Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Corona og køb af sex

Recommended Posts

MickeyM skrev, for 10 timer siden:

Jeg mener blot, at det kan være svært at holde ekstra afstand til dem som bærer maske, fordi de er i risikogruppen - hvis vi alle bærer maske, også os som ikke er i risikogruppen...

Eller alle bare holder afstand, som vi jo faktisk skal :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 11 timer siden:

Inklusiv at intime klinikker må holde åbent. 

Har intime klinikker været nævnt specifikt?

Jeg har ellers holdt lidt øje, men må indrømme, at jeg ikke har set alle pressemøder. Det har dog ellers været mit indtryk, at intime klinikker hverken har været specifikt nævnt i forbindelse med hvem der skulle lukke eller hvem der igen måtte åbne. De har nævnt massageklinikker, men her menes jo reelle massageklinikker og ikke intime klinikker, som kalder sig massageklinikker.

Jeg har derimod set flere gange, at de har frarådet sex med andre end sin faste partner.

Men det er da rart, hvis de har vedkendt eksistensen af intime klinikker. Det er ellers min opfattelse, at den vedkendelse har manglet i forbindelse med hjælpepakkerne, så jeg synes det er mærkeligt, hvis de har blandet sig i, hvornår de prostituerede må begynde at arbejde igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eyes Only skrev, for 3 minutter siden:

Har intime klinikker været nævnt specifikt?

Jeg har ellers holdt lidt øje, men må indrømme, at jeg ikke har set alle pressemøder. Det har dog ellers været mit indtryk, at intime klinikker hverken har været specifikt nævnt i forbindelse med hvem der skulle lukke eller hvem der igen måtte åbne. De har nævnt massageklinikker, men her menes jo reelle massageklinikker og ikke intime klinikker, som kalder sig massageklinikker.

Jeg har derimod set flere gange, at de har frarådet sex med andre end sin faste partner.

Men det er da rart, hvis de har vedkendt eksistensen af intime klinikker. Det er ellers min opfattelse, at den vedkendelse har manglet i forbindelse med hjælpepakkerne, så jeg synes det er mærkeligt, hvis de har blandet sig i, hvornår de prostituerede må begynde at arbejde igen.

Corona forbuddet indkluderede intim klinikker, forbuddet blev løftet og derefter er der specifikt udmeldt hvilke steder som ikke må genåbne. Dem var intimklinikker ikke inde under. Men jo, de formåede da fint lige at undgå at nævne os i genåbningen og dermed undvige den politiske debat. Der har været adskillige diskussioner tidligere, hvor dette er blevet debatteret i en uendelighed, dem vil jeg foreslå at du tjekker ud hvis du vil til bunds i emnet, disse har også inkluderet med eksempler på hvordan politiet har besøgt og godkendt genåbningen af visse bordeller, så den er god nok. 
 

Og dem som har søgt hjælpepakker og kvalificeret sig ift. de almene bestemmelser har skam også fået dem, selvom der var en lang, alt for lang, periode med tvivl om vi var inkluderede. Det var vi heldigvis, yay! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er uansvarligt at købe sex for tiden. Glædespigerne omgås så mange mænd og kommer så tæt på dem, at de meget let kan indånde partikler med virussen.

Så vi udsætter os for en stor risiko ved at være sexkunder. Vi udsætter også glædespigerne for en risiko.

Men vi er nogen, der kun får sex mod betaling, og som har et mentalhygiejnisk behov, som vi gerne vil have tilfredsstillet. Så skal vi ignorere vores trang eller er der en løsning?

Jeg havde en dejlig oplevelse forleden med en generøs kvinde. Dagen efter fik jeg en test, og dagen efter igen kunne jeg se, at jeg var testet negativ. Indtil jeg havde svaret, holdt jeg mig for mig selv. Var jeg testet positiv, havde jeg kontaktet hende. Selv om testen kan være forkert, anbefaler jeg denne løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, den 1.7.2020 at 21:34:

Der skulle komme en konklusion, på et større dansk studie om brug af masker her i starten af juli... Er det denne du refererer til? Hvis ja, kan du smide et link?

Nej, jeg  refererer til vores egen sikkerhed, Covid-19 smitter igennem "mund, øjne og næse" så jeg syntes det er underligt GP ikke bruger  mundbind, eller tilbyder det, både for deres egen og kundens sikkerhed, et blæs i banditten kan ikke give Corona, da som jeg nævnte den smitter igennem  "mund, øjne og næse"

Det er grunden til jeg har holdt mig væk, var der en sprød GP som arbejde med mundbind ville jeg ikke være så bekymret

ppd skrev, for 5 timer siden:

 

I Schweiz har været tilladt siden 6. juni på betingelse af, at kunderne har mundbind på og efterlader navn og telefonnummer, så de kan efterspores i tilfælde af smitte.I Holland er de eneste krav ifølge Taz, at kunderne vasker og desinficerer hænderne.

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, den 2.7.2020 at 23:10:

Jeg mener blot, at det kan være svært at holde ekstra afstand til dem som bærer maske, fordi de er i risikogruppen - hvis vi alle bærer maske, også os som ikke er i risikogruppen...

Edit: Åh darn. Jeg havde ikke set at min lortetelefon ikke kan lide mig i dag, heller ikke i dag. Måske blev til måske.

Det er skam ikke kun dem som er i risikogruppen som bære mundbind, det ville være meget fornuftigt at bære mundbind inden dørs med mange mennesker som supermarked og hvor man ikke kan holde afstand eller dyrker sex og spreder sin ånde og arisoler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 16 timer siden:

Corona forbuddet indkluderede intim klinikker, forbuddet blev løftet og derefter er der specifikt udmeldt hvilke steder som ikke må genåbne. Dem var intimklinikker ikke inde under. Men jo, de formåede da fint lige at undgå at nævne os i genåbningen og dermed undvige den politiske debat. Der har været adskillige diskussioner tidligere, hvor dette er blevet debatteret i en uendelighed, dem vil jeg foreslå at du tjekker ud hvis du vil til bunds i emnet, disse har også inkluderet med eksempler på hvordan politiet har besøgt og godkendt genåbningen af visse bordeller, så den er god nok. 
 

Og dem som har søgt hjælpepakker og kvalificeret sig ift. de almene bestemmelser har skam også fået dem, selvom der var en lang, alt for lang, periode med tvivl om vi var inkluderede. Det var vi heldigvis, yay! 

Nanna du er en skat, får helt lyst til at gi dig den store tur ;-) 

Læste din annonce, du er den første som jeg har set tager corona seriøs B)

fra Nannas annonce 

COVID-19 NOTITS
Jeg har valgt at åbne, velvidende at det er begrænset hvilke forholdsregler vi kan tage i dette erhverv, fordi jeg mener, at vi hører ind under de liberale erhverv regeringen har tilladt at åbne igen, skulle vi få besked om andet, lukker jeg igen.

Mine Forholdsregler:

*Jeg tager IKKE almindelige blowjob- eller 15 minutters aftaler. Hvis du vil mødes til et blowjob, er det under forudsætning af, at du bærer mundbind og handsker under dit besøg (som nok skal være til rådighed). Dette er for at minimere antallet af besøgende.

Jeg tilbyder stadig kys mm., men jeg har mundbind og handsker med til dem som foretrækker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
freeman skrev, for 22 timer siden:

Nanna du er en skat, får helt lyst til at gi dig den store tur ;-) 

Læste din annonce, du er den første som jeg har set tager corona seriøs B)

fra Nannas annonce 

COVID-19 NOTITS
Jeg har valgt at åbne, velvidende at det er begrænset hvilke forholdsregler vi kan tage i dette erhverv, fordi jeg mener, at vi hører ind under de liberale erhverv regeringen har tilladt at åbne igen, skulle vi få besked om andet, lukker jeg igen.

Mine Forholdsregler:

*Jeg tager IKKE almindelige blowjob- eller 15 minutters aftaler. Hvis du vil mødes til et blowjob, er det under forudsætning af, at du bærer mundbind og handsker under dit besøg (som nok skal være til rådighed). Dette er for at minimere antallet af besøgende.

Jeg tilbyder stadig kys mm., men jeg har mundbind og handsker med til dem som foretrækker det.

Tak;)

Om min fremgangsmåde er den rigtige kan man nok finde mange meninger om, men jeg har i hvert fald overvejet mine beslutninger meget, når jeg har vurderet hvad jeg ville og ikke ville tage af forbehold. Det synes jeg virkelig, at alle bør gøre, både gæster og GP'er.

Det fede ved hjælpepakkerne er jo, at man kan basere sine beslutninger på andet end økonomi, og faktisk tage stilling til situationen og dens udfordringer. 

Nu har jeg så været "heldig" at jeg kun har haft tid til at arbejde 2 omgange (a 2-3 dage) siden vi måtte genåbne, så for mig at se, har mit aktivitetsniveau næppe kunnet være mere smittespredende end et hvilket som helst andet erhverv som oftest har meget større kundekredse, med det fåtal af gæster jeg har haft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅBENT HUS I TYSKLAND.

Bordeller over hele Tyskland holder TORSDAG åbent hus i protest mod corona-nedlukningen af branchen, der presser tusindvis af sexarbejdere hårdt på økonomien.

Så kan man se lidt på løjerne..

 

Det skriver det tyske dpa.

 

Måske lidt dumt at skrive det på selve dagen i medierne. Skulle det ikke markeres med.... flag og lagkage?

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh nej ikke mere Corona hysteri

Her er en Artikel(28.05.2020) fra DR som bruger SSI faktagrundlag der er kun 24 døde AF Corona hvor man ikke havde nogen kendskab til kritiske / kroniske syddomme.

Resterende 524 var døde MED Corona i systemet altså var det langfra sikkert at de døde AF Corona og ikke nok med det så skal man have 1 eller flere kritiske/kroniske syddomme og være godt op i årene før der er en reel chance for at dø(gennemsnittet af døde med Corona var 82år altså den samme gennemsnit levealder for en Dansker.

IFR(infection fatality rate) i DK er højest sandsynligvis på 6 promille så kan man tale om en storm i et glas vand også kommer der sikkert nogle kommentarer som der er over 600k døde MED Corona jaaah og det er hvad der dør i en influenza sæson(ca 6mdr) i I-landene(eks G20 landene) også tæller jeg ikke alle 3 verdenslandene + Kina med. 

https://www.dr.dk/nyheder/indland/danske-coronapatienter-er-blevet-kortlagt-kun-24-doede-havde-ingen-kendte-kroniske

Så medmindre man er en af dem der har stærkt nedsat immunforsvar(immunedæmpende medicin etc...),Kol,hjertesydomme etc... så vurder jeg  udfra artiklen at det er sikkert at gå til en sd´er / gp´er el. vis man er en gp´er der modtager kunder er det også sikkert.

Skulle man være en af dem der er i risikogruppen så køb en full face maske med Hepa filter og aircondition i så er den skid slået.

Sæt igang!!!(den pågældende Corona situationen må være det rene slaraffenland for folk der tænder på Maske & Latex dragter;)).

https://www.rsgsafety.com/en/latest-blog-posts/19-technical-support-blog/100-full-face-mask-plastic-body-filters

V-777 Full face mask

https://www.swopsolutions.com/respirators/full-face-mask/

North 760008A Silicone Full Facepiece Respirators 7600 Series med det korrekte dåse / filter indsats.

https://www.amazon.com/North-760008A-Silicone-Facepiece-Respirators/dp/B00142BRF0/ref=psdc_2257619011_t1_B01IOZWXFW

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 18 minutter siden:

25 millioner iranere har Corona..:wacko:

Hvad så med Indien?

Og hvor mange er det lige der er døde AF Corona?.

I USA er der også mange der er døde MED Corona men her puster man Corona dødstallene op hint dødscertifikater.

Dr. Annie Bukacek(google hende). CDC m.fl prøver at sætte hende fra bestilling(sandheden er ilde hørt).

og der er mere(gider ikke google mere der er for mange hits).

https://conservativedailypost.com/cdc-admits-inflating-covid-19-deaths/

Redigeret af S&W500S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg fik tanken, om det ikke var en god ide for de af os som arbejder, og de klienter som besøger, at downloade og aktivere Smittestop app'en når vi mødes?

Jeg har selv downloadet den, og så vidt som jeg forstår fungerer app'en sådan, at man får besked hvis man har været i kontakt med en som er blevet testet positiv, i det tidsrum denne person kan have været smitsom, men totalt anonymt så uden at nogen bliver identificeret på det. 

Det virker som en oplagt måde at prøve at begrænse smittekæden hvis uheldet er ude, så jeg overvejer at bede mine gæster om at sørge for at have og aktivere app'en inden de besøger. 

Jeg vil lige understrege, at jeg selvfølgelig tænker dette som en tilføjelse til foranstaltninger, Ikke en erstatning af andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden:

men totalt anonymt så uden at nogen bliver identificeret på det. 

Jo, jo - men er der nogen der tror på den anonymitet? Jeg gør ikke.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Jo, jo - men er der nogen der tror på den anonymitet? Jeg gør ikke.

 

 

Det er selvfølgelig en overvejelse. Læser man app'ens beskrivelse understreger den klart brugernes anonymitet... men om man tror på det, det er jo en personlig vurdering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Det er selvfølgelig en overvejelse. Læser man app'ens beskrivelse understreger den klart brugernes anonymitet... men om man tror på det, det er jo en personlig vurdering. 

Jeg kan ikke, rent logisk, se hvordan man kan være anonym når en diagnose kobles med ens telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke, rent logisk, se hvordan man kan være anonym når en diagnose kobles med ens telefonnummer.

Det fremgår af siden, hvor du henter appen, hvordan det fungerer, du er anonym. Her blot et uddrag fra siden:

Hvordan registrerer min telefon personer, som jeg er tæt på?

Telefoner som har appen installeret og aktiveret, bruger Bluetooth-teknologi til at registrere andre telefoner med appen installeret, som du opholder dig tæt på. Når appen er downloadet på din telefon, udsender telefonen jævnligt et radiosignal via Bluetooth. Dette signal inkluderer et ID, som er en række tilfældige tal og bogstaver, der skifter hvert 10-20. minut. ID’erne indeholder ingen oplysninger om din lokalitet eller identitet (hvor eller hvem du er).

Telefoner, som har appen downloadet, opfanger andre telefoners ID’er og udsender deres egne ID’er. På din telefon gemmes ID’er fra de andre telefoner, som er inden for Bluetooth-rækkevide, og der gemmes oplysninger om datoen for kontakten, varigheden af kontakten og signalstyrken mellem telefonerne. Andre telefoner, som modtager ID’er udsendt fra din telefon, vil gemme de samme oplysninger. Oplysninger gemmes kun på din egen telefon, men du har ikke adgang til at se dem, og ingen myndigheder har adgang til dem.

Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik tanken, om det ikke var en god ide for de af os som arbejder, og de klienter som besøger, at downloade og aktivere Smittestop app'en når vi mødes?

Jeg har selv downloadet den, og så vidt som jeg forstår fungerer app'en sådan, at man får besked hvis man har været i kontakt med en som er blevet testet positiv, i det tidsrum denne person kan have været smitsom, men totalt anonymt så uden at nogen bliver identificeret på det. 

Det virker som en oplagt måde at prøve at begrænse smittekæden hvis uheldet er ude, så jeg overvejer at bede mine gæster om at sørge for at have og aktivere app'en inden de besøger. 

Jeg vil lige understrege, at jeg selvfølgelig tænker dette som en tilføjelse til foranstaltninger, Ikke en erstatning af andre. 

Præcis, bortset fra at den skal være aktiveret hele tiden, ikke kun på frækt besøg. Jeg har også downloadet appen, og kan kun opfordre andre til at gøre det, for alles skyld. Min veninde foreslog det til mig, netop pga mit arbejde, der ikke kun her er i tæt kontakt med andre mennesker. Jeg var noget skeptisk pga den frække afdeling, men er overhovedet ikke bekymret for manglede diskretion efter at have læst op på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 33 minutter siden:

Telefoner som har appen installeret og aktiveret, bruger Bluetooth-teknologi til at registrere andre telefoner med appen installeret, som du opholder dig tæt på. Når appen er downloadet på din telefon, udsender telefonen jævnligt et radiosignal via Bluetooth. Dette signal inkluderer et ID, som er en række tilfældige tal og bogstaver, der skifter hvert 10-20. minut. ID’erne indeholder ingen oplysninger om din lokalitet eller identitet (hvor eller hvem du er).

Telefoner, som har appen downloadet, opfanger andre telefoners ID’er og udsender deres egne ID’er. På din telefon gemmes ID’er fra de andre telefoner, som er inden for Bluetooth-rækkevide, og der gemmes oplysninger om datoen for kontakten, varigheden af kontakten og signalstyrken mellem telefonerne. Andre telefoner, som modtager ID’er udsendt fra din telefon, vil gemme de samme oplysninger. Oplysninger gemmes kun på din egen telefon, men du har ikke adgang til at se dem, og ingen myndigheder har adgang til dem.

Det er nok mig der er blond men når der blot sendes uidentificerbare data mellem 2 telefoner, hvordan kobles info om smitte så på disse data?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Liv skrev, for 39 minutter siden:

Det fremgår af siden, hvor du henter appen, hvordan det fungerer, du er anonym. Her blot et uddrag fra siden:

Hvordan registrerer min telefon personer, som jeg er tæt på?

Telefoner som har appen installeret og aktiveret, bruger Bluetooth-teknologi til at registrere andre telefoner med appen installeret, som du opholder dig tæt på. Når appen er downloadet på din telefon, udsender telefonen jævnligt et radiosignal via Bluetooth. Dette signal inkluderer et ID, som er en række tilfældige tal og bogstaver, der skifter hvert 10-20. minut. ID’erne indeholder ingen oplysninger om din lokalitet eller identitet (hvor eller hvem du er).

Telefoner, som har appen downloadet, opfanger andre telefoners ID’er og udsender deres egne ID’er. På din telefon gemmes ID’er fra de andre telefoner, som er inden for Bluetooth-rækkevide, og der gemmes oplysninger om datoen for kontakten, varigheden af kontakten og signalstyrken mellem telefonerne. Andre telefoner, som modtager ID’er udsendt fra din telefon, vil gemme de samme oplysninger. Oplysninger gemmes kun på din egen telefon, men du har ikke adgang til at se dem, og ingen myndigheder har adgang til dem.

Præcis, bortset fra at den skal være aktiveret hele tiden, ikke kun på frækt besøg. Jeg har også downloadet appen, og kan kun opfordre andre til at gøre det, for alles skyld. Min veninde foreslog det til mig, netop pga mit arbejde, der ikke kun her er i tæt kontakt med andre mennesker. Jeg var noget skeptisk pga den frække afdeling, men er overhovedet ikke bekymret for manglede diskretion efter at have læst op på det.

Nej, den skal selvfølgelig være aktiveret hele tiden for risikoen er jo også til stede i fx supermarkeder, men jeg tænkte netop at det var meget relevant her hvor ikke alle har lyst til at blive kontaktet af en GP efterfølgende, men sikkert gerne ville orienteres, hvis de har været udsat for smitterisiko. 

Og netop fordi den skal være aktiveret hele tiden, er der intet at bekymre sig om mht at forklare hvor risikoen kommer fra, det kunne jo være hvem som helst og man får ingen personlig info. 

Problematikken er egentlig mest, hvis jeg har forstået ret, at telefonerne skal være max 1 meter fra hinanden, så vi kan ikke nødvendigvis regne med at det sker automatisk medmindre vi lægger telefonerne tæt, og det kunne jeg let se klienter blive lidt bekymrede over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jo, jo - men er der nogen der tror på den anonymitet? Jeg gør ikke.

 

 

Du bliver jo altid registreret, hvis din telefon er tændt. Langt de fleste af dine apps på telefonen, registrerer jo alt muligt.

 

 

Nannas Hjørne skrev, for 23 minutter siden:

Nej, den skal selvfølgelig være aktiveret hele tiden for risikoen er jo også til stede i fx supermarkeder, men jeg tænkte netop at det var meget relevant her hvor ikke alle har lyst til at blive kontaktet af en GP efterfølgende, men sikkert gerne ville orienteres, hvis de har været udsat for smitterisiko. 

Og netop fordi den skal være aktiveret hele tiden, er der intet at bekymre sig om mht at forklare hvor risikoen kommer fra, det kunne jo være hvem som helst og man får ingen personlig info. 

Problematikken er egentlig mest, hvis jeg har forstået ret, at telefonerne skal være max 1 meter fra hinanden, så vi kan ikke nødvendigvis regne med at det sker automatisk medmindre vi lægger telefonerne tæt, og det kunne jeg let se klienter blive lidt bekymrede over. 

 

Skal man have sin telefon tæt på andres, så skal man vist huske at oprette / skifte kodeord :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 39 minutter siden:

Problematikken er egentlig mest, hvis jeg har forstået ret, at telefonerne skal være max 1 meter fra hinanden, så vi kan ikke nødvendigvis regne med at det sker automatisk medmindre vi lægger telefonerne tæt, og det kunne jeg let se klienter blive lidt bekymrede over. 

Aha, den med en meter havde jeg ikke spottet, så tæt kommer min ikke på gæsternes hos mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Det er nok mig der er blond men når der blot sendes uidentificerbare data mellem 2 telefoner, hvordan kobles info om smitte så på disse data?

Det står inde på siden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 3.6.2020 at 21:48:

Risikoen for at få Covid19 er større i supermarkedet og den offentlige transport end i intimt selskab med en symptomfri kvinde.

Smitten overføres fra én persons luftveje til en anden persons luftveje ved udånding, hoste, nys etc. 

Men enhver skal selvfølgelig gøre, hvad de føler sig tryggest ved - også selv om der ikke er fagligt belæg for det.

 

Det var dog noget crap at skrive....Det er korrekt at covid-19 smitter via luftvejen (dråbeoverført) men i højere grad ved berøring. Det er bl.a. derfor at sundhedsmyndighederne prioriterer afspritning over mundbind.

Den GP du besøger har haft 8-10 stønnende mænd til at kneppe sig den dag...og dagen før og dagen før.....hun kan være symptomfri med smittet...og inkubationstiden er 14 dage. Så du er i DEN grad eksponeret for covid-19 i din liderlighed :-)…..og indtil "folk" lærer at respektere dette så vil smitten spredes....JR.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...