North 795 Skrevet 15. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: For min skyld burde alle grænserne være bevogtet 27/7 sommeren over Så er der nogen der får 3 timers overarbejde dagligt.. Beklager afsporing.. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 15. Juni, 2020 (edited) North skrev, for 1 minut siden: Så er der nogen der får 3 timers overarbejde dagligt.. Beklager afsporing.. /North har opdaget det. Jeg ville nu også ønske at der var flere timer i døgnet Redigeret 15. Juni, 2020 af Frodige Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 762 Skrevet 15. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, 1 time siden: har opdaget det. Jeg ville nu også ønske at der var flere timer i døgnet Når det er sagt så holder jeg med @Frodige Ida hvis grænsen er lukket så skal den sku også være lukket, uagtet det er ens yndlings gp som bliver fanget på sydsiden. så må fisse sku være fisse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 674 Skrevet 15. Juni, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 9 timer siden: Hvorfor ikke? Jeg syntes det er under al kritik at der smugles piger ind i landet når der er lukket ned. For min skyld burde alle grænserne være bevogtet 27/7 sommeren over som minimum og alle bør tjekkes. Fordi det er ikke iorden og stikke andre. Redigeret 15. Juni, 2020 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 15. Juni, 2020 dickens skrev, for 36 minutter siden: Fordi det er ikke iorden og stikke andre. Det er da lige så lidt i orden at smugle sig over grænsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 674 Skrevet 15. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 28 minutter siden: Det er da lige så lidt i orden at smugle sig over grænsen. Helt fint du syntes det ikke er iorden og smugle over grænsen . Jeg syntes så ikke det er iorden mht og fortælle om hvordan de gør mht og komme ind i dk siger hermed ikke at de smugles ind. Og så er det nu dejligt da det gør udvalget større. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 16. Juni, 2020 dickens skrev, for 9 timer siden: Helt fint du syntes det ikke er iorden og smugle over grænsen . Jeg syntes så ikke det er iorden mht og fortælle om hvordan de gør mht og komme ind i dk siger hermed ikke at de smugles ind. Og så er det nu dejligt da det gør udvalget større. Hvorfor skrev du at du vidste hvordan de kom ind i landet, når du ikke vil fortælle mere om det? For at prøve at gøre dig interessant eller er det bare en løgn? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 674 Skrevet 16. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 35 minutter siden: Hvorfor skrev du at du vidste hvordan de kom ind i landet, når du ikke vil fortælle mere om det? For at prøve at gøre dig interessant eller er det bare en løgn? Det var et helt klart svar til trådstarter da det er hans spørgsmål. Mere er der ikke i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 16. Juni, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 39 minutter siden: Hvorfor skrev du at du vidste hvordan de kom ind i landet, når du ikke vil fortælle mere om det? For at prøve at gøre dig interessant eller er det bare en løgn? Mon ikke at de har et eller andet job som rengøring/udbringning/ eller et andet formelt arbejdsforhold, der giver dem adgang til Danmark som EU borgere? Det har jo været sådan at en tysk/svensk turist der ville i sommerhus og passe sig selv ikke måtte komme ind, mens alle der kom for at arbejde frit kunne komme ind i landet. Redigeret 16. Juni, 2020 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 16. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, den 15.6.2020 at 13:02: Hvorfor ikke? Jeg syntes det er under al kritik at der smugles piger ind i landet når der er lukket ned. For min skyld burde alle grænserne være bevogtet 27/7 sommeren over som minimum og alle bør tjekkes. så din business kan kører godt . hvis der var logik i det som diktator Mette bestemte så var dit erhverv det sidste som skulle åbnes. Som om en stakkels pige fra et andet land er en sindsyg smittebære . Kunne sgu bare indføre tvungen karantæne og ikke kun anbefalet ,hvis det endelig er så livsfarligt. gad vide hvornår folk endelig fatter de er blevet røvrendt af en spindoktor . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 16. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, den 15.6.2020 at 13:02: For min skyld burde alle grænserne være bevogtet 27/7 sommeren over som minimum og alle bør tjekkes. Øh, 27/7...??? Hvad sker der d. 27. juli? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 16. Juni, 2020 Liderbukken skrev, for 2 minutter siden: Øh, 27/7...??? Hvad sker der d. 27. juli? 24/7 - i døgndrift ugen rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 16. Juni, 2020 Liderbukken skrev, for 8 minutter siden: Øh, 27/7...??? Hvad sker der d. 27. juli? 27/7... Ved du da ikke det? Det er jo min fødselsdag, og då er det nok bedst i bevogter alle grænser meter per meter. Ellers kommer jeg og fejrer løs - og det vil i ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg