Hop til indhold
Joey Joe Joe

Studiegirl37 i Ikast - advarsel

Recommended Posts

Beklager....men der er sneget sig en væsentlig fejl ind i mit tidligere indlæg. Og da jeg er meget faktaorienteret skal dette naturligvis lige bringes i orden. 

TS har lige skrevet til mig at det IKKE var ståltråd hans røvballer var blevet syet sammen med, men derimod strenge fra en gammel banjo.

Jeg beklager den ukorrekte behandling af historien.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

@Joey Joe Joe(det er forresten hans rigtige navn) tog ud på adressen for at mødes med hende. Kontakten med pigen havde været helt fin op til dette tidspunkt. Da han parkerede bilen tæt på den adresse han havde fået, nåede han ikke en gang at tage kørehandskerne af inden han blev flået ud af bilen af tre muskuløse mænd som alle bar elefanthuer. De tvang en hætte ned over hans hoved og hans hænder blev bundet sammen af strips på ryggen, hvorefter han blev kastet ned i et bagagerum på en bil. 

Det føltes som en evighed inden de stoppede. Han blev derefter slæbt ned i noget han tror var en kælder. Lugten var strid og mindede om våd hund. Han blev smidt op på et bord med hovedet nedad og spændt fast. Derefter blev alt stille. Igen syntes han der gik en evighed inden han hørte skridt i rummet. @Joey Joe Joe havde råbt og skreget under hele turen og nede i rummet, men alt var stille. Hvad det skete nu kommer han sig nok aldrig over. 

Personen i rummet monterede en gagball i munden på ham og klippede hans bukser op så han lå med bar røv. Hvad der senere skulle vise sig at være chilifrugter (fra den høje ende af Scovilleskalaen), blev med fuld kraft mast op i hans røvhul hvorefter røvballerne blev syet sammen med ståltråd. En enorm smerte bredte sig i hans krop og ikke særlig rart, skulle han hilse at sige. 

Lyder som en skæbne værre end døden!!! frygteligt!!! men selvom det ikke lige er den oplevelse jeg leder efter på sugardaters....... så ved vi jo STRENGT TAGET ikke hvad det er @Joey Joe Joe havde aftalt med StudieGirl37?!?!? Måske @Joey Joe Joe havde aftalt scenariet næsten som beskrevet, MEN blev svært skuffet over det var tre muskuløse MÆND og ikke fem muskuløse RUMÆNSKE DAMER som troppede op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 33 minutter siden:

Jeg kunne godt lige have brugt en ven der i kælderen der kom og sagde de berømte ord

"step aside Butch"

Tror faktisk dine overfaldsmænd var stærkt inspireret af PF. Det slog mig også da jeg læste din besked. Temmelig mange lighedspunkter.

Det med UFOén? Der var du bare disideret uheldig. Det kan man sq ikke gardere sig imod.   

Men hvad er det man siger herinde? "Op på hesten igen"?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En advarsel uden nogen form for beskrivelse er tarvelig. Men det kan være at trådstarter har fået sig en forskrækkelse og er bange for at kunne identificeres hvis han er for detaljeret i sin beskrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har Studiegirl37 også  skrevet til mig på sugardaters. Jeg kan dog ikke læse hendes besked, da jeg ikke er betalende medlem for tiden. Der skal dog mere til at pirre min nysgerrighed med en fornyelse af abo. end hende, med joey-joe-joes advarsel. Hun lyder lidt suspekt. Bare min mening ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må altså også lige kommentere denne lidt sære anmeldelse. Jeg har besøgt pigen i Ikast. Ja, hun er ordblind, men en sød pige hvor vi havde en god halv time sammen med primært orale lege. Intet sært der og god kommunikation. Tænker faktisk på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PDaddy skrev, den 8.12.2020 at 19:07:

Jeg har kneppet hende, det føltes ikke som snyd. Alle aftaler blev overholdt

 

I fissen? Den er herrestram.Lille pik eller ræv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hun tilbød mig videoer med sex. Jeg sagde OK hvis hun sendte først. Der kom en video med tøj på hvor hun har hånden i trusserne. Så jeg ville ikke betale og så flippede hun HELT ud. Hun virkede ikke særlig psykisk stabil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
maxmuld skrev, 1 time siden:

Hvad måtte du slippe for sådan en tur?? Var det kun analt...

Hun er for stram til at kan tage dig i fissen, medmindre du har en meget lille pik. Hun udstråler ikke just at hun kan lide at sutte pik, høvler MEGET hårdhændet løs på den med hånden i stedet. Derudover er hygiejnen ikke god!!! Så røven er efter min mening det eneste der fungerer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 18.2.2021 at 13:10:

Derudover er hygiejnen ikke god!!! Så røven er efter min mening det eneste der fungerer!

Sorry, men den kommentar er jeg ikke sikker på jeg forstår: Dårlig hygiejne betyder, at analsex er mere attraktivt? Hver sin fest ...

Handler det om, at hun lugter dårligt fra forreste kropsåbning? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også min erfaring hvad angår blow, hun bruger hånden alt for meget og selv om at man har aftalt megafransk så fjerner hun munden så snart hun kan mærke at man kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...