Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været sammen med Gung flere gange.

ulempen er at manden skal være i en stol ved fodenden og han kommenterer alt, og er meget svær at få til at klappe i.

men hun er en frækkert af rang

men han er rimelig distraherende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sex skal opleves skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har været sammen med Gung flere gange.

ulempen er at manden skal være i en stol ved fodenden og han kommenterer alt, og er meget svær at få til at klappe i.

men hun er en frækkert af rang

men han er rimelig distraherende.

Du mener sådan ligesom når konen sidder ved siden af i bilen og kommenterer ens kørsel? :D:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sex skal opleves skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har været sammen med Gung flere gange.

ulempen er at manden skal være i en stol ved fodenden og han kommenterer alt, og er meget svær at få til at klappe i.

men hun er en frækkert af rang

men han er rimelig distraherende.

Okey - dejligt du har haft en god oplevelse med hende. Så de findes altså i virkeligheden. Havde måske lidt på fornemmelsen at det bare var en mand, som skrev. Hvad kommenterer han/ siger han....? Hun - kan du sige lidt om hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

Du mener sådan ligesom når konen sidder ved siden af i bilen og kommenterer ens kørsel? :D:eek:

70 % af alle færdselsuheld skyldes kvinder det er en ret høj procent især når rattet slet ikke sidder i deres side

undskyld afsporingen kunne bare ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Gad hende godt men hvis han skal sidde og kommentere på det hele orker jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lidt som om at man skal tænde på selve  set-uppet af at kneppe en kvinde foran hendes mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Bear skrev, for 17 timer siden:

Det lyder lidt som om at man skal tænde på selve  set-uppet af at kneppe en kvinde foran hendes mand. 

Det set-up har jeg prøvet flere gange. Specielt hos et par der holdt til i Farum hvor jeg var flere gange. De boede i en lille lejlighed hvor der kun var et værelse, dog mindst 50m2. Det var sgù mega frækt at kneppe konen mens manden sad i sofaen med et glas rødvin og så på, og en af gangene blev han sgù så liderlig at han kom over i sengen og hjalp til i en sandwich. Øv de er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder78 skrev, den ‎08‎-‎06‎-‎2020 at 14:15:

Hejsa har været i dialog med profilen Gung på Al. Det er som om, at når aftalen endeligt er kommet i hus blir de stille. Er profilen fake ? Nogen, der har mødt dem ? https://annoncelight.dk/showad/257669
 

 

Har samme opfattelse, troede også vi havde en aftale, men derefter har jeg intet hørt.

Men sidder han i fodenden, kan man da ved et uheld komme til at spjætte bagud og håbe, man rammer.......................

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 2 timer siden:

Men sidder han i fodenden, kan man da ved et uheld komme til at spjætte bagud og håbe, man rammer.......................

Ja, jeg har spadsmer og let til krampe i ben og fødder, så er det ikke altid lige nemt at kontrollere hvad der måtte ske....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Han sidder vel som en eller anden sportskommentator og når man penetrerer hende råber han "GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOL GOL GOL GOL"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne bekræfte, at Gung er manden er en særdeles pirrende og god oplevelse, som jeg kun kan anbefale - har lige haft en fantastisk god en af slagsen i går - ude i det fri - hvor vi kneppede Gung på skift - virkeligt lækkert - I vil ikke fortyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finansmanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne bekræfte, at Gung er manden er en særdeles pirrende og god oplevelse, som jeg kun kan anbefale - har lige haft en fantastisk god en af slagsen i går - ude i det fri - hvor vi kneppede Gung på skift - virkeligt lækkert - I vil ikke fortyde

Uff lyder sgu frækt..Kan du sige lidt om Q - er hun lækker ? Og hvad med ham - er han flink nok ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i længere tid kigget og haft lyst til nærkontakt med denne søde kvinde, men har det lidt anstrengt med, at hun har manden med. 

Så ved en tilfældighed opdager jeg, at hun tilbyder Thaimassage i Odense, så prompte blev der fyret en SMS afsted og inden for kort tid havde jeg lavet en aftale om at besøge hende her til eftermiddag.

https://annoncelight.dk/showad/304703

Og som det nævnes tidligere i denne tråd af @Svpe1970 og @Finansmanden, så er hun en fantastisk sød og lækker kvinde.:wub:

Jeg bestilte “hele pakken” og fik fuld valuta for pengene. Massagen var professionelt udført og til den hårde sige, en af de bedste thaimassage jeg til dato har fået.:) 

Det “sjove” var en dejlig og fræk affære. :wub:

Som jeg forstod det på hende, er det kun for en kortere periode hun tilbyder Thaimassage.

God aften <3 bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 13 minutter siden:

Har i længere tid kigget og haft lyst til nærkontakt med denne søde kvinde, men har det lidt anstrengt med, at hun har manden med. 

Så ved en tilfældighed opdager jeg, at hun tilbyder Thaimassage i Odense, så prompte blev der fyret en SMS afsted og inden for kort tid havde jeg lavet en aftale om at besøge hende her til eftermiddag.

https://annoncelight.dk/showad/304703

Og som det nævnes tidligere i denne tråd af @Svpe1970 og @Finansmanden, så er hun en fantastisk sød og lækker kvinde.:wub:

Jeg bestilte “hele pakken” og fik fuld valuta for pengene. Massagen var professionelt udført og til den hårde sige, en af de bedste thaimassage jeg til dato har fået.:) 

Det “sjove” var en dejlig og fræk affære. :wub:

Som jeg forstod det på hende, er det kun for en kortere periode hun tilbyder Thaimassage.

God aften <3 bigfoot

Er hun glatbarberet?

Hvad måtte du give?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, for 1 minut siden:

Er hun glatbarberet?

Hvad måtte du give?

Nej, hun er ikke helt glat, men veltrimmet.

1300 kr - som jeg syntes er helt fair set i forhold til den fine service hun yder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 5 minutter siden:

Nej, hun er ikke helt glat, men veltrimmet.

1300 kr - som jeg syntes er helt fair set i forhold til den fine service hun yder.

Holder hun til et diskret sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg haft fornøjelsen af, at møde parret. Hun er super fræk, smilende og har en lækker krop. Hun ligner bestemt ikke en der er sidst i 40'erne.

Jeg havde en fræk halv time med hende, mens manden kiggede på. Han blander sig ikke, og kommentere heller ikke som det ellers er blevet nævnt. Det eneste tidspunkt han var involveret var da hun bad om lidt glidecreme da hun var stram og jeg var lidt for stor til hende.

Hun giver et godt blow, og smager godt. Hun blev bollet i flere positioner, og da hun først var varmet op kunne hun sagtens tage den hårdt.

Manden fortælle at der er rigtig mange det skriver, og at det kun er få gange at aftalen bliver til noget. Derfor er han nok lidt kortfattet, svare nok dem der har konkrete planer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Er det hende der er billede af på AL profilen; Cille?

Er faktisk i tvivl om billederne der er på profilen lige nu er af hende. Det første billede er måske af hende, men da jeg mødte hende var hendes hår mere rødbrunt, som på billedet i gung profilen som er indsat som link i starten af denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...