Hop til indhold
GLstodder

Pigekollektivet i Randers - ustabile aftaler

Recommended Posts

Guest Aros
Pigekollektivet skrev, den 11.8.2020 at 21:00:

Hej The Dark Knight.

Et realistisk bud ville måske være 30-40 år, men det er et skud, jeg har aldrig personligt mødt nogen af pigerne på pigekollektivet.
De arbejder alle hver især selvstændigt og vi blander os ikke i deres services eller profil tekst. Så længe de følger huset fælles regler. Så er det deres egen "forretning".

Vi kommer desværre ikke udenom næsten alle piger i denne branchen lyver om deres alder. 

Jeg tager en snak med Emma om hendes alder/profil tekst, og så er det jo op til hende hvad der fremadrettet skal ske.
Vi tager helt bestemt denne sag meget seriøst. 

God aften

Måske var det også en ide at tage en snak om det falske billede Emma bruger. Jeg tænker næppe hun er den engelske skuespiller og model Lucy Pinder.  Men hun bruger hendes billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Aros skrev, for 14 timer siden:

Måske var det også en ide at tage en snak om det falske billede Emma bruger. Jeg tænker næppe hun er den engelske skuespiller og model Lucy Pinder.  Men hun bruger hendes billede. 

Ja, vi skal simpelthen alt den løgn og latin til livs der bliver skrevet - det bliver værre og værre for hver dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også forsøgt at få en aftale med Emma en søndag kl 15, men ca. 10 min før tid

kom der en sms med et nyt tidspunkt ca 1,5 time senere, så jeg måtte opgive.

Såfremt det er rigtig det Peter skriver i sit indlæg, så må Emma jo være et sted mellem 40 og 50 år,

så at skrive ungpige godte i sin beskrivelse er måske lige i overkanten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har tjekket Emma ud? Er det hende ?

Jeg besøgte også Emma for 20 år plus siden på det ydre Frederiksberg. Dengang hed hun Camilla den skønne. Beskrivelsen passer på hende med undtagelse af alderen.

Hvis det er samme person er hun nok ca 45 idag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
CykkelMyg skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har tjekket Emma ud?

Det er den Emma, som var i København i starten af 00'erne. Var vist et lille stykke tid på Cassiopeiastars. Var i flere fast inventar på Fanny Hill på Islands Brygge.

Rigtig alder er vel +45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har tjekket Emma ud? Er det hende ?

Jeg besøgte også Emma for 20 år plus siden på det ydre Frederiksberg. Dengang hed hun Camilla den skønne. Beskrivelsen passer på hende med undtagelse af alderen.

Hvis det er samme person er hun nok ca 45 idag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 9 minutter siden:

Det er den Emma, som var i København i starten af 00'erne. Var vist et lille stykke tid på Cassiopeiastars. Var i flere fast inventar på Fanny Hill på Islands Brygge.

Rigtig alder er vel +45

Ja hun startede som Camilla på Borups Alle slut 90erne og var vist efterfølgende på HC. Ørstedsvej meget kort og skiftede navn til Emma.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...