Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Misjo1 skrev, for 21 timer siden:

Tak for at I lytter! 

Vi følger dig i tykt og tyndt <3

Du er en inspiration i, hvordan man takler en vanskelig situation her i livet <3

Vær åben om ens problemer og brug ens venner. Det er det man har dem til <3

image.png.3dba79217de31d67104d9fde72e3e969.png

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner

Kan i alle sove godt, og må jeres natten engel være hos jer, som min hos mig<3

Imorgen står den på sygehus igen. Håndleddet er groet forkert sammen og skal vurderes af en ortopæd.

Jeg håber ikke at det skal brækkes op igen og nye 6 uger i gips. Men vi må se.

Der er iøvrigt mange snorre i min mad for tiden. Trådene i munden falder ud i rask tempo. Der er ok. Det ser ud til at læge fint. Glæder mig til at kunne børste tænder:rolleyes: igen. Nogen der vil kysse ?hehe:P

 Sov godt

Jeres misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sov godt

Må natten englene passer på os:wub:

Godnat til alle dine håndværkere<3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen alle

Sidder på jobbet, med en uoverskuelig mængde opgaver der skal tages fat i, har prøvet det mange gange før, men som klogt sagt,; hvordan spiser men en Elefant?, i små bidder:D

Og kender jeg mig selv ret, er de fleste også væk, når jeg går herfra ved 12 tiden for at tage på sygehuset.

Jeg blev igår ringet op af min præst, han synes at det var længe siden vi havde talt sammen, så vi lavede en aftale i eftermiddag. Som nogen af jer måske husker, har jeg brugt præster i stedet for psykologer, det er virkelig gode mennesker at tale med, og de er dygtige til at håndterer svære situationer. Jeg blev faktisk helt glad, dels over at blive kontaktet og det ikke som normalt var mig der tog kontakt, og måske også fordi jeg egentlig har det nogenlunde ok for tiden, (sådan rent psykisk) og vi måske for en gang skyld kan tale om noget andet end blot mig og min situation. Jeg glæder mig faktisk.<3

Kan i have en pragtfuld dag alle sammen 

Jeres MIsjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dem som (endnu) ikke har mødt vores allesammens Misjo så kan jeg kun sige at jeg er en af de heldige og kan kun oprigtigt sige at han er mindst ligeså sød og rar som han udgiver sig for herinde fx i denne tråd her.

Nu ikke fordi jeg vil holde en større prædiken men mere oplyse at han er et rigtigt dejligt menneske og vil derfor lige endnu engang have lov til at vise min taknemmelighed for at have lært ham at kende

vil gøre med denne smukke sang, og det kan da godt være at vi ikke er musikalske venner, men DINE VENNER det er vi sku da nu :)

Vil til sidst opfordre til at vise glæde, ydmyghed og en god portion positiv energi som vores ven vil få brug for både i dag og ude i fremtiden indtil vi en dag ikke har ham mere som ven fysisk. men han vil ALTID være i vore tanker,,,,<3

" LEVE MENS DU GØR DET "

sangen :

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen fra solrig Jylland:D

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Til dem som (endnu) ikke har mødt vores allesammens Misjo så kan jeg kun sige at jeg er en af de heldige og kan kun oprigtigt sige at han er mindst ligeså sød og rar som han udgiver sig for herinde fx

Hunter og bamse, jeg kommer til djævelenøen i starten af september, konkrete tidspunkt jeg sender til jer, så må vi finde ud af hvor vil Hunter inviteret os til at spise:D

 

Ønsker alle god dag

Kram og god karme fra SOLRIGE Jylland

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej igen

Sidde på Køge sygehus

Armen skal ikke brækkes op. Men 4 uger med en skinne. Ikke godt. Men bedre end alternativet

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Hej igen

Sidde på Køge sygehus

Armen skal ikke brækkes op. Men 4 uger med en skinne. Ikke godt. Men bedre end alternativet

Misjo1

 

Det er ikke andet end jeg kommer til djævelenøen og tager snak med dig 

Så jeg kommer næste uge

Hunter og mig finde ud hvordan og hvornår passer til alle;)

Glæder mig til at se dig

Din ven dansemus

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 20 timer siden:

så må vi finde ud af hvor vil Hunter inviteret os til at spise:D

 

ja ingen problemer, og om det så bliver på restaurant den gyldne måge, en pølse på torvet eller noget helt 3. gør for mig ikke så meget bare det at vi 3 kløveret endelig er sammen

Nu kommer dansemusen endelig herover jubiii så skal der sku danses drikkes og fortælles røverhistorier 

ser lige for mig at dansemusen danser helt sidelæns på vej op til baren efter endnu en stribe pilsnere, ha ha ha 

kære ven du er mere end velkommen til at overnatte hos mig :D

nej ro på er ikke til øl som sådan det smager tit af rævepis, foretrækker sprut og Kællin... ligesom dynamit Harry ( eller var han ikke TRÆT af det sidste) ;):rolleyes::ph34r:

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen til endnu en dejlig men regnvåd dag, elsker de skiftende årstider i Danmark<3

En skidt dag på sygehuset, men jeg havde efterfølgende en god snak med min præst, som lettede lidt på humøret.

Dagen idag står på 5 timer på job og så egen læge, blodprøver og evt regulering af noget medicin.

Ja ja, jeg for da noget for mine skattekroner.

God dag til jer alle

Misjo

Kære @Sebmus og @Hunting for beaver jeg ser lige om jeg kan få det passet ind, der her er jo vigtigt !:P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen med forsinkelse:rolleyes:

Sorry var travlt fra morgenstunden, kones skal lappes, altså hendes cykel, så monteret cykel bagved bil og kørte forbi cykel værksted, travlt på arbejdet, så på vej hente cykel og nu hjemme laver aftensmad og drikke kaffe i fred og ro,

Det er ikke undskyldning men bare forklaring:D

Nåh , hvordan har du det i dag Misjo, gik det godt på arbejdet

Glæder mig til at komme til djævelenøen;)

Knus og kram fra dansemus

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat herfra

Alt vel. Blodprøver hos lægen idag. Han var nu ikke bekymret så jeg afventer roligt

Skinnen kan jeg heldigvis tage af om natten. Så det er til at holde ud

Sov godt kære venner

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sov godt vores ven:)

Også godnat til håndværkere og drømmepasser:rolleyes:<3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen Venner

En våd dag idag, hold da magle hvor der komme vand ned :D

Kan i alle passe godt på jeg selv derude, der er risiko for aqua planing og for at blive våd, altså af vand, tsk tsk tænker i ikke på andet :P

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Tak tsk tænker i ikke på andet :P

Selvfølgelig vi tænker ALTID på noget andet

Men her på Jylland er solskin

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Jeg har godt nok ondt kæberne her til aften. Håber det er et tegn på at de læger op nu. Det har været en sej omgang.:wacko:

Misjo1

Seb og Hunter

Vender tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen:D

207520ff7e4ea3eca3706dfe4cf7c53e.gif.eba262947d0d5ba242fcce964b234874.gif

Endelig fredag

God dag til allesammen 

Special til bamse<3

  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen alle

Så er jeg så på sygehuset, igen venter på ny på skanning. Og en lægesnak bagefter. Hvis I ser en selvlysende mand en mørk aften, ja så er det sku nok mig men alt det lort de sprøjter ind i mig

:D

God dag til jer alle

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Faldt besvimet om igen. Er indlagt akut på Køge øv øv

Lidt  træt af livet lige nu..

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3

Livet er godt nok hård ved dig i øjeblikket, men husk

”De dage hvor du synes, at du kun kan se mørke skyer, over dit hoved – så tænk på, at skyer ALTID blæser væk igen.” <3<3<3<3

og husk, at du har en meget vigtig aftale med @Sebmus og @Hunting for beaver :):D

image.png.07586aaf6c77042fe8bef14d9dea5941.png

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej venner<3

Er hjemme igen, med lidt flere blå mærker og en prolaps i ryggen hvor jeg har en gammel skade.

Det gør knap så ondt i dag og jeg kan gå lidt omkring. Så fint nok.

Solen skinner jo også lidt mellem byerne

Så det bliver en god dag:D

Kærlig hilsen Misjo:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt at du er hjemme

Misjo1 skrev, for 58 minutter siden:

Solen skinner jo også lidt mellem byerne

Så det bliver en god dag

Det er altid solen ( i hvert fald hos mig) når du har det godt:D

Og selvfølgelig det bliver en god dag, også i morgen<3

Blå mærker på kroppen, hmmmmm :rolleyes:

Vi elsker dig bamse

Hilsen fra dansemus

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

@Sebmus hehe. Ja bare de var opstået som din (lidt beskidte):D:ph34r: tankegang henfører til. Men årsagen er lige dele havefliser. Bøgehæk og fruens reaktion på at jag landede oven i hendes ynglings Rodedendrum :mrgreen:

Misjo1

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...