Hop til indhold
Trust-me

Lisa Vejle Jeg er helt rundtosset

Recommended Posts

Del7100 skrev, for 8 minutter siden:

Håber jeg godt nok ikke, men hvis S kommer den anden vej, så kan jeg leve med det.

S retur ville være helt FJONG og fantastisk ...

Men hvad jeg har forstået på Lisa så har hun Italiensk pas, og derfor har hun mulighed for at opholde sig lovligt i DK, 

men men som sagt kun hvad jeg har forstået. Sgu heldig jeg netop idag valgte Kolding og kun en gang GUTES  massage uden Hanky Panky ! 

God torsdag aften og grundlovsdag imorgen 

69lover   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, 1 time siden:

Håber jeg godt nok ikke, men hvis S kommer den anden vej, så kan jeg leve med det.

Det er nok ikke sandsynligt, hvis mutter skal ind og ruske tremmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 13 timer siden:

Håber jeg godt nok ikke, men hvis S kommer den anden vej, så kan jeg leve med det.

Spørgsmålet er hvad der bliver muligt, lige nu kan S ikke rejse til Danmark, med mindre hun er dansk gift. Men kommer hun ikke til Danmark må man jo tage til Thailand for at møde hende. 

Bangkok Soi Nana er det bedste jeg kan sige, da man flytter lidt rundt mellem stederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 12 timer siden:

Det er nok ikke sandsynligt, hvis mutter skal ind og ruske tremmer. 

Mon ikke hvis det er en Thai mutter, at det både hedder at ruske tremmer og en enkelt billet til Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 26 minutter siden:

Mon ikke hvis det er en Thai mutter, at det både hedder at ruske tremmer og en enkelt billet til Thailand. 

Næppe. De thaikvinder der driver klinikker i DK er oftest gift dansk, eller har været, og har opholdstilladelse/statsborgerskab. De bliver ikke send til Thailand. Mange af dem har boet i DK i mange, mange år, og en del har børn født i DK. De får en bøde og så går det hele lige så stille igang igen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Næppe. De thaikvinder der driver klinikker i DK er oftest gift dansk, eller har været, og har opholdstilladelse/statsborgerskab. De bliver ikke send til Thailand. Mange af dem har boet i DK i mange, mange år, og en del har børn født i DK. De får en bøde og så går det hele lige så stille igang igen. 
 

Tror ikke hun slippper med en bøde når de er varetægtsfængslet i 4 uger, de risikere fængsel op til 4 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 14 minutter siden:

Tror ikke hun slippper med en bøde når de er varetægtsfængslet i 4 uger, de risikere fængsel op til 4 år

Ja hvis hun bliver dømt for rufferi, men ikke for at have ansat nogen uden opholdstilladelse. Udtrykte mig ikke klart nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Er der nogen der ved hvor Lisa er blevet af. Har set efter hende i noget tid, men hun er ikke i Vejle længere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 7 timer siden:

Og det er bare nederen :-( 

De kan jo bare få styr på deres papirer, alfons ægteparret sidder nu varetægtsfængslet på 7 uge, mistænkt for udnyttelse, skattesvig og alfonseri, trusler mod kvinderne  og meget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 52 minutter siden:

De kan jo bare få styr på deres papirer, alfons ægteparret sidder nu varetægtsfængslet på 7 uge, mistænkt for udnyttelse, skattesvig og alfonseri, trusler mod kvinderne  og meget andet.

Det kan jeg ikke udtale mig om, jeg ved ikke hvor du ved fra at de blev truet osv, men nu kendte jeg Lisa lidt bedere end man normalt gør, og jeg vil sige at jeg er ret sikker på hun ikke blev truet på nogen måder, men skulle det vise sig at jeg tager fejl så er de det helt rigtige sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 17 minutter siden:

Det kan jeg ikke udtale mig om, jeg ved ikke hvor du ved fra at de blev truet osv, men nu kendte jeg Lisa lidt bedere end man normalt gør, og jeg vil sige at jeg er ret sikker på hun ikke blev truet på nogen måder, men skulle det vise sig at jeg tager fejl så er de det helt rigtige sted.

Det kan da godt være at Lisa ikke har været truet, men det er jo bla. det grundlagt ægteparret fra Vejle er fængslet på, jf. de retsmøder der pt. har været, Lisa er vel smidt ud fordi hun ikke har haft opholdstilladelse-betalt skat osv.

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, øv og øv. Lisa var fandme en dejlig pige, der tog den i røven som en champ. Virkelig en kunstner i sengen.
 

Det er dog endnu mere nederen, hvis hun er blevet truet, og været i branchen mod sin vilje. Det var langt fra min fornemmelse, da jeg var sammen med hende. 
 

Hvis det er sandt, må man håbe, at de sigtede får deres straf,

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 9.7.2020 at 15:48:

Hun er sendt ud af DK-Udvist

Er det noget, som du ved?

Eller noget, som du antager?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa var blandt de 14 kvinder der blev anholdt og senere udvist pga manglende opholdstilladelse, 3 blev senere anholdt og fremstillet i retten, 2 (ægteparret) er stadigvæk varetægtsfængslet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare fordi at man er udvist, er man ikke nødvendigvis ude af landet allerede nu. En person som blev snuppet i en kontrol i januar måned, opholder sig stadig i Danmark, og har genoptaget arbejdet i miljøet på egen hånd... Alt det her Corona har sat en bremse på alle sådanne udvisninger, hvis ikke hjemlandet kan/vil tage imod nogle flyvere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Boyz 

Som jeg tidligere har skrevet "Mener at Lisa har Italiensk pas, og derfor er hun nok smuttet en tur til Italien" efter ALT det rod som er opstået i Vejle i --- FLYVERSKJUL --- 

det kan godt være at hun har været anholdt, mobil telefoner beslaglagt osv. og kan desværre ikke komme i kontakt med hende !!! hun kan nok heller ikke 

huske mit nr... (er jo blot EN i mængden ha, ha, eller lidt mere)

Har hørt fra nogle Thaier at de i øjeblikket betragter Vejle som ---NO GO--- område så kigger de hellere mod "hjem" til Aarhus...eller sted i DK. 

Men tror IKKE hun er udvist til Thailand, så har hun ihvertfald ikke fortalt sandheden.

God søndag aften

69lover 

P.S. Godt vi endnu har Waree Thaimassage i Fredericia...!!!      

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 2 timer siden:

Hey Boyz 

Som jeg tidligere har skrevet "Mener at Lisa har Italiensk pas, og derfor er hun nok smuttet en tur til Italien" efter ALT det rod som er opstået i Vejle i --- FLYVERSKJUL --- 

det kan godt være at hun har været anholdt, mobil telefoner beslaglagt osv. og kan desværre ikke komme i kontakt med hende !!! hun kan nok heller ikke 

huske mit nr... (er jo blot EN i mængden ha, ha, eller lidt mere)

Har hørt fra nogle Thaier at de i øjeblikket betragter Vejle som ---NO GO--- område så kigger de hellere mod "hjem" til Aarhus...eller sted i DK. 

Men tror IKKE hun er udvist til Thailand, så har hun ihvertfald ikke fortalt sandheden.

God søndag aften

69lover 

P.S. Godt vi endnu har Waree Thaimassage i Fredericia...!!!      

@reknas har jo bekræftet, at hun er udvist. Når han bekræfter, så er det jo fordi, at han ved det. 
 

Men ja, hun har tidligere opholdt sig i Italien. Så det kunne have været en destination for hende. Hendes utallige SoMe er oplyser intet nyt. Hendes “private” nummer reagerer ikke. Så det er plausibelt, at mobil er beslaglagt. 
 

Ang. andre thai’er. Jeg har også hørt fra flere, at de ikke tør komme til Vejle igen. 
 

Det kan godt være, at vi må vende blikket mod Fr.cia. Få fat i Bee igen, så skal vi nok komme rendende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Vejle er sikkert ikke aktuelt for thaipigerne. Deres alfonser sidder i varetægt, og dem der ikke nåede at smutte blev udvist. Om Lisa er i Italien eller andre steder skal jeg ikke kunne sige, men udvist det er hun...desværre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...