Hop til indhold
Aarhuselsker

Lidt mere at krænkes over - åhh det er så dejle.

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Suk Bananas, suk. 
 

Sorry @Aarhuselsker.

Jeg synes ofte du opviser meget god humor, men denne gang var det en i publikum som ikke grinede. Men jeg er jo også svensker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-o  Ja, jeg er lidt forvirret!

Nu kan jeg godt lide at knalde med en negerkvinde en gang imellem, men det er jo ikke helt politisk korrekt. Ja, jeg ved det godt, men jeg får bare ikke den samme erotiske spænding ved at knalde med en sort / black eller afro.

Nå, men nu vil jeg spise en kæmpe eskimo is og nogle negerboller og så udløser jeg måske en veritabel shitstorm, når jeg får trang til at klemme en neger.  :shock:

 

:P Hvis man kalder mig hvid, opfatter jeg det som racistisk.

 

Redigeret af Connoisseur
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 23 minutter siden:

:-o  Ja, jeg er lidt forvirret!

Nu kan jeg godt lide at knalde med en negerkvinde en gang imellem, men det er jo ikke helt politisk korrekt. Ja, jeg ved det godt, men jeg får bare ikke den samme erotiske spænding ved at knalde med en sort / black eller afro.

Nå, men nu vil jeg spise en kæmpe eskimo is og nogle negerboller og så udløser jeg måske en veritabel shitstorm, når jeg får trang til at klemme en neger.  :shock:

 

:P Hvis man kalder mig hvid, opfatter jeg det som racistisk.

 

Topindlæg. Du kan stille dig der borte til højre blandt de øvrige humorfinalisterne. Måske får du et eget TV-show en gang.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...