Hop til indhold

Hvor kommer alle små feje losers fra?

Featured Replies

Skrevet

Bulls Eye AArhuselsker, og d r helt korrekt at 80 % af fyordet, mennesker m dysfunktionel associal adfærdsfostyrrelse r at finde i erhvervslivet... de sidste lever i Gentofte og r kvinder på toppen af poppen? Psykopater r ikke lidt inteliggente, manipulatormestre, og charme? Altid, d ses bedst på at selv individer af eget køn flokkes om dem...lidt ligesom vi vil røre en bold spiller når han løber på banen? Præcis the upper hand, og han kan ikke bestyrke sig selv i at han har erhvervet noget når der r regning....psykopaters værste og mest gennemgående træk er, at de tænder på at "snyde" folk, deres rus er at de outsmarter os---Heldigvis? Har mødt vold og ondskab, men d r sgu ikke den langhårede lædervest man skal passe på, nej ham m det rensede og rullede jakkesæt,nypudsede Armani sko og tand blegning som pta d tydeligt r beskrevet på hjemmesiden at den leg r man ikke til, spørger om at binde en og smider 5000 på bordet.Nej og j vil gerne ha du går!5000 mere på bordet??? sådan en smider jeg ud, mange kan ikker få penge nok, har 2 episoder på nethinden jeg ikke engang vil dele! v bare at da jeg sidst smed en fysisk ud(ja d var nødvendigt) sad, min vagt pige og rystede og spurgte "Hvordan tør du det,han var jo dobbelt så høj som os?" Fordi nogen skal gøre det, men hvis d r helt galt ka´jeg da godt være vagt også :P Men ok, der sker frygtelige ting og d r nemt at sidde her og skrive....men har da heller aldrig været så stupid at lade mig binde osvMalou

• Svar 50
  • Visninger 6.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.