Hop til indhold

Recommended Posts

Var inde og besøge hende her i weekenden, efter at havde læst lidt om hende her inde.

https://annoncelight.dk/showad/277917
 

kontakten gik smertefrit og fik lavet en aftalt til em times massage.
kom til aftalte tid, nu er det lidt et sjovt hus som har 3 til 4 forskellig døre så det kan være lidt svært at finde den rigtig, så spørg hende enlig inden I skal til at gå et per gange rundt om huset.
den dør hun bruger er en rimelig diskret dør som er i en baggård hvor man også kan parkere.

Jeg kommer inde for og bliver mødt af en sød, smilede og venlig thai kvinde, hun spurgte om vi skulle mere end bare massage, jeg kiggede lidt på hende og lod mig friste til en time med FP. og det fik jeg :D

fik ca 30+ min med massage, som var rigtig godt hårdt uden at det gjorde ondt, det skete med tøj, så da det kom til B2B omgange og jeg kunne høre hun smid tøjet, kunne jeg ikke lade være med at lure, og WoW,  en sexet thai kvinde der stod der, med kort sagt, en dejlig krop, med fine bryster der, hvad jeg fandt ud af, rigtig dejlig til B2B.  Og så ellers til den sjove lege, hun startede med et HJ, efter fuldt af BJ med regnfrakke, desværre, men blev nød til at stoppe hende for ellers havde jeg skudt af i hendes mund, og det ville være skam, får ville da gerne lige nå at ha en rigtig tur med hende. Og det ved  den søde grød jeg fik.
selv den stort agt holder jeg for mig selv, men kan da sige så meget at jeg svede og havde virkelig brug for det bad hun tilbød mig, hende fik jeg ikke med under, men spurgte heller ikke til det.

jeg gik der fra meget afslappet og med et smil på læben, og uret sagde 60+ min

 

Ved ikke om det er skidt, at jeg håbe på snart at få lidt ondt i ryggen igen... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@BSfunstuff hvis man må være så fræk og spørge, hvad er hendes timepris?

og ikke mindst var det så godt at du vil overveje at komme igen?

Redigeret af Max Power
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 1 time siden:

@BSfunstuff hvis man må være så fræk og spørge, hvad er hendes timepris?

og ikke mindst var det så godt at du vil overveje at komme igen?

De gange jeg har været der 1200 fp og 1000 body 2body og det er pengene værd synes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 17 timer siden:

De gange jeg har været der 1200 fp og 1000 body 2body og det er pengene værd synes jeg 

Som Stense skriver, 1 times FP er 1200 som var det jeg tog.

 

Max Power skrev, for 19 timer siden:

@BSfunstuff hvis man må være så fræk og spørge, hvad er hendes timepris?

og ikke mindst var det så godt at du vil overveje at komme igen?

og hvad var godt, jamen der kommer jo an på hvad man kan li, ;-)
det korte svar, jeg følte jeg fik noget for penge. og så er hun bare lige min type.
men et lidt længere svar så var det stemmening lige fra da jeg kom ind til jeg gik, hun tog sig rigtig godt af mig og var obs. på om massagen var god nok, om jeg kunne li musikken,
og så har hun en dejlig krop som jeg kunne bruge lang tid på at undersøge, og til sidste en cola plus lidt snak og så et bad.
 

men for min skyld behøver du ikke tage til hende for så bliver jeg mindre tid til mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun besøgt, og jeg kan til fulde forstå de rosende ord hun har modtaget herinde.

Nu er skønhed jo en subjektiv ting men i min optik passer beskrivelsen rigtig godt til hende, hendes massage sidder lige i skabet hverken for hård eller for blød og hun kom rundt overalt.

Den mere intime del sammen med hende er også fantastisk, sikken en krop og hendes smil og intense øjenkontakt mens det foregår var dejligt.

Det er ikke sidste gang jeg skal æltes igennem af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 48 minutter siden:

Er der tungekys på programmet hos hende? 

Har spurgt og svaret var nej til enhver form for kys. Corona og hygiejne i al almindelighed og det er øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af skønheden igen her i weekenden, og hvilken dejlig time det var...

Startede med et fælles bad og derefter videre til selve formålet med besøget, som altid exelerede hun i alle 3 discipliner

massage

nærvær

samvær

hum bliver mig et dyrt bekendtskab, på den gode måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derfor skrev, 1 time siden:

Er det et diskret sted. 

Evt Pm adresse

Hvis det er et problem at blive set kan man parkere lidt væk og gå det sidste lille stykke, de vil helst ikke ud med adressen før man er der så derfor af respekt for pigerne ingen pm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg at det er diskret og som nævnt er der rigeligt med steder at smide bilen i nærheden hvis du ikke vil parkere ved huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 3 timer siden:

Personligt synes jeg at det er diskret og som nævnt er der rigeligt med steder at smide bilen i nærheden hvis du ikke vil parkere ved huset.

Mange steder og parkere, Brugsen eller ved fakta ,så kan man nemlig gå og smile tilbage igen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 14.7.2020 at 14:50:

Havde fornøjelsen af skønheden igen her i weekenden, og hvilken dejlig time det var...

Startede med et fælles bad og derefter videre til selve formålet med besøget, som altid exelerede hun i alle 3 discipliner

massage

nærvær

samvær

hum bliver mig et dyrt bekendtskab, på den gode måde. 

Beskriv hvad du mener med nærvær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drhat skrev, for 3 timer siden:

Beskriv hvad du mener med nærvær. 

Det kan sgu da ikke være så vanskeligt, det her er definitionen på nærvær "Nærvær er evnen til at være til stede her og nu med hele sin opmærksomhed" så det er jo formentlig det han mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 2 timer siden:

Det kan sgu da ikke være så vanskeligt, det her er definitionen på nærvær "Nærvær er evnen til at være til stede her og nu med hele sin opmærksomhed" så det er jo formentlig det han mener 

Spot om Stense ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, for 17 minutter siden:

Det blev igen en dejlig omgang i dag. Hold da op hun kan sit kram. :)

Ja var der i går. Hun er vist det nærmeste man kan komme på top professionel samtidig med at man får fornemmelsen af at være den eneste ene, lækker fornemmelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, den 6.8.2020 at 18:23:

Ja var der i går. Hun er vist det nærmeste man kan komme på top professionel samtidig med at man får fornemmelsen af at være den eneste ene, lækker fornemmelse :D

Helt enig så længe hun er i gamet er der ikke grund til at køre længere væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun her endnu... !

troede hun var taget et smut hjem da jeg ikke kunne finde hendes annonce på AL.

Så tro jeg da vist lige at Weekenden kommer til at blive noget bedre... ;)
hvis hun da har tid, mellem alle I andre. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Corona så der har ikke været nogen fly til Thailand siger hun, hun er ikke rejst nogen steder, men skiftet vist adresse nogle få kilometer til noget nyistansat 

Redigeret af Stense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 9 timer siden:

Corona så der har ikke været nogen fly til Thailand siger hun, hun er ikke rejst nogen steder, men skiftet vist adresse nogle få kilometer til noget nyistansat 

Det snakkede hun også om sidst jeg var ved hende, men hun sagde også at vil det kunne gi sig uden kantane, at hun så måske tog af sted.
men glad for hun stadig er her.
og du siger hun er kommet i noget nyt, :-P jamen så skal man da til indflytter fest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BSfunstuff skrev, for 1 minut siden:

Det snakkede hun også om sidst jeg var ved hende, men hun sagde også at vil det kunne gi sig uden kantane, at hun så måske tog af sted.
men glad for hun stadig er her.
og du siger hun er kommet i noget nyt, :-P jamen så skal man da til indflytter fest.

Ja det sagde hun, noget nyistansat med hendes eget præg og stadig fuldstændig samme service. 

Jeg har aldrig været i Thailand men sad og læste Udenrigsministeriet regler og der var der 2 ugers karantæne både der og her så det er den første måned af ferien der går med isolation ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...