Hop til indhold
autobahn

Aalborg, Kate - fuck me now! YES

Recommended Posts

Tak for info. Ja jeg undrer mig også over der ikke er flere anmeldelser af hende med sådan en krop da hun jo nærmest ligner en model på billederne. Jeg vil gerne lige spørge hvordan dine besøg hos hende har været negative? Opfører hun sig ikke ordenligt eller hvad er problemet? 

Hvor kan man læse de få anmeldelser af hende? Jeg har ikke fundet nogle.

Redigeret af Kim Sørensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, 1 time siden:

citat :Rimeligt unfair, hun havde ikke en chance. hun havde alle chancer i den tråd - men som du selv skriver lagde hun selv ud i et iltret temperament - tja.... så får man også af samme ske, jeg fastholder at tråden er klar og rigtig beskrevet af hende.... hun kunne åbenbart ikke tåle sandheden, hun bruger angreb er det bedste forsvar..

 

Det er egentlig den del jeg har fremhævet, som jeg oprindeligt mente var kernen i, at hun fik en unfair behandling. Jeg har selv boet og arbejdet i udlandet adskillige gange, og jeg ved hvordan det er, når folk der behersker det lokale sprog, er i flertal og ikke har så meget på spil giver en rundtur. Og jeg er endda mand, og har haft det sociale overtag.  

De her piger har ofte meget på spil, økonomisk, psykologisk og meget mere. Så når hun reagerede iltert og aggressivt (hvad hun jo klart gjorde)  ville jeg nok have prøvet at sætte mig ind i hvad hun egentlig prøvede at udtrykke frem for at give hende igen af samme ske. 
Skal sige, at jeg har lige genlæst tråden, og synes ikke det er så slemt som jeg huskede den. 

Hvis der bruges falske billeder, langt fra virkeligheden er det helt OK, og nærmest vores pligt, at dele det med hinanden. Ligeledes hvis pigen (af forskellige årsager) ikke kan lide hvad hun gør. Alle scams, danske og udenlandske - og endnu værre, muligt tvang - skal bare stoppes.

Men her havde hun jo brugt egne billeder,  dog ifølge bl.a. dig langt fra den (flerårige :-)) dagsform. 
Andre gav senere udtryk for et lidt mere positivt syn på deres oplevelser, både billederne og mødet med hende. Men jeg tror det var klart for alle, at hun ikke er den mest indlevende pige man kan besøge. 

Men nu er tråden om Kate vist kørt helt af sporet :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt lækkert besøg hos Kate. Hun er virkelig sød charmerende og nærværende. Og ikke mindst virkelig flot pige. Jeg gik derfra som en meget glad mand. Kommer gerne tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 11 timer siden:

Hun er 100% stadig sprød. 

Fortrød helt jeg afsporede tråden efter jeg skrev det og nu kan jeg godt se at jeg skulle have formuleret mig anderledes. 
ja hun er stadig sprød nu, men jeg ville hellere have mødt hende dengang for 4 år siden end i år.

det er ikke ment negativt men bare en konstatering af at vi alle bliver mærket af tiden.

ikke mere afsporing fra mig. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 20.6.2020 at 12:28:

Men jeg håber da ikke at min beskrivelse kan læses som - lidt overdrevet for at fremme forståelsen - en udsøgt oplevelse af Cobham'sk metafysiske øverste hylde klassifikation og medfølgende statement: "dette er ikke en pige man knalder, men en kvinde man elsker med".

Kære @autobahn

Tak for omtalen af min person og mit virke. Jeg tror nok, at den skal forstås positivt;-)

Men da den nu handler om den måde, jeg skriver på, vil jeg for den gode orden og min egen forfængeligheds skyld tillade mig at påpege, at jeg aldrig har skrevet på en sådan måde som citeret af dig.  

Jeg går ud fra, at du henviser til min anmeldelse af Anastasia.

Konteksten og den korrekte ordlyd (inkl. alliteration, rytme og anvendt metafor) er i givet fald:

"...efter nogle minutter purrede hun mit hår, greb fat i det og spurgte smilende: ”Shall we make love?”

Selvfølgelig. Sådan må det være. 

Man knepper ikke en kvinde af Anastasias kaliber.  Man elsker med hende."

Men i øvrigt er jeg meget på udebane i denne del af Forum og skal ikke afspore en fin anmeldelse og en god debat i det hele taget.

Alt godt.

Cobham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Sørensen napisał 17.06.2020 o 02:04:

Hej. Tylko kilka pytań, które znam, brzmi trochę dziwnie, ale czy ma piękne długie paznokcie jak na zdjęcie z maskami? Czy masz jakieś specjalne fetysze i recenzje?

Dziękuję bardzo za recenzję. Sprawdź urządzenie, zdejmij je z pokrywą. Na jednej z jej reklam tekst jest dokładnie taki, jak dla innej polskiej dziewczyny, która do niedawna przebywała w Aalborgu. Nazywała się Carmen i miała 26 lat. Co mogę zrobić by 

Måske tage dig af dig selv.  Vær ikke som en detektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...