Hop til indhold
Joey Joe Joe

Studiegirl37 i Ikast - advarsel

Recommended Posts

Guest ViborgMand
Advarsel skrev, den 19.2.2021 at 19:02:

Sorry, men den kommentar er jeg ikke sikker på jeg forstår: Dårlig hygiejne betyder, at analsex er mere attraktivt? Hver sin fest ...

Handler det om, at hun lugter dårligt fra forreste kropsåbning? 

Det er sateme et godt spørgsmål!!! Jeg kan slet ikke huske jeg har skrevet det der og da slet ikke om hende, eftersom jeg først har mødt hende i dag!!! :-)

Det var iøvrigt, efter hvad jeg selv havde oplevet og læst her,  en ret god oplevelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Nå men vil fortælle om min oplevelse med den famøse pige fra Ikast

Jeg har selv skrevet med hende hvor jeg følte at hun prøvede at snyde mig. Så havde nok ikke den bedste ingangsvinkel til et møde med hende. Men da min sugardate i dag pludselig meldte fra, prøvede jeg at skrive til hende og hun var OK med et møde. Hun ville dog kun give oral og da jeg måtte filme og tage billeder var det OK. 

På Vejen til Ikast kom jeg sgu til at spekulere over trådstarters anmeldelse af hende og hvad fanden der var i vente og kom i tvivl. Jeg valgte dog at fortsætte.

Hun åbnede døren og inviterede pænt ind. Mit første indtryk var at hun virkede som en meget sød pige. Vi gik ret hurtigt til det jeg kom for.

Jeg tror hun er naiv og på nogle måder lidt uvidende sexuelt. Men hun kunne godt sutte pik og det var en lækker oplevelse. Hun har iøvrigt en stor dusk for dem der godt kan lide det :-)

Jeg spurgte hende til den tråd her og hun var meget uforstående overfor hvad der har fået trådstarter til det. Men samtidig er der så også nogen der har fortalt hende om underdog40´s indlæg, dog uden at fortælle at det var en joke. Så den her pige føler sig MEGET hængt ud og det synes jeg sgu ikke er fair! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Her et stykke tid efter undrer jeg mig faktisk over denne pige og sugardaters. Jeg ved hun sælger billeder og videoer hvor hun siger at hun har sex.... det sex hun har, er så at hun gnider sig en lille smule på fissen. Men næsten dagligt forsvinder hendes profil og så dukker en ny op. Umiddelbart ligner det at SD sletter profilen og hun så bare laver en ny. Så SD tager jo ikke det alvorligt med at slette profiler når de bare kan lave en ny dagen efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for lang tid siden og stolede faktisk på hende da hun ville have 300 for et webshow, men blev blokeret og fik kun håret i postkassen.

Følger hendes nye profiler hver uge... Hold jer LANGT væk fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 26.2.2021 at 14:37:

Men samtidig er der så også nogen der har fortalt hende om underdog40´s indlæg, dog uden at fortælle at det var en joke. Så den her pige føler sig MEGET hængt ud og det synes jeg sgu ikke er fair! 

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. 

Er hun i tvivl om at mit indlæg var en joke? Virkelig?

Ok. Det var også en meget overbevisende historie. Specielt det med chilifrugterne og UFOen. Så jeg forstår nu godt at man skulle tro at det var en 100% sandfærdig beretning.    

(Wow...ser lige at jeg reagerer på et 6-7 måneder gammelt indslag...my bad)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
underdog40 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. 

Er hun i tvivl om at mit indlæg var en joke? Virkelig?

Ok. Det var også en meget overbevisende historie. Specielt det med chilifrugterne og UFOen. Så jeg forstår nu godt at man skulle tro at det var en 100% sandfærdig beretning.    

(Wow...ser lige at jeg reagerer på et 6-7 måneder gammelt indslag...my bad)

Læs hvad jeg skriver :-) Hun har fået fortalt om dit indlæg, uden at vedkommende har fortalt at det var en joke :-)

Men tror efterhånden hun har en form for problem. Hun skjuler overhovedet ikke hvad hun hedder og hendes nummer kan nemt krakkes. Jeg har filmet hende og ved hun sælger billeder og onanivideoer... som hun kalder sexvideoer fordi hun jo har sex med sigselv :-). Hun snyder folk som hun sælger disse videoer til ved enten at sende noget de ikke regner med eller slet ikke sende det. Hun virker som en der slet ikke forstår at man godt må passe lidt på sigselv......

Ja det er et gammelt indlæg du svarer på og det er faktisk et stykke tid siden jeg har set hende derinde. Må da håbe hun har indset at hun lever livet farligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

det er et gammelt indlæg du svarer på og det er faktisk et stykke tid siden jeg har set hende derinde. Må da håbe hun har indset at hun lever livet farligt :-)

Hun er der nu - kalder sig Kiki12 :). Har ikke besøgt hende, men kan kende foto og tekst fra sidst jeg var på SD…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
TheJack skrev, den 21.9.2021 at 22:02:

Hun er der nu - kalder sig Kiki12 :)

Ikke længere .... nu Nena11 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 5 timer siden:

Altså har regnet ud til at hun skifter profil ca hver anden uge :-) 

Nå okay, så skifter hun profil oftere end jeg skifter underbukser … :oops::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 26.7.2020 at 13:45:

Jeg var ved at skide i bukserne af nysgerrighed. Så jeg tog kontakt over PM med TS. Her er hvad der skete:

@Joey Joe Joe(det er forresten hans rigtige navn) tog ud på adressen for at mødes med hende. Kontakten med pigen havde været helt fin op til dette tidspunkt. Da han parkerede bilen tæt på den adresse han havde fået, nåede han ikke en gang at tage kørehandskerne af inden han blev flået ud af bilen af tre muskuløse mænd som alle bar elefanthuer. De tvang en hætte ned over hans hoved og hans hænder blev bundet sammen af strips på ryggen, hvorefter han blev kastet ned i et bagagerum på en bil. 

Det føltes som en evighed inden de stoppede. Han blev derefter slæbt ned i noget han tror var en kælder. Lugten var strid og mindede om våd hund. Han blev smidt op på et bord med hovedet nedad og spændt fast. Derefter blev alt stille. Igen syntes han der gik en evighed inden han hørte skridt i rummet. @Joey Joe Joe havde råbt og skreget under hele turen og nede i rummet, men alt var stille. Hvad det skete nu kommer han sig nok aldrig over. 

Personen i rummet monterede en gagball i munden på ham og klippede hans bukser op så han lå med bar røv. Hvad der senere skulle vise sig at være chilifrugter (fra den høje ende af Scovilleskalaen), blev med fuld kraft mast op i hans røvhul hvorefter røvballerne blev syet sammen med ståltråd. En enorm smerte bredte sig i hans krop og ikke særlig rart, skulle han hilse at sige. 

Kort derefter blev han smidt ud i bagagerummet igen og da bilen stoppede efter et par timers kørsel hældt ud på en markvej nær Haderslev. Der lå han og vred sig i smerte, stadig med hætte, gagball og bar røv. Han fik til sidst hætten af så han kunne se hvor han var. Desværre viste det sig at hans trængsler endnu ikke var forbi.

Mens han stod og kiggede forvirret rundt på landskabet i skumringen viste der sig et kraftigt lys på himlen. En UFO svævede nu henover hans hoved. Det var gået hen og blevet en rigtig dårlig dag, tænkte han for sig selv.

Hvad der derefter skete ved han ikke rigtig. Men han vågnede op i sin egen seng en uge tidligere end den sidste dag han kunne huske. Efter han havde sundet sig lidt, trodsede han numsesmerterne og satte sig hen for at skrive denne advarsel på Eroguide. 

Og ved du hvad @Joey Joe Joe? Det skal du fandme have tak for. 

 

 

  

Hahah genialt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...