Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Corona og køb af sex

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm nu er der ikke vacciner eller medicin mod covid 19, så det varer indtil det kommer på markedet, med besøg hos de skønne kvinder vi kan skriver om på denne guide. 
 

Er jeg den eneste og hvilken risiko løber kunderne der besøger GP

dbh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Hmm nu er der ikke vacciner eller medicin mod covid 19, så det varer indtil det kommer på markedet, med besøg hos de skønne kvinder vi kan skriver om på denne guide. 
 

Er jeg den eneste og hvilken risiko løber kunderne der besøger GP

dbh 

Alko

Jeg tænker det er samme risiko som med alt andet:) 

Selvfølig skal man tage stilling til det inden man besøger eller modtager besøg. 

Men jeg håber og tror på at vi alle mærker efter i os selv inden vi gør noget som helst. Hvis man føler nogen symtomer holder man sig væk.

Vi gp'er sørger for at der er extra rent end vi plejer at gøre og har håndsprit og tilbyder at man kan vaske hænder og tage et bad før og efter besøg. Kys er på eget ansvar osv 

Og man tager et mindre antal kunder ind så man har mulighed for at vi hvem der kan ha smittet en hvis man skulle blive syg.

Hvordan i kunder forholder jer til situationen, kan jeg ikke rigtig udtale mig om. Men håber da i tager de samme forhold som os:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg har i alt fald taget mine ønsker ikke at udsætte nogen for den mindste risiko :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Ja jeg har i alt fald taget mine ønsker ikke at udsætte nogen for den mindste risiko :)

Det er jo også fair:) man skal kun gøre det man selv har det bedst med:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Hmm nu er der ikke vacciner eller medicin mod covid 19, så det varer indtil det kommer på markedet, med besøg hos de skønne kvinder vi kan skriver om på denne guide. 
 

Er jeg den eneste og hvilken risiko løber kunderne der besøger GP

dbh 

Alko

Jeg har det på samme måde og har også udsat besøg på ubestemt tid. Jeg har nogle ældre familiemedlemmer at tage hensyn til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen for at få Covid19 er større i supermarkedet og den offentlige transport end i intimt selskab med en symptomfri kvinde.

Smitten overføres fra én persons luftveje til en anden persons luftveje ved udånding, hoste, nys etc. 

Men enhver skal selvfølgelig gøre, hvad de føler sig tryggest ved - også selv om der ikke er fagligt belæg for det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser på det på samme måde som alkoholikeren. Jeg har udsat på ubestemt tid at besøge pigerne. Det er noget træls, for det har i mange år stået på med enten et besøg ved en GP eller en thai med happy ending mindst en gang om måneden.

Vi får se hvor længe det varer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 22 minutter siden:

Risikoen for at få Covid19 er større i supermarkedet og den offentlige transport end i intimt selskab med en symptomfri kvinde

Det ved vi vel ikke?

Men jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men det kommer an på mange faktorer, spritter vi hænder både før og efter vi har været i supermarked, hvor mange mennesker er der i supermarkedet, hvor mange gæster har den symptomfrie kvinde haft? Osv...

I min optik, er risikoen i høj grad defineres ud fra hvad du og glædespigen foretager jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide, hvor længe denne debat vil fortsætte om, hvorvidt man ud fra en corona-betragtning besøger pigerne eller ej?

Meget ser ud til, at coronaen er kommet for at blive, i hvert fald indtil en vaccine er kommet. Og realistisk set betyder det et eller flere år endnu.

Jeg er meget enig med @Casten i, at

Casten skrev, for 23 timer siden:

enhver skal selvfølgelig gøre, hvad de føler sig tryggest ved - også selv om der ikke er fagligt belæg for det.

Uanset om man ligger i den ene eller anden ende af spektret, er det både ærgerligt og irriterende, hvor mange fra begge lejre, som har en “alle-burde-synes-det-samme-som-mig”-holdning.

Ligesom vi alle har hver vores bevæggrunde til at nyde GP’ernes selskab, har vi formentlig også hver især en særlig årsag til, at vi har netop den holdning, vi har.

Jeg er personligt hverken bange for at bevæge mig rundt i samfundet eller besøge GP’er, men synes også det er OK, hvis man afholder sig fra det af den ene eller anden årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 40 minutter siden:

Gad vide, hvor længe denne debat vil fortsætte om, hvorvidt man ud fra en corona-betragtning besøger pigerne eller ej?

Meget ser ud til, at coronaen er kommet for at blive, i hvert fald indtil en vaccine er kommet. Og realistisk set betyder det et eller flere år endnu.

Indtil da må pigerne insistere på en baghyler.

Jeg er selv til missionæren, fordi pigen her spreder benene og viser, at hun vil mig. Det er så også den farligste stilling med udåndingsluft imellem to ansigter, men er valget imellem en baghyler eller intet, så foretrækker jeg baghyleren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Borende X ud fra de fleste indlæg er det da vist snarere en vis andel af gæsterne, som er tilbageholdende, mere end det er pigerne. Den andel vælger nok “intet” og skelner ikke mellem baghyler eller missionær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har man jo fundet ud af de ansigts masker alligevel ikke er så virkningsløse som de sagde i starten, 
er der ingen som bruger dem? 
det er faktisk også kun i Danmark og håbløse Sverige som ikke bruger masker, i Tyskland er det lovpligtigt at tage dem på bare i supermarked

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 21 timer siden:

Nu har man jo fundet ud af de ansigts masker alligevel ikke er så virkningsløse som de sagde i starten...

Der skulle komme en konklusion, på et større dansk studie om brug af masker her i starten af juli... Er det denne du refererer til? Hvis ja, kan du smide et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At bruge ansigtsmaskerne er egentlig ikke kun om at beskytte sig og/eller andre - det kan osse virke som et signal til andre og om at foregå andre med et godt eksempel.

At vise andre, hvad man synes, andre bør gøre.

Det er vel ikke tilfældigt så mange kendis'er, der smider billeder af sig selv på de sociale medier med ansigtsmasker på - de siger til deres idoler: "gør som os".

Og her tager jeg ikke stilling til, om maskerne virker eller ej - jeg bruger dem ikke selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 31 minutter siden:

At bruge ansigtsmaskerne er egentlig ikke kun om at beskytte sig og/eller andre - det kan osse virke som et signal til andre og om at foregå andre med et godt eksempel.

Fin pointe, for man holder automatisk endnu mere afstand til folk med maske på, hvis nu de er i risikogruppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke mange tænker på det med kropvæske er meget usikker om hvor stor og sikker på det kan være og er dum. 
Kys, Super fransk og med sperm, sikke pigen, sorte kys, spyt i på køndele og i mund Og drikke urin. 

Alt dette kan jeg ikke anbefale. Og mener alle bør tænke sig om. 

34201B24-3FF8-490F-87F3-21634D106A8A.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 41 minutter siden:

Tror ikke mange tænker på det med kropvæske er meget usikker om hvor stor og sikker på det kan være og er dum. 
Kys, Super fransk og med sperm, sikke pigen, sorte kys, spyt i på køndele og i mund Og drikke urin. 

Alt dette kan jeg ikke anbefale. Og mener alle bør tænke sig om. 

34201B24-3FF8-490F-87F3-21634D106A8A.png

Det er jo ganske rigtigt at det er forbundet med en risiko.  Omvendt er man nok naiv, hvis man tror at man kan besejre risikoen i det frække rum ved at tage mundbind på, undgå kys osv osv.

Så mon ikke moralen er "Forhold dig til risikoen, og hvis man på ingen måder er risikovillig, så lær være".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:
Spider skrev, for 7 timer siden:

At bruge ansigtsmaskerne er egentlig ikke kun om at beskytte sig og/eller andre - det kan osse virke som et signal til andre og om at foregå andre med et godt eksempel.

Fin pointe, for man holder automatisk endnu mere afstand til folk med maske på, hvis nu de er i risikogruppen. 

Og det modsatte ville måske gøre sig gældende hvis alle gik med måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke hvorfor alle ikke kan finde ud af at holde en pause!

Jeg synes det er egoistisk ikke at holde sig væk lidt længere tid... Så har man jo bare flere penge at hygge for, når der er kommet endnu mere styr på sygdommen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt hygge i det frække univers med omtanke hvis man vil det. 
 

Jeg høre fra flere sige jeg vil have sex dom før som sut med slug. 
Andre er modsat glad for jeg har nogle nye regler/tiltag for hvordan vi passer på. Det handler om at tænker over det med dvs kropvæske og have en holdning om man vil hjælpe med ansvar eller tænke med pikken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
John Travolta skrev, 1 time siden:

Jeg fatter ikke hvorfor alle ikke kan finde ud af at holde en pause!

Jeg synes det er egoistisk ikke at holde sig væk lidt længere tid... Så har man jo bare flere penge at hygge for, når der er kommet endnu mere styr på sygdommen!

Du mener, når der er færre end 29 indlagt i Danmark og hvilken del af samfundet mangler at åbne op nu? Hvor meget mere styr på sygdommen, skal vi få? Det er enormt fair at ville holde en pause, særligt hvis man har udsatte i sin omgangskreds, men Danmark har ret godt styr på det indtil videre. Inklusiv at intime klinikker må holde åbent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 minutter siden:
MickeyM skrev, for 1 time siden:

Og det modsatte ville måske gøre sig gældende hvis alle gik med måske?

For nogle måske

Jeg mener blot, at det kan være svært at holde ekstra afstand til dem som bærer maske, fordi de er i risikogruppen - hvis vi alle bærer maske, også os som ikke er i risikogruppen...

Edit: Åh darn. Jeg havde ikke set at min lortetelefon ikke kan lide mig i dag, heller ikke i dag. Måske blev til måske.

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Edit 2: Jeg kan tilsyneladende ikke få lov til at skrive ordet "måske" med et "A" istedet for et "Å".

Det her er latterligt, jeg giver op...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...