Hop til indhold
6søgende

TV Louise fra bl.a. eroguide.

Recommended Posts

Enig i ovenstående

Tror lidt bedre og nye billeder ville være en god ide :-)

Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 21 timer siden:

Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik.

 

Giver billedet i annoncen ikke en fin ide om størrelsen? Ikke super lang, men pænt tyk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været så beæret og heldig at få en aftale med den frække Louise i morgen , med også mine ca 16cm kan det ikke gå helt galt , glæder mig til at se hende og hun har frie hænder mht at bruge mig som hun vil.....skal nok lægge en anmeldelse her ;-)

Jeg selv er også både aktiv og passiv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 15 timer siden:

Ikke den store oplevelse....

diskret sted , god parkering , thats it

Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrev94 skrev, 1 time siden:

Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig?

For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TV Louise skrev, den 22.4.2020 at 23:13:

Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse.

Kommer du forbi odense på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
pdrhan skrev, den 30/6/2021 at 10:59:

For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0

 

lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 4 timer siden:

lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen

exactly!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...