Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Du  er  et  skønt  intelligent  menneske  <3

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Og godmorgen til alle de positive men måske et ekstra stort godmorgen til alle dem der ikke er det :) 

@den lykkelige : mange tak for den sang. Mange år siden jeg har hørt Cat Stevens :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

,,, jeg har faktisk gået rundt og frygtet denne kedelige drejning i denne tråd frygtet at den ville komme en dag, :(:(

Derfor :   

Spurgte Misjo direkte den dag vi sad og snakkede fik en øl og funderet over livet sådan generelt set, i dejligt selskab med dansemus I øvrigt, og nede på Køge torv. 

Han svarede bare 100 ærligt og fra hjertet at han faktisk kedede sig lidt og skulle jo have tiden til at gå med noget inden han en dag skulle herfra igen 

Jeg har personligt selv tænkt tanken om hvorfor han ikke er det endnu, altså har forladt os og sine kære, men er selvfølgelig da blevet glad og overrasket over at han er så sej at være her endnu :),,, når dette sagt så er jeg da rigtig glad for denne skønne tråd som inspirerer så mange mennesker til at se bare lidt lysere på tingene, istedet for at gå rundt og være negativ og vræle over en splint i fingeren fx. 

Jeg har selv i stor stil nydt ALLE som har budt ind, selvfølgelig mest de kære glade hjertensvarme små beskeder fx med lidt musik til og eller billeder :):)

Jeg synes at denne tråd gir så meget tilbage af den posetive energi og glæde, nogle har behov for dagligt at skrive / like andre sjældenere,, 

Please lad være med at skabe mere fnidder nu, denne tråd fortjener at blive åben lige til det sidste,,, ikke mindst for Mijso's skyld 

Jeg kan jo selvfølgelig kun snakke for mig selv, men få brugere prøver at gøre ham til en person som han slet IKKE er, Nu da jeg selv personligt har mødt ham ved flere lejligheder, så ærgerer det mig med den mistro som synes at opstå,,

Han har opnået min respekt og tillid, og den er dejlig at mærke og tænke på, og den gælder 100 % begge veje, så tak for den tillid Misjo :)

Jeg har selv, desværre mistet ret mange nære familiemedlemmer til den lortesygdom, og har fundet glæde og tænkt tilbage på dem igennem denne tråd her,,, 

Kære  <3 Misjo <3

Fortsat endelig med at skrive i denne tråd, vi er flere som er med dig til det sidste, nogle direkte andre lidt mere på sidelinien 

Han har brug for støtten fra bla.  hans Lady og vær dog bare glad for at det virker, der er så meget krig og ufred rundt omkring os, så jeg ser det mere som en solstrålehistorie at de "har fundet" hinanden, hun betyder mere for ham en man lige kan forestille sig / jeg har set det med egne øjne,,,, 

Sender god karma og de allerbedste tanker og et stort krammer lige i retning mod DIG kære Misjo

Knus DIN VEN Hunter :)

P. S. Sorry for et længere post denne gang, men hvis folk ikke gider læse med så er der en masse andre fine tråde herinde 

Rigtig god weekend til alle jer dejlige mennesker, ja både de posetivt tænkende og mindre. :D , fuck det 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Og så vil du bokse ?   Fordi jeg (syntes jeg selv) argumenterede pænt for hvorfor jeg ikke kunne se det skulle være et problem med denne tråd.

Jeg kunne også fortælle dig du er en latterlig nar, der ikke fatter meget.   Og hvis du syntes jeg ikke gebærder mig pænt på dette forum, så jo læse hvad jeg skrev i indlæg ovenover.  At jeg fandt det latterligt at nogle tog det personligt hvis bølgerne gik højt når der feks diskuteres politik.  Da vi alle er anonyme, og ingen der burde føle sig ramt.  

Men lige i den her tråd syntes jeg sgu ikke det er særligt sympatisk at sparke på en dødsyg mand der ligger ned, og  har blottet sig totalt.  

Svare dig i en PB da det ikke egner sig til at skrive i denne tråd.
Ikke mere fra mig i denne tråd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MickeyM skrev, for 10 timer siden:

Nu bruger du ordet "nyhedsfeed"

Jeg går direkte ind på "ulæste indhold" og der får jeg alle indlæg i denne tråd, ligesom alle fra billedtrådene, som jeg er enig i vi godt kunne undvære. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg er lidt i tvivl om det er klogt at skrive det her men nu gør jeg det alligevel - blev også lidt inspireret af @Hunting for beaver indlæg .

Der er mennesker her i livet som skiller sig ud. Som lever på kanten. Spændingssøgende mennesker. Mennesker der nemt keder sig . Mennesker der er komplekse som tænker og agerer komplekst.

Sådan et menneske er @Misjo1. Sådan et menneske er jeg selv. 

@Misjo1 er meget syg. En skrev noget om at hun undrede sig over at han kunne sidde og skrive herinde når han havde fået beskadiget sine hænder. Jeg legede med Misjo en en gang hvor jeg blev lidt forskrækket over at se hans hænder som var nyoperede og fulde af sting. Turde  faktisk ikke rigtig binde ham kan jeg huske - for gik de nu op de sting ?  Det endte faktisk med at de gik op de sting - selvom jeg var forsigtig. Det blev jeg ret ked af men Misjo tog det med højt humør.  Misjos personlighed er kompleks. Ligesom min. Måske derfor vi forstår hinanden så godt. Han takler sin sygdom på den måde som svarer til hans personlighed. Nemlig ved at søge den spænding der kan holde ham i live - bare lidt længere. Spændingen og eventyret giver jeg ham.  <3 Det er et privilegium at kunne være den der er med til at holde et menneske i live og give ham livskvalitet og varme og kærlighed. 

Vi skriver dagligt sammen.  Misjo er interesseret i filosofi og religion. Det er jeg også  og det er sådanne ting vi sammen bla.a taler om. Vi skriver aldrig lummert eller med seksuelle undertoner, men mest om de eksistentielle emner her i livet. <3

Man kan have sine meninger omkring menneskers ageren og adfærd i denne verden. 

Min egen livsfilosofi går på at vi er her på denne jord så uendelig kort tid.  Tiden flyver afsted. Hvad efterlader vi os af værdi  ( ikke jordisk gods og guld men menneskelig værdi ) ? Har vi spredt glæde og kærlighed ? Har vi gjort andre mennesker glade . Har vi givet eller har vi blot taget ?

At kunne dele ud af sig selv . At dele . Det er selve meningen med livet - for mig. Der er ingen mening i livet - for mig - hvis jeg ikke kan få lov at give. Få lov at dele.

Denne tråd har givet meget glæde og det er ret nemt for mig at forstå hvorfor Misjo vælger at bruge sin tid herinde.  Det undrer mig  faktisk at det er svært for andre at se. For mig er det indlysende.

For med den sygdom han slås med og alle de uheld han kommer ud for - så har han brug for en ventil. Noget der afleder ham.  Ellers kan han ikke være i det svære.

Det er en kunst at være i det svære. Ikke alle kan det.

Misjo kan fordi han har mig og  fordi han har sine venner herinde. Fordi han har eroguide. Herinde får han kærlighed. Her får han sjov og spas og smil på læben. Lad være med at tage det fra ham. 

Lev og lad leve<3.   

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en kort reminder fra Moderator teamet, da det vælter ind med rapporter. 

Husk regelsæt og skriv til hinanden i et pænt sprog! 

Vi foretager pt. ikke yderligerei denne lange tråd. Men det kan komme. 

Bryan Mills

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal ...skal ikke give et synspunkt ?  Det bliver et "skal" - noget trykker 

Lad det være sagt. Jeg har ingen perfid interesse i at sætte spørgsmålstegn ved indholdet, troværdigheden eller berettigelsen af tråden. Dog en specifikt undren over sygdomsforløbet og heraf alle afledte uheldigheder/følgeskader/generelle gøremål og besværligheder med dit og dat . 

At tråden måske blot er tænkt som tidsfordriv (citat "Hunting for beaver) og groft sagt blot underhold, så "hopper kæden af" - "Godnat" mister sin troværdighed. Enerverende gentagelse om og tilkendegivelse af "en ny bedre dag i morgen" klinger hult og virker nærmest blasfemisk.

Lidt baggrund for mit synspunkt. Tilbage i marts - skarp og bombastik udmelding fra hr. Misjo i tråden "Træt og goodbye, men ikke helt endnu"

Her tilkende gav jeg en sympati for den fortsatte oprettelse af en livsgnist
marts.thumb.JPG.fb9005967fed3a0662a30ea7a36b1185.JPG

Afløseren "Godnat"  kan jeg kun opfatte som at tidspunktet nærmere sig....

Her har jeg helt bevidst holdt mig udenfor diverse tilkendegivelser eller kommentarer. Opfattelsen er, at et sidste godnat er personligt og stillet en bestemt kreds. 

At tråden op- og udfylder et behov for dels Misjo og andre - fair nok, som nævnt flere steder kan der blot hoppes over.  

Formålet med indlægget:  Mit synspunkt  især med det seneste oplyste er  -  Luk tråden, start en ny mere valid tråd op, gerne med en humoristisk  tilgang/titel til livet. Et forslag "Manden med leen blev snydt ..igen - ny dejlig dag venter" 

Lev og lad leve - så fik tråden et mere nuanceret billede og måske endelig angivelse af et mere præcist formål.

Jeg står dog fortsat over men giver gerne "fortsat go´ dag og weekend" til alle.

Redigeret af MornFed
præcisering
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Jeg er lidt i tvivl om det er klogt at skrive det her men nu gør jeg det alligevel - blev også lidt inspireret af @Hunting for beaver indlæg .

Der er mennesker her i livet som skiller sig ud. Som lever på kanten. Spændingssøgende mennesker. Mennesker der nemt keder sig . Mennesker der er komplekse som tænker og agerer komplekst.

Sådan et menneske er @Misjo1. Sådan et menneske er jeg selv. 

@Misjo1 er meget syg. En skrev noget om at hun undrede sig over at han kunne sidde og skrive herinde når han havde fået beskadiget sine hænder. Jeg legede med Misjo en en gang hvor jeg blev lidt forskrækket over at se hans hænder som var nyoperede og fulde af sting. Turde  faktisk ikke rigtig binde ham kan jeg huske - for gik de nu op de sting ?  Det endte faktisk med at de gik op de sting - selvom jeg var forsigtig. Det blev jeg ret ked af men Misjo tog det med højt humør.  Misjos personlighed er kompleks. Ligesom min. Måske derfor vi forstår hinanden så godt. Han takler sin sygdom på den måde som svarer til hans personlighed. Nemlig ved at søge den spænding der kan holde ham i live - bare lidt længere. Spændingen og eventyret giver jeg ham.  <3 Det er et privilegium at kunne være den der er med til at holde et menneske i live og give ham livskvalitet og varme og kærlighed. 

Vi skriver dagligt sammen.  Misjo er interesseret i filosofi og religion. Det er jeg også  og det er sådanne ting vi sammen bla.a taler om. Vi skriver aldrig lummert eller med seksuelle undertoner, men mest om de eksistentielle emner her i livet. <3

Man kan have sine meninger omkring menneskers ageren og adfærd i denne verden. 

Min egen livsfilosofi går på at vi er her på denne jord så uendelig kort tid.  Tiden flyver afsted. Hvad efterlader vi os af værdi  ( ikke jordisk gods og guld men menneskelig værdi ) ? Har vi spredt glæde og kærlighed ? Har vi gjort andre mennesker glade . Har vi givet eller har vi blot taget ?

At kunne dele ud af sig selv . At dele . Det er selve meningen med livet - for mig. Der er ingen mening i livet - for mig - hvis jeg ikke kan få lov at give. Få lov at dele.

Denne tråd har givet meget glæde og det er ret nemt for mig at forstå hvorfor Misjo vælger at bruge sin tid herinde.  Det undrer mig  faktisk at det er svært for andre at se. For mig er det indlysende.

For med den sygdom han slås med og alle de uheld han kommer ud for - så har han brug for en ventil. Noget der afleder ham.  Ellers kan han ikke være i det svære.

Det er en kunst at være i det svære. Ikke alle kan det.

Misjo kan fordi han har mig og  fordi han har sine venner herinde. Fordi han har eroguide. Herinde får han kærlighed. Her får han sjov og spas og smil på læben. Lad være med at tage det fra ham. 

Lev og lad leve<3.   

Tusind tak :wub: for de ord

Og skulle nogen være i tvivl, så har @Lady C faktisk set dele af min journal i forbindelse med nogen faglige spørgsmål jeg har haft.

Så hvis nogen tvivler. Så tror de heller ikke på @Lady C

Tak og til mine venner Hunter og Sebmus og alle øvrige der har taget.mig i forsvar.

Elsker jeg alle

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 4 timer siden:

Husk regelsæt og skriv til hinanden i et pænt sprog! 

Enig, men det synes jeg faktisk også alle har gjort, uanset om man tvivler på, om @Misjo1 overhovedet eksisterer, om hans sygdomsforløb virker troværdigt, om man bare er pisse træt af, at der hver dag er nye indlæg i denne tråd, om man rent faktisk har mødt ham IRL, eller, om man ligefrem elsker ham - ja, så synes jeg faktisk, at alle har holdt en god tone.

- og tak for det! 

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Misjo <3 :)

Tråden startede med at du ønskede en vuggevise.

Her er en smuk sang (fra mig til dig) til at falde i søvn til <3

Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Wate

https://www.youtube.com/watch?v=4G-YQA_bsOU

“When you're weary, feeling small
When tears are in your eyes, I will dry them all, all
I'm on your side, oh, when times get rough
And friends just can't be found
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

Sov godt <3

I morgen bliver den bedste dag <3 :)

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak. En af mine farvoritter<3

Godnat venner:wub:

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen her fra:D

Trods alle fornyelig begivenhed ønsker alle  en god dag <3

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

En lang arbejdsdag er omme. Kan slappe lidt af imorgen<3 mangler "kun "lidt hygge ting. En fuge. En liste, justerer nogen skuffer og låger og male lidt efter hvor væggen har fået en skramme.

Et projekt der har taget helt vildt lang tid p.g.a. div forhindringer. Men nu er "næsten" færdigt.

Sov godt venner<3 

Misjo1

Psst. Imorgen bliver den....... hehe<3

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er "ups" and "downs" alle steder i livet, og intet er altid perfekt (det skulle så måske lige være @Emmalies bryster:)) - men jeg tænker, at sålænge vi taler pænt til hinanden, som vi jo alle har gjort i denne tråd, så må der også være plads til alle... 

Så jeg tænker også, at der er plads til at jeg stiller et lille spørgsmål, for jeg har nemlig ikke hørt fra min ven hele dagen... 

Så mit spørgsmål er blot: @Misjo1 er du OK? 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Griner. Vi fik vist lige postede i samme sekund :) - godt at høre fra dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Næ faktisk ikke. Har haft en dårlig dag med mange smerter, men på den anden side er jeg blevet færdig med alle de større ting jeg har haft gang i, og mangler kun nogen småting. Så det er fint:D.

Jeg må da også indrømme at den heftige debat omkring min troværdighed og person har tæret lidt. Jeg er jo ikke gjort af beton. Men jeg har da heldigvis fået mange opmuntrende beskeder.

Tak for at spørge til mig<3

Din ven Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for at spørge til mig<3

Altid, min ven, altid! Jeg kan godt forstå, at det kan være svært at forstå, jeg er heller ikke sikker på at jeg selv forstår det til fulde, men vi er i hvert fald nogle stykker herinde, for hvem, du betyder utroligt meget... 

- og ja, i morgen... Hehe

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vores angst for at blive snydt eller ført bag lyset, er nogle gange mærkelig. Når der ikke står penge, hus eller liv på spil, kan jeg ikke rigtigt forstå hvad problemet er? 
På samme måde er vores jagt efter hvad som er sandt og virkeligt og hvad som ikke er - forgængelig. Det kan vi ikke altid få at vide. Og det er ikke altid vigtigt.

Den her tråd har givet meget til mange. Det er vel godt nok? Og hvis @Misjo1 findes og har det som han siger, så er det mere end godt nok hvis dette giver ham og andre noget. Kan ikke i som er bange for at blive ført bag lyset bare glemme angsten et sekund og lave noget andet?

Jeg kender ikke Misjo, men jeg kender en omtrent i hans situation; en meget god ven som burde være død siden mere end et år, men som stadig er her og hver uge lykkes med at fylde mig med glæde og grin. Jeg bliver jo ikke sur på ham for at han stadig lever, kun for at jeg troede han skulle dø for lang tid siden. Hvad jeg dog ved sikkert og aldeles, er at både han og jeg og Misjo en dag i fremtiden er døde.  Hvilken dag det bliver har nok ikke den helt store betydelse.

Og til @Lady C

Lady C skrev, den 2.10.2020 at 09:31:

Sådant et menneske er også jeg (og formentlig mange andre herinde). Følte mig pludselig mindre alene, når jeg læste dit skriv.:)

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Og til @Lady C

Sådant et menneske er også jeg (og formentlig mange andre herinde). Følte mig pludselig mindre alene, når jeg læste dit skriv.:)

Og kære Banan, i @Lady C vil du finde en meget ualmindelig eftertænksom og knivskarp kvinde, men en meget krøllet hjerne der virkelig kan udfordre ens intellekt.

En helt unik evne til at svare på spørgsmål med helt relevante. Men uventede modspørgsmål. Og et væsen der udstråler nysgerrighed. Intelligens og respekt og enestående empati på en og samme tid

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt for dig @Bananas 

Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Når der ikke står penge, hus eller liv på spil, kan jeg ikke rigtigt forstå hvad problemet er? 

Helt enig med dig, jeg vil faktisk heller bliver snydt 100 gange men hjælpe andet bare1 gang ,end bliver aldrig snydt og aldrig hjælpe noget som har brug for hjælp 

Godnat til alle, specielt til min ven bamse 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

Og kære Banan, i @Lady C vil du finde en meget ualmindelig eftertænksom og knivskarp kvinde, men en meget krøllet hjerne der virkelig kan udfordre ens intellekt.

En helt unik evne til at svare på spørgsmål med helt relevante. Men uventede modspørgsmål. Og et væsen der udstråler nysgerrighed. Intelligens og respekt og enestående empati på en og samme tid

Misjo

Jeg har ligesom forstået det. Og jeg har ligesom forstået at hun er et menneske jeg ikke burde dø uden at have mødt. På den anden side er der hundredetusindevis af mennesker jeg burde møde inden jeg dør og derfor håber jeg på mange flere liv. Alternativt på at finde fornøjelse nok i dem jeg når at møde. Livet er meget kort, ligesom døgnet. Hvad fanden mener de at man skal opnå på 24 timer? Jeg stemmer for at døgnet fremtidigt skal have 36 timer.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 29 minutter siden:

hundredetusindevis

Jeg er nok det mest ynkelige menneske, men at se en svensk person sætter os til vægs, på vores eget modersmål, med et dansk ord som er længere en 8 tegn, det er sgu smukt! 

Ja, jeg ved godt at der er et lille e-problem, men alligevel, det er sgu smukt. 

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...