Hop til indhold

Det der med "gudinder"

Featured Replies

Skrevet

Du bliver nødt til at øve dig lidt på din cunninglingus-teknik, Bananas!

Ingen regel uden undtagelse :)

B

• Svar 82
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Ordvalget er da meget vigtigt!

Personligt gider jeg ikke spilde tid og penge på at elske med en gudinde - jeg tænder derimod helt vildt på at købe og kneppe en luder.

Hvis jeg kontakter en pige og giver udtryk for at være en generøs gentleman der ønsker at elske med en gudinde har jeg helt klart lagt op til en fiasko.

Hvis jeg derimod præsenterer mig som en liderlig buk der har lyst til at råkneppe en luder og fyre den af i røven af hende - og hun så ellers går med på den - så er der da alle muligheder for, at forløbet bliver som ønsket og forventet for begge parter.

Om jeg er et gammelt svin, en liderlig buk eller bare en torsk fordi jeg skriver sådan - det må jo være op til læseren. Jeg mener bare man kommer længst med at være ærlig og ligefrem...

Jeg kan egetnligt godt lide udtrykket "Torsk". Torsken knepper Silden, og Silden scorer kassen på Torsken :-) Lyder egentligt meget ligeværdigt i fødekæden...

Skrevet

http://www.venuslogen.dk/logen/ubbthrea ... Post148383

Jeg føler mig i den grad misforstået af nogle handles herinde.

Den, der ikke kender sin historie, er dømt til at gentage den!

Vise ord, som også kan overføres hertil.

Når bla. a. jeg ofte henviser til VL, som det site der satte dagsordenen for sådanne, så har det jo lidt med at gøre, at jeg er én af dem, der var med helt fra starten af.

Og jeg har oplevet, hvad der var godt, og hvad der var skidt.

Og forhåbentligt har jeg lært noget af lektien, og når jeg ser indlæg, der giver ubehalige deja vue'er, så føler jeg egentlig, at det er min pligt at råbe "Vagt i gevær!"

Tråden, jeg linker til, siger faktisk meget om, hvorfor udviklingen derovre er gået, som den er. Nepotisme og bagtalelse af folk med divergerende meninger skabte et "dem og os" scenarie, som VL aldrig er kommet over og nok heller ikke vil komme over, ærgerligt, da en sund konkurrence til enhver tid ville gøre begge sites bedre, Hedomax vil jeg ikke nævne, da sitet jo helt åbenlyst er døende, og Anjas kultforum har aldrig været værd at beskæftige sig med, med mindre formålet udelukkende er at smide lort på andre og bagefter klage over stanken.

De gode græd, og de onde lo, og som det nævnes i tråden ovenfor, så er rigtigt mange handles flyttet herover, nogle få med de samme handles (flot gået) og mange med nye.

Nogle synes at være flyttet, fordi de efterhånden fandt miljøet derovre så belastende, at de ikke gad mere, og som det også nævnes, så er nogle af, hvad man kan kalde de uheldssvangre debattører, desværre også flyttet med og fighter nu de mod de samme spøgelser, som de gjorde derovre uden at bidrage med andet nd splid.

Da jeg for efterhånden mange år siden nedlagde mit handle derovre, da var der nok minimum 50, som jeg gerne ville have, havde fulgt mig over på et dengang ikke eksisterende alternativt site, idag er der vel 2-3 stykker tilbage, som ikke allerede er her eller helt er ude af miljøet - tankevækkende!

Et kardinalpunkt for mig er ikke, hvad man mener, men måden man fremfører sine meninger på, og forståelsen for, at andre helt uden suspekte motiver kan mene det diametralt modsatte.

At jeg ikke lefler for det politisk korrekte, er vist ikke ubekendt, men jeg har det helt fint med, at andre ser anderledes på det, blot de undlader at pådutte mig og mine medkombattanter dårligt menneskesyn og lignende, den slags ødelægger klimaet, og som sagt, det er set så mange gange før.

God dag til alle. :)

Skrevet

Et kardinalpunkt for mig er ikke, hvad man mener, men måden man fremfører sine meninger på, og forståelsen for, at andre helt uden suspekte motiver kan mene det diametralt modsatte.

At jeg ikke lefler for det politisk korrekte, er vist ikke ubekendt, men jeg har det helt fint med, at andre ser anderledes på det, blot de undlader at pådutte mig og mine medkombattanter dårligt menneskesyn og lignende, den slags ødelægger klimaet, og som sagt, det er set så mange gange før.

God dag til alle. :)

Så er vi overens om det vigtigste. Og ikke heller mig er særligt vild over at blive påduttet diverse ting.

I øvrigt mener jeg at det er godt at huske og give agt, men også at glemme og gå videre, Snakker man om spøgelser hele tiden, så ser man dem snart.

Nu ta'r jeg ud og fisk'. Lidt sild måske.

B

Skrevet

Der er en anden tråd - hvor der er nævnt at pigerne betragtes som gudinder...................................

Jeg ....... vil ,.....bruge udtrykket "gud fader bevares"!!!!!

....

Jeg vil under ingen omstændigheder betragte hende som hverken under- over, men ligestillet med mig, alt andet vil da medføre et forkvaklet forhold?

VH

Lidt i tvivl om det er min tråd, der henvises til.

men at KALDE er ikke det samme som at betragte.

Jeg kalder min kone for en blomst, skat, drøm og mit livs lys.

det er ikke ensbetydende med at jeg betragter hende botanisk, pengestjældende, uvirkelig eller skinnende.

Det er en betegnelse som jeg vælger at anvende istedet for nattens dronninger (som er lige så kikset) og fordi jeg ikke kan lide de mange andre udtryk.

Jeg er selv et religiøst menneske, men forbinder ingen ophøjelse i det ord, når det bruges i den forbindelse.

Blot et kælenavn i gensidig respekt.

Skrevet

Er det i grunden så vigtigt hvad i kalder os ?

Hvorfor er det så vigtigt om vi er gudinder eller ludere ?

Personligt mener jeg at Gudinde en noget ophøjet position at sætte nogen som helst i.

Omvendt får man en på sinkadusen hvis man kalder mig en luder.

Der er intet kærligt, flatterende eller lign over det ord.

Pigerne i mellem bruger Luder ordet om hinanden.....kærligt ment og med et glimt i øjet.

De piger som kalder sig Luder i deres profil tekst er vel typisk dem som finder ordet frækt.

Men hvis i går bare lidt profil tekster igennem, vil i opdage at der er langt imellem dem.

De fleste ser sig selv som piger, kvinder, osv.

Så er det ikke et spørgsmål om at kalde pigerne som det de føler sig.

Vi er langt nede i hirakiet i forvejen.... Behøver vi at komme længere ned !

Trine

Skrevet

Personligt mener jeg at Gudinde en noget ophøjet position at sætte nogen som helst i.

Pigerne i mellem bruger Luder ordet om hinanden.....kærligt ment og med et glimt i øjet.

De piger som kalder sig Luder i deres profil tekst er vel typisk dem som finder ordet frækt.

Men hvis i går bare lidt profil tekster igennem, vil i opdage at der er langt imellem dem.

Trine

Godt skrevet trine :D

Skrevet

Trine

Hej Trine

Jeg synes også man skal være høflig over for jer og behandle jeg som piger eller kvinde i er jo bare det bedst der findes ...i er bestemt ikke nedest i Hirakiet smukke trine knus fra Markild

Skrevet

Nemlig. Det er ligesom "nigger". Og det kan indgå i en leg med underkastelse. Men ingen tvivl om at luder er nedsættende i alm. brug. Bare spørg en knægt på Nørrebro.

Skrevet

jeg bruger normalt ikke ordet gudinde, men ind imellem finder jeg en kvinde som får mig til at føle mig som i Himlen. Da jeg ikke selv er en gud, må det jo være en gudinde som har taget mig med i Himlen?

Skrevet

Gudinde har jeg lært at leve med. Mener dog ikke at jeg nogensinde selv har brugt udtrykket.

Der er to andre udtryk som bruges på EG, som jeg har det meget sværere med.

Flere af de prostituerede her bruger udtrykket "gæster" om deres kunder. Det er vel for at prøve at skjule, at det er en ganske almindelig udveksling af penge og ydelser.

Glædespiger, det udtryk giver mig myrekryb hver gang jeg ser det.

Glædesmekaniker

Glædesrestaurant

Glædesmusiker

Gas er det. Igen, udtrykket glædespige er for mig endu et forsøg på at skjule hvad den prostituerede laver, leverer, og lever af.

Skrevet

Gudinde har jeg lært at leve med. Mener dog ikke at jeg nogensinde selv har brugt udtrykket.

Der er to andre udtryk som bruges på EG, som jeg har det meget sværere med.

Flere af de prostituerede her bruger udtrykket "gæster" om deres kunder. Det er vel for at prøve at skjule, at det er en ganske almindelig udveksling af penge og ydelser.

Glædespiger, det udtryk giver mig myrekryb hver gang jeg ser det.

Glædesmekaniker

Glædesrestaurant

Glædesmusiker

Gas er det. Igen, udtrykket glædespige er for mig endu et forsøg på at skjule hvad den prostituerede laver, leverer, og lever af.

Vrøvl. Pigerne spreder glæde, selv om det koster penge. Derfor er udtrykket godt og dækkende.

Der er sku aldrig nogen mekaniker der har beredt mig nogen glæde.

Skrevet

Glædeshåndværker, mon ikke der var mange piger (koner) der gerne ville have

sådan en, til at komme og skifte vandhanen? :)

-OD

Skrevet

Glædeshåndværker......:-)

Det lyder da sårn lidt sejt på den sjove måde :-)

Stump - hvad skal vi så kalde jer ?

Og endnu vigtigere hvad syntes du er det rette ord for os ?

Trine

Skrevet

Uanset hvad vi kalder pigerne er de jo de samme.

Forskellen ligger udelukkende hos os der kalder dem, eller deres håndværk forskellige ting,

eller hvordan vi gerne vil have de skal fremstå. ;)

Jeg mener, hvis man konsekvent kælder pigerne eller deres job luder/ludere

så efterlader det mere et uselt indtryk af afsender, end pigen/pigerne.

-OD

Skrevet

Flere af de prostituerede her bruger udtrykket "gæster" om deres kunder. Det er vel for at prøve at skjule, at det er en ganske almindelig udveksling af penge og ydelser
Jeg trækker også lidt på smilebåndet ad eufemismen "gæster" i denne sammenhæng.

Den får mig altid til at tænke på en tegning af Storm P. Her spørger en hotelreceptionist lidt mistroisk en mand: "Undskyld min Herre, men er De gæst her på hotellet?", hvortil manden svarer: "Nej. Jeg betaler skam for at være her". :lol:

Derimod synes jeg, at udtrykket "glædespige" er meget betegnende.

Skrevet

En restaurant kalder jo også sine kunder gæster, ....man kan godt være betalende gæst.

Gæst betyder jo "fremmed" eller "på besøg".

-OD

Skrevet

En restaurant kalder jo også sine kunder gæster, ....man kan godt være betalende gæst.

Gæst betyder jo "fremmed" eller "på besøg".

-OD

Og OD, kunde er en som betaler for en ydelse.

Og en erhvervsvirksomhed har kunder, som betaler, og som derved holder leverandøren kørende, eller er med til det.

Skrevet

Jeg trækker også lidt på smilebåndet ad eufemismen "gæster" i denne sammenhæng.

Den får mig altid til at tænke på en tegning af Storm P., hvor hotelreceptionisten spørger en mand: "Undskyld min Herre, men er De gæst her på hotellet?". Hertil svarer manden: "Nej, jeg betaler skam for at være her".

da jeg i sin tid startede i den her branche. og senere begyndte at skrive her på ero. oplevede jeg at når jeg skulle skrive kunde - så lød det helt forkert i mine øre - og det lå også helt forkert i mine finger. jeg er normalt et menneske som foretrækker at man kalder en spade for en spade og en skovl for en skovl. og jeg må indrømme at jeg faktisk gruplede meget over hvorfor det var så underligt for mig at skrive/sige kunde.

for mig er det intimt når jeg får ''kunder'' på besøg. og begrebet kunder er simpelthen for hult - det eneste jeg virkelig inderligt hader er de få minutter der går fra en gæst træder ind af døren og til jeg har fået pengene af vejen.

stod det til mig sad der en lille kassedame ude i indgangen og ordnede alt det praktiske også kunne jeg helt slippe. :lol: og jeg ved fra mange andre piger - også dem som har været i det her væsentlig længere end jeg at de til stadighed bliver frygtelig forlegne når der skal snakkes priser og penge skifter hænder. :oops: . jeg er muligvis håbløs romantiker men det har jeg det faktisk helt fint med. jeg håber aldrig jeg bliver så proff at jeg kommer til at betragte mine gæster som kunder...

mon ikke vi kan have det på lidt samme måde som i kan have det med at bruge ordet luder - vi ved alle sammen godt hvordan det hele hænger sammen. men respekten er bare lidt for stor til at vi egentlig bryder os om de begreber der er negativt ladet.

Skrevet

Jeg er enig med Trine i at vi bør kalde pigerne det de føler sig som.

Gudinde, føler jeg lige lovligt ophøjet og lidt skabagtigt. :?

Glædespige, er for mig ok og leder mine tanker tilbage til klunketiden - det vilde westen - korsetter og mamelukker :)

Pige, det bruger jeg selv tit også om en 'pige' i fyrrene :)

Luder, synes jeg er meget nedsættende og ydmygende og uanset hvad vi som kunder/gæster selv lægger i ordet så er det den persons (piges) følelse om hvem det bruges, der fastlægger om det er kærligt eller nedsættende opfattet, derfor bruger jeg det ikke. I den kreds jeg færdes, kendes der blandt håndværkerne et begreb "luderjob" som dækker et job der ikke udføres fagligt korrekt og til dårlig betaling, men man udfører det for at få enderne til at hænge sammen - men det var egentlig under éns værdighed at gøre det :( .

Prostitueret, er den officielle, kliniske men meget stemplende og stigmatiserende betegnelse som politikere og myndigheder bruger - i mine ører er det næsten lige så slemt som luder :?

Sexarbejder er den ret nye betegnelse, afledt af det internationalt anerkendte "sexworker", det er et politisk godt ord og det er jo ved at vinde anerkendelse i brede kredse, selv prostitutionsmodstanderne kommer af og til til at bruge det. I tiltale og omtale som kunde/gæst synes jeg dog det er lige lovlig klinisk eller ferskt :) .

Jeg bruger gerne bare 'pige' eller mit - vistnok eget udviklede - købesexleverandør - i venlig omtale af pigerne. En enkelt 'pige' har rost mig for betegnelsen idet hun syntes den var beskrivende og venligt-neutral.

Min af mig og mange andre, meget afholdte, sædvanlige købesexleverandør genkender betegnelsen og ved det så er hende jeg mener når jeg hæfter 'sædvanlige' foran. ;)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Luder, synes jeg er meget nedsættende og ydmygende
Jeg er meget enig og bruger det, som skrevet andetsteds, aldrig om pigerne. Jeg synes derimod, at glædespige lyder sødt.

I den kreds jeg færdes, kendes der blandt håndværkerne et begreb "luderjob" som dækker et job der ikke udføres fagligt korrekt og til dårlig betaling ....
Håndværkere har jo ofte et råt sprog og en særlig skurvognsjargon. Jeg hørte engang, at en elektrikker havde en "ludersikring". Han talte om en af de prøvesikringer, de bruger ved fejlfinding, og det hedder den, fordi "den jo kunne knalde flere gange"

Sexarbejder er den ret nye betegnelse .....
Jeg har aldrig brudt mig om betegnelsen. Den lyder for klinisk og leder tanken hen på industrisamfundets samlebåndsarbejde i Kansasarbejdstøj.

Jeg har selv spekuleret en del på, om der ikke kan findes et lidt bedre, men endnu er jeg ikke kommet på noget.

Skrevet

Jeg har aldrig brudt mig om betegnelsen. Den lyder for klinisk og leder tanken hen på industrisamfundets samlebåndsarbejde.

Jeg har selv spekuleret en del på, om der ikke kan findes et lidt bedre, men endnu er jeg ikke kommet på noget.

Sexsælger? Det der "-arbejder" lugter af fabriksos.

Eller intimserviceassistent?

Skrevet

Sexsælger? Det der "-arbejder" lugter af fabriksos
Eller af Marx.

Hvad med "sexformidler"? "Sexmægler" er nok at stramme buen lidt for meget :lol: :lol:

Skrevet

Lad os kalde pigerne det de er,nemlig ludere

Det er den betegnelse man bruger i daglig tale,glædespige og gudinde virker kunstigt!

Iøvrigt er jeg vild med ludere og syntes ikke ordet på nogen måde er nedsættende.

Skrevet

Lad os kalde pigerne det de er,nemlig ludere ... Det er den betegnelse man bruger i daglig tale
Her er jeg rygende uenig, Fickenstein.

Hvis du kalder pigerne "ludere", som, enten du vil det eller ej, er nedsættende, så har du også et nedsættende syn på pigerne. Og det synes jeg ikke, de fortjener.

Selv synes jeg – og her véd jeg, at mange er uenige – at betegnelsen "prostitueret" er nogenlunde neutral. Det betyder, hvis ikke mine latinkundskaber svigter mig helt, noget i retning af "stille sig i stedet for" (en kone). Selv ville jeg dog foretrække at tale om "et supplement" (til en kone).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.