Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gavmildfyr

hun er der - men svarer sjældent...

og der er stor forskel på hendes gode og dårlige dage er min erfaring med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 13.9.2021 at 22:28:

Ganske korrekt, det er den sexede gril du møder.

Jeg tilskriver stavefejlen hendes alfons, hun leverer varen og selve stavningen i annoncen  må han stå for.

Forkert....Hun er selvstændig og har ingen alfons eller bordelmutter, men har stedet helt alene. Hun har alt for mange kunder og tjener mere om ugen end vi andre gør om måneden. Hun kan derfor vrage og vælger mellem nationalitet og alder. Derfor har hun lukket i weekenden p.t. Hun er EU borger og kan derfor gøre hvad hun vil her i Danmark. Så Thailand kalder jo ikke ligefrem i disse tider. Hatten af for en Thaipige som ikke betaler 50% til hendes bordelmutter....som de gør mange andre steder længere nede af vejen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
bangkokfun skrev, for 55 minutter siden:

Forkert....Hun er selvstændig og har ingen alfons eller bordelmutter, men har stedet helt alene. Hun har alt for mange kunder og tjener mere om ugen end vi andre gør om måneden. Hun kan derfor vrage og vælger mellem nationalitet og alder. Derfor har hun lukket i weekenden p.t. Hun er EU borger og kan derfor gøre hvad hun vil her i Danmark. Så Thailand kalder jo ikke ligefrem i disse tider. Hatten af for en Thaipige som ikke betaler 50% til hendes bordelmutter....som de gør mange andre steder længere nede af vejen.....

Tak for denne insider viden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
bangkokfun skrev, for 59 minutter siden:

Hun er EU borger

Hvor ved du det fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rose er meget snakkesalig og åben person, ihvertfald når man har været der en del gange. Og fortæller gerne om hendes erfaringer med bordeller og betaling dertil, samt friheden ved nu at være sin egen især økonomisk. 3 gang jeg var der fik jeg hendes Facebook så jeg kunne følge med i hvornår hun kom. Desværre var hun ikke super diskret og fik svaret på nogle af mine opdateringer, hvor vores relation kom lidt offentligt frem, fik dog afværget det så ingen fattede mistanke. Men så mig nødsaget til at holde kontakt over messenger og slette hende som ven på alm Facebook. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...