Hop til indhold
Joey Joe Joe

Studiegirl37 i Ikast - advarsel

Recommended Posts

Jeg fraråder en hver form for kontakt med Studiegirl37 på www.Sugardaters.dk

Du bliver snydt på en ikke særlig rar måde, man ikke lige glemmer. Hun er fra Ikast.

Studiegirl37 

Studiegirl 37

Studie girl 37

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Du lige komme med mere info end bare det du kommer med der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg ikke lyst til. Men muligheden for at være advaret er givet.

Jeg har skrevet mange gode anmeldelser af besøg, der gik godt. Den situation med hende gider jeg ikke beskrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 22 minutter siden:

Jeg fraråder en hver form for kontakt med Studiegirl37 på www.Sugardaters.dk

Du bliver snydt på en ikke særlig rar måde, man ikke lige glemmer. Hun er fra Ikast.

Studiegirl37 

Studiegirl 37

Studie girl 37

Prøv at læs dit eget indlæg. 
Det indeholder ingen information overhovedet. 
Hvordan snydt? 

Hvad havde du aftalt/forventet og hvad fik du ikke..........fortsæt selv. 

Dine link virker ikke, hvis de da er links

Det er en ommer makker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Det har jeg ikke lyst til. Men muligheden for at være advaret er givet.

Jeg har skrevet mange gode anmeldelser af besøg, der gik godt. Den situation med hende gider jeg ikke beskrive.

Så burde du have undladt at lave dette indlæg. Det er spild af andres tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Prøv at læs dit eget indlæg. 
Det indeholder ingen information overhovedet. 
Hvordan snydt? 

Hvad havde du aftalt/forventet og hvad fik du ikke..........fortsæt selv. 

Dine link virker ikke, hvis de da er links

Det er en ommer makker

Tal pænt. Der er ikke sat links. Det er søgeord, så man kan søge det frem i søgefunktionen.

Det indeholder en fin info. En advarsel. I har ikke krav på mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Så burde du have undladt at lave dette indlæg. Det er spild af andres tid

Det er kun spild af tid, hvis du vælger selv at spilde din tid med at svare på indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 minutter siden:

Det er søgeord, så man kan søge det frem i søgefunktionen

Så fint du har sat dem ind 3 gange :mrgreen:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Så fint du har sat dem ind 3 gange :mrgreen:

Du er da en værre kritisk type :) Det er skrevet på forskellige måde, så det øger chancen for et søgehit for den der måtte anvende søgeordet skrevet en smule anderledes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden:

Du er da en værre kritisk type 

Nej det er jeg ikke, men du laver et opslag som intet indeholder og du evner ikke at tage kritikken til dig. Det er ligesom Solkongens nutidige pendant. :mrgreen:
Slut herfra, Dixie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer en advarsel fra en - i mine øjne - reel bruger her på siden.

Så kan man vælge at følge den eller lade være.

Hvis Joey Joy Joy ikke ønsker at uddybe situationen, er det op til ham.

Ellers så kontakt kvinden og se om I også bliver er snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, 1 time siden:

Der kommer en advarsel fra en - i mine øjne - reel bruger her på siden.

Så kan man vælge at følge den eller lade være.

Hvis Joey Joy Joy ikke ønsker at uddybe situationen, er det op til ham.

Ellers så kontakt kvinden og se om I også bliver er snydt. 

Problemet er at hun kan skifte brugernavn hurtigere end du og jeg kan skifte underbukser og hvis https://www.eroguide.dk/forum/profile/29812-joey-joe-joe/

ikke kommer med oplysninger overhovedet om hendes scam, så andre kan være forberedt og tage deres forholdsregler - så er hans advarsel reelt ikke noget værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Problemet er at hun kan skifte brugernavn hurtigere end du og jeg kan skifte underbukser og hvis https://www.eroguide.dk/forum/profile/29812-joey-joe-joe/

ikke kommer med oplysninger overhovedet om hendes scam, så andre kan være forberedt og tage deres forholdsregler - så er hans advarsel reelt ikke noget værd!

Du har ret i at alle kan skifte brugernavne og at en given adfærd kan være nyttig at kende. Men jeg vil hellere have denne advarsel end slet ingen. Jeg kontakter i hvertfald ikke Studiegirl 37. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Gentlemand-Finn skrev, for 11 timer siden:

Der kommer en advarsel fra en - i mine øjne - reel bruger her på siden.

Så kan man vælge at følge den eller lade være.

Hvis Joey Joy Joy ikke ønsker at uddybe situationen, er det op til ham.

Ellers så kontakt kvinden og se om I også bliver er snydt. 

når han vælger at lave en tråd skal alle informationer fremgå ellers ser jeg den tråd som spam det

som en skriver Hvis Joey Joy Joy ikke ønsker at uddybe situationen, er det op til ham, nej det er det ikke alt skal lægges op ellers skulle den ikke ikke være oprettet har anmeldt den som SPAM

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Det lyder mere som om Joey ikke fik sin vilje overfor hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor spørger du? Har du kontakt til pigen?

Nej, har ikke kontakt til hende og har heller ikke tænkt mig at tage kontakt. 

Ville bare gerne vide hvad det gik ud på. 

Men at du ikke ønsker at uddybe et selvfølgelig dit valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

når han vælger at lave en tråd skal alle informationer fremgå ellers ser jeg den tråd som spam det

som en skriver Hvis Joey Joy Joy ikke ønsker at uddybe situationen, er det op til ham, nej det er det ikke alt skal lægges op ellers skulle den ikke ikke være oprettet har anmeldt den som SPAM

Måske, du skulle finde en hobby, så du har andre ting at gå op i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende og aftalt sex møde hos hende og jeg fik hendes adresse, men aflyste i sidste øjeblik da der var noget mistænkeligt ved det hele. Kan ikke forklare det nærmere hvad ud over et dårligt dansk og en upræcis adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt ærligt besynderligt at advarer, uden at advarer om noget. Tror ikke det ville afholde mig fra et besøg, første tanke er desværre at trådstarter er bitterfissen over et eller andet, hvilket slet ikke behøver være tilfældet.

Joey Joe Joe skrev, for 16 timer siden:

Det har jeg ikke lyst til. Men muligheden for at være advaret er givet.

Helt fair, men er bange for at den ønskede effekt udebliver. Under alle omstændigheder ærgerligt at du antageligt havde en dårlig oplevelse og tak for det du nu engang delte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 55 minutter siden:

Har skrevet med hende og aftalt sex møde hos hende og jeg fik hendes adresse, men aflyste i sidste øjeblik da der var noget mistænkeligt ved det hele. Kan ikke forklare det nærmere hvad ud over et dårligt dansk og en upræcis adresse. 

Klogt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ved at skide i bukserne af nysgerrighed. Så jeg tog kontakt over PM med TS. Her er hvad der skete:

@Joey Joe Joe(det er forresten hans rigtige navn) tog ud på adressen for at mødes med hende. Kontakten med pigen havde været helt fin op til dette tidspunkt. Da han parkerede bilen tæt på den adresse han havde fået, nåede han ikke en gang at tage kørehandskerne af inden han blev flået ud af bilen af tre muskuløse mænd som alle bar elefanthuer. De tvang en hætte ned over hans hoved og hans hænder blev bundet sammen af strips på ryggen, hvorefter han blev kastet ned i et bagagerum på en bil. 

Det føltes som en evighed inden de stoppede. Han blev derefter slæbt ned i noget han tror var en kælder. Lugten var strid og mindede om våd hund. Han blev smidt op på et bord med hovedet nedad og spændt fast. Derefter blev alt stille. Igen syntes han der gik en evighed inden han hørte skridt i rummet. @Joey Joe Joe havde råbt og skreget under hele turen og nede i rummet, men alt var stille. Hvad det skete nu kommer han sig nok aldrig over. 

Personen i rummet monterede en gagball i munden på ham og klippede hans bukser op så han lå med bar røv. Hvad der senere skulle vise sig at være chilifrugter (fra den høje ende af Scovilleskalaen), blev med fuld kraft mast op i hans røvhul hvorefter røvballerne blev syet sammen med ståltråd. En enorm smerte bredte sig i hans krop og ikke særlig rart, skulle han hilse at sige. 

Kort derefter blev han smidt ud i bagagerummet igen og da bilen stoppede efter et par timers kørsel hældt ud på en markvej nær Haderslev. Der lå han og vred sig i smerte, stadig med hætte, gagball og bar røv. Han fik til sidst hætten af så han kunne se hvor han var. Desværre viste det sig at hans trængsler endnu ikke var forbi.

Mens han stod og kiggede forvirret rundt på landskabet i skumringen viste der sig et kraftigt lys på himlen. En UFO svævede nu henover hans hoved. Det var gået hen og blevet en rigtig dårlig dag, tænkte han for sig selv.

Hvad der derefter skete ved han ikke rigtig. Men han vågnede op i sin egen seng en uge tidligere end den sidste dag han kunne huske. Efter han havde sundet sig lidt, trodsede han numsesmerterne og satte sig hen for at skrive denne advarsel på Eroguide. 

Og ved du hvad @Joey Joe Joe? Det skal du fandme have tak for. 

 

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...