Hop til indhold

Hvor kommer alle små feje losers fra?

Featured Replies

Skrevet

Kan kun opfordre til ikke at ta imod tidsbestilling fra private/hemmeligt nummer, hvis man vil stoppe "afbrænderne". Det er de færreste seriøse mænd, der ikke har mulighed for at ringe fra vis nummer hvis de virkelig vil bestille en tid. Efter jeg er stoppet med at ta mod tidsbestilling fra hemmeligt nummer, så har jeg meget få der bliver væk. På den måde har jeg et nummer til alle der bestiller tid og bliver de så væk uden afbud, ja så gemmer jeg nummeret. Jeg kunne aldrig finde på at bruge nummeret til at tage kontakt til manden, men fremover ved jeg så at han ikke er seriøs. Han er hjertens velkommen til at kigge forbi på min vagt, men det bliver uden tidsbestilling. Rigtig mange piger er begyndt at bruge denne metode og det sparer altså meget spildtid man kunne have brugt på andre gæster.

Har aldrig helt forstået hvad man får ud af fakebestillinger, men der må jo være nogen der har et ekstremt kedeligt liv :shock:

• Svar 50
  • Visninger 6.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Kan kun opfordre til ikke at ta imod tidsbestilling fra private/hemmeligt nummer, hvis man vil stoppe "afbrænderne". Det er de færreste seriøse mænd, der ikke har mulighed for at ringe fra vis nummer hvis de virkelig vil bestille en tid. Efter jeg er stoppet med at ta mod tidsbestilling fra hemmeligt nummer, så har jeg meget få der bliver væk. På den måde har jeg et nummer til alle der bestiller tid og bliver de så væk uden afbud, ja så gemmer jeg nummeret. Jeg kunne aldrig finde på at bruge nummeret til at tage kontakt til manden, men fremover ved jeg så at han ikke er seriøs. Han er hjertens velkommen til at kigge forbi på min vagt, men det bliver uden tidsbestilling. Rigtig mange piger er begyndt at bruge denne metode og det sparer altså meget spildtid man kunne have brugt på andre gæster.

Har aldrig helt forstået hvad man får ud af fakebestillinger, men der må jo være nogen der har et ekstremt kedeligt liv :shock:

ja det forstår jeg heller ikke, jeg har aldrig brændt en pige af og skulle det ske jeg er forhindret er der jo altid en lille sms, det er da det mindste man kan gøre mvh

Skrevet

Hertil kommer utilpassede "individer af fremmed herkomst", som det nok hedder blandt de politisk korrekte. Jeg har givet disse et ord med på vejen i den parallelle streng "Har virkelig brug for at dele".

Nej nej, lad nu være, BX. Danske mænd kan sagtens finde ud af at være ubehagelige. Det er ikke nydanskere som har importeret "modbydelig eller psykopatisk opførsel" til Danmark.

I det små kan vi bare starte med de små knivstik, de små ubehageligheder, også på en hjemmeside som denne. Jeg har set modbydelige indlæg skrevet af meget danske brugere.

Og så er der alt det møg, som danskere generelt laver på diverse forums og debatsider på nettet.

Så lad os nu diskutere Bananas udmærkede oplæg uden at blande nydanskere ind i d e t!

Skrevet

Nej nej, lad nu være, BX. Danske mænd kan sagtens finde ud af at være ubehagelige.
Jamen, prøv dog at læse, hvad jeg skriver Stump:

Ingen tvivl om, at der er dumme svin blandt ”danske” mænd
Sådan skrev jeg i den anden streng, og det er da i skønneste samklang med din indvending ovenfor. Jeg bruger endda et kraftigere ord :)
Skrevet

Jamen, prøv dog at læse, hvad jeg skriver Stump:

Sådan skrev jeg i den anden streng, og det er da i skønneste samklang med din indvending ovenfor. Jeg bruger endda et kraftigere ord :)

BX, i denne tråd skrev du: Hertil kommer utilpassede "individer af fremmed herkomst", som det nok hedder blandt de politisk korrekte. Jeg har givet disse et ord med på vejen i den parallelle streng "Har virkelig brug for at dele".

Nogle gange er du godt nok for viderekomne, BX. Jeg forholder mig til denne tråd. Jeg håber ikke at det bliver et krav, at vi skal tjekke samtlige de tråde du har besøgt eller startet, inden vi kan kommentere dine kommentere i en aktuel tråd.

Skrevet

BX, i denne tråd skrev du: Hertil kommer utilpassede "individer af fremmed herkomst", som det nok hedder blandt de politisk korrekte. Jeg har givet disse et ord med på vejen i den parallelle streng "Har virkelig brug for at dele".

Nogle gange er du godt nok for viderekomne, BX. Jeg forholder mig til denne tråd. Jeg håber ikke at det bliver et krav, at vi skal tjekke samtlige de tråde du har besøgt eller startet, inden vi kan kommentere dine kommentere i en aktuel tråd.

Det er rigtigt, at jeg skrev dette højere oppe i tråden, og det var i et svar til Århuselskeren her i samme tråd.

Jeg lavede en klar henvisning til den anden tråd, fordi jeg syntes, det var dumt bare at kopiere det, jeg allerede havde skrevet derovre og klistre det ind denne tråd. At du så ikke tjekker i den anden streng efter min henvisning, er vel ikke mit problem? Det var vel heller ikke smart at lægge svaret til Århuselskeren over i den anden streng?

Skrevet

Øh Stump,

nu er vi mange herinde, der er for viderekomne, du selv inklusive.

Du falder op på mange, mest positive måder, vi andre forhåbentligt ligeså, men lad mig lige stille dig et spørgsmål i relation til det, du her angriber.

Hvorfor mon så mange piger i deres annoncer skriver noget i retnig af?.:

Modtager kun skandinaviske mænd

Er det i din verden, fordi pigerne er rascistiske, eller kunne det tænkes, at de gør det, fordi de har dårlige erfaringer med det ikke scandinaviske segment?

Alt det politisk korrekte får brækfornemmelserne til at skyde op i mig, ikke fordi jeg fornægter, at der findes væmmelige personer af etnisk dansk oprindelse, for det er uomtvisteligt, men den indgangsvinkel, at hvis vi bare tier om de ubehagelige kendsgerninger, så forsvinder de af sig selv, er mig i den grad vederstyggelig.

Det minder mig i uhyggelig grad om de levebrødspolitikere, der i selvgodhed priser det multikulturelle og bakker op om en inkluderende folkeskole, mens de i deres egen stokroseidyl sørger for at få deres egne børn indskrevet i elitære privatskoler, naturligvis altid med en "fin" begrundelse, der klart dokumenterer, at det er af praktiske årsager og intet har at gøre med, at de inderst inde godt ved, at de er fulde af løgen og kun ønsker denne for Danmark så fatale dødskurs for at skaffe stemmekvæg til deres taburetklister.

Gutmenschen kalder tyskerne den slags mennesker, der lever af at være gode, vel at mærke for andres penge og som aldrig undlader at pådutte os andre rascistiske bevæggrunde og et dårligt menneskesyn.

I de kredse, hvor jeg færdes, er det kotyme, at når vi vil gøre noget godt, så tager vi vores egen pung op af lommen og snakker ikke så meget om det.

Troede faktisk, at du var på linie hermed. :)

Skrevet
  • Author

Racisitiske bevæggrunde behøver ingen pådutte os. Det klarer vi udmærket selve. Også mig. Jeg er ikke så selvforherligende at jeg ikke forstår at også jeg indimellem tænker og agerer racistiskt.

Det er dem der er så totalt og helt overbevist om at de ikke har noget som helst racistisk igang, nogen eneste gang, der gør mig mere beklæmt.

Politiskt korrekt, my ass. Herinde syndes det mere viktigt at ikke være poltiskt korrekt. Et mål i sig, af nogen mærkelig grunde?

Og nok om dette.

Det er mærkeligt og kedeligt at en tråd som ikke har noget som helst med udlændinge eller muslimer at gøre, ligevel skal ende op i det.

Hvorfor, spørger jeg mig???

B

Skrevet

B

Egentlig tror jeg ikke, vi er så voldsomt uenige. :)

Men jeg spørger igen.

Hvorfor mon så mange piger i deres annoncer skriver noget i retnig af?.:

Modtager kun skandinaviske mænd

Når det nu engang er tilfældet, er det så, fordi mange piger er trascistiske, eller er det fordi, at problemet med respektløs og anden dårlig opførsel er mangedobbelt hos den befolkningsgruppe, som du ikke mener, skal blandes ind i det?

Skrevet
  • Author

Hvis piger skriver at de kun modtager skandinaviske mænd så er det vel for at de har det bedst med at kun modtage skandinaviske mænd ....? Nogle har det sådan, andre ikke. Jeg kan godt tænke mig at det intime ofte klinger bedst i de kulturelle vand man er vandt til at svømme i. Og så findes der piger der tænder mere på flotte farvede og smidige mænd fra karibien. So what?

Det har stadig ikke noget at gøre med det jeg skriver oprindeligt: Hvorfra kommer alle de små rotter der i nattens mørker griber efter telefonen og ringer til klinikkerne for at på klingende ren og ubeblandet dansk udsætte pigerne for ufatteligt idiotiske og perverterede samtal? Ja, jeg ved dog de kommer herfra, men mener det mere symboliskt: Om dagen går de omkring på sine job og ser ud som almindelige mennesker, men alene med telefonen om aftenen sker der noget andet...

B

Skrevet

Hej Banananas

Jeg ved ikke, hvor de dér feje losers kommer fra... Måske det er en blanding af arv, miljø og manglende opdragelse. ;)

Vi støder alle på dem en gang imellem, og det kan være hvor som helst. Lige fra supermarkedet til den anden ende af telefonen på et lysthus. De kommer i alle størrelser, aldre og farver.

Men jeg må sige, at jeg tabte underkæben, da jeg læste din venindes beskrivelse af en normal vagt! :shock:

Enten må jeg være ekstrem heldig, eller også er hun ekstremt uheldig, for jeg har aldrig hørt om, at det skulle være så grelt, ej heller selv oplevet det.

Når jeg er på arbejde i Randers (hvor der er mulighed for at sende sms'er) er det ikke engang på hver vagt, at det sker, at jeg får nogen. Når det så sker, så er det den samme mand (det har det i hvert fald været her på det sidste) som spørger, om jeg vil trampe på ham. Jeg er holdt op med at svare, da han jo kender svaret. ;)

Hvis jeg skal prøve at beskrive, interaktionen med disse tosser i min hverdag, så er det meget op og ned.

Jeg kan gå igennem en hel måned, uden at der er en eneste bookning, som brænder af. Og så kan jeg have en vagt, hvor der er op til flere afbrændere. Men det er sjældent. Faktisk vil jeg i gennemsnit sige, at jeg oplever det måske 1 gang om måneden. Så kan du måske bedre forstå, hvorfor det chokerer mig sådan, at din veninde har oplevet det i sådan en grad. Det må virkelig være svært at bevare arbejdsglæden, for jeg ved da, hvor irriteret jeg bliver, når det sker.

Som Trine skriver, så udvikler man også med tiden sådan en rød lampe, som blinker helt vildt, når man skal gå en stor bue uden om en potentiel gæst. Jeg kan næsten altid spotte, inden for få minutter, om det er en mand, jeg skal indlede mig med intimt. Altså om han har akut mangel på empati og andre gode sager.

Men selvfølgelig kan man blive narret. Narret til at tro, at manden i den anden ende er seriøs, eller narret til at tro, at man vil få en god oplevelse.

Men jeg tager altid mine bookninger for gode varer, og holder mig derfor ledig, men jeg skal ikke kunne sige, om det ville ændre sig, hvis jeg havde de samme statistikker at fremlægge, som din veninde har.

Skrevet

Jeg skrev engang dette indlæg på logen....alså frit kopieret

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg tænkte det er nok mig, der overreagerer, men jeg vil fortælle 2 historier, som jeg har været ude for...som måske kan åbne nogle øjne...

Jeg har været i brancen, i mange år, jeg plejer at sige at jeg har været i brancen siden boerkrigen, for snart mange år siden, fik jeg mit eget sted....Jeg kendte, fra andre steder, hvor jeg havde været, "forretningsgangen" så hvad var der at være bange for? jeg var alene og fra andre steder, hvor jeg var pige, sad jeg alene...

Der gik nogle år...alt forløb glat, ingen problemer...En dag kom der en kunde, der havde været der før, så intet problem i ham tænkte jeg...Troede jeg...Vi aftalte en forretning, som jeg fik penge for, G.fransk og dansk...da jeg kommer ned i sengen, til manden, kan jeg lugte at han havde fået noget at drikke...ups tænkte jeg så kan det blive en langvarig affære...nåh.. i gang med jobbet....og efter meget møje, kunne jeg se det her går ikke...han kan ikke...jeg siger til manden...mmmmm det her virker ikke rigtigt...bare lidt mere tid svarer han....påen igen...virker stadig ikke! så siger jeg til ham, at nu kan jeg vist ikke hjælpe ham mere...Han tog fat i mit hår, og holdt mit hovede fast..."Du bliver ved til jeg kommer", så fik jeg en knytnæve i hovedet...KLASK....Manden havde fat i mit hår hele seancen...han tæskede mig gul og blå...alt mit hår, på den ene side af hovedet blev flået af, han brændte mig med cigaretter i underlivet, han stoppede sin P.. ind i samtlige indgange i min krop, imedens han holdt mig fast....I starten gjorde jeg modstand...prøvede at vride hans nosser om..det bedste jeg havde lært, normalt ville det få enhver til at slippe sit tag, men ikke ham, han slog mig bare igen og igen....På et tidspunkt, hvor han sandede, at han måske ikke kunne aligevel, kom jeg fri...jeg løb nøgen ud på vejen...Ham efter...der kom et ældre ægtepar gående.....Jeg råbte:"Ring til politiet ring til politiet og hjælp"...(politiet kom aldrig)

Manden var bagved mig...ligeledes nøgen...han rev fat i mit hår igen og tvang mig ind i sengen igen....så han kunne fortsætte sin voldtægt....jeg troede han slog mig ihjel....jeg var så bange, for jeg tænkte hvordan skal dette mareridt ende?...tilsidst gik han...jeg tog mit tøj på ud i min bil håbede jeg kunne se ham...for kunne jeg det...havde jeg kørt ham ned!...

Der gik lang tid, før jeg var på min klinik igen, men dennegang sad der 2 hærdebrede meget grimme drenge med køller, for som manden sagde da han gik.....: jeg kommer igen!!

....Han kom aldrig....måske godt for så havde jeg siddet, bag de stive gardiner, i dag, for mord!

Efterskrift: Jeg meldte sagen til politiet, og de optog rapport, og sagde til mig at hvis jeg fastholdte min anmeldelse, så kunne jeg komme igen næste dag, hvor de ville så foretage nogle prøver på mit underliv, hos en læge...for som de sagde: du har jo fået penge for det!

Jeg har siden den oplevelse haft mareridt om den mand, næsten hver nat, hver nat, var jeg sammen med ham igen og igen...Nu har jeg boet på min klinik efter en skilsmisse, i ½ år og her havde jeg mareridt hver nat...de samme vægge...den sammme seng...sov jeg i...

nu har jeg fået et hjem, hos min fyr, som jeg er flyttet ind hos, han holder om mig om natten, så jeg falder til ro igen når, jeg i søvne løber...løber væk...eller slås med..manden!

Efter "oplevelsen" fik jeg hunde, hunde som jeg har brugt uhyggelig lang tid på at træne, ikke til at være søde rare hunde men hunde, som der kunne angribe, og åbne dører...og sådan en, har jeg stadigvæk, hytten er udstyret med alle mulige former for stik og slag osv. ting. Og nu på mandag kommer her overfalds alarmer op!

så får i oplevelse nr. 2...ja det var jo også hernede, en mand spørger om han kan få dansk...jo da og igang...jeg ovenpå først og så pludselig vælter han mig om på ryggen og han tager kvælertag på mig...det kommer han af,...mig ud af sengen...kalder på mine hunde....griber en hammer...smider hans tøj ud i haven...UD blev der råbt::::NU!!!!

Manden, helt koldt og roligt: hvor skal jeg gøre af gummiet?....

Disse 2 mænd, var helt alm. mænd, som helt andre kunder ingen forskel....ingen psyko øjne...intet tegn på dette går galt om lidt...

Jeg har siden mine oplevelser, næsten aldig været alene, altid sammen med hunden.

Cherie

Skrevet

Cherie, det er så skrækkelig en historie, at jeg får gåsehud. :( :( :(

Hvis psykopater som disse ikke viser nogle umiddelbare tegn på det, før det er for sent, så er man jo fuldstændig forsvarsløs, hvis det klikker for dem.

Og så kan man jo have nok så mange indbyggede blinkende røde lamper... :?

Skrevet

Det var da godt nok en rigtigt grim oplevelse

cherie :(

Jeg haved hørt om det men at det var så voldsomt og på sådan måde var jeg ikke klar over

Blive merget rysted og chokeret over at læse din historie :o

Må være det værste der kan ske for en selv eller dem man har kære

Mvh bager

Skrevet

Hvis psykopater som disse ikke viser nogle umiddelbare tegn på det, før det er for sent, så er man jo fuldstændig forsvarsløs, hvis det klikker for dem.

Jeg er ikke ude på at skræmme nogen, men ægte psykopater kan man ikke se noget på. De er som regel meget charmerende. Hvis de hører til blandt de kvikke, kan de også spille empatiske. Man skal 'fange' dem ved fx at tale om noget de ikke er forberedt på, som kræver empati (se evt. indledningen til filmen Blade Runner, hvis du vil forstå min pointe). At man ikke kan se noget skyldes jo netop, at de er komplet ligeglade med at bedrage andre. Men de er også meget sjældne.

Cheries overfaldsmand nr. 1 behøver dog ikke være psykopat. Han kan have været påvirket - også af andet end alkohol, jo. Nogle mænd i affekt+påvirkning af rusmiddel kan gå amok, især hvis de er selvretfærdige (=usikre på sig selv) og føler sig krænket (typisk for fx mange rockere). I den forstand er der ikke den store forskel på voldtægt og at pande en tilfældig ned, som man sparker til, mens han ligger på jorden. Nr. 2 kan lige så godt have være retarderet som psykopat - det er svært at bedømme af beskrivelsen.

Skrevet

Det med rødt er jeg lodret uenig i. Første del af teksten er jeg der imod helt enig i.

eg er ikke ude på at skræmme nogen, men ægte psykopater kan man ikke se noget på. De er som regel meget charmerende. Hvis de hører til blandt de kvikke, kan de også spille empatiske. Man skal 'fange' dem ved fx at tale om noget de ikke er forberedt på, som kræver empati (se evt. indledningen til filmen Blade Runner, hvis du vil forstå min pointe). At man ikke kan se noget skyldes jo netop, at de er komplet ligeglade med at bedrage andre. Men de er også meget sjældne.

Dem findes der masser af - psykopater der er så intelligente at de kan spille empatiske. Dem har jeg mødt mange af i dansk erhvervsliv. Langt de fleste har en livslang karriere, hvor ligene ligger spredt på vejen bag dem. Nogle få bliver så overmodige at de fanges i eget spin. Eks. Stein Bagger, for at nævne en der blev overmodig.

De andre der ikke er blevet afsløret vil jeg ikke komme med eksempler på. Men har du mistanke så prøv at ignorer deres hjertelige venlighed, og giv dem modstand. Så transformerer de pludselig.

Det er altså svært at holde sig 100% til dit emne Bananas - sorry.

Skrevet

Jeg er ikke ude på at skræmme nogen, men ægte psykopater kan man ikke se noget på. De er som regel meget charmerende. Hvis de hører til blandt de kvikke, kan de også spille empatiske. Man skal 'fange' dem ved fx at tale om noget de ikke er forberedt på, som kræver empati (se evt. indledningen til filmen Blade Runner, hvis du vil forstå min pointe). At man ikke kan se noget skyldes jo netop, at de er komplet ligeglade med at bedrage andre. Men de er også meget sjældne.

Cheries overfaldsmand nr. 1 behøver dog ikke være psykopat. Han kan have været påvirket - også af andet end alkohol, jo. Nogle mænd i affekt+påvirkning af rusmiddel kan gå amok, især hvis de er selvretfærdige (=usikre på sig selv) og føler sig krænket (typisk for fx mange rockere). I den forstand er der ikke den store forskel på voldtægt og at pande en tilfældig ned, som man sparker til, mens han ligger på jorden. Nr. 2 kan lige så godt have være retarderet som psykopat - det er svært at bedømme af beskrivelsen.

Exactly Bebob.... en psykopat kan man ikke se, slet ikke. De er kendetegnet ved at have en meget høj intelligens, og umiddelbart nogle rigtig behagelige mennesker.

Stein Bagger mener man er psykopat, og se hvordan han med lethed charmerede rundt med en masse banker og revisorer. Helt let og elegant. Ingen fattede mistanke. Se det er en psykopat.

De andre er bare nogle forsmåede mænd, der ikke kan få opmærksomhed på andre måder!

Typisk går de også efter de udenlandske piger, da de ser dem for svage. Derfor en mulighed for at tryne dem :roll:

Skrevet

En glædespige der arbejder alene, er altid frygtelig udsat for den type mænd...

Jeg valgte at tage nogle forholdsregler. Forholdsregler som ALDRIG måtte blive brudt - heller ikke i lavsæssoner eller ved anden mangel på kunder.

Så da jeg begyndte på privat-diskret, havde jeg ikke tid eller mulighed for at optræne en hund - som jo ellers ville være en god ide...

Så jeg krævede et ansigtsbillede af gæsten sendt over mail - og de fik naturligvis et retur af mig.

En hel del mænd sidder med et billede af mit ansigt ja... og??? Jeg sidder jo også med deres.

Og mit ansigt ville de jo under alle omstændigheder se, når vi mødtes.

Der hvor jeg holdt til var der overvågning, så jeg kunne se om det var den rigtige mand, der passede til det ansigt som jeg regnede med at modtage på pågældende tidspunkt, der stod udenfor døren.

Jeg gav desuden ikke mit mobilnummer(et taletidskort ja) ud FØR en aftale var i stand over mail. Jeg gad ikke de der anstrengende tidsopslugende sms'er som hele tiden tikker ind fra mænd, der kun er ude på at få lidt kontakt med en pige, de alligevel aldrig har tænkt sig at besøge.

Omstændigt? Ja! Mistede jeg en del kunder pga det? Ja afgjort! Kunne mændene ikke bare komme forbi så? Nej!

Men helt ærligt piger... Tanken om en nøgen forsvarsløs kvinde, som er mutters alene - og som ovenikøbet selv har åbnet døren helt frivilligt - kalder desværre efter min mening på alle landets psykopater... Det er simpelhen en alt for farlig situation at bringe sig selv i...

Det er ingen af verdens penge værd, uden at man tager i hver til fald nogen form for forholdsregler, der gør at MANDEN VED AT MAN KAN FINDE FREM TIL HAM IGEN på den ene eller anden måde, hvis han ikke opfører sig ordentligt!

Hvorfor jeg ikke bare bad om 'ingen sms'er fra hemmeligt nummer'? Fordi størstedelen af de mænd jeg mødte var i forhold og derfor ikke kunne bruge deres rigtige telefonnummer. Og jeg havde ikke brug for deres navn og adresse nødvendigvis - kun deres ansigt. ;)

Knus fra den forhenværende Glædespige :)

Skrevet

Det med rødt er jeg lodret uenig i. Første del af teksten er jeg der imod helt enig i.

Dem findes der masser af - psykopater der er så intelligente at de kan spille empatiske. Dem har jeg mødt mange af i dansk erhvervsliv. Langt de fleste har en livslang karriere, hvor ligene ligger spredt på vejen bag dem. Nogle få bliver så overmodige at de fanges i eget spin. Eks. Stein Bagger, for at nævne en der blev overmodig.

Jeg kender godt synspunktet. Der er også skrevet et par bøger om det, se det link til Klarlunds artikel på Politiken.dk i et andet indlæg.

Jeg er bare stærkt uenig. På arbejdsmarkedet er der belønninger at hente for at skjule eller ignorere empati. Derfor kan man møde mange - især folk der ender som ledere - der opfører sig på måder, der kan minde om det man ser hos psykopater (Eksempel: det kan være en fordel, når man skal fyre folk at ignorere sin indlevelse i deres skæbne). Det gør dem bare ikke til psykopater. Man kan ikke bedømme dem på det de gør i deres rolle på jobbet alene. Så dem der siger at der er åh så mange psykopater, fx 5 % (som Henrik Day Poulsen), de sjusker efter min mening.

Jeg vil tro man med samme "metode" kan nå frem til at sindssygt mange købesex-kunder er psykopater.

Skrevet

Jamen Bebop, jeg skriver jo netop at de viser empati, og så argumenterer du med at alm. mennesker som skjuler deres empati opfattes som psykpater. Kan ikke se forbindelsen mellem mit udagn, og din argumentation.

Hvor om alting er, så hører denne diskusion næppe hjemme i et forum for sex etc. og slet ikke i denne tråd. Vi må nok hellere stoppe her. Enige bliver vi nok aldrig, men derfor kan vi jo godt have det sjovt med vores lille hobby :P

Skrevet

Jeg vil tro man med samme "metode" kan nå frem til at sindssygt mange købesex-kunder er psykopater.

Især hvis man måler lige før klimaks :)

-OD

Skrevet

Jamen Bebop, jeg skriver jo netop at de viser empati, og så argumenterer du med at alm. mennesker som skjuler deres empati opfattes som psykpater. Kan ikke se forbindelsen mellem mit udagn, og din argumentation.

Du har ret i at det kan ligne en uoverensstemmelse. Det vil føre lidt vidt at afklare alt i dette forum, men min tidligere pointe var, at "nogle" ægte psykopater kan skjule deres manglende empati. Day Poulsen med flere derimod har en tendens til at give folk diagnosen, når de ikke udviser empati.

Folk der ikke viser empati kan altså enten være ægte psykopater, eller de kan have grund til at skjule eller aktivt ignorere deres empati. Folk der viser empati kan være psykopater der spiller en rolle, eller de kan opleve empati, som mere eller mindre stemmer med det de viser.

Mon ikke vi stopper med det? Der er nok en god grund til, at diagnosen "psykopat" reelt blev afskaffet for år tilbage.

Skrevet

Omstændigt? Ja! Mistede jeg en del kunder pga det? Ja afgjort! Kunne mændene ikke bare komme forbi så? Nej!

Men helt ærligt piger... Tanken om en nøgen forsvarsløs kvinde, som er mutters alene - og som ovenikøbet selv har åbnet døren helt frivilligt - kalder desværre efter min mening på alle landets psykopater... Det er simpelhen en alt for farlig situation at bringe sig selv i...

Helt enig i, at det bestemt betaler sig, at bruge lidt tid på udvælgelse, herunder også specielle forholdsregler.

Jeg har selv haft æren af i en periode at hjælpe en sød pige igang. Det var så et lidt anderledes koncept, men det ændre nok ikke så meget ved, at man skal tage sine forholdsregler, når man alene tager imod privat/diskret eller besøger kunder på hoteller.

Pigen annoncerede som så mange andre. Jeg havde så skrevet en længere smøre om hvilken type oplevelse der blev tilbudt. Jeg havde så også formuleret et lille afsnit omkring, at man skulle være indstillet på at man så at sige ville blive udvalgt, samt at man ligeledes skulle være indstillet på, at man skulle bestille tid.

Interesserede kunne rette henvendelse på en G-mailadresse. Jeg administrede postkassen i ca 3 måneder, hvor min opgave blot bestod i, at skille snot fra skæg. Herefter bestemte hun suverænt hvem hun ville mødes med.

I dag har hun en fast kundekreds, som hun selv administrere.

Det var selvfølgelig ikke nogen overraskelse, at det væltede ind med interesserede de første 14 dage til 3 uger. Det der så kom lidt bag på mig, var antallet af "useriøse" henvendelser. Med "useriøse" mener jeg alle de henvendelser der bare falder helt ved siden af hvad der tilbydes, herunder også underlige forsøg på hyggesnak, udlevering af private oplysninger, almen chikane osv osv.

Hun lagde vægt på det gensidige element, hvilket selvfølgelig stiller nogle særlige krav. I en sådan situation er man jo også nødt til at spørge lidt ind til kundens præferencer, og deres generelle holdning til det at købesex - herunder også om de skelne imellem købeoplevelser og bollevenindeoplevelser osv. osv.

På baggrund af temmeligt megen korrespondance, lærer man hurtigt at spotte de kunder der passer til ens segment. Man opdager også der er forskel på den gennerelle køber, når vi taler koncepter hvor man ikke bare kan komme ind fra gaden, og hvor man skal igennem en eller anden form for godkendelse. Det at man skal give sig tilkende i en eller anden udstrækning, kombineret med, at det skal planlægges fjerner rigtige mange potentielle købere. Det er blot min erfaring, at dem der så er tilbage er langt bedre kunder med gode manér, respekt for pigen osv. Derved ikke sagt, at man er 100% dækket ind, men man har nedsat risikoen betragteligt. Ikke for at skyde på nogle præferencer, men det er nu også min opfattelse, at der er lidt forskel på risikoen om man tilbyder GFE eller ydelser som "mød mig blindfoldet og bundet"

Det man så når frem til er vel sagtens, at man i starten skal bruge rimelige mange ressourcer, men at det betaler sig, og ikke uvæsentligt man kan som pige sagtens tillade sig at stille krav til sit kundesegment, uden at det begrænser en i også at drive en rentabel forretning.

P.s.

Den med billedet brugte vi faktisk også, hvis der kunne være den mindste tvivl.

Skrevet

Ro på Habibi! For d første kan hun ikke ha´været i branchen længe såfremt hun tager ene opkald efter d andet,(la´mig gætte,hemligt nr også),uden at undre sig over at de personer som ringer t hende har akut opstået astma anfald???? Gætter på du taler lidt højt i baggrunden? M de to kombinationer ville jeg også aflyse!! Men jeg r nødt til at spørge: Hvem r (han)luderen??? nej, dr ok men for mig r d ikke et mærkat du kan sætte på een, så skal du sætte d på os alle? Ser d heller ikke som skældsord, i vores verden r begge parter sikre på at d r sex og hvordan mm, en bytur koster nemt 5 grande uden gevinst, omvendt v du ikke hvem du vågner m og hvad lægen siger 3 uger efter? V i kender vel alle hende m flash diamanter og minkpels som pisker sin mand verbalt og offentligt, hun skal ha´den Chardonny allerøverst, og før vi skal hjem må vi lige omkring guldsmeden? R d en mageligheds-luder? Synes d r meget at du har gang i procenter og besøg, måske skulle du prøve at forlade matriklen når hun har gæster, ku være d hjalp på den omsætning du efterlyser.....til hende altså!! Kærligst Malou

Og så oven i alt det: bookede tider når ingen kommer. Hun fortæller mig at 75 procent af dem som booker tid, ikke kommer. Altså tager hun imod kunder der kommer spontant, selv om hun er booked lidt senere. De fleste kommer jo alligevel ikke. Og når hun så er så uheldig at nogen faktiskt kommer, ja så bliver han jo selvfølgelig sur - og kommer ikke igen.

Der har i forklaringen til at så mange piger til sidst ikke overholder de tider man har booket. Vi har selve skabet det.

Det er muligt at g-lovers ven blev mishandlet af en muslim, men de idioter min ven fortæller om, er danske eller svenske mænd. Små, feje losers som måske ikke mishandler kvinderne fysiskt, men som ligevel mener at man kan opføre sig som man vil - de er jo kun "luder".

Og disse mænd er altså rigtigt mange. For hver normal og hyggelig kunde min ven har, skal hun spilde tid og energi på tre-fire ynkelige wankers.

Der findes sgu mærkelige mænd derude.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.