camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg kom hos seduction girls for 16 år siden hvor jeg prøvede en skøn brunette omkring de 30 med naturlige bryster. Hun var iklædt sorte lårstøvler og havde langt brun hår. Hun boede i Greve området og var skøn på i og uden for sengen. Jeg efterlyster hende da jeg aldrig har oplevet sex som med hende. Nogen er kan genkende noget her? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 17. Juni, 2020 Ikke meget at gå efter. Men mon ikke hun er gået på pension. Og se at finde en ny favorit istedet Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 Horus skrev, for 58 minutter siden: Ikke meget at gå efter. Men mon ikke hun er gået på pension. Og se at finde en ny favorit istedet I know men hun var sgu special Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 17. Juni, 2020 camhansen skrev, for 3 timer siden: Jeg kom hos seduction girls for 16 år siden hvor jeg prøvede en skøn brunette omkring de 30 med naturlige bryster. 16 år er en menneskealder i den branche. Selv om du imod alle odds skulle være heldig og opstøve hende, er det næppe sandsynligt at du vil få en lignende oplevelse. I er trods alt begge blevet 16 år ældre i mellemtiden. Så jeg ville råde dig til at droppe nostalgien og drømmeriet, og så prøve at finde en ny GP favorit istedet. Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 17. Juni, 2020 camhansen skrev, for 1 time siden: I know men hun var sgu special Jeg sidder lidt og spekulerer på hvorfor der skulle gå 16 år før du kom i tanke om hvor fantastisk hun var? Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 Bear skrev, for 2 minutter siden: Jeg sidder lidt og spekulerer på hvorfor der skulle gå 16 år før du kom i tanke om hvor fantastisk hun var? der kom lidt i vejen så jeg ikke fik genbesøgt og så var hun sgu væk... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 17. Juni, 2020 Måske du kan huske hendes kalde navn Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 camhansen skrev, for 4 timer siden: Jeg kom hos seduction girls for 16 år siden hvor jeg prøvede en skøn brunette omkring de 30 med naturlige bryster. Hun var iklædt sorte lårstøvler og havde langt brun hår. Hun boede i Greve området og var skøn på i og uden for sengen. Jeg efterlyster hende da jeg aldrig har oplevet sex som med hende. Nogen er kan genkende noget her? Har fotos af hende Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 17. Juni, 2020 camhansen skrev, for 1 time siden: Har fotos af hende Problemet med det foto som du har, er at det kan findes på nettet, så det er lidt tvivlsomt om det er et foto som du har rettighederne til. (Ja, jeg nåede at se billedet du havde postet, inden det blev fjernet). 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 17. Juni, 2020 camhansen skrev, for 41 minutter siden: Ok har du prøvet hende Hvad var hendes "kunstner navn"? Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 Kan jeg jo ikke huske.. kender hendes rigtig navn Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2020 Det virker som om du søger efter om de kæreste eller kone har været GP før du traf hende, eller var det uden din viden, hvorfra skulle du ellers kende hendes rigtige navn, Bob Bob , bare en tanke 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 17. Juni, 2020 Hvor mange gange besøgte du hende ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 17. Juni, 2020 Ahem... Om pigen lämnat branschen är hon 'off-limits', det kallas för privatlivets helgd. Den respekten förväntas gälla båda parter. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 17. Juni, 2020 https://archive.org/web/ Hvis du har billeder af hende, og husker hendes kropsdata ret præcis burde det ikke være så svært med denne hjemmeside :) Men det er da alligevel ret mærkværdigt at du søger info om en kvinde du besøgte for 16 år siden, som du kender privat navn på og har billeder af.. Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 18. Juni, 2020 (edited) Københavner skrev, for 14 timer siden: Det virker som om du søger efter om de kæreste eller kone har været GP før du traf hende, eller var det uden din viden, hvorfra skulle du ellers kende hendes rigtige navn, Bob Bob , bare en tanke Jeg sidder med samme fornemmelse, hvis man googlede det billede som han havde lagt op, kom der en stribe links frem omkring at "konen havde været luder." Redigeret 18. Juni, 2020 af Bear 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 18. Juni, 2020 Hvis det er 16 år siden du beøgte hende og hun ikke er på deres hjemmeside længere, er hun jo nok stoppet. Og er hun stoppet er hun sikkert ikke interesseret i at blive kontaktet i hendes ny liv. Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Vegas 53 Skrevet 18. Juni, 2020 Det kunne være Fie, jeg besøgte hende en del gange i 2004- 2005, hun tog imod med lårstøvler, fræk pige Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 18. Juni, 2020 Københavner skrev, for 18 timer siden: Det virker som om du søger efter om de kæreste eller kone har været GP før du traf hende, eller var det uden din viden, hvorfra skulle du ellers kende hendes rigtige navn, Bob Bob , bare en tanke jeg hjalp hende med nogle ting derfor kender jeg hendes rigtige fornavn Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 18. Juni, 2020 Trinetease skrev, for 17 timer siden: Hvor mange gange besøgte du hende ? 5 gange i alt over 6 mdr Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. Juni, 2020 camhansen skrev, for 3 minutter siden: jeg hjalp hende med nogle ting derfor kender jeg hendes rigtige fornavn Du kender hendes rigtige navn, men ikke hendes arbejdsnavn? Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 18. Juni, 2020 Københavner skrev, for 18 timer siden: Det virker som om du søger efter om de kæreste eller kone har været GP før du traf hende, eller var det uden din viden, hvorfra skulle du ellers kende hendes rigtige navn, Bob Bob , bare en tanke ville ønske det var sådan Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 18. Juni, 2020 Liv skrev, Lige nu: Du kender hendes rigtige navn, men ikke hendes arbejdsnavn? ærligt hænger jeg mig ikke meget i de fake navne som GP kalder sig. lidt ligegyldigt Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. Juni, 2020 camhansen skrev, for 17 minutter siden: ærligt hænger jeg mig ikke meget i de fake navne som GP kalder sig. lidt ligegyldigt Din historie hænger ikke sammen. Del dette indlæg Link til indlæg