Hop til indhold
GLstodder

Pigekollektivet i Randers - ustabile aftaler

Recommended Posts

Pigekollektivet i Randers husker jeg ikke tidligere har været omtalt her på siden? Det ligner umiddelbart et seriøst firma når man ser deres hjemmeside, og jeg havde besluttet at opsøge en dame som kalder sig Emma - hun har i ret lang tid været stabilt på job hver anden weekend. Via sms blev der aftalt kl 12.30, men efter en tid blev aftalen udsat til 13.15, hvilket jeg accepterede. Kl ca 13.10 sendte jeg sms om at jeg var ved adressen, men da jeg ikke fik svar, sendte jeg 5 minutter senere en sms hvor jeg spurgte om det var OK at jeg mødte op på hendes adresse.  En halv time senere fik jeg en sms med (en søforklaring) og besked om at aftalen var udsat til 14.50 - altså næsten 2 1/2 time efter den første aftale. Den var der efter min mening ikke grund til at tro på at jeg kunne stole på denne tredje “aftale”, så jeg meldte afbud. Vi er jo alle blevet snydt på både den ene og den anden måde og nogen gange også på den tredje måde i den her branche, så  der skal nok være nogen som kan fortælle endnu mere trivielle historier. Og pigerne bliver nok også jævnligt snydt af kunder, som ikke overholder aftaler. Er der nogen som kender firmaet “Pigekollektivet” og damen som kalder sig “Emma”. Måske er hun en efter Randers forhold attraktiv dame, som ikke mangler kunder, og derfor kan være ligeglad med aftaler?? Eller hvad? Måske skulle jeg have accepteret den tredje 14.50 “aftale”, og så hævnet mig ved at blive væk? Og så kl. 15.20 have sendt hende en sms med teksten: “rend mig i røven”?

https://www.pigekollektivet.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigekollektivet har aldrig været omtalt her på siden og jeg har aldrig besøgt stedet, fordi hjemmesiden er elendigt opbygget og med en meget rodet brugerflade. Der annonceres med 10 piger, men det er de samme 4-5 som går igen og har gjort det de sidste 3-4 år. Jeg benytter ikke stedet, fordi pigerne ikke lige falder i min smag. Jeg via kontaktformularen, forsøgt at få indehaveren i tale med hensyn til at få “nyt dansk blod” til kollektivet, men det kører åbenbart godt i forretningen ellers har det måske været lidt svært at få piger til byen. Der er blevet annonceret på siden med “jobannoncer” over en længere periode. 

Det er fuldstændigt utilstedeligt, at en aftale bliver udsat eller aflyst med undskyldninger - der står jeg helt af. Jeg er glad for din anmeldelse og forstår dine frustrationer.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

To ting

  1.  Det er godt at indvie andre i ens oplevelser.  I det her tilfælde en meget lemfældig omgang med tid og aftaler
  2.  Det er dumt at hævne sig.  Det gjorde du så ej heller.  P.t har branchen et mega problem vedrørende overholdelse af aftaler.

Jeg kender nogle kvinder i privat/diskret segmentet, med begrænset aktivitets niveau. særlige udvælgelseskriterier og endda en bekræftelsesprocedure.  Alligevel oplever de hyppigt udeblivelse  også selvom man om morgenen har bekræftet aftalen senere på dag.  Der er typisk tale om førstegangs gæster.

Jeg er godt klar at situationen kan sammenlignes med hvad kom først hønen eller ægget.  Faktum er nok, at begge parter bærer (generelt for branchen) bære sin andel af skylden for:

At en del GP´er  prioriterer her og nu gæsten højere end aftalen om en time eller senere.  Eller laver dobbelt bookninger, og forsøger så at skubbe rundt på aftaler.

At en del gæster, udebliver.  Der kom måske noget i vejen, eller man er pludseligt blevet interesseret i noget andet.  Nogle tænker måske, hvorfor aflyse, da andre tit har taget røven på  mig, eller hvad ved jeg.

Uagtet de reelle årsager, er der tale om en skidt udvikling, hvor der bestemt bør strammes op.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

To ting

  1.  Det er godt at indvie andre i ens oplevelser.  I det her tilfælde en meget lemfældig omgang med tid og aftaler
  2.  Det er dumt at hævne sig.  Det gjorde du så ej heller.  P.t har branchen et mega problem vedrørende overholdelse af aftaler.

Jeg kender nogle kvinder i privat/diskret segmentet, med begrænset aktivitets niveau. særlige udvælgelseskriterier og endda en bekræftelsesprocedure.  Alligevel oplever de hyppigt udeblivelse  også selvom man om morgenen har bekræftet aftalen senere på dag.  Der er typisk tale om førstegangs gæster.

Jeg er godt klar at situationen kan sammenlignes med hvad kom først hønen eller ægget.  Faktum er nok, at begge parter bærer (generelt for branchen) bære sin andel af skylden for:

At en del GP´er  prioriterer her og nu gæsten højere end aftalen om en time eller senere.  Eller laver dobbelt bookninger, og forsøger så at skubbe rundt på aftaler.

At en del gæster, udebliver.  Der kom måske noget i vejen, eller man er pludseligt blevet interesseret i noget andet.  Nogle tænker måske, hvorfor aflyse, da andre tit har taget røven på  mig, eller hvad ved jeg.

Uagtet de reelle årsager, er der tale om en skidt udvikling, hvor der bestemt bør strammes op.

 

 

 

 

Til

TheVoice - tak for dit svar. Du prøver at se på tingene fra pigernes side, og det kan jeg kun bakke op om. Jeg var en ny kunde, og Emma som det drejede sig om, kendte mig ikke, og vidste ikke om hun kunne stole på min aftale. De er der for at tjene penge - to run a business - og måske kan de fristes til at satse på en kunde som står i døren med penge i hånden, frem for en aftale som de er usikker på bliver overholdt. Men jeg blev sur, fordi jeg ikke havde tid til at køre til Aarhus, hvor det ville være let at finde et alternativ. Men er der nogen som kender damen Emma? - er hun en dame hvor det er værd ar ærgre sig over at aftalen glippede? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej GLStodder

Jeg er på pigekollektivet vegne rigtig ked af at læse din oplevelse af vores sted, og ikke mindst vores pige Emma. :oops: 
Det er ikke noget der nogensinde har været klager eller problemer med før. 
Det hele bunder i en misforståelse. Det beklager vi/hun mange gange. 
Din anmeldelse bliver taget seriøs, og vi vil gøre vores for at det bliver bedre. :rolleyes:
Emma er en meget populær pige, desværre kan jeg ikke lige finde nogen anmeldelser af hende. Jeg håber du vil give hende en chance til.. 

Hej Randers500

Vi er kede af du ikke er helt tilfreds med hjemmesiden, men der er kommet en ny side i starten af 2020, vi har igennem det sidste 6 måneder skiftet en del piger ud med "nyt dansk blod" så der er ihvertfald 5-6 ud af de 10 nuværende der er nye. Det er ikke sikkert de falder i din smag. Men vi prøver gøre vores for at der er lidt nyt at vælge imellem, og så er det også vigtigt for os at vi vælger de rigtige og stabile piger til stedet. 

Hej TheVoice

Overholdelse af aftaler gælder begge veje, og det er rigtig svært når de fleste enten ikke møder op, eller kommer til aftalt tid eller helt udebliver, heldigvis er de fleste gode til at give besked og det har de min fulde respekt for. 

Vi gør det bedste vi kan, ligesom i gæster gør. Vi er alle sammen kun mennesker og alle kan begå fejl. Vi strammer op!! 

 

:)

Hilsner Pigekollektivet

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, for 6 timer siden:

Pigekollektivet i Randers husker jeg ikke tidligere har været omtalt her på siden? Det ligner umiddelbart et seriøst firma når man ser deres hjemmeside, og jeg havde besluttet at opsøge en dame som kalder sig Emma - hun har i ret lang tid været stabilt på job hver anden weekend. Via sms blev der aftalt kl 12.30, men efter en tid blev aftalen udsat til 13.15, hvilket jeg accepterede. Kl ca 13.10 sendte jeg sms om at jeg var ved adressen, men da jeg ikke fik svar, sendte jeg 5 minutter senere en sms hvor jeg spurgte om det var OK at jeg mødte op på hendes adresse.  En halv time senere fik jeg en sms med (en søforklaring) og besked om at aftalen var udsat til 14.50 - altså næsten 2 1/2 time efter den første aftale. Den var der efter min mening ikke grund til at tro på at jeg kunne stole på denne tredje “aftale”, så jeg meldte afbud. Vi er jo alle blevet snydt på både den ene og den anden måde og nogen gange også på den tredje måde i den her branche, så  der skal nok være nogen som kan fortælle endnu mere trivielle historier. Og pigerne bliver nok også jævnligt snydt af kunder, som ikke overholder aftaler. Er der nogen som kender firmaet “Pigekollektivet” og damen som kalder sig “Emma”. Måske er hun en efter Randers forhold attraktiv dame, som ikke mangler kunder, og derfor kan være ligeglad med aftaler?? Eller hvad? Måske skulle jeg have accepteret den tredje 14.50 “aftale”, og så hævnet mig ved at blive væk? Og så kl. 15.20 have sendt hende en sms med teksten: “rend mig i røven”?

https://www.pigekollektivet.dk/

Jeg syntes det er godt du skriver om din oplevelse herinde, og fortæller om forløbet, og ikke bare at pigen ikke holder aftaler. :) 

Jeg kender godt følelsen om "hævn", men hvis man gerne selv fremadrettet vil behandles ordentligt i branchen, så lad venligst være med at forfalde til det niveau. Lad istedet pigerne vide at når dit nr kontakter dem, så er der en seriøs gæst i den anden ende ;)  

Jeg har selv oplevet aftaler der ikke holdt,  med et par piger, som de fleste andre herinde ellers falder på halen over herinde. Har overvejet en ny aftale med dem, men indtil videre har jeg valgt andet, når lysten har været der. Måske man kalde det en lille hævn, uden at ødelægge det for nogen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 14 minutter siden:

Og så står der 2019, på hjemmesiden. Er det også en fejl så el 

Hvis du tænker på det Copyright tegn i bunden af forsiden, så er det vel ikke en fejl, det ændrer man vel ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude og specielt henvendt til Pigekollektivet i Randers direkte.

Mon ikke jeg kender Emma? Jeg har besøgt hende i ca. 20 år on and off, både dengang hun stadig arbejdede på bordeller i København, og de senere år på forskellige bordeller i det jyske. Plejer ikke at blande mig i den slags debatter (lidt for privat for mig), men lad mig sige det her meget klart: Emma er en supersød og meget smuk pige. Vanvittigt sødt ansigt og smil. Drømmekrop, som I jo selv kan tjekke via beskrivelsen og fotoet. Desuden med et hjerte af guld.  Udover sex-seancerne, snakker vi om alt muligt: musik,  film, bøger, rejser osv. Vi plejer at grine meget, og har begge stor humoristisk sans.

Jeg vil ikke forholde mig til andre brugeres erfaringer med brudte aftaler. Kan kun snakke for mig selv. Har også selv et aktuelt problem desangående. Mere om det senere. Det bliver langt. Take it or leave it.

 

Jeg er meget stor fan af hende. Ihvertfald som jeg har oplevet hende gennem de her 20 år, og efter et godt stykke over 200 besøg. Hun er simpelthen Drømmepigen i mine øjne. Ikke "Damen Emma",  men  snarere naboens skidesøde datter.  Men, men, men - der er et aber dabei, som knytter  sig til jeres problemer med at få en  aftale med hende. Jeg bor i København og tager toget heeele den lange vej til Randers. Gjort det mange gange. Bare fordi hun er så enestående SØD. Førhen, når hun var på vagt, ringede hun til mig et par dage i forvejen, så jeg vidste, at hun helt sikkert var på sin pind/ ved sin seng. Nogle gange ringede vi sammen på selve dagen, så jeg kunne nå at tage 12-toget fra Kbh og være fremme ved Skattepigen  ca. 4 timer senere.

Det kan bare ikke lade sig gøre her under corona.  Man er pinedød nødt til at købe pladsbillet og senest dagen før, for ellers er de udsolgt. Men hvis hun så ikke ringer til mig i forvejen og forsikrer mig om, at hun helt sikkert er på vagt søndag som annoncereret i pigekollektivets vagtplan - ja, så har vi problemet! Så er jeg nødt til at tage afsted ud i det blå på lykke og fromme. Eller blive hjemme, og det var jo ikke meningen, vel? Og flere gange har hun ikke ringet til mig som aftalt.

Sorry, Skat. Hvorfor ringede du ikke?????

Det skete desværre for mig igår, at jeg mod glad forventning, ikke fik besøgt hende alligevel. Emma står på vagtplanen, jeg køber eneste ledige pladsbillet til nogenlunde fornuftigt tidspunkt og tager afsted fra Kbh. 9.05. Håber inderligt, at hun besvarer min sms til hende på 52699850, som jeg har sendt i forvejen. Jeg hører desværre ikke en  lyd, og finder via min  nye smartphone ud af, mens jeg sidder i toget, at nu er hun pludselig ikke længere på søndags vagtplanen.

Virkelig surt show. Jeg var nået til Skanderborg. Laaang vej hjem. Kære Pigekollektiv! Hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen! Ulideligt ikke at ku´ lave en aftale på forhånd. Jeg ville langt hellere ordne det med hende selv uden at blande andre ind i det. Men det er ikke første gang det sker, at hun lige pludselig forsvinder fra vagtplanen. Og det er ikke muligt  at få refunderet sin dyre billet KBH- Randers tur/ retur, med mindre man er meget heldig. Men det er først og fremmest, fordi jeg er ked af ikke at nå at besøge hende, inden min ferierejse til Norge næste uge. Jeg vil bare gerne se hende igen og vide, hvordan jeg kan kontakte hende, senest dagen inden jeg skal besøge hende. Pga. coronaen er det altså ikke muligt bare at købe en billet i sidste øjeblik/ på selve dagen.

Jeg tager helt fra København, fordi hun virkelig er Drømmepigen for mig.  Og fordi jeg har mange, mange glade stunder med hende siddende på nethinden. Gud hvor er hun sød og lækker. Elsker dig! Selvfølgelig i bordello regi med dets indlysende begrænsninger.

Ciao fra Peter

Redigeret af Peter Haf
Diverse rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jeg nok sige.

Ifølge Pigekollektivets hjemmeside er Emma 25 år, så hun har været ganske ung da Peter Haf besøgte hende første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Peter Haf skrev, for 17 timer siden:

Jeg er meget stor fan af hende. Ihvertfald som jeg har oplevet hende gennem de her 20 år, og efter et godt stykke over 200 besøg.

hmmmm man skal tro meget inden ørerne falder af :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, den ‎19‎-‎07‎-‎2020 at 19:16:

Uagtet de reelle årsager, er der tale om en skidt udvikling, hvor der bestemt bør strammes op.

enig i at der er, og kan være mange årsager til udviklingen...et samfunds problem???

strammes op... hmmmm ser kun disse løsninger, drop tidsbestillingen hvor man kun laver aftaler ved gensidig kendskab, og holde sig væk fra steder med minut fræs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Haf skrev, for 21 timer siden:

Drømmepigen for mig.  Og fordi jeg har mange, mange glade stunder med hende siddende på nethinden. Gud hvor er hun sød og lækker. Elsker dig! 

Ciao fra Peter

Kun et eneste indlæg fra en profil, der er oprettet for 21 timer siden.

Enig med Røvslikker og Lille c.

Det må siges, at være det største selvmål der nogensinde er lavet for pigekollektivet Hr. Peter Haf, men du skal vide at din beretning ikke kommer til at ændre mit syn på noget som helst - tværtimod. 
 

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Haf skrev, for 23 timer siden:

Hej derude og specielt henvendt til Pigekollektivet i Randers direkte.

Mon ikke jeg kender Emma? Jeg har besøgt hende i ca. 20 år on and off, både dengang hun stadig arbejdede på bordeller i København, og de senere år på forskellige bordeller i det jyske. Plejer ikke at blande mig i den slags debatter (lidt for privat for mig), men lad mig sige det her meget klart: Emma er en supersød og meget smuk pige. Vanvittigt sødt ansigt og smil. Drømmekrop, som I jo selv kan tjekke via beskrivelsen og fotoet. Desuden med et hjerte af guld.  Udover sex-seancerne, snakker vi om alt muligt: musik,  film, bøger, rejser osv. Vi plejer at grine meget, og har begge stor humoristisk sans.

Jeg vil ikke forholde mig til andre brugeres erfaringer med brudte aftaler. Kan kun snakke for mig selv. Har også selv et aktuelt problem desangående. Mere om det senere. Det bliver langt. Take it or leave it.

 

Jeg er meget stor fan af hende. Ihvertfald som jeg har oplevet hende gennem de her 20 år, og efter et godt stykke over 200 besøg. Hun er simpelthen Drømmepigen i mine øjne. Ikke "Damen Emma",  men  snarere naboens skidesøde datter.  Men, men, men - der er et aber dabei, som knytter  sig til jeres problemer med at få en  aftale med hende. Jeg bor i København og tager toget heeele den lange vej til Randers. Gjort det mange gange. Bare fordi hun er så enestående SØD. Førhen, når hun var på vagt, ringede hun til mig et par dage i forvejen, så jeg vidste, at hun helt sikkert var på sin pind/ ved sin seng. Nogle gange ringede vi sammen på selve dagen, så jeg kunne nå at tage 12-toget fra Kbh og være fremme ved Skattepigen  ca. 4 timer senere.

Det kan bare ikke lade sig gøre her under corona.  Man er pinedød nødt til at købe pladsbillet og senest dagen før, for ellers er de udsolgt. Men hvis hun så ikke ringer til mig i forvejen og forsikrer mig om, at hun helt sikkert er på vagt søndag som annoncereret i pigekollektivets vagtplan - ja, så har vi problemet! Så er jeg nødt til at tage afsted ud i det blå på lykke og fromme. Eller blive hjemme, og det var jo ikke meningen, vel? Og flere gange har hun ikke ringet til mig som aftalt.

Sorry, Skat. Hvorfor ringede du ikke?????

Det skete desværre for mig igår, at jeg mod glad forventning, ikke fik besøgt hende alligevel. Emma står på vagtplanen, jeg køber eneste ledige pladsbillet til nogenlunde fornuftigt tidspunkt og tager afsted fra Kbh. 9.05. Håber inderligt, at hun besvarer min sms til hende på 52699850, som jeg har sendt i forvejen. Jeg hører desværre ikke en  lyd, og finder via min  nye smartphone ud af, mens jeg sidder i toget, at nu er hun pludselig ikke længere på søndags vagtplanen.

Virkelig surt show. Jeg var nået til Skanderborg. Laaang vej hjem. Kære Pigekollektiv! Hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen! Ulideligt ikke at ku´ lave en aftale på forhånd. Jeg ville langt hellere ordne det med hende selv uden at blande andre ind i det. Men det er ikke første gang det sker, at hun lige pludselig forsvinder fra vagtplanen. Og det er ikke muligt  at få refunderet sin dyre billet KBH- Randers tur/ retur, med mindre man er meget heldig. Men det er først og fremmest, fordi jeg er ked af ikke at nå at besøge hende, inden min ferierejse til Norge næste uge. Jeg vil bare gerne se hende igen og vide, hvordan jeg kan kontakte hende, senest dagen inden jeg skal besøge hende. Pga. coronaen er det altså ikke muligt bare at købe en billet i sidste øjeblik/ på selve dagen.

Jeg tager helt fra København, fordi hun virkelig er Drømmepigen for mig.  Og fordi jeg har mange, mange glade stunder med hende siddende på nethinden. Gud hvor er hun sød og lækker. Elsker dig! Selvfølgelig i bordello regi med dets indlysende begrænsninger.

Ciao fra Peter

Øhhh du ved godt at det ikke er på sin plads at knalde en 5 årig Baywatch model ik?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 19 timer siden:

Øhhh du ved godt at det ikke er på sin plads at knalde en 5 årig Baywatch model ik?:D

også sygt, selvom man tager i betragtning at mange glædespiger lyver sig 5 år yngre end de er....

Redigeret af variomaster
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 50 minutter siden:

også sygt, selvom man tager i betragtning at mange glædespiger lyver sig 5 år yngre end de er....

Jeps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Haf skrev, den ‎03‎-‎08‎-‎2020 at 19:20:

Hej derude og specielt henvendt til Pigekollektivet i Randers direkte.

Mon ikke jeg kender Emma? Jeg har besøgt hende i ca. 20 år on and off, både dengang hun stadig arbejdede på bordeller i København, og de senere år på forskellige bordeller i det jyske. Plejer ikke at blande mig i den slags debatter (lidt for privat for mig), men lad mig sige det her meget klart: Emma er en supersød og meget smuk pige. Vanvittigt sødt ansigt og smil. Drømmekrop, som I jo selv kan tjekke via beskrivelsen og fotoet. Desuden med et hjerte af guld.  Udover sex-seancerne, snakker vi om alt muligt: musik,  film, bøger, rejser osv. Vi plejer at grine meget, og har begge stor humoristisk sans.

Jeg vil ikke forholde mig til andre brugeres erfaringer med brudte aftaler. Kan kun snakke for mig selv. Har også selv et aktuelt problem desangående. Mere om det senere. Det bliver langt. Take it or leave it.

 

Jeg er meget stor fan af hende. Ihvertfald som jeg har oplevet hende gennem de her 20 år, og efter et godt stykke over 200 besøg. Hun er simpelthen Drømmepigen i mine øjne. Ikke "Damen Emma",  men  snarere naboens skidesøde datter.  Men, men, men - der er et aber dabei, som knytter  sig til jeres problemer med at få en  aftale med hende. Jeg bor i København og tager toget heeele den lange vej til Randers. Gjort det mange gange. Bare fordi hun er så enestående SØD. Førhen, når hun var på vagt, ringede hun til mig et par dage i forvejen, så jeg vidste, at hun helt sikkert var på sin pind/ ved sin seng. Nogle gange ringede vi sammen på selve dagen, så jeg kunne nå at tage 12-toget fra Kbh og være fremme ved Skattepigen  ca. 4 timer senere.

Det kan bare ikke lade sig gøre her under corona.  Man er pinedød nødt til at købe pladsbillet og senest dagen før, for ellers er de udsolgt. Men hvis hun så ikke ringer til mig i forvejen og forsikrer mig om, at hun helt sikkert er på vagt søndag som annoncereret i pigekollektivets vagtplan - ja, så har vi problemet! Så er jeg nødt til at tage afsted ud i det blå på lykke og fromme. Eller blive hjemme, og det var jo ikke meningen, vel? Og flere gange har hun ikke ringet til mig som aftalt.

Sorry, Skat. Hvorfor ringede du ikke?????

Det skete desværre for mig igår, at jeg mod glad forventning, ikke fik besøgt hende alligevel. Emma står på vagtplanen, jeg køber eneste ledige pladsbillet til nogenlunde fornuftigt tidspunkt og tager afsted fra Kbh. 9.05. Håber inderligt, at hun besvarer min sms til hende på 52699850, som jeg har sendt i forvejen. Jeg hører desværre ikke en  lyd, og finder via min  nye smartphone ud af, mens jeg sidder i toget, at nu er hun pludselig ikke længere på søndags vagtplanen.

Virkelig surt show. Jeg var nået til Skanderborg. Laaang vej hjem. Kære Pigekollektiv! Hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen! Ulideligt ikke at ku´ lave en aftale på forhånd. Jeg ville langt hellere ordne det med hende selv uden at blande andre ind i det. Men det er ikke første gang det sker, at hun lige pludselig forsvinder fra vagtplanen. Og det er ikke muligt  at få refunderet sin dyre billet KBH- Randers tur/ retur, med mindre man er meget heldig. Men det er først og fremmest, fordi jeg er ked af ikke at nå at besøge hende, inden min ferierejse til Norge næste uge. Jeg vil bare gerne se hende igen og vide, hvordan jeg kan kontakte hende, senest dagen inden jeg skal besøge hende. Pga. coronaen er det altså ikke muligt bare at købe en billet i sidste øjeblik/ på selve dagen.

Jeg tager helt fra København, fordi hun virkelig er Drømmepigen for mig.  Og fordi jeg har mange, mange glade stunder med hende siddende på nethinden. Gud hvor er hun sød og lækker. Elsker dig! Selvfølgelig i bordello regi med dets indlysende begrænsninger.

Ciao fra Peter

Vil da virkelig håbe at det her indlæg er i kategorien for humorist sans.  :)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Haf skrev, den 3.8.2020 at 19:20:

Hej derude og specielt henvendt til Pigekollektivet i Randers direkte.

Mon ikke jeg kender Emma? Jeg har besøgt hende i ca. 20 år on and off, både dengang hun stadig arbejdede på bordeller i København, og de senere år på forskellige bordeller i det jyske. Plejer ikke at blande mig i den slags debatter (lidt for privat for mig), men lad mig sige det her meget klart: Emma er en supersød og meget smuk pige. Vanvittigt sødt ansigt og smil. Drømmekrop, som I jo selv kan tjekke via beskrivelsen og fotoet. Desuden med et hjerte af guld.  Udover sex-seancerne, snakker vi om alt muligt: musik,  film, bøger, rejser osv. Vi plejer at grine meget, og har begge stor humoristisk sans.

Jeg vil ikke forholde mig til andre brugeres erfaringer med brudte aftaler. Kan kun snakke for mig selv. Har også selv et aktuelt problem desangående. Mere om det senere. Det bliver langt. Take it or leave it.

 

Jeg er meget stor fan af hende. Ihvertfald som jeg har oplevet hende gennem de her 20 år, og efter et godt stykke over 200 besøg. Hun er simpelthen Drømmepigen i mine øjne. Ikke "Damen Emma",  men  snarere naboens skidesøde datter.  Men, men, men - der er et aber dabei, som knytter  sig til jeres problemer med at få en  aftale med hende. Jeg bor i København og tager toget heeele den lange vej til Randers. Gjort det mange gange. Bare fordi hun er så enestående SØD. Førhen, når hun var på vagt, ringede hun til mig et par dage i forvejen, så jeg vidste, at hun helt sikkert var på sin pind/ ved sin seng. Nogle gange ringede vi sammen på selve dagen, så jeg kunne nå at tage 12-toget fra Kbh og være fremme ved Skattepigen  ca. 4 timer senere.

Det kan bare ikke lade sig gøre her under corona.  Man er pinedød nødt til at købe pladsbillet og senest dagen før, for ellers er de udsolgt. Men hvis hun så ikke ringer til mig i forvejen og forsikrer mig om, at hun helt sikkert er på vagt søndag som annoncereret i pigekollektivets vagtplan - ja, så har vi problemet! Så er jeg nødt til at tage afsted ud i det blå på lykke og fromme. Eller blive hjemme, og det var jo ikke meningen, vel? Og flere gange har hun ikke ringet til mig som aftalt.

Sorry, Skat. Hvorfor ringede du ikke?????

Det skete desværre for mig igår, at jeg mod glad forventning, ikke fik besøgt hende alligevel. Emma står på vagtplanen, jeg køber eneste ledige pladsbillet til nogenlunde fornuftigt tidspunkt og tager afsted fra Kbh. 9.05. Håber inderligt, at hun besvarer min sms til hende på 52699850, som jeg har sendt i forvejen. Jeg hører desværre ikke en  lyd, og finder via min  nye smartphone ud af, mens jeg sidder i toget, at nu er hun pludselig ikke længere på søndags vagtplanen.

Virkelig surt show. Jeg var nået til Skanderborg. Laaang vej hjem. Kære Pigekollektiv! Hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen! Ulideligt ikke at ku´ lave en aftale på forhånd. Jeg ville langt hellere ordne det med hende selv uden at blande andre ind i det. Men det er ikke første gang det sker, at hun lige pludselig forsvinder fra vagtplanen. Og det er ikke muligt  at få refunderet sin dyre billet KBH- Randers tur/ retur, med mindre man er meget heldig. Men det er først og fremmest, fordi jeg er ked af ikke at nå at besøge hende, inden min ferierejse til Norge næste uge. Jeg vil bare gerne se hende igen og vide, hvordan jeg kan kontakte hende, senest dagen inden jeg skal besøge hende. Pga. coronaen er det altså ikke muligt bare at købe en billet i sidste øjeblik/ på selve dagen.

Jeg tager helt fra København, fordi hun virkelig er Drømmepigen for mig.  Og fordi jeg har mange, mange glade stunder med hende siddende på nethinden. Gud hvor er hun sød og lækker. Elsker dig! Selvfølgelig i bordello regi med dets indlysende begrænsninger.

Ciao fra Peter

Hej Peter

Tak for dit indlæg. Det er videresendt til Emma. 

I skal tage denne sag mellem jer privat. 

Vi er kede af din oplevelse og forgæves rejse. 

Desværre kan vi alle gå hen og blive syge, som her var tilfældet. 

Hun meldte sig syg søndag før vagtstart. Vi opdaterer vagtplanen så hurtigt vi kan. 

Husk alle pigerne på pigekollektivet arbejder selvstændigt. Det er deres egen "forretning" og derved blander vi os ikke i deres anliggende. 

Pigekollektivet er stedet pigerne kan komme på vagt i trygge og sikre forhold.

Mvh Pigekollektivet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@Pigekollektivethvad med Emmas mere realistiske alder, kan vi få jeres realistiske bud på den? 
 

Skal vi slå halv skade og sige, at det er 10 år siden Peter besøgte hende første gang, og man skulle være 21 år dengang for at sælge sex, så må hun være 31 i dag, og så har jeg vist også være rigtig god ved hende. 
 

Der er jo ikke noget unormalt i - desværre - at pigerne lyver sig nogle år yngre end de er, men skal vi tage Peters skriv for gode varer, så strammer Emma den vist lidt. Hun arbejder hos jer, og I må også vise lidt seriøsitet og bede jeres piger om være lidt mere realistiske i deres oplysende alder. 
 

Såfremt det er rigtig det Peter skriver, så er det jo ganske useriøst, at Emma kun skulle være 25 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Peter Haf.

 

Selvom du måske har besøgt Emma 200 gange++, så viser det faktum at hun ikke ringer, eller sørger for at du er opdateret, at hun bare betragter dig som et nummer i rækken.

Så spar biletten og hop på en tættere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, den 8.8.2020 at 11:21:

@Pigekollektivethvad med Emmas mere realistiske alder, kan vi få jeres realistiske bud på den? 
 

Skal vi slå halv skade og sige, at det er 10 år siden Peter besøgte hende første gang, og man skulle være 21 år dengang for at sælge sex, så må hun være 31 i dag, og så har jeg vist også være rigtig god ved hende. 
 

Der er jo ikke noget unormalt i - desværre - at pigerne lyver sig nogle år yngre end de er, men skal vi tage Peters skriv for gode varer, så strammer Emma den vist lidt. Hun arbejder hos jer, og I må også vise lidt seriøsitet og bede jeres piger om være lidt mere realistiske i deres oplysende alder. 
 

Såfremt det er rigtig det Peter skriver, så er det jo ganske useriøst, at Emma kun skulle være 25 år. 

Hej The Dark Knight.

Et realistisk bud ville måske være 30-40 år, men det er et skud, jeg har aldrig personligt mødt nogen af pigerne på pigekollektivet.
De arbejder alle hver især selvstændigt og vi blander os ikke i deres services eller profil tekst. Så længe de følger huset fælles regler. Så er det deres egen "forretning".

Vi kommer desværre ikke udenom næsten alle piger i denne branchen lyver om deres alder. 

Jeg tager en snak med Emma om hendes alder/profil tekst, og så er det jo op til hende hvad der fremadrettet skal ske.
Vi tager helt bestemt denne sag meget seriøst. 

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigekollektivet skrev, for 2 timer siden:

Hej The Dark Knight.

Et realistisk bud ville måske være 30-40 år, men det er et skud, jeg har aldrig personligt mødt nogen af pigerne på pigekollektivet.
De arbejder alle hver især selvstændigt og vi blander os ikke i deres services eller profil tekst. Så længe de følger huset fælles regler. Så er det deres egen "forretning".

Vi kommer desværre ikke udenom næsten alle piger i denne branchen lyver om deres alder. 

Jeg tager en snak med Emma om hendes alder/profil tekst, og så er det jo op til hende hvad der fremadrettet skal ske.
Vi tager helt bestemt denne sag meget seriøst. 

God aften

næsten alle.

jeg takker for ikke at blive putte i den kategori

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

næsten alle.

jeg takker for ikke at blive putte i den kategori

Lige  netop...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigekollektivet skrev, for 17 timer siden:

 

Jeg tager en snak med Emma om hendes alder/profil tekst, og så er det jo op til hende hvad der fremadrettet skal ske.

Når du nu som administrator for @Pigekollektivet - snakker med Emma og de andre piger, bør du opfordre til, at der bliver vist retvisende helfigurs billeder på hjemmesiden og som nu i Emmas tilfælde, kun blot fremstår med et billede af en bikinitop. Det er jo en præsentation af pigen, der gerne skulle udmøntes i en forretning. Som kunde, besøger jeg KUN piger der har billeder på annoncen. 
Det vil jo nærmest være som at trække en lotteriseddel og spild af vores dyrebare tid, hvis dette behov ikke kan opfyldes, fordi pigen snyder sig 15 år yngre eller ikke svarer til forventningerne ved første møde.

Jeg har nævnt det for Jer før, og som selverhvervede i marketing, kan jeg fortælle Jer, at det blot er et godt råd til forhåbentlig efterlevelse, hvis forretningen skal vækste og være i Randers mange år fremover.

Det er lidt ærgerligt, for pigekollektivet er et af de sidste bordeller i Østjylland og der er et kæmpe potentiale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...