Hop til indhold
Guest DoctorLove

Er Sugerdating prostitution ???

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Sugardating er prostitution. Og fred være med det :D 

Det muligt der er mere glasur på end hos os der kalder en luder for en luder, men hvis man giver sex til gengæld for penge eller lign, så er det prostitution :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Jeg undres bare over navnet sugerdating bliver brugt - når nu alle er enig om at det er prostitution! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 2 minutter siden:

Jeg undres bare over navnet sugerdating bliver brugt - når nu alle er enig om at det er prostitution! 

Så læs om det i de MANGE tråde der allerede er om emnet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

1. Ja, bare Ja.

2. Emnet har været oppe så mange gange at det er tåbeligt, der findes masser af tråde, med mere inspirerende oplæg fra tråd starter... brug en af dem :)

Den altid positive Eksilkøbenhavner :rolleyes::D nu bruger j ikke altid tid herinde på alle opslag -og tit går der ting forbi min næse.De må da meget undskylde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
DoctorLove skrev, for 2 minutter siden:

Jeg undres bare over navnet sugerdating bliver brugt - når nu alle er enig om at det er prostitution! 

Tja,  hvis du tilbød mig en taske mod et besøg, sagde jeg nok nej, men nogle sugarbabes tager sikkert gerne en gucci og en middag i stedet for "kolde kontanter" så sukkeret er lidt løsere end i ren prostitution. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

Tja,  hvis du tilbød mig en taske mod et besøg, sagde jeg nok nej, men nogle sugarbabes tager sikkert gerne en gucci og en middag i stedet for "kolde kontanter" så sukkeret er lidt løsere end i ren prostitution. 

Der påpeger jeg lige at hvis tasken er dyrere end 10.000 så kunne jeg måske godt lokkes:lol:.. Men derfor er jeg stadig en luder:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Der påpeger jeg lige at hvis tasken er dyrere end 10.000 så kunne jeg måske godt lokkes:lol:.. Men derfor er jeg stadig en luder:P.. 

Fair point ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Der påpeger jeg lige at hvis tasken er dyrere end 10.000 så kunne jeg måske godt lokkes:lol:.. Men derfor er jeg stadig en luder:P.. 

Skøn kommentar:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
DoctorLove skrev, for 23 minutter siden:

Jeg undres bare over navnet sugerdating bliver brugt - når nu alle er enig om at det er prostitution! 

Der er nogle unge kvinder der mener det ikke er prostitution, fordi de mener de ikke sælger sex da de får penge for deres selskab, og de vælger om de vil gå i seng med manden eller ej. Men vi andre vælger jo også om vi vil gå i seng med en gæst eller om vi vil afvise ham. Forskellen er bare at hvis vi afviser en mand, så skal han selvfølgelig ikke betale for det. 

Jeg tror at når de kalder det noget andet end prostitution, så har de det bedre med dem selv når de gør det. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Der er nogle unge kvinder der mener det ikke er prostitution, fordi de mener de ikke sælger sex da de får penge for deres selskab, og de vælger om de vil gå i seng med manden eller ej. Men vi andre vælger jo også om vi vil gå i seng med en gæst eller om vi vil afvise ham. Forskellen er bare at hvis vi afviser en mand, så skal han selvfølgelig ikke betale for det. 

Jeg tror at når de kalder det noget andet end prostitution, så har de det bedre med dem selv når de gør det. 

Jeg siger altid at hos mig betaler man hverken for sexen eller selskabet.. Man betaler for at jeg er nem at få med i seng:lol:..

Altså man betaler for diskretionen og enkeltheden i det hele.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det egentlig så vigtigt om det er det ene eller det andet? Fordi det absolut skal kunne proppes ind i små kasser?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 33 minutter siden:

Den altid positive Eksilkøbenhavner :rolleyes::D nu bruger j ikke altid tid herinde på alle opslag -og tit går der ting forbi min næse.De må da meget undskylde!

Du bruger åbenbart tid nok herinde til at vide at jeg "altid er positiv" ;)

Min pointe, i al uskyldighed, er blot at emnet har været oppe og vende så mange gange, at du på trods af dit periodiske fravær, burde kunne søge dig frem til de svar du ønsker med denne tråd.

Det kan jeg se nu var en voldsom overvurdering af din evne/vilje - jeg beklager dybt. 

Heldigvis gjorde @Nannas Hjørne det så for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Jeg siger altid at hos mig betaler man hverken for sexen eller selskabet.. Man betaler for at jeg er nem at få med i seng:lol:..

Altså man betaler for diskretionen og enkeltheden i det hele.. 

Hos mig betaler man for min tid. Mændene er bare så heldige, at jeg kun er på når jeg er ekstra liderlig, så jeg kan ikke holde fingrene for mig selv, når der står en dejlig liderlig mand foran mig. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Hvorfor er det egentlig så vigtigt om det er det ene eller det andet? Fordi det absolut skal kunne proppes ind i små kasser?

 

En spade er en spade og en skovl er en skovl - sugerdating er prostitution  ...  Ergo er Fie Laursen og andre sugerdater Glædespiger... sagen er jo,at unge piger ikke føler det KAN være ødelæggende for deres valg som "sugerdater " fordi de måtte tro at det er mere romantisk i sugerdating verden .... Der findes jo desværre dumme mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
DoctorLove skrev, for 2 minutter siden:

En spade er en spade og en skovl er en skovl - sugerdating er prostitution  ...  Ergo er Fie Laursen og andre sugerdater Glædespiger... sagen er jo,at unge piger ikke føler det KAN være ødelæggende for deres valg som "sugerdater " fordi de måtte tro at det er mere romantisk i sugerdating verden .... Der findes jo desværre dumme mænd 

Og da det åbenbart er lovligt -sender det et forkert signal til de unge piger ... når nu de danske Glædespiger/kvinder betaler SKAT ...syntes j det er en hån at de sugerdater slipper!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 5 minutter siden:

En spade er en spade og en skovl er en skovl - sugerdating er prostitution  ...  Ergo er Fie Laursen og andre sugerdater Glædespiger... sagen er jo,at unge piger ikke føler det KAN være ødelæggende for deres valg som "sugerdater " fordi de måtte tro at det er mere romantisk i sugerdating verden .... Der findes jo desværre dumme mænd 

Så det er altså for at kunne putte det i kasser!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden:

Der påpeger jeg lige at hvis tasken er dyrere end 10.000 så kunne jeg måske godt lokkes:lol:.. Men derfor er jeg stadig en luder:P.. 

Kan du se forskel på en god kopi og den ægte vare? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Kan du se forskel på en god kopi og den ægte vare? ;)

Næh.. Men så kan jeg være lykkelig uvidende:P:lol:.. Ej jeg vil da tro jeg lyn hurtigt kan Google/youtube mig til at være super spotter indenfor genkendelse af forfalskninger:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Ja det er prostitution MEN begrebet er mere velegnet til at lokke helt unge amatørpiger på banen som er med på usikker sex. Der kan komme en helt anden intimitet i et sugarbabe forhold og jeg har selv været med til meget lange relationer som kan ende op i venskaber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Altså jeg ved godt at de fleste herinde er uenige med mig for alle virker bare så stålsatte i deres udtalelser om at sugardating ER prostitution. Færdig. Basta. Punktum. 

Jeg er faktisk bare lidt i tvivl nogle gange. Og jeg ved godt at det ikke er populært at skrive det her men jeg synes altså det er svært at sammenligne de forskellige " prostitutions former". 

Jeg ser sugardating ( i dens helt oprindelige form) som noget der ligger i en gråzone af prostitution. En pige dater en mand og der er følelser imellem dem.  De har et kæreste ( agtigt) forhold men fordi hun ( som regel) er en fattig studerende og han ( typisk) en mere sat og dermed mere velbeslået mand - så hjælper han hende økonomisk. Hvis hun KUN  har ham - og ikke andre - er hun så prostitueret? 

Jeg er altså bare lidt i tvivl. Og hælder mest til at det er hun ikke 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke man kan svare entydigt på det. Men min erfaring med sugardaters.dk er at < 80% af hvad der foregår er prostitution. Dertil kommer der en håndfuld piger der nok best kan betegnes som scammere - altså dem som forventer penge up front og som du givetvis aldrig kommer til at møde, samt nogle af de piger der forventer uhyrlige summer for "kemi-møder". Til sidst er der en meget lille andel af piger der reelt søger et seriøst forhold med en mand der har penge.

Jeg tror at mange af pigerne starter med et mindset om at det er en mulighed for at gå ud med nogle mænd med lidt højere socio økonomisk status og lidt mere erfaring og måske på sigt finde en "millionærkæreste", men når de mødes med en væg af beskeder som opfordrer direkte til sex for penge så kan det være svært at sige nej til lette penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...