Hop til indhold

Det der med "gudinder"

Featured Replies

Skrevet

Jeg trækker også lidt på smilebåndet ad eufemismen "gæster" i denne sammenhæng.

Den får mig altid til at tænke på en tegning af Storm P. Her spørger en hotelreceptionist lidt mistroisk en mand: "Undskyld min Herre, men er De gæst her på hotellet?", hvortil manden svarer: "Nej. Jeg betaler skam for at være her".

Ja, udtrykket "gæst" i denne forbindelse er nok opstået som en eufemisme, men er vel nu at betragte som en del af branchens fagsprog.

Vi kan sagtens indbyrdes diskutere, hvad vi skal kalde pigerne - men lad nu branchen have sit fagsprog i fred. Andre fagområder har jo også deres specielle fagterminologi.

Storm P.'s tekst skal efter min mening ses som en kommentar til et pudsigt modsætningsforhold i vort sprog (som det jo er så rigt på).

Ordet "gæst" har mange betydninger, hvilket kan ses her:

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=g%C3%A6st

• Svar 82
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet
  • Author

Som skrevet tidligere, så betragter jeg ikke ordet luder, negativt!

De fleste, kender sikkert ordet geisha! Lyder det pænere?

Sikkert ja vil mange sige, men det er jo kun fordi det lyder eksotisk, det er jo dybest set det samme det dækker over.

Jeg startede egentlig kun debatten, fordi jeg betragter gudinde udtrykket sat for meget op, men det er kun i mine ører, andre har deres syn.

Skrevet

hvad så med at sige bonde til en landmand ok det er lidt uden for det sexet men spørger alligevel :P

Skrevet

hvad så med at sige bonde til en landmand ok det er lidt uden for det sexet men spørger alligevel :P

Hvad med at sige landmand til en agronom, eller agronom til en propræitær?

Skrevet

Synes faktisk det er lidt svært, hvad man skal kalde pigerne (altså når man er sammen med dem)..... Bruger aldrig ordene luder, glædespige, prostitueret. Og det gør pigerne egentlig heller ikke... hører tit sætningen "en pige som mig, der arbejder med sex" men ikke decideret et ord der dækker deres profesion.

Ellers bliver det bare omtalt som "arbejde" eller lignende. De har heller ikke haft meget sex den dag, men haft travlt....

Flere piger, digter også historier om de arbejder på hotel, studerer eller lignende. Ved ikke om, det er fordi de vil fremstå som en anden? (nogen arbejder ved siden af, men ikke alle)

Nogle siger også de er nystartet, selvom de har været igang i flere år.

Der er i hvert fald nogen piger i branchen, der måske godt kan lide jobbet/pengene, men som ikke er vilde med, at betragte sig selv som glædespige/prostitueret

Skrevet

Nu er jeg jo svensk, og hører måske noget andet end hvad i gør i f.eks ordet luder. Luder bruges ikke meget på svensk, og det nærmeste hos os er nok "hora", som er en forsvenskning af whore.

Og uanset hvor meget nogen måske kan lide ordet "hora" så er det meget negativt generelt. Vi bruger ofte hora om nogen som gør noget udelukkende for penge. Og hvis man sælger sin sjæl, eller sine vurderinger og gør dårlige ting for penge - ja så er man hora.

Vi har det også som verb; man horar hvis man gør ting udelukkende for penge.

For mig har ordet luder og ordet hora omtrent den samme klange og betydning. Noget som generelt bruges nedsættende om folk, og altså ikke kun om dem der sælger sex.

Skal jeg selv bruge et andet ord end "pige", som nok er det jeg bruger mest - så bliver det prostitueret. Nogenlunde neutralt, og faktuelt korrekt.

B

Skrevet

Ligegyldigt hvordan enkelte herinde stiller tingene på hovedet ang ordet Luder, så kan i ikke komme udenom at ordet Luder har en grim nedsættende betydning ude i det almindelige samfund.

Det bliver brugt som skældsord.... Og jeg kender ikke mange arbejdende piger som syntes at det er dejligt at mænd bruger det ord om dem i nogen som helst situation.

Pigerne i branchen har så rigeligt modstand og stigmatisering fra samfundet iøvrigt.

Er det så virkeligt nødvendigt at jer mænd som vi er intime med også skal kalde os Ludere ?

Igen.....der findes jo nok en håndfuld piger som skriver ordet om sig selv.

Besøg dem og sig det i flæng til dem.

Og til alle de andre piger..... Kan i så ikke kalde dem det som de selv kalder sig selv ?

Trine

Skrevet
  • Author

Jo da!

Der er så omvendt vel kun en håndfuld, der kalder sig gudinder?

Jeg kalder spm oftest de piger jeg møder jeg møder, hvad de hedder, de er ikke i tvivl om, at jeg synes om dem.

Skrevet

... behøver vi i det hele taget at kategorisere al ting?

Vi mødes med en kvinde i øjenhøjde og laver en udveksling i gensidig respekt.

jeg er mand, hun er kvinde.

Hun sælger en vare, jeg køber.

Så hun er altså købmand og jeg kunde :-)

Skrevet

Så hun er altså købmand og jeg kunde

Najae, en købmand er en der køber og videre sælger en varer.

-OD

Skrevet

Nu er jeg jo svensk, og hører måske noget andet end hvad i gør i f.eks ordet luder. Luder bruges ikke meget på svensk, og det nærmeste hos os er nok "hora", som er en forsvenskning af whore.

Og uanset hvor meget nogen måske kan lide ordet "hora" så er det meget negativt generelt. Vi bruger ofte hora om nogen som gør noget udelukkende for penge. Og hvis man sælger sin sjæl, eller sine vurderinger og gør dårlige ting for penge - ja så er man hora.

Vi har det også som verb; man horar hvis man gør ting udelukkende for penge.

For mig har ordet luder og ordet hora omtrent den samme klange og betydning. Noget som generelt bruges nedsættende om folk, og altså ikke kun om dem der sælger sex.

Skal jeg selv bruge et andet ord end "pige", som nok er det jeg bruger mest - så bliver det prostitueret. Nogenlunde neutralt, og faktuelt korrekt.

B

Ha, min ven, der fik jeg dig. :D

Jeg har længe glemt at skrive det, når vi har debatteret L-ordet, men dit indlæg fik mig til at huske det. :)

Ordet, du nævner, findes jo også på dansk, både som verbum og substantiv.

At hore betyder helt bibelsk at bedrive hor, altså at være utro, og en hore er en kvinde, der får dig til at bedrive hor for penge.

Og se, her er der tale om et ordvalg, som jeg end ikke har hørt om skulle kunne bruges neutralt, men udelukkende negativt og fordømmende. At det så tilsyneladende er på vej ud af sproget, er så en anden historie, men indenfor typografien lever det jo i bedste velgående i forbindelsen horeunge.

I min skoletid var der en dreng, der ondsindet blev kaldt horeunge, fordi hans mor ifølge landsbysnakken var løsagtig, stakkels dreng, men den betegnelse giver man vist ikke børn nu til dags, nok mest af den årsag, at børn efterhånden bliver regnet for tilbagestående, hvis de har samme far i 3. klasse, som de havde i børnehaven. :(

Skrevet

Er det i grunden så vigtigt hvad i kalder os ?

Hvorfor er det så vigtigt om vi er gudinder eller ludere ?

Personligt mener jeg at Gudinde en noget ophøjet position at sætte nogen som helst i.

Omvendt får man en på sinkadusen hvis man kalder mig en luder.

Der er intet kærligt, flatterende eller lign over det ord.

Pigerne i mellem bruger Luder ordet om hinanden.....kærligt ment og med et glimt i øjet.

De piger som kalder sig Luder i deres profil tekst er vel typisk dem som finder ordet frækt.

Men hvis i går bare lidt profil tekster igennem, vil i opdage at der er langt imellem dem.

De fleste ser sig selv som piger, kvinder, osv.

Så er det ikke et spørgsmål om at kalde pigerne som det de føler sig.

Vi er langt nede i hirakiet i forvejen.... Behøver vi at komme længere ned !

Trine

Søde Trine,

dit indlæg er i den grad inkonsekvent, du starter med at spørge, hvorfor det egentligt betyder noget, hvad vi kalder jer, for derefter at fortælle, at du griber til vold, hvis man kalder dig luder. :?:

Lad mig slå fast, at jeg aldrig bruger L-ordet i tiltale, fordi det da i så fald berettiget kan opfattes negativt og fordømmende. Og det standpunkt fik jeg, da jeg sammen med min daværende kone på gaden mødte en smuk og noget opgejlet blondine, som jeg ikke helt kunne lade være met at lade blikket dvæle lidt for længe ved.

Da jeg så kunne mærke den isnende kulde slå imod mig fra den anden side og fangede fruens blik, så jeg had og fordømmelse i hendes normalt så smukke øjne, mens hun hvæsede L-ordet ud mellem de samenklemte læber. :(

Men det er blot én side af sagen, når vi sidder 2 eller flere kammersjukker ved stambordet, så bruger vi ordet som erhvervsbetegnelse og ikke andet, for vi gør jo selv brug af de af jer tilbudte ydelser uden at fordømme hverken jer eller os selv.

Og jeg kan helt ærligt ikke se os sidde der og brække tungen på ord som sexarbejder, prostitueret, Gudinde (føj for den) eller lignede, glædespige kan jeg gå med til, men resten er i mine ører pikdræbere af rang.

Skrevet

resten er i mine ører pikdræbere af rang.

Vil det sige, at man kan holde kunstigt liv i din pik ved at skrive "luder" herinde med jævne mellemrum? :D

Er ordet "pikdræber" i øvrigt ét, du selv har fundet på, eller har du folk til den slags? Jeg har i hvert faldt aldrig set det før. ;)

Nå, spøg til side - et andet alvor.

Er det ikke sådan, at det er almindelig fremgangsmåde og anset som høflig kutyme både herhjemme, i det store udland og osse internationalt at kalde folk det, som de kalder sig selv?

Jeg har indtryk af, at de fleste af pigerne kalder sig selv netop det - "piger". Selv gør jeg det samme. Alternativt kalder jeg dem "massagepiger", idet ordet "pige" alene jo ikke indikerer, hvad det er for en størrelse, det drejer sig om.

Men altså - når contexten er klar: "piger". Ellers "massagepiger".

Men denne her streng går vel ikke ud på at finde et bestemt ord, som vi alle skal bruge, så derfor står det da osse enhver frit for at sige, hvad de vil. Man må såmænd da osse gerne sige "luder", om det skal være - det hverken kan eller vil vi andre jo bestemme. Men om lige netop dette ord gælder det jo bare, at det ikke nytter noget, at den enkelte - i dette tilfælde Sailor - ikke lægger noget som helst nedsættende i ordet (hvilket naturligvis er en ærlig sag), når det generelt ude i befolkningen har en klang af noget negativt - ubehageligt - én, man ser ned på.

Èn enkelt persons (eller en gruppes) massive brug af ordet hvidvasker det ikke - det var noget andet, hvis for eksempel en hel generation begyndte at bruge det, eller det blev almindelig daglig tale.

Og måske ikke engang da kunne et sådant negativt belastet ord hvidvaskes. Det har måske dog en gang haft en neutral betydning (jeg kender ikke ordet oprindelige betydning), men i lighed med "skraldemand", der er blevet til "renovationsarbejder", "rullestol", der er blevet til kørestol (find selv på flere), er det i alle tilfælde blevet negativt ladet.

Selv synes jeg for egen regning, at det er et grimt ord, der i mine ører har en dybt ubehagelig klang, og jeg bruger det aldrig - hverken i skrift eller tale. Eller rettere: jeg bruger det kun, når jeg skal fortælle, at jeg aldrig bruger det, eller når det er en nødvendighed for at forklare, hvad man mener, til en person, det kun kender dét ord.

Så kom den vist på plads...

Ordet "gudinde" har jeg aldrig brugt om en massagepige og kommer heller aldrig til det. Jeg synes, det virker dybt komisk at betegne en massagepige som "gudinde" - alt for højtideligt og højtravende. Især, hvis en anmelder bruger ordet og derefter anmelder pigen negativt - jeg mener: hvordan kan man anmelde en gudinde negativt? En gudinde er jo et ophøjet væsen! ;)

Man kan sagtens vise pigerne respekt uden sådan et ord.

De øvrige muligheder:

"Sexarbejder" virker på mig lige så ubehageligt som de to første. Jeg kommer altid til at tænke på en karseklippet, maskulin/muskuløs overallsklædt kvinde fra sovjettiden, når jeg hører ordet - dårlig klang!

"Glædespige" og "skøge" er begge for gammeldags og får tankerne til at vandre mod 1800-tallet.

"Intimmassøsse" kan bruges og lyder fint - det er bare for langt både at sige og skrive.

"Hore" er vel osse lidt gammeldags og lyder for mig en ekstra tand mere negativt end "luder", men mere teknisk korrekt, synes jeg.

"Prostitueret" er vel nærmest den mest korrekte betegnelse, men er langsomt på vej samme sted hen som "luder" mod den negative ladning.

Er der flere? det er der sikkert, men så har jeg bare glemt dem. :)

Summa summarum: skønt "prostitueret" nok er den mest korrekte betegnelse, hælder jeg dog mere til betegnelsen "pige"/"massagepige" - I andre kan gøre, hvad i vil. :P

Spider

Skrevet

Søde Trine,

dit indlæg er i den grad inkonsekvent, du starter med at spørge, hvorfor det egentligt betyder noget, hvad vi kalder jer, for derefter at fortælle, at du griber til vold, hvis man kalder dig luder. :?:

Lad mig slå fast, at jeg aldrig bruger L-ordet i tiltale, fordi det da i så fald berettiget kan opfattes negativt og fordømmende. Og det standpunkt fik jeg, da jeg sammen med min daværende kone på gaden mødte en smuk og noget opgejlet blondine, som jeg ikke helt kunne lade være met at lade blikket dvæle lidt for længe ved.

Da jeg så kunne mærke den isnende kulde slå imod mig fra den anden side og fangede fruens blik, så jeg had og fordømmelse i hendes normalt så smukke øjne, mens hun hvæsede L-ordet ud mellem de samenklemte læber. :(

Men det er blot én side af sagen, når vi sidder 2 eller flere kammersjukker ved stambordet, så bruger vi ordet som erhvervsbetegnelse og ikke andet, for vi gør jo selv brug af de af jer tilbudte ydelser uden at fordømme hverken jer eller os selv.

Og jeg kan helt ærligt ikke se os sidde der og brække tungen på ord som sexarbejder, prostitueret, Gudinde (føj for den) eller lignede, glædespige kan jeg gå med til, men resten er i mine ører pikdræbere af rang.

Kære Ondslow

Når nu du har hørt hvad vi mener om Lxxxxx og syntes det trækker os ned i rendestenen, og vi føler os nedgjorte af ordet. Så er du jo selvfølig manden der ved stambordet, sammen med kammerrarterne, der tør oplyse om at det hedder alt andet end Lxxxxx, for at være en "oplyst" Kammerart, , så for at højne nivuet. Hvad du jo selvfølig gerne vil hos den danske befolkning, som du møder ved dit stambord!

Med Mindre du mener at Ordet Lxxxx, som vi piger mener er nedsættende, er et ord du selv bruger?

Og bruger du ordet....Lxxxx, er det så fordi du, mener at proff. piger er anden/tredie grads mennekser siden de skal nedgøres af ordet Lxxxx? og at det er okay at bruge ordet...?

Bruger du, når du tager din kone i sengen at kærtegne hende med ordet lxxxx, eller tror du dit forhavende vil have større succe ved at bruge et andet ord?

(ser billeder for mit indre øje :D:D:D )

GYS

Skrevet

I Tyskland bruger de ordet "Dienstleisterin", altså en tjeneate yder, en der yder tjeneste mod betaling. Luder er meget negativt ladet, og de andre betegnelser er vel heller ikke rammende, men hvorom alting er, så ved vi der benytter denne form for services jo godt hvad det handler om - en ydelse for penge, det kan så være mere eller mindre GF agtigt.

Hvad angår os der er "kunder", er jeg blevet irettesat (også i Tyskland), og fik at vide at det hedder gæst ! og om jeg ikke mente det lød pænerr ? Jo, men vi er jo kunder i en butik og køber noget, ikke sandt ?

Persobligt har jeg den største respekt for, lade os kalde dem damerne, der dag ud og dag ind lægger krop til i denne "butik", uanset hvor lidt kønne/spprty vi er :)

Skrevet

for mig er det intimt når jeg får ''kunder'' på besøg. og begrebet kunder er simpelthen for hult - det eneste jeg virkelig inderligt hader er de få minutter der går fra en gæst træder ind af døren og til jeg har fået pengene af vejen.

Sisse, jeg er så rørende enig med dig!

Manden kommer jo på besøg hos mig. Så er han vel osse min gæst. :) Jeg ved godt, at det er en forretning, men betegnelsen "kunde" lyder bare ikke særlig hyggelig. Mere lidt som en ekspedering, netop som var man i en anden købmandsforretning!

Og netop den situation med afregningen... Det bliver ofte lidt kejtet, og jeg bliver heller aldrig helt glad ved det. Så står man dér, og er nået så langt, som at have aftalt hvor længe man skal lege, og så opstår der meget ofte denne sære akavede pause... Hvor jeg står i mit stille sind og prøver at telepatere... Please, tag nu den tegnebog frem helt af dig selv... Please, lad mig nu ikke stå her med hånden fremme. "Ahem... Jamenaltsåøhm... Så var der lige det med de penge, dér..."

Jeg har tidligere tænkt... Okay, jeg venter sgu bare til bagefter med de penge, og er bare gået i gang med løjerne... Men efter at have glemt at få betaling mange gange, og en enkelt gang sågar mistet hyren for en time, da jeg aldrig så noget til manden igen, er det altså et no-go for mig nu. For jeg glemmer det simpelthen bagefter. Og det er jo ikke ligefrem konceptet. ;)

Nåmenøhh... Hvad var emnet egentlig? Gudinde! Det er der da ingen, der behøver at kalde mig... Men man får ikke skældud for det, hvis det sådan tilfældigvis skulle ske. ;)

Luder... Egentlig kommer jeg til at bruge det selv sådan i intimt rum... Men man skal nok passe lidt på. At Onslow bruger det sammen med kammersjukkerne rager mig en høstblomst. Men når jeg f.eks ser et indlæg som Fickensteins... Så minder det mig om typen, der ringer op til lysthuset og siger: "Hva'så! Er der nogle ludere, jeg kan kneppe i dag?"

Yyyaark, hvor ucharmerende, usympatisk og usexet! Nej, dem finder du ikke her!

Når det bliver slynget ud på den måde, ligesom i få (heldigvis) indlæg herinde, så virker det bare flabet og respektløst.

Derfor... Hvad jeg ikke hører, har jeg ikke ondt af. Så længe der bliver vist den nødvendige gensidige respekt når man kan høres og ses. ;)

Skrevet

Kære Cherie,

Hvad var det lige, du ikke forstod i dette afsnit?

Og gjorde jeg ikke helt klart, at jeg godt forstår væmmelsen ved, når ordet bliver brugt nedsættende, her?

Da jeg så kunne mærke den isnende kulde slå imod mig fra den anden side og fangede fruens blik, så jeg had og fordømmelse i hendes normalt så smukke øjne, mens hun hvæsede L-ordet ud mellem de samenklemte læber.

Og nej, Cherie, ved mit stambord såvel på Ølloviniaet som i cyber sidder der ingen respektløse mennesker, kun fordomsfrie typer, der hverken har lyst til at genere andre, ejheller har behov for at lade politisk korrekte Gutmenschen bestemme, om hvad og hvordan vi snakker!

Så når snakken er om jer piger, så bliver L-ordet brugt på linie med andre betegnelser helt uden ønske om at træde andre for nær. Det gælder i øvrigt også ord som skraldemænd, negre og perkere, det sidste dog kun, når deres handlinger animerer til at få sig påsat et skældsord.

Men fri mig for betegnelser som nydanskere om den del af indvandringssegmentet, der bedst kan kategoriseres som voldsberedte stjernepsykopater!

Og som sædvanligt har den skønne Darling fingeren på pulsen her!

Luder... Egentlig kommer jeg til at bruge det selv sådan i intimt rum... Men man skal nok passe lidt på. At Onslow bruger det sammen med kammersjukkerne rager mig en høstblomst. Men når jeg f.eks ser et indlæg som Fickensteins... Så minder det mig om typen, der ringer op til lysthuset og siger: "Hva'så! Er der nogle ludere, jeg kan kneppe i dag?"

Yyyaark, hvor ucharmerende, usympatisk og usexet! Nej, dem finder du ikke her!

Skrevet

Jeg kalder nu tingene ved det jeg har lært. Nogle der sælger sex for penge er ludere. Kan de ikke li` den betegnelse er det bare ærgerligt. Jeg mener ikke noget med det, hverken positivt eller negativt, men en luder er en luder, sorry. :)

Men at kalde kvinder der sælger sex for Gudinder!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Det er heldigvis aldrig for sent at lære noget nyt :-)

Heller ej nogensinde for sent at lære at have respekt.

Trine

Skrevet

Hej,

jeg vil gerne starte med gæst vs kunde...Da jeg startede for mange år siden, brugte jeg betegnelsen "kunde", så startede jeg i det der hed Amorpigerne, der lå i Gormsgade i København, her brugte mutter betegnelsen "Gæst", fordi, at de mænd, der besøgte stedet, skulle føle sig hjemme, så vist det nu var muligt - det kunne jeg rigtig godt li´, og derfor har jeg personligt brugt den samme betegnelse siden da - og vil blive ved med det. Kunde lyder klinisk i mine ører.

Luder vs alle mulige andre betegnelser. Pigerne må selv om, hvilke ord de tillader de bliver kaldt, men for mig er luder, det mest nedværdigende, man kan kalde en kvinde/pige. Jeg kan godt huske i 90´erne, da der skete en del massevoldtægter, at de anklagede kaldte stolt pigerne for luder, joooh det husker jeg godt. En pige, jeg kendte for mange år siden, var udsat for voldtægt - og hun blev kaldt for en luder - også i retten af den anklagede, der skurer i mine ører den dag i dag.

For ikke så længe siden, havde en pige, jeg var tlfdame for, en date med en fyr, der fandt ud af, at hun var pige på lagenet...hans holdning ændrede sig, og pludselig havde han da ikke noget imod det, men men men, hvis han ønskede det, kunne han så ikke bestemme om, hun ville være sammen med hans venner???????????? Han brugte ordet luder.

Hvis jeg som tlfdame "støder" på herre, der spørger efter en luder, ja så får han at vide, at det har jeg ikke her, men han er velkommen til at komme igen eller ringe igen, hvis han mener "noget andet", og ja pigerne ved det godt.

Til sidst, for maaaaaaaaaaaaaaaaaaange år siden, inden min røv lignede et par nettoposer, var jeg nøgenmodel, og jeg mødte en fyr, han kendte til billederne, og også de billeder, der ville komme i Express et halvt år efter, noooo problem, mente han - indtil han så dem, så var jeg en billig luder - vi var forlovet på dét her tidspunkt, det tog ham 1 min. så stod han på gaden med hans kuffert, og da det var dagen før juleaften, foretrak jeg at holde jul alene det år - så ordet luder - NEJ TAK.

Jeg kunne aldrig drømme om, at bruge ordet gudinde om nogen som helst, men jeg bruger gerne masse/escortpige, glædespige, massøse, pige/kvinde, eller på Escort - Date.

mvh

c

Skrevet

Hmm det er da godt jeg aldrig er kommet til at kalde en luder for en luder :) forstået på den måde, at det vist er et ord i slet ikke bryder jer om....

Sådan almindeligvis, synes jeg ikke det er helt så negativt ladet, som i piger opfatter det som.

Kommer an på hvordan man bruger det.

billig luder, beskidte luder osv er jo meget negativt.... og bliver almindeligvis brugt, som en måde at hakke på en pige.

Derimod hvis en pige skriver/siger hun går og leger med en luderfantasi.... ja så synes jeg, det er positivt/frækt :P

Jeg vil mene, at tonen og måden man bruger det på, har mere at sige, end selve ordet. Sådan generelt i befolkningen.

Men er noteret, det er no go at bruge ordet overfor Jer ;) man kommer jo for, at have en hyggelig stund med Jer! ingen grund til og spolere det med en tanketorsk

Skrevet

det nærmeste hos os er nok "hora", som er en forsvenskning af whore.

Det er nok omvendt. Oldnordisk "hóra" er forlæg for samme ord på alle nordiske sprog. Oprindeligt var det en utro kvinde, senere en der tog penge for det. Slå fx op her:

http://g3.spraakdata.gu.se/saob/

Skrevet

Manden kommer jo på besøg hos mig. Så er han vel osse min gæst. :)

Hvad så med escort? "Vært"?

Skrevet

Man kan bruge en masse ord som betragtes som værende positive men som kan bruges negativt i form af ironi og sarkasme.

Ord har en betydning i sig selv, men det der betyder mest er hvordan de bruges.

Det hotte ord pt på Eroguide er jo VL— tilstande. Ordet i sig selv er ikke negativt ladet men alle bruger det negativt og nærmest som et skældsord. Men jeg kunne da levende forstille mig at man også kan bruge ordet positivt i en sætning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.