bedre argumenter for hvorfor du synes det er godt i stedet for at være tøsefornærmet over jeg har startet tråden ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 30. April, 2013 Jeg forstår ikke din ophidselse over trådstart smo jeg skriver " må have" og slutter af med en smiley..... Det er altså ikke en stærk nedsættende/ hadende/ nedladende sætning..... Følger det op med, hvorfor jeg skriver sætningen, nemlig at det bliver omtalt negativt herinde. ( ikke af mig, men andre) Skriver endda, jeg ikke selv har været der ( altså det ikke er fact) lidt ala jeg har hørt Thailand er smukt, men har ikke selv været der. Så mener jeg jo ikke Thailand er smukt, for hvor skulle jeg vide det fra? mit umiddelbare gæt er, du har et specielt forhold til VL ligesom cherie og heine, og det dermed betyder, man på ingen måde må antyde noget negativt om VL. Men brug lidt bedre argumenter for hvorfor du synes det er godt i stedet for at være tøsefornærmet over jeg har startet tråden Jeg har på ingen måde antydet at der ikke må komme kritik af Logen, men at søge oplysninger om Logen på et site, som er kendt for at hade Logen, er måske ikke det rigtige sted at få korrekte oplysninger. At man så stiller sig negativ overfor et site, man kun har snust lidt til, hørt om, beskrevet osv...fatter jeg simplthen ikke. At man deltager i Hetz af flere piger og mig gennem 13 år hvor erfaringerne og viden omkring hetzen er mangelfuld...det fatter jeg slet ikke. Jeg fatter slet ikke at man kan forsætte hetzen? år ind og og år ud? Hvad går der dog galt siden at man ikke kommer vidre....? Jeg modtager da gerne kritik....send mig en pm! Mon ikke EG-forummet burde holdes fri for gammel nag og kivkævl ? Se dog fremaf istedet for hele tiden at stikke til ting, bare for at få en debat :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. April, 2013 Sikke dog en super interessant debat I har kørende her.... Jeg kan kun opfordre til at lytte til lyrikken i denne sang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. April, 2013 Cherie, der er da ingen hetz i denne tråd? Anede ikke der kørte en hetz mod dig og andre. Det har du så oplyst for alle, og skærpet vor nysgerrighed. Det var vel næppe der du ville? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2013 ahhh cherri den fik jeg formuleret forkert. Mente han havde en tæt eller tidligere tæt forbindelse med VL ligesom Heine og dig. og så fik jeg skrevet det som om, i også mente man ikke måtte være kritisk. Og det var ikke ment sådan! du har forsvaret VL og det er fint heine har også forsvaret VL, hvilket naturligvis også er fint. Han har så angivet, han ikke kan forstå, vi andre udeforstående gerne vil høre, hvad det går ud på. For vi læser kun negativt det er han naturligvis velkommen til at mene. Ligesom jeg naturligvis mener trådstart er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2013 Vi har talt lidt om debatten i ledelsen. Der er højt til loftet på Eroguide og det bliver der ved med at være, ligesom vi som udgangspunkt ikke går ind for censur af folks holdninger. Men i vores regler står det også at vi ikke acceptere personangreb. Der er flere indlæg i denne debat som bl.a. har gået på at angribe en anden debattør. Så har der også været nogle lidt forvirrede indlæg som folk ikke har kunnet finde hovede eller hale i. Debatten kan gerne forsætte men prøv at holde jer til emnet på sober vis, ligesom en del indlæg også gør. Forsat god aften. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2013 synes faktisk det har været en rigtig god debat..... der er kommet rigtig mange ting frem, så man forstår hvad der menes med "VL tilstande" budskabene er kommet fra flere forskellige debattører, som har været på VL. ( ikke kun x og jeg, som har hørt og læst, men ikke har reel viden) så der må være noget om snakken Sitet har eksisteret i mange år, så der må jo også være noget godt og det er der også flere der har kommenteret. Jeg er blevet klogere, og er umiddelbart glad for, at valget faldt på eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BugsBunny 84 Skrevet 2. Maj, 2013 Personligt har jeg selv været med på Venuslogen siden omkring år 2000, men var dog ikke med til afdansningsbal mv. Venuslogen var jo dengang noget nær banebrydende herhjemme, hvor man dels kunne udveksle oplevelser og erfaringer, dels havde mulighed for at få glædespigernes version af branchen. Der var en god gang pionerånd og en meget vigtig del af debatten var en udsøgt gensidig respekt mellem alle debattørerne (Måske lige på nær en Kim (kj)Ole, men der var et sidespring. Med fremkomst af andre debatfora om denne dejlige beskæftigelse er der jo i sagens natur ikke så meget pionerånd tilbage, også fordi venuslogen jo har fået en del år på bagen. Måske flere "nye" brugere føler sig lidt for ofte "korrekset" af nogle af "de gamle" brugere? Og selv oplever jeg da at tonen har ændret sig noget i nedadgående retning. Der var tidligere nogle meget positive toneangivende og meget aktive debattører, som satte et generelt højt niveau på VL, og som nu ikke er aktive mere. Tiderne skifter, og det er sjældent at noget, som var godt, bliver ved med at være godt. Thats life... Mvh Bugs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 17. Maj, 2013 Hvad er det egentlig folk har imod VL. Det er bare et andet board og har sine egne regler. Jeg har selv været aktiv i nogle år på VL og har da generelt fået god respons på mine indlæg. Bevares, der sker nogle gange det at tråde løber af sporet og nogle føler sig trådt på. Og hva' så...op på hesten igen. Jeg er da bestemt glad for at EG er dukket op, her er også mange gode indlæg at følge med i. Men også her løber debatter nogle gange af sporet. Sådan er det, vi er jo på indernettet. Lev og lad leve, er en af mine mange one liners. venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmusklump 2 Skrevet 17. Maj, 2013 Hvad er det egentlig folk har imod VL. Her er nogle af de ting, som gør, at jeg kun har foragt tilovers for (ledelsen i) VL: Der var nogle af pigerne, som man absolut kun måtte tale pænt om, og vistnok også nogle, som det kun var velset at skrive negativt om. Jeg skrev en gang en anmeldelse, hvor jeg fortalte om en meget negativ oplevelse med Cherie - "dronningen" på VL. Det resulterede i, at jeg blev overfaldet på det groveste af "toppen" i VL samt en flok af deres medløbere, beskyldt for at lyve osv. - og jeg er faktisk ikke sikker på, at jeg ikke blev smidt ud, men det kan jeg nu ikke huske. Så oven på den oplevelse måtte jeg konkludere, at man ikke kan bruge anmeldelserne på VL til noget som helst, når det ikke er tilladt at sige sandheden. Jeg oplevede flere gange, at Thomas snagede i oplysninger om folk for at kunne mistænkeliggøre personer, som skrev noget kritisk. Bl.a. en gang, hvor jeg havde skrevet noget kritisk, og han gik i gang med at finde totalt irrelevante statistiske oplysninger om mine skriverier frem - alene for at kunne mistænkeliggøre mig. Og det er langt fra den eneste gang. Og Growler som sammen med Cherie var den egentlige ledelse af VL, brugte til stadighed sine "velskrivenhed" til at svine dem til, som var uenige med ham og udtrykke kritik af VL og juntaen. Er det nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Maj, 2013 For at debatten ikke skal tegne et billede af, at enten er man for Eroguide eller VL, så bør det nok medtages, at langt de fleste med interesse i diverse sexanmelder boards, faktisk kan moderere deres formuleringer, så de kan begå sig alle steder - Det er måske værd at hæfte sig ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 18. Maj, 2013 Top 3 lister blev på et tidspunkt "forbudt" at skrive derovre, fordi en bestemt kvinde - med nære relationer til ledelsen - var bange for at hun ikke ville blive nævnt i top 3 listerne. En helt absurd og komisk beslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2013 Top 3 lister blev på et tidspunkt "forbudt" at skrive derovre, fordi en bestemt kvinde - med nære relationer til ledelsen - var bange for at hun ikke ville blive nævnt i top 3 listerne. En helt absurd og komisk beslutning. Jeg er nu ikke helt så sikker på, at det forholder sig så simpelt. Jeg har været aktiv på VL siden engang i 2010. Der har selvfølgelig også været episoder og regler jeg har undret mig lidt over - Det tror jeg nu man vil opleve alle steder, set fra sidelinjen er ofte nemt at drage sine egne simple og entydige konklusioner. Omkring det med toplister, er fuldstændigt rigtigt at det i en periode ikke var velset, det er så mit indtryk at vi skal nogle år tilbage. Læser man lidt i de gamle arkiver vil man opdage, at det primært handlede om, at stort set ingen piger ønskede, at blive sammenlignet med andre - Det er vel sådant set forståeligt nok. Man kan jo så sige "Jamen VL er vel oprettet udelukkende for at mænd kan udveksle erfaringer". På VL har der altid fokus på, at beskytte de på logen aktive piger. Denne lyst kan på ingen måde afgrænses til udelukkende at gælde ledelsen - Denne kultur delte største parten af medlemmerne. Jeg tror såmænd heller ikke at det er specielt anderledes her. Jeg har fantasi nok til at forestille mig, hvilket kaos af personfnidder det vil skabe, hvis en mand skriver en knap så rosende anmeldelse af en de 3 mest populære og aktive piger på nærværende site. At der på diverse site dannes diverse former for klikker, der sætter sine egne normer, kan sjældent tilskrives ledelsen af en site - Det er ganske naturligt. Ledelsen kan i disse situationer lukke tråde, uddele karantæne osv, når den opdager at medlemmer mobes, eller svines til på et uretfærdigt grundlag. Det er desværre nødvendigt at moderatorer fra tid til anden må træde i karakter. Når disse episoder så efterfølgende beskrives, synes jeg det er interessant, at læse folks forskellige og meget subjektive oplevelse af hvad der reelt skete. Nogen synes det var fair, andre synes måske at moderatoren gik over stregen, specielt hvis det kunne relateres til den klike man tilhørte, eller at det vedrørte ens farvoritpige osv. I de tre år hvor jeg har været aktiv medlem, har jeg hørt en helvedes masse halve historier omkring den ene og den anden, herunder at en håndfuld styrrede sitet med jernhånd. Det er nok heller ikke helt lyv, at der på VL har eksisteret nogle markante klikker, omvendt bemærkede man også hurtigt, at både imellem mændene og kvinderne var indbyrdes var der store uenigheder. Ser man lidt på VL idag, så ejes sitet af en ganske anonym person, der stort set ikke gør sig bemærket. Største parten af de gamle "dinosaurer" er væk eller også har de blot erkendt at de reelt ikke længere har nogen indflydelse. Et af de sidste spræl så man, da den nye ejer tillod sig at ændre lidt på forsiden - Så jo der er såmænd rigtigt nok, at sitet engang havde nogle meget engagede bruger samt at der imellem div. klikker jævnligt opstod diverse konflikter - Men tro mig, det vil også ske her, hvis det da ikke allerede er sket. VL er ikke længere var det var engang - Stedet. Brøndby var også engang klubben i Danmark. Det positive er således, at alle de røverhistorier der kan fortælles, handler om de "gode gamle dage". I dag sker der ikke meget på debatsiderne - Til gengæld tilbyder siden stadig gode og knap så gode anmeldelse og da siden lever sit eget stille liv, så er der pludseligt blevet meget højere til loften, eller også handler det måske blot om, at deres medlemmer idag, ikke har et specielt behov for, at gå til angreb på hinanden. Hvorledes sitet vil udvikle sig må tiden vise, men objektivt vurderet så har den stille side idag et godt udgangspunkt, netop fordi medlemsskaren og læserne er anderledes stykket sammen end tidligere. Jeg er også nødt til at nævne, at der altid er to sider af en sag, samt at man som bruger har ganske stor indflydelse på, hvorledes ens ord og formuleringer bliver modtaget. Jeg tror ikke at det er helt tilfældigt at vise personligheder stort set altid får rodet sig ud i nogle gevaldige personlige angreb, samt at nogen altid føler sig mobbet og forfulgt. Det er da glædeligt at nogle tager ved lære, specielt når de starter på en frisk på et andet site - Det sker jo. Personligt ville jeg synes det ville være kedeligt, hvis der kun fandtes et anmelder board, samt at man skulle "gifte" sig med et af dem, som en fanatisk brøndbyfan. Jeg synes ligeledes er det er helt ok, at de forskellige anmelderboards har en forskellig politisk tilgang til, hvad der er i centrum, og hvad man helst ikke ønsker. Man kan også blive så tolerant, at det tenderer til at være holdningsløst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2013 Top 3 lister blev på et tidspunkt "forbudt" at skrive derovre, fordi en bestemt kvinde - med nære relationer til ledelsen - var bange for at hun ikke ville blive nævnt i top 3 listerne. En helt absurd og komisk beslutning.Hvor ved du det fra? Er det noget, du har læst på VL, eller er der bare dine egne fordomme, som du foregiver er en kendsgerning? Jeg har tidligere været medlem af VL og kan ikke huske at jeg har set noget der bare nærmer sig det, du skriver. Til gengæld har der været masser af antydninger som dine ovenfor på Gimel, men det kan næppe overraske nogen der kender til 'krigen' mellem Cherie og Anja. Og generelt synes jeg at det er beskæmmende for EG at så mange, der ikke kender noget til VL og VL's historie alligevel mener, at de kan (og skal) skrive noget om, hvad der sker og er sket siden VL så dagens lys i år 2000. Og rent faktisk mener jeg, at denne streng er noget af det mest underlødige, jeg har læst på EG; tænk at så mange har en mening om noget, som flere oven i købet indrømmer, at de rent faktisk ikke kender en brik til eller højst har 'snuset lidt rundt'. Er dette niveauet for fremtidige debatter på EG, så nærmer vi vel os det, der åbenbart kaldes 'VL-niveau' her på dette site? Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmusklump 2 Skrevet 18. Maj, 2013 Påstår du, at det jeg skriver, er løgn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 18. Maj, 2013 Smo, måske skulle du overveje lødigheden af dine egne beskyldninger. Naturligvis skriver jeg om hændelsen, fordi jeg faktisk har oplevet den. Jeg har læst grundigt med i mange år. Men fint nok hvis andre kan eller kunne lide deres måde at drive forretning på. Det er helt ok med mig hvis andre har en anden smag :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Maj, 2013 Jeg husker også Cheries indlæg ret tydeligt, fordi det var et meget mærkværdigt indlæg hun skrev. Hun skrev faktisk at hun ikke brød sig om disse top-3 eller var det top-10 lister, idet hun blev såret, hvis hun ikke var nævnt på dem. Jeg husker stadig det indlæg idet jeg fandt det ret så mærkværdigt, for i indlægget lå der også en opfordring til at folk ikke skrev de lister af hensyn til hendes følelser, og hun fik forståelse for hendes synspunkt fra en af Moderatorerne. Personligt synes jeg det var lidt underligt at nogen kunne mene, at en enkelt piges følelser skulle bestemme hvad mændene skulle skrive på et forum. Om det kom så vidt man censurerede top3-lister derovre ved jeg ikke, så det tør jeg ikke udtale mig om, men opfordringen til at disse lister ikke blev skrevet, var der ! ! ! Så det behøver man ikke benægte. Ellers tror jeg Bluejacket har fået i flere pointer. Min egen personlige opfattelse er, at der er højere til loftet på Eroguide, der censureres mindre og der er færre eksklusioner på Eroguide og tonen er knap så arrogant som visse klikker og folk fra admininstratorteamet havde på Venuslogen. Det er min opfattelse. Derudover Bluejacket, der er sket meget på Venuslogen før du kom dertil, og som du ikke har oplevet, og det hænger nogen måske stadig fast i. I de sidste år ThomasAdministrator ledede forummet bevægede han sig i en lidt mere neutral ledelse, synes jeg, men der var skaden nok sket tror jeg og folk strømmede jo dengang over i Hedomax.com. Det er svært at rette op på noget man har skabt gennem 6-8 år. Hvis den nye ejer af Venuslogen ville noget, så kunne han jo gøre noget ud af forummet og vise en ny vej, vise at der var kommet en ny ejer med nye ideer og tiltag, men i stedet har han forladt siden, og det gør jo ikke sidens situation bedre. Jeg synes også det er fint at være på begge forummer, men problemet er, at der ikke skrives ret meget om Jylland på Venuslogen og slet ikke noget om thaipiger i Jylland, som tilfældigvis er mine interesseområder. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Maj, 2013 Hvor ved du det fra? Er det noget, du har læst på VL, eller er der bare dine egne fordomme, som du foregiver er en kendsgerning? Jeg har tidligere været medlem af VL og kan ikke huske at jeg har set noget der bare nærmer sig det, du skriver. Så er du på dine gamle dage måske blevet ramt af hukommelsessvigt. http://www.venuslogen.dk/logen/ubbthrea ... Post114785 Skal man have hele debatten med er det nødvendigt at læse alle 17 sider. Glimrende godnat læsning :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 19. Maj, 2013 Hej, aros tak for linke, det viser VL måde at være, svær at forsvare metode de anvendte der.... seriøs fint med lister over hvilke piger man synes bedst om... det jo som alt subjektiv, og de piger som ikke er nævnt kan enten ikke være prøvet, eller gode nok... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 19. Maj, 2013 Påstår du, at det jeg skriver, er løgn? Jeg påstår til gengæld, at det du har skrevet, Rasmus, er den rene skinbarlige sandhed! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmusklump 2 Skrevet 19. Maj, 2013 Tak for det, Hammer, men det bliver smo jo ikke mindre ynkelig af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 19. Maj, 2013 Hej, viser bare hvad VL tilstande er. og de tilstande er jo "super"... forstår folk hvad " " er prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg