Hop til indhold
Trust-me

Lisa Vejle Jeg er helt rundtosset

Recommended Posts

69lover skrev, for 13 timer siden:

Hey Boyz 

Som jeg tidligere har skrevet "Mener at Lisa har Italiensk pas, og derfor er hun nok smuttet en tur til Italien" efter ALT det rod som er opstået i Vejle i --- FLYVERSKJUL --- 

det kan godt være at hun har været anholdt, mobil telefoner beslaglagt osv. og kan desværre ikke komme i kontakt med hende !!! hun kan nok heller ikke 

huske mit nr... (er jo blot EN i mængden ha, ha, eller lidt mere)

Har hørt fra nogle Thaier at de i øjeblikket betragter Vejle som ---NO GO--- område så kigger de hellere mod "hjem" til Aarhus...eller sted i DK. 

Men tror IKKE hun er udvist til Thailand, så har hun ihvertfald ikke fortalt sandheden.

God søndag aften

69lover 

P.S. Godt vi endnu har Waree Thaimassage i Fredericia...!!!      

Jeg har faktisk Lisas facebook side, og der svare hun desværre heller ikke på privat beskeder, hun har heller ikke lagt nyt op siden, så det er lidt træls underligt! den burde hun jo kunne komme til uanset hvor hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 12 timer siden:

Jeg har faktisk Lisas facebook side, og der svare hun desværre heller ikke på privat beskeder, hun har heller ikke lagt nyt op siden, så det er lidt træls underligt! den burde hun jo kunne komme til uanset hvor hun er.

Thaier har en mani med, at mister de deres telefon, så “mister” de deres FB :)

Og åbner da bare en ny konto. Bemeldte pige har da også minimum en håndfuld profiler :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...