Hop til indhold
Joey Joe Joe

Nelly - Holstebro

Recommended Posts

mester4u skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan desværre ikke berette om pigen du spørger til, men hendes veninde er i hvert fald reel nok og yder god service.

https://annoncelight.dk/showad/278026

Så jeg formoder at billeder stemmer overens med pigen i annoncen.

Det er også det jeg tænker om billederne. Når hun er sammen med den anmelderroste Melinda vil jeg vove at aflægge et besøg ved Nelly. Men jeg vil lige efterlyse erfaringer først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 9 timer siden:

Det er også det jeg tænker om billederne. Når hun er sammen med den anmelderroste Melinda vil jeg vove at aflægge et besøg ved Nelly. Men jeg vil lige efterlyse erfaringer først.

Prøv lige at søge på Stella Åbenrå, pigen er ikke ny. Men har derimod skiftet navn.

billeder skulle være meget retvisende, men servicen vist ikke helt i top.

men god fornøjelse Joey JJ, ser frem til at læse din beretning. Billederne af en spændstig ung dame kunne sagtens friste en gammel fisker som mig.:biggrin:

Redigeret af Fiskeraage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 19.5.2020 at 07:11:

Det er også det jeg tænker om billederne. Når hun er sammen med den anmelderroste Melinda vil jeg vove at aflægge et besøg ved Nelly. Men jeg vil lige efterlyse erfaringer først.

Hej, Melinda er helt klart den sødeste og en du ikke vil fortryde. 
Billede af Nelly passer 100%. Har prøvet hende da hun lige var startede (tror jeg) i Esbjerg. Det var desværre en nitter... Men set i andre anmeldelser af hende som har haft en bedre fornøjelse. 

Skriv endelig din oplevelse hvis du beslutter at besøge hende.

Har også hørt at deres veninde Diana https://annoncelight.dk/showad/281646 skulle også være en pro og giver bedste oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...