Hop til indhold
Trust-me

Lisa Vejle Jeg er helt rundtosset

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/251395

Endelig kom den dag hvor jeg skulle besøge Lisa i Vejle. 

jeg søgte for længe siden en anbefaling af en thai pige man kunne besøge i dette område omkring Vejle, og jeg blev anbefalet at besøge Lisa. (Tak for det)

Men lige efter anbefalingen startede CV19 og det kunne ikke lade sig gøre før nu, og ved den sødeste grød så har jeg kigget så mange gange på hendes profil billeder at selv om de er digitale må være ved at være slidt helt matte :-) 

Nå jeg fik pludselig en haste opgave i det sydlige DK, ja og det første jeg tænkte var YES så er muligheden der for at besøge Lisa, jeg skrev til hende og fik et venligt svar tilbage kort efter

at det kunne sagtens lade sig gøre på aftalt tidspunkt, der var længere til Vejle end der plejer :-) jeg nåede frem og på vej på gå ben det sidste stykke efter parkering havde jeg sommerfugle i maven hmmm det plejer jeg ellers ikke at have,  med lidt bævren ringede jeg på og den smukkeste pige åbnede døren og bød mig inden for, nervøsiteten forsvandt lynhurtig, da hun startede med at pjatte på en rigtig sjov måde, hun startede med at hive en bøtte håndsprit frem, så var der også styr på det. hun er pjattet, sjov og alvorlig lige præcis på de tidspunkter hun skal.

Jeg blev tilbudt et bad som jeg takkede ja tak til, og bagefter tog hun selv et, hun kom tilbage efter badet og vi gik stille og roligt igang med massage, jeg er personligt til blid pirrende massage og det var hun sørme god til HEHE, på et tidspunkt efter hun har givet massage et stykke tid smider hun tøjet, og fortsætter massagen WOW en krop ikke tynd som et fugleskræmsel men lige tilpas med lækre faste bryster og en bagdel der bare ikke kan blive bedere altså efter min mening, jeg tror man skal være kræsen for at være uenig her ;-) 

Selve sex delen har jeg et eller andet sted ikke lyst til at dele, men englene sang da jeg tog derfra med et smilende humør.... ;)

Tak Lisa :wub: og tak for anbefalingen, jeg kommer 120% sikkert tilbage.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for the review.

Lisa is a beauty.

But you can also contribute to one of the existing topics of her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, den 13.5.2020 at 12:35:

Thanks for the review.

Lisa is a beauty.

But you can also contribute to one of the existing topics of her.

 

Er dette ikke et dansk site? så skriv venligst på dansk! i øvrigt havde jeg lyst til at lave min egen anmeldelse :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 8 timer siden:

Er dette ikke et dansk site? så skriv venligst på dansk! i øvrigt havde jeg lyst til at lave min egen anmeldelse :-) 

 

strange criticism coming from one with the user name "trust-me"  :) hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @ Trust-me so in this forum; you don't want people working & living in Denmark but can't speak Danish yet?

Interesting. Because I think Danish people are very firendly. And I believe most of them don't think like you.

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, den 18.5.2020 at 08:19:

 

strange criticism coming from one with the user name "trust-me"  :) hahaha


 

Peter: denk je dat het oké is om te schrijven in talen die iedereen misschien niet begrijpt?

Jok7r:  Hvorfor begynder du at blande ting sammen, jeg har da intet imod personer der arbejder osv i Danmark tværtimod, det er vist offer rollen du påtager dig der :-) men jeg kan jo se at du udmærket forstår alt det der bliver skrevet på dansk, så kan du sikkert også godt skrive det du vil på dansk, det er jo ikke sikkert at alle her i forumet kan læse det engelske du skriver... men det er måske ligemeget? 

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 1 time siden:


 

Peter: denk je dat het oké is om te schrijven in talen die iedereen misschien niet begrijpt?

Jok7r:  Hvorfor begynder du at blande ting sammen, jeg har da intet imod personer der arbejder osv i Danmark tværtimod, det er vist offer rollen du påtager dig der :-) men jeg kan jo se at du udmærket forstår alt det der bliver skrevet på dansk, så kan du sikkert også godt skrive det du vil på dansk, det er jo ikke sikkert at alle her i forumet kan læse det engelske du skriver... men det er måske ligemeget? 

@Trust-me smid nu de sko, der åbenbart klemmer dine ligtorne ;-), og lad os komme til bage til det tråden burde handle om, nemlig at besøge piger.

 Hvis du læser andre af @Jok7r 's indlæg i andre tråde, vil du se, at han læser via et oversættelsesprogram. Tomlen op for at han gør dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 5 timer siden:


 

Peter: denk je dat het oké is om te schrijven in talen die iedereen misschien niet begrijpt?

Jok7r:  Hvorfor begynder du at blande ting sammen, jeg har da intet imod personer der arbejder osv i Danmark tværtimod, det er vist offer rollen du påtager dig der :-) men jeg kan jo se at du udmærket forstår alt det der bliver skrevet på dansk, så kan du sikkert også godt skrive det du vil på dansk, det er jo ikke sikkert at alle her i forumet kan læse det engelske du skriver... men det er måske ligemeget? 

 

nu syntes jeg egentlig du afsporer din egen tråd, og trækker os andre med ned, det er både lidt barnlig og dumt.

 

Hvad blev du mest sur over at Jok7r skrev på engelsk eller det at han gjorde opmærksom på at der var en anden tråd om damen  ? ( og du behøver ikke svarer for der er rigeligt med afsporing nu)

sjovt nok bruger du oven i købet selv engelske ord i din egen anmeldelse "Yes" ;) 

men ja, til dit sprøgsmål på hollandsk, så er engelsk i danmark, et sprog de fleste kan læse og forstå, og der var vidst ingen ord  i det jok7r skrev,

som en 5 klasses dansk skole elev ikke vil kunne forstå!

 

kom nu ind i kampen :) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt fint, jeg har forstået det! jeg har en anden mening det er ikke helt velset... det skal ikke ske igen hvis jeg er af en anden mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Handler nærværende tråd ikke om Lisa?  Det er typisk, at en tråd løber ´løbsk´ …..

Regner i øvrigt med at besøge Lisa inden længe; hun er en klar frækkert, fornemmer jeg ….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 11 timer siden:


 

Peter: Do you think it's okay to write in languages that everyone may not understand?

Jok7r: Why do you start mixing things up, I have nothing against people working etc in Denmark on the contrary, it is probably the victim role you take on there  :-) but I can see that you understand well everything that is written in Danish, so you can probably also write what you want in Danish, it is not certain that everyone in the forum can read the English you write ... but it might not matter? 

It's been 7 months since I moved to Denmark. The people, the culture, the country... So far I love being here. Even though everyone speaks English in DK, I still want to learn Danish. Because if a person lives in a different country, I think he should emphasize the culture and adapt to it. 

And about understanding the Danish, wish it was true that I would perfectly understand. Just like @lars60 mentioned, I am just using a feature of Google Chrome that translates the Danish to English. Because I respect the people in this forum and their ideas. 

@peter.c & @lars60 thank you very much for your friendly attitude. 

Since Trust-me now understood the truth, I think now we can again talk about girls. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, 1 time siden:

Handler nærværende tråd ikke om Lisa?  Det er typisk, at en tråd løber ´løbsk´ …..

Regner i øvrigt med at besøge Lisa inden længe; hun er en klar frækkert, fornemmer jeg ….. 

Hun er bare dejlig, jeg har allerede været der en gang mere siden ;-) 

 

Jok7r Måske jeg skrev med et gram ironi... men lad den nu ligge der, jeg orker ikke at slå i en dyne. 

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige indskyde til min anmeldelse at man godt kan tro at det bliver kedeligt at besøge den samme flere gange, men nu har jeg efterfølgende besøgt Lisa 2 gange efter den første, og det bliver bare bedere og bedere, hun er i mine øjne en 1er ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 6 timer siden:

Vil lige indskyde til min anmeldelse at man godt kan tro at det bliver kedeligt at besøge den samme flere gange, men nu har jeg efterfølgende besøgt Lisa 2 gange efter den første, og det bliver bare bedere og bedere, hun er i mine øjne en 1er ;-) 

Ser hun ud som på de billeder hun har på hendes annonce nu? Da jeg besøgte hende var hun noget kraftigere og også lidt for kraftig efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 15 timer siden:

Ser hun ud som på de billeder hun har på hendes annonce nu? Da jeg besøgte hende var hun noget kraftigere og også lidt for kraftig efter min smag.

Ved du hvad det har jeg faktisk overhovedet ikke lagt mærke til, hmmm måske hun er lidt større, men for kraftig hold da nu op så skal du ha fat i en der lider a anoreksi, hun har efter min mening den dejligste krop med monster lækker fast bagdel dejlige faste bryster, det kan godt være der kommer en fold hvis hun lægger sig i fosterstilling, men helt ærlig for kraftig, jeg håber ikke du mener det seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, 1 time siden:

Ved du hvad det har jeg faktisk overhovedet ikke lagt mærke til, hmmm måske hun er lidt større, men for kraftig hold da nu op så skal du ha fat i en der lider a anoreksi, hun har efter min mening den dejligste krop med monster lækker fast bagdel dejlige faste bryster, det kan godt være der kommer en fold hvis hun lægger sig i fosterstilling, men helt ærlig for kraftig, jeg håber ikke du mener det seriøst.

Skal bestemt ikke have en der lider af anoreksi. Men da jeg besøgte hende for efterhånden noget tid siden var hun altså noget buttet og så ikke ud som på hendes nuværende billeder. Ser hun ud som på billederne, så wauw :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, den 1/6/2020 at 09:19:

Skal bestemt ikke have en der lider af anoreksi. Men da jeg besøgte hende for efterhånden noget tid siden var hun altså noget buttet og så ikke ud som på hendes nuværende billeder. Ser hun ud som på billederne, så wauw :)

Hey Bommer 

Normalt er jeg ikke en som miskreditere en af mine venners opslag/kommentar her på EG, men at kalde Lisa "noget buttet" må være fordi du selv lider af anoreksi eller måske det være en (B) OMMER !!!  -

Nej for pokker som Onslow ville sige --- YOU BLOODY SEXY little thing --- og JA billederne passer og Lisa du har en fantastisk krop når man er en "rigtig" mand. 

God Sunny tirsdag også til dig (B) ommer 

69lover 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 6 timer siden:

Hey Bommer 

Normalt er jeg ikke en som miskreditere en af mine venners opslag/kommentar her på EG, men at kalde Lisa "noget buttet" må være fordi du selv lider af anoreksi eller måske det være en (B) OMMER !!!  -

Nej for pokker som Onslow ville sige --- YOU BLOODY SEXY little thing --- og JA billederne passer og Lisa du har en fantastisk krop når man er en "rigtig" mand. 

God Sunny tirsdag også til dig (B) ommer 

69lover 

 

Hun så ikke sådan ud, da jeg besøgte hende, der var hun i hvert fald det man kalder buttet, jo også derfor jeg spurgte ind til om hun nu ligner hendes billeder.

Kan selvfølgelig også være at jeg er faldet i den, i thai kredse velkendte fælde at man booker tid hos en pige, men bliver modtaget af en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman
Bommer skrev, for 3 timer siden:

Hun så ikke sådan ud, da jeg besøgte hende, der var hun i hvert fald det man kalder buttet, jo også derfor jeg spurgte ind til om hun nu ligner hendes billeder.

Kan selvfølgelig også være at jeg er faldet i den, i thai kredse velkendte fælde at man booker tid hos en pige, men bliver modtaget af en anden. 

Hej. Jeg vil godt give Bommer ret, jeg syntes også at hun er blevet tyk i forhold til hendes billeder. Jeg kunne ikke kende hende da jeg besøgte hende og spurgte om det var hende der Lisa, jeg kunne ikke kende hende og hun lignede slet ikke hende på som er på foto.  Men dejlig er hun at være sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Fatman skrev, for 2 timer siden:

Hej. Jeg vil godt give Bommer ret, jeg syntes også at hun er blevet tyk i forhold til hendes billeder. Jeg kunne ikke kende hende da jeg besøgte hende og spurgte om det var hende der Lisa, jeg kunne ikke kende hende og hun lignede slet ikke hende på som er på foto.  Men dejlig er hun at være sammen med

Jeg var der for ganske nylig og billederne ligner overhovedet ikke.

Ikke et ondt ord om Lisa, hun er sød og venlig, men jeg er helt enig med Fatman.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

At kalde hende tyk er simpelthen .... det vil jeg slet ikke sige hvad jeg mener om, det er da muligt hun er lidt større end nogle af billederne men det er ikke så meget at man kan begynde at kalde hende tyk, ja altså ikke efter min mening,  men hvis man åbner øjnene kan man se hendes tattoos og de sidder simpelthen også på hende i virkeligheden, ihverfald de gange jeg har set hende. :-) 

Jeg vil sige at det billede der beskriver hendes lækre krop bedst er på side 2 hvor hun står med ryggen til op af et billede, de fleste andre er taget i underlige vinkler og så er en del af de andre af hende der hedder Kwan som jeg aldrig har set i virkeligheden. men ja det er da muligt hun er blevet lidt større end nogle af billederne viser.

Nå lad den ligge der, der er åbenbart flere meninger om hvad der skal til for at man betegnes som tyk,  jeg tror der er mange der gerne vil være lige så tyk som Lisa :D

Og lidt spøjst at en der bruger et nick som Fatman kalder andre tyk :-o  

Men jeres mening skal i ha lov til at have, jeg ligger bare min anmeldelse af hende, så kan andre bruge den eller de kan lade være, og jeg har efterfølgende også erfaret der er masser af andre anmeldelser der ligner min anmeldelse her på siden, som alle er positive, så i er bare nogle få der må ud at lede efter nogle skeletter hehe  :-) 

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, den 3.6.2020 at 02:14:

At kalde hende tyk er simpelthen .... det vil jeg slet ikke sige hvad jeg mener om, det er da muligt hun er lidt større end nogle af billederne men det er ikke så meget at man kan begynde at kalde hende tyk, ja altså ikke efter min mening,  men hvis man åbner øjnene kan man se hendes tattoos og de sidder simpelthen også på hende i virkeligheden, ihverfald de gange jeg har set hende. :-) 

Jeg vil sige at det billede der beskriver hendes lækre krop bedst er på side 2 hvor hun står med ryggen til op af et billede, de fleste andre er taget i underlige vinkler og så er en del af de andre af hende der hedder Kwan som jeg aldrig har set i virkeligheden. men ja det er da muligt hun er blevet lidt større end nogle af billederne viser.

Nå lad den ligge der, der er åbenbart flere meninger om hvad der skal til for at man betegnes som tyk,  jeg tror der er mange der gerne vil være lige så tyk som Lisa :D

Og lidt spøjst at en der bruger et nick som Fatman kalder andre tyk :-o  

Men jeres mening skal i ha lov til at have, jeg ligger bare min anmeldelse af hende, så kan andre bruge den eller de kan lade være, og jeg har efterfølgende også erfaret der er masser af andre anmeldelser der ligner min anmeldelse her på siden, som alle er positive, så i er bare nogle få der må ud at lede efter nogle skeletter hehe  :-) 

At kalde Lisa tyk har ikke rigtigt gang på jord. Har vel besøgt hende 8-10 gange i år. Senest for nogle Dage siden. Tyk var hun ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...