Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan godt forstå at der ikke er meget troværdighed i en ny bruger men måtte ærlig talt indrømme, at jeg synes hun fortjener ros og at det er lidt sjovt at en mand, i en tråd på en del mennesker, er den eneste der har noget negativt at sige udover den nye noget mere kendte adresse. Jeg kan kun sige at på trods af min noget mindre erfaring end mange andre herinde har været utrolig glad for hver eneste stund jeg har tilbragt med Lena og jeg tror da at det gælder for langt størstedelen af hendes kunder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis anciennitet betyder troværdighed så lad mig hellere end gerne bekræfte hendes service niveau.

Jeg har ikke besøgt hende efter hun er flyttet, men de mange gange jeg har besøgt hende på hendes gamle sted, er jeg aldrig gået skuffet derfra, hun er en i min optik yderst tiltrækkende kvinde, hun er også rigtig god til at give den slags massage som jeg godt kan lide, blød/mellem hård, den mere intime del af besøget har jeg heller ikke en finger at sætte på, hun har en rigtig lækker krop og kan finde ud af at bruge den.

Den eneste grund til at jeg ikke har set hende siden flytningen er adressen, jeg er tilhænger af de mere private forhold, men sådan er vi så forskellige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 12.10.2020 at 16:57:

 

Den eneste grund til at jeg ikke har set hende siden flytningen er adressen, jeg er tilhænger af de mere private forhold, men sådan er vi så forskellige.

 

Nogle gange må man krybe til korset og indrømme sine fejl, i dag er én af de gange.

Jeg besøgte den yndige dame i går, på det nye sted selv om jeg havde svoret for mig selv at det skulle jeg ikke, yderst lækkert sted hun har fået bygget op der, og det var forbavsende nemt at komme og gå uden den store opmærksomhed.

Selve delen som foregik indendørs var til sædvanlig høje kvalitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende som sidste kunde igår, har kun godt at sige, hun var sød, smilende og yderst imødekommende, massagen var til UG, da jeg kørte derfra havde jeg en fantastisk følelse i kroppen, men må ærlig indrømme at jeg er noget øm flere steder Idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at man kan tage fejl. Har igen været forbi Ikast og denne gang var alt super hyggeligt og god massage .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lige en tidlig julegave betalt  af mig selv. Igen en dejlig oplevelse. Jeg bor desværre ikke i nærheden, men heldigvis er det tæt ved motorvejen. Mon ikke jeg skal have adventsgaver i år.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flødeskum

Tilbydes der bad før/efter?

Pjækker nok midt på en arbejdsdag hvis hun gør. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72 skrev, den 23.5.2020 at 08:17:

Er der tungekys på programmet hos hende? 

Øhhhh, hvordan er det lige man laver tungekys med mundbind på? :O)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 19 timer siden:

Øhhhh, hvordan er det lige man laver tungekys med mundbind på? :O)

 

Nej det er vist forbeholdt privaten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BSfunstuff skrev, den 14.5.2020 at 20:13:

Var inde og besøge hende her i weekenden, efter at havde læst lidt om hende her inde.

https://annoncelight.dk/showad/277917
 

kontakten gik smertefrit og fik lavet en aftalt til em times massage.
kom til aftalte tid, nu er det lidt et sjovt hus som har 3 til 4 forskellig døre så det kan være lidt svært at finde den rigtig, så spørg hende enlig inden I skal til at gå et per gange rundt om huset.
den dør hun bruger er en rimelig diskret dør som er i en baggård hvor man også kan parkere.

Jeg kommer inde for og bliver mødt af en sød, smilede og venlig thai kvinde, hun spurgte om vi skulle mere end bare massage, jeg kiggede lidt på hende og lod mig friste til en time med FP. og det fik jeg :D

fik ca 30+ min med massage, som var rigtig godt hårdt uden at det gjorde ondt, det skete med tøj, så da det kom til B2B omgange og jeg kunne høre hun smid tøjet, kunne jeg ikke lade være med at lure, og WoW,  en sexet thai kvinde der stod der, med kort sagt, en dejlig krop, med fine bryster der, hvad jeg fandt ud af, rigtig dejlig til B2B.  Og så ellers til den sjove lege, hun startede med et HJ, efter fuldt af BJ med regnfrakke, desværre, men blev nød til at stoppe hende for ellers havde jeg skudt af i hendes mund, og det ville være skam, får ville da gerne lige nå at ha en rigtig tur med hende. Og det ved  den søde grød jeg fik.
selv den stort agt holder jeg for mig selv, men kan da sige så meget at jeg svede og havde virkelig brug for det bad hun tilbød mig, hende fik jeg ikke med under, men spurgte heller ikke til det.

jeg gik der fra meget afslappet og med et smil på læben, og uret sagde 60+ min

 

Ved ikke om det er skidt, at jeg håbe på snart at få lidt ondt i ryggen igen... ;-)

Nogle af jer der har været forbi hende efter der er lukket op igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...